Lis Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 Aniau - Brawo. Kłaniam się nisko. JunioR - Fajne fajne. Ale za mały sampling FG. Trochę za dużo ascezy :-)
himek Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 Aniu fajoska ta ciufa... zainspirowalas mnie ;P -- moj speed ok 1.5 h :)
rowr Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 fajny ciopong :D heh modeling 6 minut :D autora tego czegos nie pamietam...
JunioR Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 rowr o widze, ze b&b sie podoba :p tez miałem robic ten modelik ale jak juz Ty to zrobiłes to ja nie musze :p ;) p.s a dezajner to chyba Jeffrey Bernett. pozdrawiam :) +edit+ haha to znowu ja i znowu b&b, i znowu Antonio Citterio
mkk3a Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 masakra, w zasadzie ponad 2 lata jestem tu na forum a dopiero wczoraj zajrzałem do tego działu :) no i przedstawiam Wam moją pierwszą pracke "speed" jakieś 30 minut 1,3k tris na pudełko nie wiem co to za czarne bugi :/
weinert Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 moze to nie bugi tylko pudelka popękały jak renderowałes :D
Huter Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 mkk3a -> Ciekawe... a stosowałeś boolean? Czy ręcznie modyfikowałeś siatkę? Jak tak to może byś ją pokazał? ;]
nielot007 Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 huter mi sie wydaje ze to sa obiekty nalozone na siebie (te wystjace) i polaczone badz attache badz group :)
chveti Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 Czarne bugi? W Vray to najczęstszy widok jeśli nakładają się na siebie idealnie równo 2 płaszczyzny.
mkk3a Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 no dobra, przyznaje sie że użyłem booleana :P a naprawiać siatki juz mi sie nie chcialo, bo zoom dziwnie działał. nie dało sie przybliżyc na odpowiednią odległość co do renderera - skad wiece ze Vray?
JunioR Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 witam ! a kolejne modeliki od b&b italia modeling z 30 min. pozdrawiam pa pa :) 1
Lis Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 A ja bałbym się na czymś takim usiąść. Robią wrażenie strasznie twardych i niewygodnych :-( Na sam widok rozbolał mnie tyłek :-) Poza.tym.Ładne.
chveti Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 co do renderera - skad wiece ze Vray? za długo Cię znam ;] btw.widać chyba. ;>
mkk3a Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 za długo Cię znam ;] heh, ja w ten sposob to tylko kojarze, ze Tweety i Vorek korzystają z Mentala. poza tym nikogo... btw.widać chyba. ;> no to ja sie nie znam, bo poza scanlinem, to jakoś nie potrafie rozpoznać, w czym dana scenka jest renderowana
himek Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 na rozluznienie ..... modeling 5h 23 min ---> heheheheheh ;) ;) ;) hi hi hi tylko bez bana prosze ;)
rowr Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 hehe skoro dajemy proste badziewia to ja tez dam :P 7 minut ...max...meble j.w. autora nie pamietam :P
Gość obo Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 rowr to jest wyrko? takie coś istnieje? długo to na tym chyba by nie poleżał ;P
JunioR Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 a to siatka dla Vorka, a tylko mocno nie bijcie :] pozdrawiam
mario_online Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 Siemanko .... chciałem pokazać pojego speeda: Wiem że w siatce jest parę bug'ów ale dłubałem to w G-Max, a ten soft niestety jest bardzo ograniczony jesli chodzi o ilość dostępnych opcji. Felga jest częścią rekonstrukcji MiniCoopera ... ale to już speed nie jest więc go tu nie pokażę ;). Nad felą siedziałem ok 1h. JunioR - fajne te twoje mebelki ;) Pozdrawiam.
Lis Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 mario_online -> Felga fajna ale niektórzy z tylu faców całe samochody robią :-)
Vorek Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 a wrzucam taką pierdółkę, ostatino w pracy cośtam w 3d dłubię (mała przerwa do corela ;) ) Poźniej postaram się wrzucić coś konkretniejszego. modele: jakieś 15 min. render: mental Pozdrawiam
tweety Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 materiał metalu (tego czarnego) mi sie nie podoba. ale ogólnie to najs design :)
nielot007 Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 vorek nie wiem czy jest taka mozliwosc ale moglbys zarzucic scena tych lamp?? wiem ze nie mozna zdradzac swoich tajemnych sekretow :D ale bylbym dozgonnie wdziczny nosilbym cie na rekach jakbys wrzucil :D :D ps. mi sie bardzo podoba :)
Vorek Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 ok, zaraz wrzuce (wyedytuje tego posta) zaznaczam tylko że glowy są dodane w ps'ku :) a cała scena robiona w maxie 8 (mental 3.4) design w sumie nie mój, ispirowany mocno jakimś zdjęciem znalezionym w sieci :) [+] http://www.octavo.webd.pl/max3d/speed_m/lampa1.max - tu jest scenka, max8 ~500 Kb Pozdrawiam
JunioR Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 Vorek bardzo ładny render, az trudno uwiezyc, ze to MR ;) haha, a tak na serio to bardzo ciekawe lampy :) pozdrawiam
mario_online Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 Lis - ja lubie HP ;) Vorek - Revelka. Widzę że opanowałeś światło w MR. Ładne naprawdę ładne. Pozdrawiam.
mkk3a Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 calkiem fajne, ale nieco shadery bym poprawił (szczegolnie prostokątne refleksy są stanowczo za mocne). miedz na dole też powinna sie mniej błyszczeć no i oczywiscie płomien do poprawy - juz lepiej by było zrobić to w PSie, ale z proste modeli z odpowiednim shaderem też mogą dać bardzo dobry efekt
tamb Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 Witam. Mysle ze to odpowiednie miejsce dla moich amatorskich prac. Nie chce zasmiecac subforum swoimi watkami:>. Tak wiec mozna powiedziec ze to bylby moj drugi model. Ucze sie wiec nie bijcie:P. Ogolnie to chcialem zapytac czy przybralem dobra taktyke, tzn staram sie by obiekt skladal sie z najmniejszej liczby oddzielnych elementow( w tym przypadku skrzynia nie liczac srub, zawiasow,kludki i lancucha jest jednym elementem), oczywiscie z umiarem trzymam sie tej zasady:> A tu modelik. Chcialem troche sie pobawic i wyszlo cos takiego, chyba skrzynia to jest:>. Czlowiek sie caly czas uczy i mam nadzieje ze kiedys bede choc w polowie dobry jak niektorzy z Was. Pozdrawiam:) edit. eh teraz zauwazylem ze troche dretwo to wyszlo. lancuchy kludki, a ten zawiasik to mozna by mloteczkiem wybic:> o takim hehe :)
mkk3a Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 maczuga - shader=materiał tamb - calkiem fajna skrzynia, tylko mogles nieco lepiej oswietlić. jak robiles łancuch? ukladales kazdy obiekt osobno? :) troche zle sie układa w miejscach, gdzie jest zawieszony (za gładki, za bardzo przypomina sinusoide) Co do taktyki najmniejszej liczby oddzielnych elementów - w LP to jest dobra zasada, ale przy stillach, ktore i tak renderują sie pare godzin, to chyba nie ma wiekszego znaczenia (a przy modyfikacjach, nadawaniu materiałow, mapowaniu itp. dodatkowo komplikuje sprawe). A ile obiektow zużyłes do tej skrzyni?
tamb Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 Dzieki, nie sadzilem ze komus sie spodoba:) Co do lancucha to ukladalem go recznie:) faktycznie masz racje, troche nienaturalnie sie uklada. Wyglada jak jakas sztywna lina a nie lancuch. Ale nie bede tego poprawial, w nastepnym modelu w ktorym bedzie lancuch napewno zrobie to lepiej:) Odnosnie liczby elementow to nie wiem jak to sprawdzic ale liczyc nie bede:p Ale napisze jeszcze raz ( w poprzednim poscie to edytowalem wiec mogles niezauwarzyc:>): skrzynia oprucz lancucha, kludek, zawiasow i srub jest jednolitym obiektem zrobionym ze zwyklego boxa:) Cos mi sie zdaje ze to mi chyba wiecej pracy przysporzylo:> Jeszcze odnosnie oswietlenia. Myslalem ze light tracer jest najlepszy do prezentowania 'czystych' modeli. Widocznie sie mylilem:> Ale chodzi o to ze nie widac czegos? za ciemno?:>
mkk3a Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 dorzuciłbym jeszcze jakiegos directionala (to takie światło), bo jak oswietlasz tylko skylightem to wszystkie boczne ścianki są identycznie oswietlone przydałby sie też jakiś plane pod spodem, aby skrzynia było oswietlona bardziej z góry co do liczby obiektow - jak renderujesz scenke, to tam sa rozne statystyki i tam bedzie napisane
Simple_man Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 A tak jakoś się załapałem w między czasie na małą bitwę.
tamb Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 Wiatam. Przedstawiam moj kolejny model bedacy praktycznie trzecim w zyciu i jednoczesnie 2 przedstawiajacy skrzynie( nie wiem czy wrozy to cos dobrego:>). Zastosowalem sie do rad i nieco lepiej oswietlilem. Przydaloby sie to oteksturowac ale towychodzi poza moje umiejetnosci...moze kiedys;>
Simple_man Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 A takie coś zrobiłem chyba w nie całe 30 min, bawiąc się logiem pewnej firmy.
Lis Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 Simple_man - Ten wypukły napisik wymiata. Naprawdę super. Napisz proszę jak to zrobiłęś? i W czym renderowane?
Simple_man Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 Wieczorem zrobię tutka i zapopdam go na stronę.
himek Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 Simple_man -- kozacki ten napisik :D --- jak dasz tutka to jak to mowi teraz mlodziez (co mnie irytuje no ale coz) bedziesz "mega ziomem" :P
Hindus Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 domniemam że : text, insert, extrude, split/slice, bend :) ładny. wieczorem coś wrzuce swojego tylko niech wymyśle.
himek Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 hehehehehe.... chodzilo mi o ustawienia materialow ;) hehehehe sam napis to nawet jak na moja slabe umiejetnosci jest prosty -- ale dzieki za odzew hindus .. :D:D:D
schottkey Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 bo to jest taki specjalny cylinder z pianki ;)
Rekomendowane odpowiedzi