Napisano 19 Grudzień 201410 l no elegancko zrobiłeś tą martwą. Super oddałeś charakter metalu, odbicia, kolor - rewelacja.
Napisano 20 Grudzień 201410 l Autor studium zorna. nie skupialem sie za bardzo na budowie, chodzilo mi glownie o kolory. o ile barwy mam wrazenie, ze trafiam juz dość blisko, o tyle walor i nasycenie bardzo kuleją, co mnie wcale nie raduje. jakies wskazowki, triki, cos ktoś?
Napisano 3 Styczeń 201510 l Autor studium flary, bedzie mi potrzebna ta wiedza do nastepnej ilustracji
Napisano 4 Styczeń 201510 l Co to za kibolowska propaganda :D Fajne, przytłumione barwy ale w ostatnim dym wydaje się zbyt 'ciężki' jakby to nie był dym a jakaś zbita masa
Napisano 4 Styczeń 201510 l Rozpu, od 31-10-14 do teraz jest wielki skok w jakości Twoich prac. Fakt, że te najważniejsze to są studia z fotografii albo martwej, a nie z wyobraźni jak np. http://imgbeta.artiststeam.pl/uploads/14147831865453e0d2628b3.jpg , ale jak się cofnąć jeszcze przed tą prackę i porównać z tamtymi studiami, to też widać progres. Bardzo mi się podoba jak zaczynasz fajnie zaznaczać tekstury powierzchni, race też ekstra, mam tylko tą samą uwagę co Rain. Dawaj więcej z wyobraźni, wspomagaj się refkami. Ja się nie znam, ale tak to widzę.
Napisano 11 Styczeń 201510 l Autor duzo spierniczylem, zwłaszcza podczas dodawania samej flary i dymu mi juz braklo cierpliwości ;c
Napisano 11 Styczeń 201510 l Chyba za ciężko potraktowałeś ten dym patrząc na refkę światło przy samej flarze jest dużo mocniejsze, tam faktycznie ten dym jest gęsty i ma jakąś taką widoczną, bardziej zbitą strukturę, ale dalej widać, że się już bardzo rozrzedza, zaczyna być widać przez niego obiekty i nie jest już taki kłębiasty. U Ciebie zrobiła się z tego taka wata cukrowa :P
Napisano 11 Styczeń 201510 l Fajne, fajne! Tylko posadź gościa na tym pagórku bo teraz trochę lewituje. Trawa na szczycie zlewa się z tłem i ucina gościowi stopy, dziwnie się to czyta. Pozdrawiam
Napisano 14 Styczeń 201510 l Autor edit: obrazek usuniety przez ałtora z uwagi na slabą jakosc wykonania C: Edytowane 17 Luty 201510 l przez Rozpu
Napisano 14 Styczeń 201510 l Chciałem skrytykować, ale zamiast tego zadam pytanie - co wg Ciebie Rozpu jest tutaj do poprawy? Co byś zmienił gdybyś miał to namalować jeszcze raz?
Napisano 15 Styczeń 201510 l mięśnie nóg też mogłeś bardziej uwidocznić bo wygląda jakby tylko górną partie ćwiczył , robiłeś to ze zdjęcia czy z głowy?
Napisano 23 Styczeń 201510 l Autor studium nicponia pod kątem podejrzenia ładnego malowania ręcznie tekstur i detali
Napisano 23 Styczeń 201510 l Mam to dzieło na tapecie i codziennie podziwiam właśnie ten fragment najbardziej :D Bardzo udane studium, imho.
Napisano 26 Styczeń 201510 l Autor starałem sie zaobserwowac jakie barwy wystepuja na skórze. moje jest oczywiscie to oko w prostokacie, reszta namalowana przez jakiegos goscia z fb ;d
Napisano 27 Styczeń 201510 l Autor kolejne studium nicponia. i narazie nicponiowi dam spokój, tera pomęczę troche martwych, a potem kolejnych mistrzóniuf c:
Napisano 27 Styczeń 201510 l Spróbuj pobawić się też mix brushem , można nim uzyskać fajną płynność przejść pomiędzy światłem a cieniem i ogólnie ciekawe efekty :) Bo jak patrzę na tą ciapcianinę na oku to aż się prosi o płynność i konkretny kierunek prowadzenia pędzla definiując formę.
Napisano 28 Styczeń 201510 l Autor martwa, staralem sie wyciagnac jak najwiecej z tego co podpatrzylem u nicponima
Napisano 5 Luty 201510 l W tej martwej z gitarą fajnie zrobiłeś okulary i główke. Sprawiają wrażenie bardziej dopracowanych i skupia się na nich uwaga. Co do ostatniej wrzuty, to wygląda jakbys jechał po wszystkim niewielkim okrąglakiem. Sam zwracałeś mi kiedyś na to uwagę, że to fajnie nie wygląda;) Ale mówię, ta gitara mi się podoba i te nicponiowate efekty również
Napisano 8 Luty 201510 l Kuuurde, ładne światło masz i kolor. Ja z tym zawsze miałem problem, może w koncu kiedyś mi uda się:) te 3 ostatnie tak jak lubie malarskie i plamkowe mniaaam:)
Napisano 8 Luty 201510 l Autor nicponiowe efekty to tylko zeby sprawdzic czy do mnie dotarlo to, co studiowaem, to nei na stale, mam nadzieje xdxdxd martwa pod katem sam nie wiem czego. material to dla mnie nadal czarna magia. Poza tym NIEWIARYGODNIE mecze sie z tym nieskalibrowanym cintiqiem i ciaglym poprawianiem kolorow filtrami, ktore potem wygladaja i tak o wiele gorzej niz w momencie gdy maluje. jak ktos wie, skad mozna sciagnac profil kolorow do cintiq12wx to bardzo prosze o pomoc. i kolejne studium nicponskich efektow i przyokazyjnsko filtrow fotoszopeniastych
Napisano 8 Luty 201510 l Uchylicie rąbka tajemnicy co rozumiecie pod nicponiowymi efektami? pooglądaj jego pracki :P to zabaczysz, szczególnie seria Tomcat i Cryptydis w szarej kolorystce
Napisano 9 Luty 201510 l Autor Chodzi o sposob wykańczania, czy tam renderingu, który starałem sie u Nicponima ostatnimi czasy podpatrzec. O brudzenie też
Napisano 16 Luty 201510 l Autor studium metalu edit: daje też wersje bez tych pociągnięc miękkim pędzlem, bo ostatecznie uznalem, ze czesc efektow, ktore dalem na samym koncu wyszla glupio Edytowane 16 Luty 201510 l przez Rozpu
Napisano 16 Luty 201510 l Coraz lepiej mi się przegląda twoją teczkę =) pierwsze studium dla mnie lepiej wygląda.
Napisano 16 Luty 201510 l Przy zbroi mogłeś spędzić jeszcze trochę więcej czasu rysując twardym pędzlem w niektórych miejscach, pewnie jeszcze lepiej by wyszło. Co do tego ludka w jaskini to mogłeś "ukraść" kadr z jakiejś innej ilustracji. Ten co masz nie jest zbyt trafny. Bardziej dynamiczna perspektywa by się przydała. Dobrze ci zrobi jak porobisz kilka kopii dobrych ilustracji z jakimś fajnym widoczkiem;)
Napisano 16 Luty 201510 l Chyba po prostu zbyt duzo tej mgielki bialej zarzuciles miekkim pedzlem, ucierpial mocny kontrast, chociaz to tez tylko w niektorych miejscach , tak charakterystyczny dla metelu. A i przez to rozproszenie bielej "mgielki", niektore czesci postaci mocno zlewaja sie z tlem, na b$w ladnie to widac, przynajmniej mi sie tak wydaje o godzinie 0:30... :)) Ale oczywiscie samo studium bardzo dobre, swietne zroznicowanie kolorystyczne w obrebie metalu, te refleksy roznorakie...!
Napisano 17 Luty 201510 l Autor a ja teraz na drugi dzien jak na to patrze to jednak bardziej jestem zadowolony z tej wersji ktora wrzucilem w pierwszej kolejnosci, bo bardziej kieruje uwage na twarz, a ta druga wszystko ma z taką samą siłą namalowane ;dd i w drugiej sie bardziej zlewa ręka z tułowiem, w tej mgiełkowej ładniej to widac ;ddd dzieki wszystkim za komenty
Napisano 19 Luty 201510 l He he , Ja tu milcze:) Mi jeszcze troszke zadaleko do takiego rozumienia:) Ale chyba czas zasiaść za martwiaków bo czuje ogromną pustke w materii:P i przestrezeni
Napisano 20 Luty 201510 l Autor tym razem studium pod kątem zagięc na materiale, dodatkowo utrudnione szkocką kratą, która będzie mi się śnic po nocach.
Napisano 20 Luty 201510 l Najlepiej chyba wyszła ci twarz. Ogólnie malarsko i fajne kolorki. To tło tylko takie nijakie. Wiem że to tylko studium, ale mogłeś albo zostawić gradient albo zrobić coś koknretnego, te dziwne maziaje odejmują pracy imo :P
Napisano 24 Luty 201510 l Przyjemne kolorki, ale trochę muddy wyszły na twarzy, wydaje mi się, że powinny być cieplejsze. I wydaje mi się, że mógłbyś bardziej krawędzie/plamy ogarnąć, bo miejscami aż za bardzo się rozjeżdżają
Napisano 25 Luty 201510 l Gość z ołówkiem fajny, zwłaszcza wyraz twarzy ma ekstra:D. Tylko coś nie taj jest z jego podniesioną nogą. Skoro jest bliżej to powinna być większa. Tak czy inaczej coś mi tam nie gra;p. Ten gość na "pudle" też fajny. W porównaniu do dawniejszych digitali, te są znacznie lepsze. Robisz postępy.
Napisano 26 Luty 201510 l Cześć Rozpu :) Dave Rapoza zdradził już sekret malowania na swoim kanale. Żeby malować 100% krycia pędzlem w miejscach gdzie jest punkt skupienia i tylko tam , resztę malować kryciem 6o% pędzlem. U ciebie jest wszytko jednakowo malowane i to niestety jest błąd bo wszystko wygląda zbyt nudnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto