Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Jaki艣 czas mnie nie by艂o na forum (co tu du偶o gada膰, wstyd mnie z偶era艂)- jedna z rzeczy kt贸re wyd艂uba艂em w mi臋dzyczasie. Blender, model dost臋pny dla wszystkich darmo, pod licencj膮 CC, http://www.blendswap.com/blends/view/61361

Animacja z progresu

[ATTACH=CONFIG]89895[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 17
  • Wy艣wietle艅 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Chyba to moja najwi臋ksza s艂abo艣膰- "ogarnianie" ca艂ej sceny. Nie mam problem贸w z modelowaniem, teksturami, ba, ze 艣wiat艂em, ale utrzymanie r贸wnowagi w kompozycji- tu jest bida. W ka偶dym razie- dzi臋ki za dobre s艂owo.

Napisano

Bardzo 艂adny statek.

Horyzont powinien by膰 chyba w okolicach dolnego brzegu 偶agla.

Troch臋 za du偶o mg艂y na 艣rodkowym planie, przez co ginie detal na statku.

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki za komentarz. Nie zgodz臋 si臋 je艣li chodzi o za艂og臋- z kilku powod贸w. Raz- kiedy 偶agle by艂y ustawione a pogoda nie zach臋ca艂a do pla偶owania, na pok艂adzie nie zostawa艂o zbyt wiele dusz. Dwa- tu masz podobn膮 fregat臋, w DU呕O lepszym o艣wietleniu (dzienne 艣wiat艂o). Matros贸w ledwie wida膰. Za艂og臋 mam wymodelowan膮 (robi艂em wcze艣niej, do innego projektu) ale po prostu jej umieszczenie by艂oby nierealistyczne.

http://4.bp.blogspot.com/-uN6o_3YK6M4/TdBO8skKdeI/AAAAAAAABAg/dRJhvp0Laec/s1600/frigateLG.jpg

Napisano

Na Twoim pok艂adzie nie ma ani jednej duszy i to si臋 rzuca w oczy. W膮tpi臋 by ca艂a za艂oga zesz艂a pod pok艂ad przy rowzwini臋tych 偶aglach. To po prostu wygl膮da na opuszczony statek wp艂ywaj膮cy na granic臋 艣wiata, w tym przypadku - wodospad.

Napisano

bardzo fajne, szczegolnie przenikanie swiatla przez warstwy 偶agla. hehehehe rzeznik, ja dmuchalem kazdy zagielek osobno na specjalnie spreparowanej scenie.

Calosc wyszla bardzo malarsko, przez co ucieka chyba sporo detalu,,,.. no ale coz zrobic ;]

pozdr

Napisano

Wida膰 偶e chyba nikt z was nie 偶eglowa艂 po oceanie, je艣li czepiacie si臋 horyzontu. Mo偶na przyj膮膰 偶e statek jest u szczytu fali a uj臋cie jest zrobione z do艂u fali (fale na oceanie s膮 bardzo d艂ugie) wi臋c wszystko jest w porz膮dku, a nawet lepiej, bo nie sztampowo.

Napisano

My艣la艂em 偶e to fotmanipulacja ;d Woda jest za p艂aska, jak na 艣rodek oceanu we mgle, pokombinuj co艣 z wod膮, tak samo chmury s膮 brzydkie. Woda i ca艂a g贸ra psuje efekt ko艅cowy, Statek fajny sam mia艂em modelowa膰 ale nie chcia艂o mi si臋 ju偶 robi膰 bo nie mia艂em dobry zdj臋膰 a projekt by艂 wielki. Potax, ja nie widz臋 偶eby to by艂o renderowane z kamery "od do艂u" ? Kamera jest do艣膰 wysoko i powinny by膰 fale, po mi臋dzy mg艂膮 a wod膮 jest za s艂abe przej艣cie, powinna by膰 przezroczysto艣膰 w mgle aby jeszcze ciupke by艂o wida膰 t膮 wod臋. Flagi, clothem robi艂e艣 ? Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki za komentarze- ja pewnych rzeczy nie widz臋 bo po prostu nie mam dystansu, jak si臋 cz艂owiek wgapia kilka miesi臋cy to przestaje zauwa偶a膰, tak偶e komentarze przyjmuj臋, ale tego modelu nie rusz臋 ju偶 nawet d艂ugim kijem. Wszystkie p艂贸tna to dynamiczny cloth, woda to ocean sim (te偶 dynamiczna, "pod wiatr").

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki za komentarze- ja pewnych rzeczy nie widz臋 bo po prostu nie mam dystansu, jak si臋 cz艂owiek wgapia kilka miesi臋cy to przestaje zauwa偶a膰, tak偶e komentarze przyjmuj臋, ale tego modelu nie rusz臋 ju偶 nawet d艂ugim kijem. Wszystkie p艂贸tna to dynamiczny cloth, woda to ocean sim (te偶 dynamiczna, "pod wiatr").

Napisano

艁adnie. Fajnie kolory, klimat. Tylko ten horyzont :-/ Szkoda, bo przeszkadza troch臋, 偶e si臋 tak nienaturalnie urywa.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci