Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Zdaję się że jestem tu ekhm... nowy. Długo się zastanawiałem nad umieszczeniem tutaj swojej pracy, ponieważ czułem się onieśmielony artami innych forumowiczów. Bałem się także ostrej krytyki (heh - wiem, wiem - co to za grafik co się krytyki boi), ale w końcu stwierdziłem "co mi tam!" i tak oto zamieszczam scenkę ze słynnym łowcą nagród z mojego ukochanego filmu. Czekam na komentarze - w końcu krytyka jest po to by pomóc a nie dopiec ;)

attachment.php?attachmentid=52017&stc=1

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witamy na forum :)

 

Postać ładnie wymodelowana i otexturowana ale jest kilka rzeczy które mi się nie podobają:

Otoczenie: niby niebo ładne ale strasznie pusto

Poza: Słynny Bobba Fett wygląda jakby tańczył na dyskotece ;)

Kadr: Za mała postać co do reszty pracy i niegdy nie umieszcza się postaci "fotografowanej" w samym centrum pracy.

 

Ogólnie kolorystyka miła dla oka ale popracuj nad w/w sprawami a może być z tego ładna scenka SW :)

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia

Napisano

Witamy na forum.

Bardzo ładny model postaci, tekstury również są dobre. Przyczepił bym się do materiałów zbroi... nie pamiętam już jak to dokładnie wyglądało w star wars ale chyba trochę więcej połysku by się przydało, ostrzejszy specular.

Nie podoba mi się poza. Wygląda jak by balansował na krawędzi, lub ew. był pijany. Miało być wzniośle, a wyszło trochę śmiesznie.

Tło... Ptaki trochę kanciaste (dokładnie skrzydła). W sumie szczegół, ale trochę razi.

Dym mi się nie podoba. Z tego co widzę miał być to gęsty dym. Gęsty dym powinien być cieniowany, bo inaczej wygląda strasznie płasko i mało realistycznie. Użyj albo photoshopa do jego namalowania, albo zrób odpowiednią geometrię (Damian w galerii w swojej pracy z lotniskowcem pokazywał jak to może wyglądać), lub użyj plugin`a typu afterburn.

Brakuje przeźroczystości powietrza, czyli bardzo leciutkiej mgły o zabarwieniu nieba.

Jeszcze kadr. Przesuną bym go w prawo. Teraz jest maksymalnie centralny co nie wygląda ciekawie. Ew. możesz zrobić obrazek o niestandardowych proporcjach... np. w formie "słupa" gdzie centralnie złapiesz postać, tylko że wtedy przydało by się zmienić pozę tak aby wszystko ładnie ze sobą grało.

To tyle.

Napisano

Vorek: dlaczego nie umieszcza się postaci w centrum, co to za zasada ? Postać wygląda jakby sie czegoś przestraszyła, może powinieneś przesunąć ją w lewo i dodać jakiś element z prawej :)

Napisano

a po co sa zasady? nie ma zadnych zasad, twoje dzielo robisz co chcesz:P jakby wsyscy sie trzymali zasad bylibysmy na poziomie malowidel w jaskiniach:D

Napisano

Oby wszyscy, którzy zaczynają na tym forum trzymali Twój poziom... :)

Ładna praca.. ma oczywiście błędy których oboje conajmniej jesteśmy świadomi, ale jak na początek BRAWO!! :)

Napisano
Vorek: dlaczego nie umieszcza się postaci w centrum, co to za zasada ? Postać wygląda jakby sie czegoś przestraszyła, może powinieneś przesunąć ją w lewo i dodać jakiś element z prawej :)

 

Zasada mocnych punktów obrazu, jej stosowanie zależy od senki i tego co się chciało przedstawić ale zazwyczaj nie umieszca się głównych obiektów sceny na środku. Oczywiście w przypadku chęci pokazania samej postaci to nie gra roli ale jak się robi scenkę którą widz ma oglądać jako całość to te zasady mogą się okazać niezbędne

 

a po co sa zasady? nie ma zadnych zasad, twoje dzielo robisz co chcesz:P jakby wsyscy sie trzymali zasad bylibysmy na poziomie malowidel w jaskiniach:D

 

sam napewno stosujesz w/w zasadę tylko robisz to podświadomie :-)

 

Pozdrawiam

 

p.s. :) To wszytko wcale nie znaczy że pracka mi się nie podoba,. jest wręcz przeciwnie :)

Napisano

bardzo fajny modelik, do kompozycji nie będę się już czepiał bo panowie Koledzy to już zrobili.

 

Ale przyczepie sie do materiałów (to też było ale w innym wydaniu). IMHO zdecydowanie za duże specular. Daj je większe tylko momentami.

Jeśli chodzi o kolory to są za bardzo idące w strone pasteli. Troszkę bardziej nasycone powinny wyjść, jak np tu

Napisano

Bardzo wam dziękuję za opinie i konstruktywną krytykę, którą oczywiście doceniam i zapamiętam na przyszłość. Natomiast jeśli chodzi o materiały tzn. zbroję, kolory textur etc. to muszę się troszkę obronić :). Jest bardzo wiele zdjęć przedstawiających Bobę Fetta, akurat ja korzystałem z innego niż to, które pokazał kolega Leru. Fani filmu wiedzą także, że Jeremy Bulloch nosił różne zbroje na potrzeby Empire Strikes Back oraz Return Of The Jedi. Sam zauważyłem także różną kolorystykę kombinezonu - akurat wybrałem taką z tych, które widziałem. Ale co do reszty - jak już pisałem - dziękuję i zapamiętam. Pozdrawiam!

Napisano

nio ogolnie ladnie ale jak dla mnie proporcje troszke walniete bobba troszke za pulchny nozki sprawiaja wrazenie przykrutkich a i ten badziew za jego glowa powinien byc dluzszy

Napisano

no no.. świetna robota! trampki mnie troche denerwoja ale i tak, pracka fajnie sie kupy trzyma. poexperymentuj z oświetleniem, moze coś bardziej kontrastowego? mocno z prawej i kontra od tyłu i z lewej ?

Napisano

Damian: te trampki są właśnie najbardziej zabawne...mało nie spadłem z krzesła jak je zobaczylem...:D Ot wielki łowca z giwerą ( no właśnie...dlaczego jej nie widzę ?? ) w komicznej pozie z jeszcze bardziej komicznymi trampkami...:P lecz nie obraź się to tylko w humorystycznym wydaniu przedstawienie tego co mi się niepodoba, reszta jest dobra. Dobre teksturki i modeling. Szkoda, że niezabadzo rozplanowaleś otoczenie...to wygląda jak pokaz pijanych bohaterow SW...

 

Ocena +4/6

Napisano

uu fajnie ze kolejny z Bydgoszczy :)

Co do pracki mi sie podoba, tylko szkoda ze taka mala rodzialka, ladnie CI wyszly spodnie , choc material lekko gumowy.

 

pozdr




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności