Skocz do zawartości

Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

rowr o widze, ze b&b sie podoba :p tez miałem robic ten modelik ale jak juz Ty to zrobiłes to ja nie musze :p ;)

p.s a dezajner to chyba Jeffrey Bernett.

pozdrawiam :)

 

 

 

 

+edit+

 

haha to znowu ja i znowu b&b, i znowu Antonio Citterio

charlesch135lscopy6zc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra, w zasadzie ponad 2 lata jestem tu na forum a dopiero wczoraj zajrzałem do tego działu :)

no i przedstawiam Wam moją pierwszą pracke "speed"

jakieś 30 minut

1,3k tris na pudełko

nie wiem co to za czarne bugi :/

CD.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, przyznaje sie że użyłem booleana :P

a naprawiać siatki juz mi sie nie chcialo, bo zoom dziwnie działał. nie dało sie przybliżyc na odpowiednią odległość

 

co do renderera - skad wiece ze Vray?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za długo Cię znam ;]

heh, ja w ten sposob to tylko kojarze, ze Tweety i Vorek korzystają z Mentala. poza tym nikogo...

btw.widać chyba. ;>

no to ja sie nie znam, bo poza scanlinem, to jakoś nie potrafie rozpoznać, w czym dana scenka jest renderowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko .... chciałem pokazać pojego speeda:

 

capture031020061430218kr.th.jpgcapture031020061429516if.th.jpgcapture031020061430179ny.th.jpg

 

Wiem że w siatce jest parę bug'ów ale dłubałem to w G-Max, a ten soft niestety jest bardzo ograniczony jesli chodzi o ilość dostępnych opcji. Felga jest częścią rekonstrukcji MiniCoopera ... ale to już speed nie jest więc go tu nie pokażę ;). Nad felą siedziałem ok 1h.

 

JunioR - fajne te twoje mebelki ;)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wrzucam taką pierdółkę, ostatino w pracy cośtam w 3d dłubię (mała przerwa do corela ;) ) Poźniej postaram się wrzucić coś konkretniejszego.

 

modele: jakieś 15 min.

render: mental

 

render1.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

calkiem fajne, ale nieco shadery bym poprawił (szczegolnie prostokątne refleksy są stanowczo za mocne). miedz na dole też powinna sie mniej błyszczeć

no i oczywiscie płomien do poprawy - juz lepiej by było zrobić to w PSie, ale z proste modeli z odpowiednim shaderem też mogą dać bardzo dobry efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mysle ze to odpowiednie miejsce dla moich amatorskich prac. Nie chce zasmiecac subforum swoimi watkami:>. Tak wiec mozna powiedziec ze to bylby moj drugi model. Ucze sie wiec nie bijcie:P. Ogolnie to chcialem zapytac czy przybralem dobra taktyke, tzn staram sie by obiekt skladal sie z najmniejszej liczby oddzielnych elementow( w tym przypadku skrzynia nie liczac srub, zawiasow,kludki i lancucha jest jednym elementem), oczywiscie z umiarem trzymam sie tej zasady:>

 

A tu modelik. Chcialem troche sie pobawic i wyszlo cos takiego, chyba skrzynia to jest:>. Czlowiek sie caly czas uczy i mam nadzieje ze kiedys bede choc w polowie dobry jak niektorzy z Was. Pozdrawiam:)

skrzynia.jpg

 

edit. eh teraz zauwazylem ze troche dretwo to wyszlo. lancuchy kludki, a ten zawiasik to mozna by mloteczkiem wybic:> o takim mloteczek-off.gif hehe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maczuga - shader=materiał

 

tamb - calkiem fajna skrzynia, tylko mogles nieco lepiej oswietlić. jak robiles łancuch? ukladales kazdy obiekt osobno? :) troche zle sie układa w miejscach, gdzie jest zawieszony (za gładki, za bardzo przypomina sinusoide)

Co do taktyki najmniejszej liczby oddzielnych elementów - w LP to jest dobra zasada, ale przy stillach, ktore i tak renderują sie pare godzin, to chyba nie ma wiekszego znaczenia (a przy modyfikacjach, nadawaniu materiałow, mapowaniu itp. dodatkowo komplikuje sprawe).

A ile obiektow zużyłes do tej skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, nie sadzilem ze komus sie spodoba:)

Co do lancucha to ukladalem go recznie:) faktycznie masz racje, troche nienaturalnie sie uklada. Wyglada jak jakas sztywna lina a nie lancuch. Ale nie bede tego poprawial, w nastepnym modelu w ktorym bedzie lancuch napewno zrobie to lepiej:)

 

Odnosnie liczby elementow to nie wiem jak to sprawdzic ale liczyc nie bede:p

Ale napisze jeszcze raz ( w poprzednim poscie to edytowalem wiec mogles niezauwarzyc:>): skrzynia oprucz lancucha, kludek, zawiasow i srub jest jednolitym obiektem zrobionym ze zwyklego boxa:) Cos mi sie zdaje ze to mi chyba wiecej pracy przysporzylo:>

 

Jeszcze odnosnie oswietlenia. Myslalem ze light tracer jest najlepszy do prezentowania 'czystych' modeli. Widocznie sie mylilem:> Ale chodzi o to ze nie widac czegos? za ciemno?:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzuciłbym jeszcze jakiegos directionala (to takie światło), bo jak oswietlasz tylko skylightem to wszystkie boczne ścianki są identycznie oswietlone

przydałby sie też jakiś plane pod spodem, aby skrzynia było oswietlona bardziej z góry

 

co do liczby obiektow - jak renderujesz scenke, to tam sa rozne statystyki i tam bedzie napisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatam. Przedstawiam moj kolejny model bedacy praktycznie trzecim w zyciu i jednoczesnie 2 przedstawiajacy skrzynie( nie wiem czy wrozy to cos dobrego:>). Zastosowalem sie do rad i nieco lepiej oswietlilem. Przydaloby sie to oteksturowac ale towychodzi poza moje umiejetnosci...moze kiedys;>

 

skrzynia2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności