Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dłubie sobie silniki lotnicze M-100, M-103 i M-105 no i problem z turbosprężarką jak wytłoczyć rury ze zmianą profilu i średnicy jak na zdjęciu kombinuje i kombinuje i czarna dziura z tego wychodzi może ktoś mnie oświeci?. A przy okazji ktoś może ma rysunki jak było mocowane działko na silniku M-105PF. Z góry wielkie dzięki.

  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki teraz dotarło. Mam zboczenie z Microstation jak wymiar profilu to wymiar a tu trzeba troszkę jeszcze poskalować i tego nie rozumiałem. jeszcze raz dzięki

Napisano

Kilka nowych drobiazgów i połączenie turbosprężarki z resztą silnika nigdzie tego nie widać i dopiero po rozrysowaniu przekładni do napędu turbiny i alternatorów wyszedł mi taki kształt ale czy on taki był na pewno tego nie wiem ale tak chyba pozostanie.

Napisano

Witaj fajnie to wygląda chociasz ja bym trochę poczyścił ale jeśli wygląda dorze to można zostawić już na sam koniec takie sprawy.

Byłem dzisiaj na targach łodzi. i było sporo silników strzeliłem parę fotek, niektóre troszunię poruszone. Ale jeśli nie będziesz miał gdzieś jakiejś informacji jak jakś detal wygląda czy coś to możesz się zainspirować :P

 

http://sta.sh/21lpibjt73qa

  • Like 1
Napisano

Polka dot dzięki .

Kramon dzięki, oj czyszczenie będzie ale dopiero kiedy już wszystko będzie pasowało, co do fotek to fajne ale to nie ta epoka i nie takie silniki , M 100 to lata trzydzieste

Napisano

Dzięki Kliment, jeszcze sporo do zrobienia, miał to być tylko szkolny silnik przed robieniem M 105 PF do jak1 i łagga ale chyba dorobię do niego SB2 jak gdzieś znajdę dobre materiały

Napisano

Super!

Jeśli mogę prosic, to aby screeny były duże i jakieś zbliżenia na punkty, które uważasz za skomplikowane, wielkie dzięki!

Napisano

Też startuje na sprężone powietrze! Jak robiłem silnik gwiazdowy, to się zdziwiłem, że jest taka instalacja (wcześniej się nie spotkałem), a to chyba dosyć uniwersalny patent, bo silnik całkiem inny, a też ma instalacje powietrza startowego.

Napisano

2013 siedzę przy pracy codziennie do 2 lub 3 w nocy a maxsem zajmuje się 20 minut (jak jeszcze coś widzę)przed odlotem w niebyt może za trzy dni jak inwestorzy nie będą marudni to puszcze siatki.

Ikkiz rozruch powietrzem to prawie norma w lotnictwie, silniki okrętowe wszystkie startują na powietrze. Silnik w Twoim aucie to ruski silnik na licencj Hispao Suiza kupionej przez nich w latach trzydziestych mój zresztą też a wszystkie silniki Hispano mają powietrzny rozruch.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności