AlanRysa Napisano 19 Grudzień 2014 Napisano 19 Grudzień 2014 no elegancko zrobiłeś tą martwą. Super oddałeś charakter metalu, odbicia, kolor - rewelacja.
Rozpu Napisano 20 Grudzień 2014 Autor Napisano 20 Grudzień 2014 studium zorna. nie skupialem sie za bardzo na budowie, chodzilo mi glownie o kolory. o ile barwy mam wrazenie, ze trafiam juz dość blisko, o tyle walor i nasycenie bardzo kuleją, co mnie wcale nie raduje. jakies wskazowki, triki, cos ktoś?
Rozpu Napisano 3 Styczeń 2015 Autor Napisano 3 Styczeń 2015 studium flary, bedzie mi potrzebna ta wiedza do nastepnej ilustracji
Rain Napisano 4 Styczeń 2015 Napisano 4 Styczeń 2015 Co to za kibolowska propaganda :D Fajne, przytłumione barwy ale w ostatnim dym wydaje się zbyt 'ciężki' jakby to nie był dym a jakaś zbita masa
ActualRobot Napisano 4 Styczeń 2015 Napisano 4 Styczeń 2015 Rozpu, od 31-10-14 do teraz jest wielki skok w jakości Twoich prac. Fakt, że te najważniejsze to są studia z fotografii albo martwej, a nie z wyobraźni jak np. http://imgbeta.artiststeam.pl/uploads/14147831865453e0d2628b3.jpg , ale jak się cofnąć jeszcze przed tą prackę i porównać z tamtymi studiami, to też widać progres. Bardzo mi się podoba jak zaczynasz fajnie zaznaczać tekstury powierzchni, race też ekstra, mam tylko tą samą uwagę co Rain. Dawaj więcej z wyobraźni, wspomagaj się refkami. Ja się nie znam, ale tak to widzę.
Rozpu Napisano 11 Styczeń 2015 Autor Napisano 11 Styczeń 2015 duzo spierniczylem, zwłaszcza podczas dodawania samej flary i dymu mi juz braklo cierpliwości ;c
mats Napisano 11 Styczeń 2015 Napisano 11 Styczeń 2015 Chyba za ciężko potraktowałeś ten dym patrząc na refkę światło przy samej flarze jest dużo mocniejsze, tam faktycznie ten dym jest gęsty i ma jakąś taką widoczną, bardziej zbitą strukturę, ale dalej widać, że się już bardzo rozrzedza, zaczyna być widać przez niego obiekty i nie jest już taki kłębiasty. U Ciebie zrobiła się z tego taka wata cukrowa :P
Varmer Napisano 11 Styczeń 2015 Napisano 11 Styczeń 2015 Fajne, fajne! Tylko posadź gościa na tym pagórku bo teraz trochę lewituje. Trawa na szczycie zlewa się z tłem i ucina gościowi stopy, dziwnie się to czyta. Pozdrawiam
Rozpu Napisano 14 Styczeń 2015 Autor Napisano 14 Styczeń 2015 (edytowane) edit: obrazek usuniety przez ałtora z uwagi na slabą jakosc wykonania C: Edytowane 17 Luty 2015 przez Rozpu
5lim Napisano 14 Styczeń 2015 Napisano 14 Styczeń 2015 Chciałem skrytykować, ale zamiast tego zadam pytanie - co wg Ciebie Rozpu jest tutaj do poprawy? Co byś zmienił gdybyś miał to namalować jeszcze raz?
Gość cichy0199 Napisano 15 Styczeń 2015 Napisano 15 Styczeń 2015 mięśnie nóg też mogłeś bardziej uwidocznić bo wygląda jakby tylko górną partie ćwiczył , robiłeś to ze zdjęcia czy z głowy?
Rozpu Napisano 23 Styczeń 2015 Autor Napisano 23 Styczeń 2015 studium nicponia pod kątem podejrzenia ładnego malowania ręcznie tekstur i detali
theSZ Napisano 23 Styczeń 2015 Napisano 23 Styczeń 2015 Mam to dzieło na tapecie i codziennie podziwiam właśnie ten fragment najbardziej :D Bardzo udane studium, imho.
Rozpu Napisano 26 Styczeń 2015 Autor Napisano 26 Styczeń 2015 starałem sie zaobserwowac jakie barwy wystepuja na skórze. moje jest oczywiscie to oko w prostokacie, reszta namalowana przez jakiegos goscia z fb ;d
Rozpu Napisano 27 Styczeń 2015 Autor Napisano 27 Styczeń 2015 kolejne studium nicponia. i narazie nicponiowi dam spokój, tera pomęczę troche martwych, a potem kolejnych mistrzóniuf c:
SentieL Napisano 27 Styczeń 2015 Napisano 27 Styczeń 2015 Spróbuj pobawić się też mix brushem , można nim uzyskać fajną płynność przejść pomiędzy światłem a cieniem i ogólnie ciekawe efekty :) Bo jak patrzę na tą ciapcianinę na oku to aż się prosi o płynność i konkretny kierunek prowadzenia pędzla definiując formę.
Rozpu Napisano 28 Styczeń 2015 Autor Napisano 28 Styczeń 2015 coby sie nie znicponic do szczętu - studium zapaty
Rozpu Napisano 28 Styczeń 2015 Autor Napisano 28 Styczeń 2015 martwa, staralem sie wyciagnac jak najwiecej z tego co podpatrzylem u nicponima
Tomasz G Napisano 5 Luty 2015 Napisano 5 Luty 2015 W tej martwej z gitarą fajnie zrobiłeś okulary i główke. Sprawiają wrażenie bardziej dopracowanych i skupia się na nich uwaga. Co do ostatniej wrzuty, to wygląda jakbys jechał po wszystkim niewielkim okrąglakiem. Sam zwracałeś mi kiedyś na to uwagę, że to fajnie nie wygląda;) Ale mówię, ta gitara mi się podoba i te nicponiowate efekty również
ignitioner Napisano 8 Luty 2015 Napisano 8 Luty 2015 Kuuurde, ładne światło masz i kolor. Ja z tym zawsze miałem problem, może w koncu kiedyś mi uda się:) te 3 ostatnie tak jak lubie malarskie i plamkowe mniaaam:)
Rozpu Napisano 8 Luty 2015 Autor Napisano 8 Luty 2015 nicponiowe efekty to tylko zeby sprawdzic czy do mnie dotarlo to, co studiowaem, to nei na stale, mam nadzieje xdxdxd martwa pod katem sam nie wiem czego. material to dla mnie nadal czarna magia. Poza tym NIEWIARYGODNIE mecze sie z tym nieskalibrowanym cintiqiem i ciaglym poprawianiem kolorow filtrami, ktore potem wygladaja i tak o wiele gorzej niz w momencie gdy maluje. jak ktos wie, skad mozna sciagnac profil kolorow do cintiq12wx to bardzo prosze o pomoc. i kolejne studium nicponskich efektow i przyokazyjnsko filtrow fotoszopeniastych
DraxMustHurt Napisano 8 Luty 2015 Napisano 8 Luty 2015 Uchylicie rąbka tajemnicy co rozumiecie pod nicponiowymi efektami?
takashmen Napisano 8 Luty 2015 Napisano 8 Luty 2015 Uchylicie rąbka tajemnicy co rozumiecie pod nicponiowymi efektami? pooglądaj jego pracki :P to zabaczysz, szczególnie seria Tomcat i Cryptydis w szarej kolorystce
DraxMustHurt Napisano 8 Luty 2015 Napisano 8 Luty 2015 Prace znam, tylko o co konkretnie chodzi? :P Te "brudne" tekstury?
Rozpu Napisano 9 Luty 2015 Autor Napisano 9 Luty 2015 Chodzi o sposob wykańczania, czy tam renderingu, który starałem sie u Nicponima ostatnimi czasy podpatrzec. O brudzenie też
Rozpu Napisano 16 Luty 2015 Autor Napisano 16 Luty 2015 (edytowane) studium metalu edit: daje też wersje bez tych pociągnięc miękkim pędzlem, bo ostatecznie uznalem, ze czesc efektow, ktore dalem na samym koncu wyszla glupio Edytowane 16 Luty 2015 przez Rozpu
PolakParafii Napisano 16 Luty 2015 Napisano 16 Luty 2015 Świetne studium, bardzo mi się podoba ta malarskość
DPFantasy Napisano 16 Luty 2015 Napisano 16 Luty 2015 Coraz lepiej mi się przegląda twoją teczkę =) pierwsze studium dla mnie lepiej wygląda.
Tomasz G Napisano 16 Luty 2015 Napisano 16 Luty 2015 Przy zbroi mogłeś spędzić jeszcze trochę więcej czasu rysując twardym pędzlem w niektórych miejscach, pewnie jeszcze lepiej by wyszło. Co do tego ludka w jaskini to mogłeś "ukraść" kadr z jakiejś innej ilustracji. Ten co masz nie jest zbyt trafny. Bardziej dynamiczna perspektywa by się przydała. Dobrze ci zrobi jak porobisz kilka kopii dobrych ilustracji z jakimś fajnym widoczkiem;)
zlyczlowiek Napisano 16 Luty 2015 Napisano 16 Luty 2015 Chyba po prostu zbyt duzo tej mgielki bialej zarzuciles miekkim pedzlem, ucierpial mocny kontrast, chociaz to tez tylko w niektorych miejscach , tak charakterystyczny dla metelu. A i przez to rozproszenie bielej "mgielki", niektore czesci postaci mocno zlewaja sie z tlem, na b$w ladnie to widac, przynajmniej mi sie tak wydaje o godzinie 0:30... :)) Ale oczywiscie samo studium bardzo dobre, swietne zroznicowanie kolorystyczne w obrebie metalu, te refleksy roznorakie...!
Rozpu Napisano 17 Luty 2015 Autor Napisano 17 Luty 2015 a ja teraz na drugi dzien jak na to patrze to jednak bardziej jestem zadowolony z tej wersji ktora wrzucilem w pierwszej kolejnosci, bo bardziej kieruje uwage na twarz, a ta druga wszystko ma z taką samą siłą namalowane ;dd i w drugiej sie bardziej zlewa ręka z tułowiem, w tej mgiełkowej ładniej to widac ;ddd dzieki wszystkim za komenty
ignitioner Napisano 19 Luty 2015 Napisano 19 Luty 2015 He he , Ja tu milcze:) Mi jeszcze troszke zadaleko do takiego rozumienia:) Ale chyba czas zasiaść za martwiaków bo czuje ogromną pustke w materii:P i przestrezeni
Rozpu Napisano 20 Luty 2015 Autor Napisano 20 Luty 2015 tym razem studium pod kątem zagięc na materiale, dodatkowo utrudnione szkocką kratą, która będzie mi się śnic po nocach.
DraxMustHurt Napisano 20 Luty 2015 Napisano 20 Luty 2015 Najlepiej chyba wyszła ci twarz. Ogólnie malarsko i fajne kolorki. To tło tylko takie nijakie. Wiem że to tylko studium, ale mogłeś albo zostawić gradient albo zrobić coś koknretnego, te dziwne maziaje odejmują pracy imo :P
DraxMustHurt Napisano 24 Luty 2015 Napisano 24 Luty 2015 Przyjemne kolorki, ale trochę muddy wyszły na twarzy, wydaje mi się, że powinny być cieplejsze. I wydaje mi się, że mógłbyś bardziej krawędzie/plamy ogarnąć, bo miejscami aż za bardzo się rozjeżdżają
Tomasz G Napisano 25 Luty 2015 Napisano 25 Luty 2015 Gość z ołówkiem fajny, zwłaszcza wyraz twarzy ma ekstra:D. Tylko coś nie taj jest z jego podniesioną nogą. Skoro jest bliżej to powinna być większa. Tak czy inaczej coś mi tam nie gra;p. Ten gość na "pudle" też fajny. W porównaniu do dawniejszych digitali, te są znacznie lepsze. Robisz postępy.
ignitioner Napisano 25 Luty 2015 Napisano 25 Luty 2015 Ładniutki szkot z ołówkiem:) I mi jeszcze studium podoba, meeega:)
SentieL Napisano 26 Luty 2015 Napisano 26 Luty 2015 Cześć Rozpu :) Dave Rapoza zdradził już sekret malowania na swoim kanale. Żeby malować 100% krycia pędzlem w miejscach gdzie jest punkt skupienia i tylko tam , resztę malować kryciem 6o% pędzlem. U ciebie jest wszytko jednakowo malowane i to niestety jest błąd bo wszystko wygląda zbyt nudnie.
motyl Napisano 27 Luty 2015 Napisano 27 Luty 2015 rozpu tak w ogóle to jest zajebiście! mega progress :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się