Skocz do zawartości

Rozpu w kulturze i sztuce


Rozpu

Rekomendowane odpowiedzi

1743660_346523915532264_6378962720584685013_n.jpg?oh=4674dcc3efaa9b5ae8ea0fbb8ae551ea&oe=550BD87A

studium zorna. nie skupialem sie za bardzo na budowie, chodzilo mi glownie o kolory. o ile barwy mam wrazenie, ze trafiam juz dość blisko, o tyle walor i nasycenie bardzo kuleją, co mnie wcale nie raduje. jakies wskazowki, triki, cos ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpu, od 31-10-14 do teraz jest wielki skok w jakości Twoich prac. Fakt, że te najważniejsze to są studia z fotografii albo martwej, a nie z wyobraźni jak np. http://imgbeta.artiststeam.pl/uploads/14147831865453e0d2628b3.jpg , ale jak się cofnąć jeszcze przed tą prackę i porównać z tamtymi studiami, to też widać progres. Bardzo mi się podoba jak zaczynasz fajnie zaznaczać tekstury powierzchni, race też ekstra, mam tylko tą samą uwagę co Rain. Dawaj więcej z wyobraźni, wspomagaj się refkami. Ja się nie znam, ale tak to widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba za ciężko potraktowałeś ten dym

patrząc na refkę

z11131829Q,Demonstrant-z-flara.jpg

światło przy samej flarze jest dużo mocniejsze, tam faktycznie ten dym jest gęsty i ma jakąś taką widoczną, bardziej zbitą strukturę, ale dalej widać, że się już bardzo rozrzedza, zaczyna być widać przez niego obiekty i nie jest już taki kłębiasty. U Ciebie zrobiła się z tego taka wata cukrowa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cichy0199

mięśnie nóg też mogłeś bardziej uwidocznić bo wygląda jakby tylko górną partie ćwiczył , robiłeś to ze zdjęcia czy z głowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj pobawić się też mix brushem , można nim uzyskać fajną płynność przejść pomiędzy światłem a cieniem i ogólnie ciekawe efekty :)

 

Bo jak patrzę na tą ciapcianinę na oku to aż się prosi o płynność i konkretny kierunek prowadzenia pędzla definiując formę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej martwej z gitarą fajnie zrobiłeś okulary i główke. Sprawiają wrażenie bardziej dopracowanych i skupia się na nich uwaga.

Co do ostatniej wrzuty, to wygląda jakbys jechał po wszystkim niewielkim okrąglakiem. Sam zwracałeś mi kiedyś na to uwagę, że to fajnie nie wygląda;)

Ale mówię, ta gitara mi się podoba i te nicponiowate efekty również

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nicponiowe efekty to tylko zeby sprawdzic czy do mnie dotarlo to, co studiowaem, to nei na stale, mam nadzieje xdxdxd

 

10987585_368298393354816_4494393668861401510_n.jpg?oh=fd603466aa18fa0f725a9be2db71b791&oe=55575F29

martwa pod katem sam nie wiem czego. material to dla mnie nadal czarna magia. Poza tym NIEWIARYGODNIE mecze sie z tym nieskalibrowanym cintiqiem i ciaglym poprawianiem kolorow filtrami, ktore potem wygladaja i tak o wiele gorzej niz w momencie gdy maluje. jak ktos wie, skad mozna sciagnac profil kolorow do cintiq12wx to bardzo prosze o pomoc.

 

git%2Bmart%2Bf%2Bcopy.jpg

i kolejne studium nicponskich efektow i przyokazyjnsko filtrow fotoszopeniastych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

ryceszof.jpg

studium metalu

 

edit:

daje też wersje bez tych pociągnięc miękkim pędzlem, bo ostatecznie uznalem, ze czesc efektow, ktore dalem na samym koncu wyszla glupio

1925090_371472559704066_2686203753425359084_n.jpg?oh=b449aa6f7ada17825e2a1ca353f0c366&oe=55891D25

Edytowane przez Rozpu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zbroi mogłeś spędzić jeszcze trochę więcej czasu rysując twardym pędzlem w niektórych miejscach, pewnie jeszcze lepiej by wyszło.

Co do tego ludka w jaskini to mogłeś "ukraść" kadr z jakiejś innej ilustracji. Ten co masz nie jest zbyt trafny. Bardziej dynamiczna perspektywa by się przydała. Dobrze ci zrobi jak porobisz kilka kopii dobrych ilustracji z jakimś fajnym widoczkiem;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba po prostu zbyt duzo tej mgielki bialej zarzuciles miekkim pedzlem, ucierpial mocny kontrast, chociaz to tez tylko w niektorych miejscach , tak charakterystyczny dla metelu. A i przez to rozproszenie bielej "mgielki", niektore czesci postaci mocno zlewaja sie z tlem, na b$w ladnie to widac, przynajmniej mi sie tak wydaje o godzinie 0:30... :)) Ale oczywiscie samo studium bardzo dobre, swietne zroznicowanie kolorystyczne w obrebie metalu, te refleksy roznorakie...!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja teraz na drugi dzien jak na to patrze to jednak bardziej jestem zadowolony z tej wersji ktora wrzucilem w pierwszej kolejnosci, bo bardziej kieruje uwage na twarz, a ta druga wszystko ma z taką samą siłą namalowane ;dd i w drugiej sie bardziej zlewa ręka z tułowiem, w tej mgiełkowej ładniej to widac ;ddd dzieki wszystkim za komenty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość z ołówkiem fajny, zwłaszcza wyraz twarzy ma ekstra:D. Tylko coś nie taj jest z jego podniesioną nogą. Skoro jest bliżej to powinna być większa. Tak czy inaczej coś mi tam nie gra;p. Ten gość na "pudle" też fajny. W porównaniu do dawniejszych digitali, te są znacznie lepsze. Robisz postępy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Rozpu :)

 

Dave Rapoza zdradził już sekret malowania na swoim kanale.

Żeby malować 100% krycia pędzlem w miejscach gdzie jest punkt skupienia i tylko tam , resztę malować kryciem 6o% pędzlem.

 

U ciebie jest wszytko jednakowo malowane i to niestety jest błąd bo wszystko wygląda zbyt nudnie.

 

 

UN1gO2N.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności