Jump to content

Featured Replies

Posted

Dłubie sobie silniki lotnicze M-100, M-103 i M-105 no i problem z turbosprężarką jak wytłoczyć rury ze zmianą profilu i średnicy jak na zdjęciu kombinuje i kombinuje i czarna dziura z tego wychodzi może ktoś mnie oświeci?. A przy okazji ktoś może ma rysunki jak było mocowane działko na silniku M-105PF. Z góry wielkie dzięki.

  • Replies 44
  • Views 7.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

Dzięki teraz dotarło. Mam zboczenie z Microstation jak wymiar profilu to wymiar a tu trzeba troszkę jeszcze poskalować i tego nie rozumiałem. jeszcze raz dzięki

  • Author

Kilka nowych drobiazgów i połączenie turbosprężarki z resztą silnika nigdzie tego nie widać i dopiero po rozrysowaniu przekładni do napędu turbiny i alternatorów wyszedł mi taki kształt ale czy on taki był na pewno tego nie wiem ale tak chyba pozostanie.

Mógłbyś wrzucać siatki? Chciałem się wziąć za silnik samochodu i chciałbym trochę podejrzeć.

Witaj fajnie to wygląda chociasz ja bym trochę poczyścił ale jeśli wygląda dorze to można zostawić już na sam koniec takie sprawy.

Byłem dzisiaj na targach łodzi. i było sporo silników strzeliłem parę fotek, niektóre troszunię poruszone. Ale jeśli nie będziesz miał gdzieś jakiejś informacji jak jakś detal wygląda czy coś to możesz się zainspirować :P

 

http://sta.sh/21lpibjt73qa

  • Author

Polka dot dzięki .

Kramon dzięki, oj czyszczenie będzie ale dopiero kiedy już wszystko będzie pasowało, co do fotek to fajne ale to nie ta epoka i nie takie silniki , M 100 to lata trzydzieste

  • Author

Dzięki Kliment, jeszcze sporo do zrobienia, miał to być tylko szkolny silnik przed robieniem M 105 PF do jak1 i łagga ale chyba dorobię do niego SB2 jak gdzieś znajdę dobre materiały

Zawsze miałem respekt do ludzi którzy klepią silniki. A już silniki odrzutowe to pełen :D Czekam na efekt finalny.

świetne. A mógłbyś wrzucać też renderki z jakimś AO ? Dużo fajniej mi sie na takie modele patrzy.

Elegancki silnik!

Bardzo bym prosił o więcej siatek, jeśli można bez Mesh Smooth :)

A te sprężynki na śrubach, przy pompie, czy może te spinki, to ze splajna, czy jest na to jakiś inny sposób?

To max jest?

  • Author

2013-zapodam siatki jak tylko znajdę więcej czasu na zabawę z maxsem.

illusion - tak to max a sprężynki to helix

Super!

Jeśli mogę prosic, to aby screeny były duże i jakieś zbliżenia na punkty, które uważasz za skomplikowane, wielkie dzięki!

  • Author

Udało mi się poukładać te wszystkie cięgna i popychacze przy małej modyfikacji tyłu silnika

Też startuje na sprężone powietrze! Jak robiłem silnik gwiazdowy, to się zdziwiłem, że jest taka instalacja (wcześniej się nie spotkałem), a to chyba dosyć uniwersalny patent, bo silnik całkiem inny, a też ma instalacje powietrza startowego.

  • Author

2013 siedzę przy pracy codziennie do 2 lub 3 w nocy a maxsem zajmuje się 20 minut (jak jeszcze coś widzę)przed odlotem w niebyt może za trzy dni jak inwestorzy nie będą marudni to puszcze siatki.

Ikkiz rozruch powietrzem to prawie norma w lotnictwie, silniki okrętowe wszystkie startują na powietrze. Silnik w Twoim aucie to ruski silnik na licencj Hispao Suiza kupionej przez nich w latach trzydziestych mój zresztą też a wszystkie silniki Hispano mają powietrzny rozruch.

Nie musisz się wcale spieszyć, tak tylko sobie zażartowałem abyś nie zapomniał :)

  • Author

Nie obiecuje ale postaram się gdy będę robił M 105 bo ta 100 to tylko rozpoznawczo-zapoznawcza

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy