Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, zakładam powiedzmy taka teczke. Głównie rendery ale pewnie za jakis czas pojawi sie jakis model samochodu. Prosze o wszelkie porady i wytykanie bledow na potęgę oczywiscie konstruktywnych :P Pierwszy render w ruchu, kierowcy nie wklejam bo to tylko testy. Rozmycie z przodu auta celowe, duzo przejzalem zdjec i zdazaja sie rigshoty nie dokonca zgrane kamera/auto, mi sie podoba taki efekt. Ale inne beda juz nieporuszone :)

 

zetr.jpg

Edytowane przez maciek.m
  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem co to za aparat miałby być, że przy takiej prędkości (wnioskując po rozmyciu tła) tył autka taki ostry. wygląda jakby auto stało a tło się poruszało

 

ale poza tym ładnie

Napisano

DrRambo aby zdjęcie wyglądało na robione z dużą prędkością nie musi być podczas takowej robione, wystarczy dłuższy czas naświetlania przy 20 km/h.

Napisano

Bardzo fajny render ;) Na feldze chyba coś z aa nie tak. Felga to motion blur czy ps? Możesz opisać jak rozmywasz tło, bo widzę że nie jest to jednolite rozmycie?

Napisano

@plasti poprawie to i zrobie upa, dzieki :)

@Slim_ felga to motion blur i faktycznie za slabe ustawienia rozmycia dalem dlatego tak wyglada. Do rozmywania tla jak i samej hdrki refleksow uzywam VirtualRig Studio. rozmywasz obraz po krzywych z moca jaka chcesz i wstawiasz ile chcesz tych krzywych, wiec nie ma najmniejszego problemu zeby rozmyc hdrke ze statycznej na w ruchu, albo rozmyc tlo z zakretem po luku.

Napisano (edytowane)

@indian jakie szczęście że mam wersje FREE tego oprogramowania :P

Dzisiaj znowu posiedzialem poprawilem bledy ktore wytkneliscie i dodalem od siebie troche. na szybach bardzo czesto widze takie dziwne zludzenie czy to od jakis filtrow uv czy od chartowania szkla takie powstaje.. no ale zrobilem. i jeszcze przedstawilem auto podczas hamowania.

 

Edit, podmienione na nowy.

wq6q.jpg

Edytowane przez maciek.m
Napisano

ja bym zostawil hamulce zimne jak w pierwszym poscie, duzo lepiej wygladaly

 

i na poczatku samochod jakos bardziej kolorystycznie pasowal do backplate'a

Napisano (edytowane)

A skad wiesz czy akurat nie uczestniczyl w poscigu policyjnym przez pol nowego jorku? :) wiesz to jest grafika wazne czy efekt jest realistyczny a reszte mozna sobie dopowiedziec. Troche sie naogladalem fotek rozgrzanych hamulcow i tak to wyglada ale moze ktos cos dozuci jeszcze od siebie.

Plasti faktycznie... zapomnialem z auta zdjac niebieski, wzucilem w plik psd poprzedni pod warstwy i umkło :) to sa testy wiec mysle ze ten odloze juz tylko poprawie te dopasowanie do tla i biore sie za inne :)

 

edit, podmienilem na nowy w poprzednim poscie. Slim_ apropo przodu fajny pomysl ale to juz nastepnym razem, ale bok leciutko rozjasnilem.

Edytowane przez maciek.m
Napisano

Spory okres powiadasz? ;)

Bardzo ciekawy program.Będę musiał poszukać tej wersji FREE ;P

Teraz felgi wyglądają jak żywe. Powinieneś jeszcze trochę posadzić przód jeśli hamuje ;) Może spróbuj delikatnie doświetlić bok samochodu bo wydaje mi się że kontrast z tyłem jest dalej zbyt wysoki.

Ogólnie bardzo się podoba.

Napisano

Tak jak mówisz ważne jest czy to wygląda realistycznie ale chyba jednak nienajważniejsze, spoko że te tarcze wyglądają dobrze ale ja patrząc na render miałem odczucie jak koledzy wyżej: gdzie w mieście on tak rozgrzał te hamulce? Mi brakuje w całości tego shotu jakiegoś zarysu, "story" płynącego z obrazka. Tutaj mamy samochód sunący ulicą miasta z rozgrzanymi tarczami i moim zdaniem dziwnym kadrowaniem, bo mój wzrok trafia od razu na dach wozu, a nie na sam wóz lub na miejsce gdzie on jedzie itd :) Motyw hamulców np. można użyć wsadzając ten wóz w tor, do tego bardzo pochmurna, burzowa pogoda, lekko mokrawa nawierzchnia i te świecące tarcze. Od razu odczucie z obrazka jest inne, bardziej zebrane do kupy że tak brzydko powiem :P

 

Wspominam o tym bo sam próbuję przestać robić po prostu rendery samochodów a przedstawiać nimi coś ciekawego, jakieś pragnienia bo jak często widzę prace słabsze technicznie właśnie tym wygrywają z hiperrealistycznymi renderami :) Wolę patrzeć na obrazek sunącego w deszczu na torze GTR'a z tymi hamulcami i przerysowanym oświetleniem niż np. na hipperealistyczny render, jakiegoś dajmy na to Lexusa, na zwykłym parkingu :)

 

Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :P Co do technicznej strony to faktycznie jest bardzo ładnie w sumie nie ma się czego czepiać, może bym się pobawił lakierem ale nie powiem więcej bo sam nie wiem co mi w nim nie pasuje :) Czekam na kolejne shoty :)

Napisano

Co do tego okresu grzania się to GTR ma dosyć dobre heble, i dobre chłodzenie, i upalenie ich jest bardzo trudne. :>

 

Druga sprawa nie tylko przez hamowanie hamulce mogą się zapiec. Barto łatwo w mercach AMG zapiec hamulce kiedy mamy właczoną kontrole trakcji i śmigamy jak głupi. W większości aut tego typu kontrola trakcji esp itp.. działają po przez hamulce a merce AMG mają to do siebię że mają niutów tyle że te hamulce po prostu umierają.

 

GTR ma system napędu który nie pamiętam już czy oni to na sprzęgle robią czy na heblach w każdym razie do hamulców oni przykładali ogromną wagę ponieważ te hamulce pracują przez ten system napędu na 4 koła prawie cały czas jeśli śmigamy ostro na zakrętach. Dlatego heble w GTR'e są ciężkie do zajechania :>

Napisano

no ja rozumiem, że rigshoty tak wyglądają, ale z takiej odległości to raczej się ich nie robi, może się nie znam:D

 

ogólnie, żeby nie nabijać, napiszę jeszcze raz, że ładnie

Napisano

@Berger zgadzam się z toba, pomyslę przy nastepnym ujeciu, tu narazie byla walka o to zeby ladnie wygladalo. jak juz technicznie i wizualnie jest ok to potem mozna myslec o dodawaniu smaczkow, i tworzeniu klimatu.

@Kramon zawsze można sie duzo ciekawych rzeczy dowiedziec, fajnie :)

@DrRambo robi się a nawet i z dalszych sie robi(nie ma problemu w ustawieniu szyn z wuzkiem razem z kamera i dostosowac idelanie do prekosci auta i pstrykac) albo sie montuje w szopie badz 3d po to to wkoncu jest :), wejdz na netcarshow.com np w porshe oni maja duzo takich dalekich ujec.

Napisano

przód auta wlot/grill wygląda strasznie sztucznie dopracowałbym to. z prawej strony jest taka zielona poświata, uznałbym to za minus.

 

Ale najbardziej zastanawia mnie to:

 

WTF carbon fibre na szybach ?

Napisano

hmm coś pomyslę nad tym grilem ale nie do końca wiem o co Ci chodzi, zieleń usunę. a szyby tak wyglądają, obejżyj sobie jakieś auto w słońcu pod kontem, w wizkach jeszcze tego nie widziałem ale tak to wygląda:

http://www.netcarshow.com/subaru/2013-brz/1600x1200/wallpaper_05.htm

http://www.netcarshow.com/porsche/2013-911_carrera_s/1600x1200/wallpaper_27.htm

http://www.netcarshow.com/toyota/2013-gt_86/1600x1200/wallpaper_08.htm

Napisano
hmm coś pomyslę nad tym grilem ale nie do końca wiem o co Ci chodzi, zieleń usunę. a szyby tak wyglądają, obejżyj sobie jakieś auto w słońcu pod kontem, w wizkach jeszcze tego nie widziałem ale tak to wygląda:

http://www.netcarshow.com/subaru/2013-brz/1600x1200/wallpaper_05.htm

http://www.netcarshow.com/porsche/2013-911_carrera_s/1600x1200/wallpaper_27.htm

http://www.netcarshow.com/toyota/2013-gt_86/1600x1200/wallpaper_08.htm

 

dziwna sprawa z tymi szybami ale domyślam się czego to jest efekt uboczny w każdym razie u ciebie jest zdecydowanie zasilny i mocniejszy fresnel

Napisano

Witam, niestety ostatnio mam bardzo mało czasu przez burzliwe chwile w pracy. Ale postanowiłem zacząć nowy projekt Jaguar XFR-S. Poniżej zaledwie sam początek ale już w miare dopasowany przod. W tym projekcie chcę sie skupić na super detalu ale tylko niektorych elementow, przez co cala reszta bedzie nie ruszona. Rendery koncowe jak i animacja bedzie tylko tych detali. W końcu myślę że ruszę animacje bo własnie w pracy jestem na etapie zalatwiania i konfigurowania bardzo przyzwoitej render farmy o mocy około 150Ghz która mam nadzieje niedlugo sie podwoi :). W miare wolnego czasu będę dodawałam conieco.

 

0u2l.jpg

 

9gfn.jpg

Napisano

Co to za model? Na pewno nie XFR-S :P Miałeś chyba na myśli XKR-S. Jak na bazę to trochę krzywo, szczególnie koło cięć i jeśli to baza to jak wydzielisz teraz elementy osobno to będziesz miał złamane odbicia pomiędzy elementami. A jak po konwercie to siatka bazy była zbyt rzadka.

Napisano

heh sorki XKR-s :) bede jeszcze prostowal, a co do tego ciecia maski to wlasnie sam nie wiem. Bo te ostre wciecia na masce bez lini dzielenia troche psuja mi plaszczyzne a nie chce mi sie potem tego poprawiac..

Napisano

Fajnie by było jakbyś pokazał jakieś siateczki. Nie myślałbyś żeby zrobić jakiś tutorial? Brakuje dobrych tutoriali o modelawaniu aut a to tylko wystarczy włączyć bandicama czy inny program nagrywający i modelować normalnie, nawet nie trzeba nic gadać a pomogło by to napewno wielu osobom bo poziom masz wysoki.

Napisano

Szczeże powiem ze nie wiem czy cos dalby tutorial z modelowania np logo. To jest tak unikalna forma ze tu trzeba wymyslac na bierzaco rozwiazania ktore w innej bryle moga nie znalesc zastosowania. Ja sam sie uczylem na podstawie tutoriali z youtube plus duuuzo swojego czasu i wykonanych modeli. To jest chyba najlepsza metoda zeby poradzic sobie pozniej w kazdej sytuacji. Ale oczywiscie siatki bede wzucal, jak cos niejasne to tez z checia wytlumacze. A ponizej logo, jakies 4,5h modelowania.

 

j2fo.jpg

 

8jpw.jpg

 

6s7v.jpg

 

iv9f.jpg

 

mvkf.jpg

 

3v2n.jpg

 

3cov.jpg

Napisano

mrkrzysiek noo faktycznie troche inna, powiedzmy ze to moja wersja tej felgi :) a na serio to moglem troche dluzej nad nia posiedziec zeby wygladala identycznie ale nie mam na to czasu a chce sobie pomodelowac dla odprezenia wiec przyjmuje dla siebie jakis margines. Dzisiaj zacisk zrobilem.

 

dn54.jpg

 

brwd.jpg

 

ugm5.jpg

 

p3ja.jpg

 

tlkm.jpg

Napisano

Ładnie ładnie kibicuję bo też lubię to auto a widać że efekt końcowy będzie zacny.

 

Skasowałbyś tego ngona z maski w sumie nie jest to problem a siatka ładniejsza będzie :>

Napisano

Kramon kiedys myslalem probowalem po kilka razy jak poprawic siatke zeby ladnie wygladala, a teraz kminie i upycham niezakonczone linie tam gdzie sie niewykrzaczaja:P maska gotowa, siatka wlotu za duzo nie powie bo musialem ja zagescic zeby wyciac ladnie napisy (oczywiscie nie boolinem tylko recznie :))

 

bgq1.jpg

 

ti8x.jpg

 

8xdv.jpg

 

ng5j.jpg

 

pq5v.jpg

 

ieh6.jpg

Napisano

następny test render. starałem upodobnic sie do zdjecia, sporo bylo rozjasniania w szopie lini tam przyciemniania itd.

Co poprawic zeby jeszcze bardziej zblizyc sie ku zdjeciu?...

 

8n2v.jpg

Napisano (edytowane)

Dzięki, postaram się to poprawić, pozniej ocenisz czy na plus :)

 

Edit.

Dodałem mały element. i chyba poproawilem lakier :)

 

s3k8.jpg

 

ub74.jpg

 

glmv.jpg

Edytowane przez maciek.m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności