Miłosz3ds Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 Jak tam widzisz, ze wszystko na jedno kopyto, to może rzeczywiście się nie wypowiadaj. Ten program ma tyle możliwości!!! Dlaczego drogi kolego mam się nie wypowiadać? :) tak uważam po przejrzeniu galerii więc tak piszę. Możliwości może i ma, dużą liczbę różnych suwaczków też może mieć - ale wszystko to, co wyszło z tego programu jest NA JEDNO KOPYTO. Nie widzę możliwości jakiejkolwiek stylizacji roślinek, wszystko dąży do realizmu. A nawet jeśli są jakieś takie możliwości - to się tym nie chwalą, tyle. Zernat - wg mnie ok to wygląda, fajnie że udało Ci się tak zrobić, że listki/gałązki się nie przenikają. Gdzie dokładnie chcesz te roślinki wstawiać, bo piszesz coś o pierwszym planie - a na koncepcie roślinek na pierwszym planie nie ma. ;)
Zernat Napisano 5 Styczeń 2014 Autor Napisano 5 Styczeń 2014 Walczę z tym materiałem, postaram się coś jeszcze dziś wrzucić. Co do przenikania to czysty fart :P Multi Scatter i collision mały. Ten concept jest w proporcjach 4:3, szczerze mówiąc to chciałem to jednak myknąć w 16:9 bo to 4:3 trochę "dławi" mi wszystko. Ale z kolei jak ma być tak szeroko, to muszę czymś wypełnić te boki, pomyślałem, że może myknę właśnie kawałek takiego chwasta po lewej stronie. Co o tym myślicie ?
Miłosz3ds Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 Jak najbardziej można przyciąć do 16:9. Dosłownie przyciąć! Wrzuć sobie do PS nawet ten koncept, wybierz kadrowanie 16:9 i ściągnij to do samego dołu, przycinając górę diabelskiego młynu. Według mnie dużo ciekawiej to wygląda, dość ładnie się zamyka. :)
Zernat Napisano 5 Styczeń 2014 Autor Napisano 5 Styczeń 2014 Hmm, nie pomyślałem aby w ten sposób to przyciąć. Za niedługo powrzucam do sceny zielsko to pobawię się kadrowaniem. Co do tej przezroczystości, to nie wiem czemu tak dziwnie się prezentuje na tych liściach. Na trawie mam takie same ustawienia i wygląda ona bardzo przyjemnie (w mojej opinii oczywiście :P ). Zobaczę jak to będzie wyglądać przy finalnym oświetlenie, wtedy pewnie będę jeszcze walczył. Generalnie myślałem żeby materiały dopieszczać przy finalnej scenie i oświetleniu. Przy tym kadrowaniu tak sobie jeszcze pomyślałem, że może mógłbym spróbować odrysować tą dziewczynkę i później jakoś ładnie wmontować w tą scenę, taki "hołd" dla przemijania i dla mangi xD Problem w tym, że jestem totalnym beztalenciem jeśli chodzi o rysowanie, ale może w ramach zbierania doświadczenia chociaż popróbuję :P
MariushO Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 ... Nie widzę możliwości jakiejkolwiek stylizacji roślinek, wszystko dąży do realizmu. A nawet jeśli są jakieś takie możliwości - to się tym nie chwalą, tyle. Oj kolego, naprawde nie wiesz o czym piszesz. No ale koniec offtopu!
Zernat Napisano 6 Styczeń 2014 Autor Napisano 6 Styczeń 2014 Czy może mógłby ktoś rzucić okiem na moje ustawienia VRay'a 2.3 i podpowiedzieć mi co mógłbym zmienić aby zmniejszyć zużycie RAM'u ? Bo obecnie jest z tym mega ciężko :/ Pozdrawiam.
DrRambo Napisano 6 Styczeń 2014 Napisano 6 Styczeń 2014 czemu photon map? dużo bounców ponadto. ja bym dał light cache i masz 10 razy krótszy render i mniejsze zużycie
Zernat Napisano 6 Styczeń 2014 Autor Napisano 6 Styczeń 2014 A w Primary czy Secondary ? I o jakich bouncach dokładnie mówisz ? I na ile byś je ustalił na test rendery i na final redner ?
skalpel3d Napisano 6 Styczeń 2014 Napisano 6 Styczeń 2014 mniejsze render region division zastosuj 16, jesli w scenie masz displacement to możesz spokojnie ustawienia w settings dać na 32 lub 64
Miłosz3ds Napisano 6 Styczeń 2014 Napisano 6 Styczeń 2014 Właśnie napisałem 'newsa', zobacz sobie tutaj: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92208 Pozdrawiam :)
Zernat Napisano 6 Styczeń 2014 Autor Napisano 6 Styczeń 2014 Dzięki wielkie wam :) Zmieniam ustawienia na bieżąco. Przeczytam też z pewnością ten poradnik. Jakbyście wpadli może jeszcze na jakiś pomysł związany z optymalizacją VRay'a to ja bardzo chętnie ^^ A w kwestii Maxa, to drzewo muszę jeszcze poprawić. Na renderze okazało się, że ten szybki sculpt wygląda jednak tragicznie xD Teraz pojadę po prostu łady box modeling wtedy unwrap, turbosmooth albo dwa i ładna teksturkę może z dispem. Pozdrawiam.
skalpel3d Napisano 6 Styczeń 2014 Napisano 6 Styczeń 2014 VRay - The Complete Guide - second edition - Francesco Legrenzi zaopatrz się w ta książkę lub w wydanie pdf i skończą się twoje kłopoty :) jeśli chodzi o parametry vraya :)
Zernat Napisano 10 Styczeń 2014 Autor Napisano 10 Styczeń 2014 Dzięki :) Z optymalizacją jeszcze walczę. W międzyczasie zrobiłem drzewko, bo ostatnie było jednak fe. Ale mam pewien problem z teksturami. Unwrapa robiłem przed Turbosmoothem i dlatego po TS'ie tekstury wyglądają następująco: http://imageshack.com/a/img34/2686/5r1c.jpg http://imageshack.com/a/img560/7017/9man.jpg Pamiętam, że była gdzieś taka sprytna opcja, że mogłem ręcznie na modelu teksturę rozciągnąć. Gdzie to było ? Czy może jest może jakiś fajniejszy sposób na poprawę tego ? Pozdrawiam.
Zernat Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 (edytowane) Postęp prac: Wiem, że do zmiany/poprawy mam obecnie: - dodać więcej rodzajów drzew i krzewów na 3 plan - zróżnicować liście na tych paprotkach itp. (mam zamiar pobawić się color correction poszczególnych liści i powyginać niektóre z nich bend+twist). - zrobić coś z tym drzewem (jeszcze nie wiem dokładnie co xd) - poprawić bluszcz na poręczy ławki Co jeszcze powinienem zmienić bądź poprawić prócz tych rzeczy które już wypisałem ? Dzięki i Pozdrawiam :) PS. To jest oczywiście beż żadnej postprodukcji :P @Edit: Chętnie przyjąłbym też jakieś rady na temat oświetlenia, obecnie jest to VRay Sun + HDRI. Ale myślę, że ta scena wyglądała by trochę lepiej z lepszym oświetleniem. Chciałbym osiągnąć takie ładnie czerwonawe oświetlenie jak w tym arcie, ale nie wiem jak za bardzo to zrobić :/ Edytowane 19 Styczeń 2014 przez Zernat
skalpel3d Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 A tą hdri to masz także w świetle czy tylko w otoczeniu? Trawka fajna tylko jakoś jej efekt psuja te roślinki z niej wyłażące zbyt równomiernie przeskaluj co którąś i obróć bo tak to nienaturalnie wygląda
Zernat Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Napisano 20 Styczeń 2014 Tak, HDRK'ą świecę i mam ją w otoczeniu też. Zróżnicowałem trochę roślinki, dodałem więcej rodzajów drzew na 3 plan (ciągle myślę, że to jednak zbyt mało i zbyt gęsto, poprawię to). Za to z materiałem bluszczu na poręczy muszę się jeszcze pobawić, z jakiegoś powodu babole tam wychodzą :/ I wygląda to dla mnie też trochę zbyt mało dziko. Pomyślałem, że mógłbym spróbować bardziej zróżnicować skalę trawy. Albo myślałem też o rozrzuceniu jakichś leżących liści. Ale nie wiem jak miałbym to rozegrać aby trawa ich nie przebijała. Co o tym myślicie ? Focia:
Kir4 Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Co to jest ? ;) Zrób to porządnie bo odstaje od reszty... jakieś dziwne odbicie poza tym od nich są na każdym tak samo a mają inne położenie jakim cudem tekstura ?
thecrev Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 To co kolega wyżej napisał i textura desek ławki, niebo, drzewo po prawej, ale i tak jest świetnie trzemaj tak dalej. Trochę si pobawiem w PS pisz to usunę
Zernat Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Napisano 22 Styczeń 2014 Bardzo fajny pomysł na post pro, dlaczego miałbym chcieć abyś usunął ? Wręcz przeciwnie, czuję się zaszczycony tym, że moja praca Cię tak zainspirowała :D Czy może mógłbyś mi powiedzieć co dokładnie zrobiłeś z niebem (ten pierwszy plan nieba jest świetny!) i z trawą ? Na chwilę obecną dodałem parę pierdółek, kwiatuszki (zbyt duże) itp. Poprawiłem minimalnie materiał szyb w wagonikach (nie, to nie tekstura :p) Jednak nie zmieniłem jeszcze nic w samych wagonikach i drzewie. Muszę coś z tym zrobić, ale jeszcze nie wiem co xd I powiedzcie mi jeszcze co dokładnie jest nie tak z deskami ? Jedna była tak jakby przepalona to ją obróciłem (teraz jeszcze dwie takie widzę dziwne, wezmę je podmienię). Czy to oto Wam chodziło ? Czy może jest problem z czymś innym ? Focia:
Paveu69 Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 Zrób jakąś dróżkę przed tą ławeczką, bo tak dziwnie teraz wygląda, a zyskasz trochę detalu i urozmaici to całą scenę. Fajnie idzie!
thecrev Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 (edytowane) Jeżeli chodzi o niebo to użyłem opcji w PS barwa i nasycenie ty mając teksture możesz zrobić to lepiej, co do trawy to rzuciłem ciemniejszy materiał i w niektórych miejscach przejechałem pędzlem aby się różnił nieco kolorem , co do ławki to chodzi po prostu o to że tekstura drewna jest słaba, jeżeli chodzi o drzewo to polecam onyx tree i ivy grow w połączeniu można uzyskać fajne efekty, odstają też drzewa w oddali zapewne to tekstury. Edytowane 22 Styczeń 2014 przez thecrev
Zernat Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Napisano 22 Styczeń 2014 A ja tak długo szukałem tych desek xD Przejrzę jeszcze raz cg textures, ale wydają mi się całkiem w porządku. Ja to drzewo chyba albo poprawię, albo machnę je trzeci raz. Wolałbym nie korzystać z gotowych modeli / generatorów, przynajmniej na razie. Drzewa z tyłu to faktycznie tekstury, myślę, że jak zarzucę dof'em i fog'iem to to się ładnie wkomponuje, ale gdybym chciał to kiedyś zostawić bez tych efektów, to jak mógłbym inaczej te drzewka ładniej wpasować ? O dróżce też pomyślę, ale szczerze mówiąc to wydaje mi się, że było by z tym więcej problemów niż korzyści + straciłbym trochę mojego efektu "dzikości" xd Oki, obecnie priorytetem jest drzewo i wagoniki, ja to jakoś naprawię/poprawię/coś z tym zrobię :D
Zernat Napisano 24 Styczeń 2014 Autor Napisano 24 Styczeń 2014 Zmieniłem wagoniki, zmniejszyłem kwiatki, odchudziłem trochę drzewo: Co jeszcze poprawić ? Dalej powalczyć z tym drzewem ? Zmień jakoś oświetlenie jeszcze ? Pozdrawiam i dzięki.
ciacho191 Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 zmień niebo na szare i spróbuj coś takiego uzyskać, bo u ciebie ta trawa nie pasuje do nieba dlatego tak to wygląda sztucznie, pasowała by ona do oświetlenia o 12 w bezchmurny dzień, powinno tu być szaro ;)
Gość kakaku Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 Na pierwszy rzut oka jak dla mnie to za gęsto rośnie ta winorośl, a jęsli chciałbyś na środku tak gęsto to powinna się bardziej po rurach rozchodzić w strony wagoników. Druga sprawa to oświetlenie, wrzuć screena z programu jak rozmieszczone jest oświetlenie, bo coś jest nie tak. Widać to po krzaku w lewym dolnym rogu i trawie. niby jest zachód słońca a krzak jest oświetlony tak jakby było dodatkowe źródło światła od strony kamery.
Zernat Napisano 24 Styczeń 2014 Autor Napisano 24 Styczeń 2014 Masz rację z kolorami ciacho, ale przemyślałem to już i uważam, że zamiast teraz bić się znów z materiałami to po prostu zdesaturuję to później trochę w szopie. Już się troszkę pobawiłem i myślę, że desaturacja tego daje fajny klimat. I właśnie kakaku, bardzo bym prosił o jakieś rady co do oświetlenia. Screen jest chyba niepotrzebny bo oświetlam to hdrk'ą i vray sun'em. I słoneczko z hdrki i vray sun są z lewej strony obrazka. Co do krzaczku to wygląda to chyba tak, dlatego, że źródła światła są niemal za krzaczkiem a ma on materiał sss. Nie mam pojęcia o oświetlaniu scen :/ Dlatego przyjmę każde, nawet najbardziej podstawowe rady xd
Mortom Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Jeśli o mnie chodzi to jeśli iść tropem nieba to sama scena jest za jasna, nienaturalna. Światło słońca powinno się ślizgać po trawce i dawać przyjemne długie cienie. Zmień HDRkę bo ta jakoś nie działa z tą sceną. Albo przekręć słoneczko tak by było widoczne gdzieś na scenie. Nie ma tu jasnych i ciemnych plam co owocuje że scena wygląda na równomiernie oświetloną. Farba na diabelskim młynie też nieźle sie trzyma mimo upływy lat bez konserwacji. A wagoniki jak już ktoś napisał to już ostro do poprawy :) zróżnicuj tam trochę. IVY na diabelskim też trochę przerzedź bo urosła tam niezła kopa liści. Jak pisali ci poprzednicy rozbij je na boki do wagoników (czy jak sie to nazywa). Kolejkę górską bym rozwaliłbymł w którymś miejscu tak aby wyglądało, że nikogo tam nie było od lat. I może zamiast tak dużej ilości trawy spróbyj dać tam kostką betonową a między nią trawkę, coś w tym stylu: http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2012/080/0/5/sidewalk_grass_by_jcweber-d4tgpx7.jpg http://texturelib.com/Textures/road/old%20asphalt/road_old_asphalt_0025_01_preview.jpg http://us.123rf.com/400wm/400/400/lawren/lawren1008/lawren100800175/7722990-aged-brick-sidewalk-with-grass-as-frame.jpg Pozdr :)
Zernat Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 Dzięki :) Już zmieniłem hdrk'ę, ustawienia słoneczka też dam takie jak tutaj: http://www.aleso3d.com/blog/exterior-lighting-tutorial-with-vray/ Tylko ciemniejsze trochę oczywiście. Przez noc wyrenderuję i wrzucę. Liczebność bluszczu też trochę w takim razie zmniejszę ponieważ już druga osoba na to zwraca uwagę xd Ale szczerze mówiąc to nie rozwalałbym kolejki ani nie zmieniałbym ustawienia trawy. Nie jest to lunapark po jakieś apokalipsie ale po prostu ot taki zapuszczony i trochę "dziki" lunapark ;) Co do farby na młynie to dodam tam VRay Dirt'a, ale nie wiem czy efekt będzie widoczny. A o co dokładnie chodzi z tymi wagonikami ? Pierwsza wersja faktycznie była pomyłką, ale przy robieni drugiej wersji popatrzyłem na wagoniki z prawdziwych diabelskich młynów i one mniej więcej tak wyglądają. Znaczy się prócz tego materiału szyby z którym obecnie nie potrafię sobie za bardzo poradzić. Zobaczę jak będzie on wyglądał teraz po zmianie hdrki i oświetlenia. Pozdrawiam i dzięki :)
ciacho191 Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 czemu renderuejsz w takim hires? :) wyrenderuj low res i pokaż coś tam namodził, już drugi raz to dzisiaj mówię - szkoda czasu :)
Zernat Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 A jakoś i tak już późno było, to machnąłem tylko parę testów szybkich i zapuściłem render na noc xD Focia: Oświetlenie: Oki, teraz to już chyba widzę, mam za dużą moc hdrki a za małą słońca, teraz spróbuję dać multiplier słońca na 2 albo i na 3 i wtedy powinno być trochę jaśniej (musi być jasno bo będę chciał to w szopie zdesaturować trochę) i powinny też się pojawić ładne cienie.
ciacho191 Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 ten balonik to modelowany jest czy to obrazek? bo ciągle tak samo sztucznie wygląda :)
Zernat Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 Kurde, cieszę się, że was mam xD Zmieniłem trochę oświetlenie, myślę, że wygląda to trochę lepiej. Wersja z czerwonym słoneczkiem: http://imageshack.com/a/img542/8108/aw6x.jpg Wersja z mniej czerwonym słoneczkiem: http://imageshack.com/a/img545/4403/0p43.jpg Hmm, brałbym tą wersję jaśniejszą tylko, że rozjaśniłbym to jeszcze za pomocą iso. Co do balonika, to jest to ful 3d xD Zamieszczam poniżej focie materiałów szyby i baloniku. Również bardzo chętnie przyjmę wszelkie rady ^^ Balonik: http://imageshack.com/a/img829/3544/3exv.jpg Szyba: http://imageshack.com/a/img541/8164/kblw.jpg Zdjęcia zamieszczam w formie linków bo myślę, że jak jest więcej foci na raz to byłoby to niewygodnie jakbym je wrzucił normalnie. Chyba, że wolicie jak się wyświetlają ? Pozdrawiam i dzięki.
thecrev Napisano 28 Styczeń 2014 Napisano 28 Styczeń 2014 Zdecydowanie za ciemno, musisz nadać scenie trochę więcej kontrastu np trawie, i tak jak już pisałem najbardziej razi textura drewna na ławce i drzewo może spróbuj je jeszcze trochę odchudzić ale tylko te miejsca które są naprawdę grube.
Zernat Napisano 28 Styczeń 2014 Autor Napisano 28 Styczeń 2014 Pasują mi proporcje hdri do vray sun'a także myślę, że będę teraz rozjaśniał to tylko za pomocą ISO kamerki. Z drzewem dalej pokombinuje, macie racje, obecne odchudzanie niewiele dało, może spróbuję zrobić to w pełni ręcznie. Poeksperymentuje. Jeśli chodzi o deski, to zabijcie mnie, ale one mi się podobają xDD Teraz mam jeszcze dodatkowe dwa problemy, może mógłby mi ktoś coś doradzić. 1. Materiał szyb wagoników i baloniku, co mógłbym tu poprawić ? 2. Fog, bawiłem się już tym trochę. Problem polega na tym, że ja mam sporo rzeczy na plejnach z opacity i fog pojawia się na całym plejnie a nie tylko na obszarze definiowanym przez opacity. Pogogowałem i miała mi pomóc zmiana filtrowania tekstury opacity na "None" i zmiana ustawień materiału na zaznaczenie "Affect Shadows" i Affect Channels - "All Channels" jednak nic to nie dało :/ Będę wdzięczny za wszelką pomoc i rady.
Gość kakaku Napisano 28 Styczeń 2014 Napisano 28 Styczeń 2014 Co do szyby: http://www.cg-files.com/vrayglassmaterialtutorial.html co do oświetlenia: wrzuc 2 rendery. jeden tylko z hdri a drugi tylko z sun'em wtedy bedzie łatwiej ocenić który rodzaj oświetlenia daje które cienie itp i jak oddziałowywuje na scene Edit: Dodatkowo ta hdrka daje wrażenie mroczności. za dużo tych chmur. Obrazek referencyjny jest lekki i przyjemny. Taki ciepły prawie bezchmurny letni wieczór, a Twój daje wrażenie chłodnego ponurego jesiennego wieczoru...
Mortom Napisano 28 Styczeń 2014 Napisano 28 Styczeń 2014 a teksturę opacity mgły masz ustawioną na mapowanie screen? czy na spherical? A najlepiej pokaż co z tym fogiem się dzieje.
Zernat Napisano 28 Styczeń 2014 Autor Napisano 28 Styczeń 2014 Tło to nie hdrk'a, tylko teksturka. Pobawię się nią w Szopie, racja. Co do szyb to nie chodzi mi o takie "normalne" szkło, ale spróbuję coś podłapać. Rendery postaram się wrzucić za niedługo. Co do fog'a to mówię tu o fog'u "enviroment" z VRay'a. Problem wygląda następująco, najlepiej widać go na drzewkach z tyłu:
Zernat Napisano 30 Styczeń 2014 Autor Napisano 30 Styczeń 2014 Zdepth ma podobne problemy. W googlach znalazłem tylko te dwie porady co podałem wam wcześniej ,ale nic nie skutkuje :/ Czy może ktoś ma jakiś pomysł ? Pozdrawiam.
FF Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 Ale jaki jest problem? Wyrenderuj zdepth jako osobny pass i dodaj foga w fotoszopie.
Zernat Napisano 30 Styczeń 2014 Autor Napisano 30 Styczeń 2014 Chodzi mi o problem występujący na drzewkach z tyłu, fog i zdpeth pass renderują się na powierzchni całego plejna, nie biorą pod uwagę opacity.
Zernat Napisano 31 Styczeń 2014 Autor Napisano 31 Styczeń 2014 Hmm, przeżyłbym jeszcze tego Fog'a ale problem z zdepth pass'em jest już trochę bardziej upierdliwy. No nic, założyłem jeszcze topic'a na oficjalnym forum VRay'a, zobaczę czy tam mi coś doradzą. Jakby ktoś wpadł na jakiś pomysł to ja bardzo chętnie wysłucham :) Bo nie wiem jak to przeskoczyć a tymczasem chciałbym już powoli kończyć i przejść do renderowania. Pozdrawiam.
thecrev Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 możesz spróbować ukryć plejny i wyrenderować pasy bez nich a potem już zrobić finał z plejnami i nałożyć warstwy w Psi'e, trochę podmalunku i powinno być dobrze ale może ktoś miał podobny problem i lepiej podpowie ode mnie.
legomir Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 A nie możesz po prostu przemnożyć alphy przez zdeph w compo?
Zernat Napisano 31 Styczeń 2014 Autor Napisano 31 Styczeń 2014 możesz spróbować ukryć plejny i wyrenderować pasy bez nich a potem już zrobić finał z plejnami i nałożyć warstwy w Psi'e, trochę podmalunku i powinno być dobrze ale może ktoś miał podobny problem i lepiej podpowie ode mnie. No to jest pewien plan, mógłbym później za pomocą material id pomalować po tych drzewach odpowiednim kolorem. No ale rany, to musi się dać jakoś zrobić bez tego xD A nie możesz po prostu przemnożyć alphy przez zdeph w compo? Zdepth też się renderuje tak samo źle :/ Pozdrawiam.
skalpel3d Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 pokaz te dwa pasy zupełnie osobno bez głownego renderu i wrzuć ustawinia tak vrayenvironmnt fog jak i zdeph
Zernat Napisano 31 Styczeń 2014 Autor Napisano 31 Styczeń 2014 Zdepth: http://imageshack.com/a/img541/1483/o96u.jpg Fog: http://imageshack.com/a/img543/4249/tyto.jpg Stare ustawienia nieba i światła, ale problem ten sam :P
skalpel3d Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 jakie tekstury zastosowałeś do opacity kolorowe czy czarno białe?
Zernat Napisano 31 Styczeń 2014 Autor Napisano 31 Styczeń 2014 Czarno białe. Sprawdzałem też porady z tego tematu: http://forums.cgarchitect.com/72356-vray-environment-fog-opacity-maps.html Niestety, ciągle nie działa to poprawnie :/
skalpel3d Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 w maps w fog color daj mapkę która stosujesz do opacity w ten sposób u mnie udało się zlikwidować w fogu prostokąt z nałożonym obiektem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się