RK Napisano 23 Marzec 2013 Napisano 23 Marzec 2013 Jakiś czas mnie nie było na forum (co tu dużo gadać, wstyd mnie zżerał)- jedna z rzeczy które wydłubałem w międzyczasie. Blender, model dostępny dla wszystkich darmo, pod licencją CC, http://www.blendswap.com/blends/view/61361 Animacja z progresu [ATTACH=CONFIG]89895[/ATTACH]
ikkiz Napisano 25 Marzec 2013 Napisano 25 Marzec 2013 faktycznie, tylko horyzontu brak do doskonałości.
RK Napisano 26 Marzec 2013 Autor Napisano 26 Marzec 2013 Chyba to moja największa słabość- "ogarnianie" całej sceny. Nie mam problemów z modelowaniem, teksturami, ba, ze światłem, ale utrzymanie równowagi w kompozycji- tu jest bida. W każdym razie- dzięki za dobre słowo.
Ania Napisano 2 Kwiecień 2013 Napisano 2 Kwiecień 2013 Bardzo ładny statek. Horyzont powinien być chyba w okolicach dolnego brzegu żagla. Trochę za dużo mgły na środkowym planie, przez co ginie detal na statku.
adek Napisano 3 Kwiecień 2013 Napisano 3 Kwiecień 2013 Witamy ponownie z piękną pracą. Jeszcze model dostępny FREE. Pieknie!
Xaia Napisano 3 Kwiecień 2013 Napisano 3 Kwiecień 2013 Tam wodospad jest? Statek bardzo fajny, jednak brak załogi troche razi ;).
RK Napisano 3 Kwiecień 2013 Autor Napisano 3 Kwiecień 2013 Dzięki za komentarz. Nie zgodzę się jeśli chodzi o załogę- z kilku powodów. Raz- kiedy żagle były ustawione a pogoda nie zachęcała do plażowania, na pokładzie nie zostawało zbyt wiele dusz. Dwa- tu masz podobną fregatę, w DUŻO lepszym oświetleniu (dzienne światło). Matrosów ledwie widać. Załogę mam wymodelowaną (robiłem wcześniej, do innego projektu) ale po prostu jej umieszczenie byłoby nierealistyczne. http://4.bp.blogspot.com/-uN6o_3YK6M4/TdBO8skKdeI/AAAAAAAABAg/dRJhvp0Laec/s1600/frigateLG.jpg
Xaia Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 Na Twoim pokładzie nie ma ani jednej duszy i to się rzuca w oczy. Wątpię by cała załoga zeszła pod pokład przy rowzwiniętych żaglach. To po prostu wygląda na opuszczony statek wpływający na granicę świata, w tym przypadku - wodospad.
KoMic Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 bardzo fajne, szczegolnie przenikanie swiatla przez warstwy żagla. hehehehe rzeznik, ja dmuchalem kazdy zagielek osobno na specjalnie spreparowanej scenie. Calosc wyszla bardzo malarsko, przez co ucieka chyba sporo detalu,,,.. no ale coz zrobic ;] pozdr
Potax Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 Widać że chyba nikt z was nie żeglował po oceanie, jeśli czepiacie się horyzontu. Można przyjąć że statek jest u szczytu fali a ujęcie jest zrobione z dołu fali (fale na oceanie są bardzo długie) więc wszystko jest w porządku, a nawet lepiej, bo nie sztampowo.
Kir4 Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 Myślałem że to fotmanipulacja ;d Woda jest za płaska, jak na środek oceanu we mgle, pokombinuj coś z wodą, tak samo chmury są brzydkie. Woda i cała góra psuje efekt końcowy, Statek fajny sam miałem modelować ale nie chciało mi się już robić bo nie miałem dobry zdjęć a projekt był wielki. Potax, ja nie widzę żeby to było renderowane z kamery "od dołu" ? Kamera jest dość wysoko i powinny być fale, po między mgłą a wodą jest za słabe przejście, powinna być przezroczystość w mgle aby jeszcze ciupke było widać tą wodę. Flagi, clothem robiłeś ? Pozdrawiam
RK Napisano 4 Kwiecień 2013 Autor Napisano 4 Kwiecień 2013 Dzięki za komentarze- ja pewnych rzeczy nie widzę bo po prostu nie mam dystansu, jak się człowiek wgapia kilka miesięcy to przestaje zauważać, także komentarze przyjmuję, ale tego modelu nie ruszę już nawet długim kijem. Wszystkie płótna to dynamiczny cloth, woda to ocean sim (też dynamiczna, "pod wiatr").
RK Napisano 4 Kwiecień 2013 Autor Napisano 4 Kwiecień 2013 Dzięki za komentarze- ja pewnych rzeczy nie widzę bo po prostu nie mam dystansu, jak się człowiek wgapia kilka miesięcy to przestaje zauważać, także komentarze przyjmuję, ale tego modelu nie ruszę już nawet długim kijem. Wszystkie płótna to dynamiczny cloth, woda to ocean sim (też dynamiczna, "pod wiatr").
mallow Napisano 5 Kwiecień 2013 Napisano 5 Kwiecień 2013 Ładnie. Fajnie kolory, klimat. Tylko ten horyzont :-/ Szkoda, bo przeszkadza trochę, że się tak nienaturalnie urywa.
Rekomendowane odpowiedzi