Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich ! - juz dawno tutaj nie zagladalem...

Zostawiam link do animy nad ktora siedzialem z przerwami ..chyba z pol roku :)

Przez ten czas przeszla chyba z 20 transformacji i pod wplywem krytyki mojej zony ( ktora z tego miejsca goraco pozdrawiam ) i znajomych ( dzieki wam chlopaki ) ogolnie zostala skrocona o dobra minute hehe.

 

Wazy ok 47 MB

http://www.devcom.com.pl/!max/XVID_CORION.avi - dzieki a6addon !

http://www.max3d.pl/downclick.php?id=corion - podziekowania dla adka

http://gfx.costam.pl/corion.avi - dzieki kooba !

  • Odpowiedzi 93
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kawał roboty:) I to w dodatku kawał na prawde solidnej roboty. Jest kilka niedoróbek, które można jednak pominąć ze względu na rozmach całego projektu. Gratuluje wytrwałości i oczywisice ukończenia animacji:)

 

kozioo

Napisano

o mama faka big Fuk szit`n great work ..... czlowieku ... wielki jestes ... przyczepil bym sie do ognia z lufy i tego wybuchu granatu czy czego tam ...

 

wcielo mnie ... jak dobra animacja intra z niezlej gry ...

Napisano

e napisz cos wiecej o tej animacji bo zaraz Lander albo VGT bedzie review robil na glównej ... ;) bedziesz w TV ;) no ale jeszcze raz gratuluje ... tu moge zlamac regulamin ... a co mi tam ... ZAYEBISTE ;)

 

---EDIT---

 

lol przeklenstwa sa markowane auto ... ;)

Napisano

Wyzej juz wszytkie zachwyty zostaly wypisane, ja sie pod nimi wszytkimi podpisuje, nawet pod tym przeklenstwem Marcina :D (a moze glownie pod tym).

 

Gratuluje swietnej pracy.

 

Pozdrawiam

Napisano

Opad szczeny. kilka zgrzytow, czylii wybuchy i niektore animacje, ale calosc powala rozmachem. gdybys powiedzial ze cos takiego planujesz niejeden by sie pukal w czolo. gratulacje.

Napisano

Owszem, rozmach niesamowity i jak na jedna osobe to naprawde swietna robota. Oj wiele rzeczy mi sie tam niepodoba ale jak na zadanie ktorego sie podjoles - Mission: Impossible to wybrnoles bardzo dobrze. Szkoda tylko ze jak to czesto w shortach - scenariusza, wlasciwie jego braku, to by sie sprawdzilo nieporownywalnie bardziej jako reel, po przemontowaniu. Dlatego pytanie jak na ten filmik patrzysz, jak go traktujesz, czy jako superprodukcje, wlasnego matrixa, filmik ktory chcesz slac na sigraph, czy jako cwiczonko techniczne. No i powiedz jak ten tlumik zrobiles.

Napisano

W zasadzie zaczelo sie od modelu mecha, ktorego zrobilem pod wplywem matrixa, a pozniej go sobie z nudow zanimowalem i zrobilem pierwsza scenke...i druga, trzecia... i tak mi zlecialo pare miechow. Zmontowalem to w calosc, troszeczke podrasowalem i tyle. Aktualnie na jej widok zaczyna mnie mdlic a nagroda jest bolacy palec od LMB...

Napisano

Wiram.

Aniamacja robi ogromne wrazenie. Miales jakas renderfarme, ze udalo ci sie wyrenderowac tak wiele w tak krotkim czasie?

Jakos wyrenderowanego obrazu jest naprawde przednia.

 

gratuluje

Napisano

heh, i dlatego wlasnie powinienes wziasc i to teraz przemontowac bo dopiero wtedy bedzie naprawde git, a przynajmniejk nikt sie nie bedzie czepial ze historia nietenteges - a przedewszystkim wypierdzielic ta koncowke w stylu 'I wtedy sie obudzilam'.

Inspiracje matrixem widac - hehe, koncept tych robotow byl fajny mial tylko jedna drobniutka wade - przecie siedzac na przedzie bez zadnej oslony szansa na otrzymanie kulki w brzuszek jest conajmniej spora:) - mimo tego brawo za odwage.

To zrob jeszcze maly making of:)

Napisano

sorki, ale juz nic nie bede przemontowywal - mam dosyc.., teraz bede sie opieprzal sie przez jakis czas . jesli wroci wena to zrobie cos innego - mam juz nawet pomysl na nastepna, ale w kolejnej pojde troszeczke inna sciezka ...bedzie bardziej wyczesana ;) chcialbym sie przede wszystkim skupic na fabule i jakosci. ..i ZADNYCH przekletych w nieskonczonosc sie renderujacych armii !!!

co do kwasu odnosnie oslon to masz calkowita racje, ale powiedzmy, ze chronia ich jakies niewidoczne pola silowe czy cos ;]

pozdro

Napisano

Faktycznie taki projekt jak na jedna osobe to niezle wyzwanie, gratulacje z okazji ukonczenia, zapewnie nie bylo latwo przez to przebrnac :) Armie walczacych robotow robia wrazenie i ich liczba. Powiedz cos o szczegolach, czym renderowales, jak sobie poradziles z taka liczba robotow, czasy renderingu itd.

 

btw. motion blur z renderera czy z posta, pytam bo niekiedy dziwne wrazenie robi ze jest w innym miejscu niz powinien.

Napisano

wow... gdy jakiś czas temu wspominales, ze konczysz siakas animacje, za nic w swiecie nie przypuscilbym ze bedzie chodzilo o cos z takim rozmachem...

 

gratulacje... widze ze morski klimat sprzyja :D... moze kiedys gdy spotkam Cie na miescie to uscisne Ci grabe!

Napisano

takze jestem pod wrazeniem! niezle ci to wyszlo.....

najlepiej w momencie od 0:45 do 1:00! to sa najlepsze ujwecia filmu, gratuluje bo efekt jest jak na jedna osobe:)

 

calkiem pozytywnie oczywiscie aby ci pomoc przy nastepnej pracy przyczepil bym sie do:

chod duzego mecha jak i cala jego model, jest nienaturalny, brakuje mu naturalnej ciezkosci:( model wyglada super ale jego szkielet nie ma prawa chodzic bo ma zbyt duze rozstawienie nog jest sztuczny, psuje efekt calej animacji i do niej nie pasuje, po prostu jak by go nie bylo razem z rodzina duzych mechaw cala animacja miala by efekt wiekszego realizmu...teraz duze mechy sa jak zabawki transformers na meble:)

tak to jest ze w trakcie robienia sa takie rzeczy na ktore juz nie chce sie klasc wiekszej uwagi po paromiesiecznej pracy nad jedna rzecza, znamy to doskonale, czlowiek nie maszyna :)

za to mniejsze roboty ruszaja sie swietnie, sa sprytne i naturalne, cala animacja ma klimat jak i jej montaz, tresci zbytnio nie wnosi alew widze ze nie takie byly zalozenia...

generalnie zajebioza!!!

gratuluje wszystkiego:) bo jest niezla i jest efekt...

zycze ci powodzenia przy nastepnej animacji, bo umiejetnosc klikania myszka posiadasz:)

pozdrawiam

Napisano

ulala ..ok 3.00 dostalem maila od administratora o przekroczeniu limitu 10 GB transferu na ten miesiac :(. Jesli ktos zechcialby umiescic ta anime na swoim ftp'ie bylbym mu niezmiernie wdzieczny.

 

Wlasnie negocjuje zwiekszenie transferu i niebawem powinna juz byc dostepna.

Napisano

ua, brawo! oczywiscie mnostwo niedorobek, ale w pol roku samemu? w takim razei wiele moge wybaczyc:). Ale i tak powiem swoje;). Szkoda ze meche takie krociutkie kroki robia, wybuch miny... ten efekt moglbys zrobic w Particle Illusion lepiej by wygladal chyba. Czasem animacja szwankuje czasem. Ale pol roku... moze gdybys zrobil to troche krotsze, moglbys lepiej dopracowac... Szacuken;)

Napisano

Na wstępie wielkie gratulacje! Zrobić taką animację od początku do końca to nie mało. Ja nawet rozpocząć nie potrafię a co dopiero zrobić do końca :).

Jednak w przeciwieństwie do reszty zupełnie nie leży mi ten film. I nie chodzi mi tu nawet o fabułę, czy bardzo mocne nawiązania do matrixa tylko ogulnie o reżyserię, prowadzenie kamery. Miejscami mocno przekombinowałeś jak chodźby cały motyw od 1.40... ani to efektowne, ani trzymające w napięciu. Takie trochę bezsensowne fruwanie kamerą + slow motion ala matrix. Jeśli już to lepiej moim zdaniem wygłądało by to gdyby trajektorie kamery był troszkę mniej "wykręcone". Animacje postaci/robotów również nie powalają.

Do renderingów się nie przyczepię bo niema się do czego przyczepić. Tu akurat ładnie wszystko wyszło. Szkoda że nie pokusiłeś się o więcej PS.... mogło by wyglądać jeszcze ciekawiej.

 

Jeszcze raz szczere gratulacje.

Mam nadzieję że następna animacja wyjdzie Ci lepiej.

Napisano

Normalnie respekt gościu. Już dawno nie widziałem tak dobrej animacji zrobionej przez jedną osobę. Moim zdaniem powinieneś dać tą animację na jakiś konkurs. Niech teraz ona odda ci za ten stracony czas:)

Napisano

no tak wykonane fantastycznie to fakt ,ale ............no własnie matrix jak nic, i to jeszcze trójka nie nawidze drugiej i trzeciej częsci matrxa to najgorszy i najgłupszy film jaki widziałem (no przesadzam były gorsze) a ta animka mi to przypomina zdecydowanie, ale gratuluje Piekna robota i i czas pracy 100% normy 8-) Pozdrawiam

Napisano

batou: - spoko ;)

the manysh...: - ja szczerze powiedziawszy nawet nie bardzo pamietam co sie dzialo w 2 i 3 czesci ..a skoro nie pamietam to znaczy, ze byly beznadziejne. pamietam tylko jedna rzecz, po wyjsciu z kina widzialem przed oczami tylko te mechy - wbily mnie w fotel i musialem chociaz sprobowac zrobic cos podobnego.

Napisano

Sinclar - gratuluję... bardzo ładna robota!! Rozwaliłeś mnie... Brawo za muzę!! Twój podkład, czy ktoś Ci pomagał?? Szkoda, zę nie podkolorowałeś tego i nie posiedziałeś troszkę dłużj nad mocapem, ale ogólnie podoba mi sie bardzo - ciekawa praca kamerki... Gratuluję!! :)

Napisano

Pogratulowac koledze, ale ciagle nie zdradziles metody animacji tlumu. CS? Czy cos innego? Podpisuje sie pod BigLebem, ze teraz powinienes to przemontowac inaczej, moze nawet zmienic muzyke zupelnie, zeby to tak Matrixem nie 'smierdzialo', i bardziej zmontowac jakis reel (po prostu muzyczki z Matrixa sa raczej srednio mile widzane w reelach).

 

Moglbys sie podzielic jak to robiles w ciagu dnia, w sensie, ile godzin dziennie mniej wiecej, ile w tygodniu, czy robiles sobie dluzsze przerwy itp, takie zyciowe spawy. No i techniczne sprawy, ile Ci sie ta armia faktycznie renderowala, czy to co widzimy a animacji to jest prosto z 3ds max czy innego 3d czy byla postprodukcja?

 

No zdradz cos, nie wstydz sie ;)

 

PS: Jak ta panna tam swirowala z tym golym brzuszkiem, to przez chwile sie zastanawialem jak sie Ci kolesie tam skupiaja na walce ;)

Napisano

wszystko bylo robione na maxie z kilkoma pluginami, cs'a prawie nie dotykalem bo juz go nie lubie ;] ( z wyjatkiem jednej postaci ). Rany ! gdybym chcial zrobic armie w cs'ie to chyba bym wczesniej osiwial zanim skonczylbym nad nia prace. czesc scen jest zrobiona na warstwie i sklecona w calosc w afterze aczkolwiek niektore renderowaly sie w calosci ( 25 min per frame ) i ogolnie calosc renderowala sie chyba dobry miesiac lub lepiej na dwoch kompach ( athlon 1,6 i 2,5 ). postprodukcja oczywiscie w afterze i montaz w premiere.

Siedzialem nad nia z pol roku ( z malymi przerwami ) po kilka, kilkanascie czasami godzin dziennie i nabawilem sie kontuzji palca.

co do zmiany muzyczki to niewykluczone, ze takowa nastapi, aczkolwiek jeszcze jest za wczesnie, aby o tym wspominac.

Napisano

A ten palec to co? RSI? Sorry za OT ale jaka masz myszke? Bo takie intensywne pol roku moze pokazac wlasnie ze masz jakas krzywa myszke i nastepne pol roku moze sie skonczyc bardzo zle (powaznie mowie).

Napisano

"co do zmiany muzyczki to niewykluczone, ze takowa nastapi, aczkolwiek jeszcze jest za wczesnie, aby o tym wspominac."

 

Niech zgadne - Mellodeque? ;)

Napisano

nie mowie tak, nie mowie nie ;] pozyjemy, zobaczymy...

acha ! co do tej myszy, to mam jakas najzwyklejsza a4tech ( chyba za 30 zeta)

i nie wykluczone, ze to wlasnie jej wina. - ma ktos jakas sprawdzona-bezkontuzyjna myszke ? i zeby nie bylo calkowitego OT to moge jeszcze napisac, ze pierwsza scene z armia zaczalem robic na amd 400 z 64 ram i 16mb vga hehe ..to byl hardcore ;]

Napisano

rewelacyjny filmik ,troszkę zaparło mi dech jak przeczytałem że wykonałeś go sam w pół roku,mam pytanie======CZY TY WOGÓLE ŚPISZ?:)

GRATULACJE !!!!!!!!!!!!

Napisano

...przychodze do pracy..patrze na pulpicie jakis nowy plik...otwieram...ogladam...mysle kumpel sciagnal trailer do jakiegos filmu fx ktory pewnie robi horda koreaniczykow, albo jakies zachodnie studio po godzinach....wogole nie skojazylem :)

a tu pozniej na max3d.pl bach wielki obrazek ze screenem i opis kto i co.... i w ile.

stary wielki szacuneczek naprawde kawal dobrej roboty

 

ps. jesli mial bym sie czepiac to do animacji tej laski troche :)

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności