michalo Napisano 10 Styczeń 2017 Napisano 10 Styczeń 2017 Zapowiada się miodzio. Obie pozy mogą być bardzo ciekawe.
Mockinbird Napisano 10 Styczeń 2017 Napisano 10 Styczeń 2017 (edytowane) JackTheRippy popracowałbym nad bardziej finezyjną formą uszu, te wydają się być za proste - nie wiem jak to określić. Wyglądają jak szkic. Może spróbuj je podzielić na więcej form. Dla mnie pierwsza poza jest ok. Edytowane 10 Styczeń 2017 przez Mockinbird bład
JackTheRippy Napisano 10 Styczeń 2017 Autor Napisano 10 Styczeń 2017 @Mockinbird Wiem, ze proste, ale taki w sumie byl zamiar. Planuje fryzure, ktora je zasloni ;) Dzięki Panowie!
JackTheRippy Napisano 13 Styczeń 2017 Autor Napisano 13 Styczeń 2017 Walka z look devem sie rozpoczela ;o
Jedaith Napisano 13 Styczeń 2017 Napisano 13 Styczeń 2017 Po prawej, tam gdzie światło pada coś nie gra ;) Chociaż pod włosami pewnie nie będzie widać.
JackTheRippy Napisano 13 Styczeń 2017 Autor Napisano 13 Styczeń 2017 (edytowane) Taa ten tile na glowie bedzie zasloniety przez wlosy i tak, ale ten na klatce musze ogarnac ;o Ogolnie staram sie ogarnac workflow bez wracania do Zbrusha z Mari. Edytowane 13 Styczeń 2017 przez JackTheRippy
JackTheRippy Napisano 14 Styczeń 2017 Autor Napisano 14 Styczeń 2017 (edytowane) Updejcik, Edytowane 14 Styczeń 2017 przez JackTheRippy
JackTheRippy Napisano 18 Styczeń 2017 Autor Napisano 18 Styczeń 2017 (edytowane) z pelnym wlosiem ;d Ogolnie to zaczne teraz poprawki tego co mi nie pasuje, skora bedzie jasniejsza, usta musze naprawic, dac jakis usmiech, wlosy moze zamiast zakrecone w kierunku szyi to na ramiona, moze ciemny blond i ten nieszczesny shader oczu. Edytowane 18 Styczeń 2017 przez JackTheRippy
keajra Napisano 18 Styczeń 2017 Napisano 18 Styczeń 2017 Ogolnie fajna pracka. Jednak nie dawaj jej usmiechu! Teraz z ta powaga na twarzy wyglada bardzo naturalnie.
Sebazx6r Napisano 18 Styczeń 2017 Napisano 18 Styczeń 2017 Zrenice za duze zmniejsz 1,5 raza teraz ma przecpane lub powieksz siatkowke troche.
michalo Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 Superancko. Myślę, że uchylone usta dodają troche sex appeal'u. W czym renderujesz? RT?
keajra Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 Ogolnie coraz lepiej. Tez jestem za wersja z lekko otwartymi ustami - mimo ze teraz tez wyglada naturalnie to jednak poprzednia nieco bardziej - dokladnie tak jak kobiety lubia pozowac pod aparat. Taka rada - dalej masz braki w shadingu (zarazem skora, oczy i wlosy maja slaby shader, choc skora jest nieco lepsza od tej co pokazywales w galerii ostanio) - wiec cisnij temat az sam bedziesz zachwycony oraz ludzie Ci tu sypna pochwalami. Nie wiem w czym renderujesz (Arnold?), ale poprostu poswiec duzo czasu na experymenty z shaderami, az w koncu trafisz na cos co pociagnie progress. Powodzenia!
JackTheRippy Napisano 19 Styczeń 2017 Autor Napisano 19 Styczeń 2017 (edytowane) Dzieki, dzieki :) Ogolnie chcialem przetestowac jak wyjdzie z zamknietymi, ale mi tez bardziej pasuja otwarte, takze wroce do tego pewnie. Renderuje w Arnoldzie, alsurface shader + alhair. Na pewno jeszcze poprawie brwi i shader wlosow troche, z oczami ciagle przegrywam walke, bo nie wazne co zrobie i ile dam SSS to i tak nienaturalnie to wychodzi :)) Co do skory to jestem w sumie zadowolony z SSS, ale chyba za ciasno mam spec i za bardzo pory widac. Jak na podejscie numer 2 do takiego renderu to zadowolony jestem, z postacia cala pewnie by bylo prosciej zablysnac, bo ludzie tak bardzo by uwagi nie przykuwali do skory ;p Edytowane 19 Styczeń 2017 przez JackTheRippy
michalo Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 A oczy robisz jako 2 obiekty zewnętrzny "mokry" i w środku kolor?
JackTheRippy Napisano 19 Styczeń 2017 Autor Napisano 19 Styczeń 2017 Nie, mam jeden obiekt jako Sclera + drugi jakos iris. Z tym, ze mam 4 materialy, Sclera/Cornea Iris/Pupil i do tego maski aby je odesparowac. W nastepnym projekcie chce sprobowac takiego jak piszesz :))
ManInBlack Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 Wow, w pierwszym momencie myślałem ze to zdjęcie, rewelacja :)
michalo Napisano 26 Styczeń 2017 Napisano 26 Styczeń 2017 Malinowo :) Fajnie, że będizesz go kontynuował. Cieakwe co wyciśniesz z żabola.
Ania Napisano 26 Styczeń 2017 Napisano 26 Styczeń 2017 (edytowane) Do czego te paski są podpięte na dole, do majtek? Może lepiej podpiąć do pasa i pasa lekko do góry naciągnąć w tych miejscach, bo do majtek wydaje mi się mało logiczne. Edytowane 26 Styczeń 2017 przez Ania
JackTheRippy Napisano 31 Styczeń 2017 Autor Napisano 31 Styczeń 2017 Mi tam akurat odpowiada ten pomysl z paskami, na pewno wiekszy sens niz na koncepcie :)
JackTheRippy Napisano 6 Luty 2017 Autor Napisano 6 Luty 2017 W wolnym czasie tez azjatke zaczalem poprawiac :))
keajra Napisano 6 Luty 2017 Napisano 6 Luty 2017 Shader skory duzo lepszy na tej azjatce - brakuje oczywiscie "specularow" - ale widac progress w shadingu.
michalo Napisano 6 Luty 2017 Napisano 6 Luty 2017 Dla mnie troche zbyt sylikonowy, gumowaty ten shader. Głowka za to b. dobrze. A grubas rośnie w siłę :D
genitalius Napisano 6 Luty 2017 Napisano 6 Luty 2017 (edytowane) Jack super shaderek jak na moj gust, jeszcze kilka mapek i naprawde w deseczke. Moze troche za ciemno?. Tekstury robisz w mari? Edytowane 6 Luty 2017 przez genitalius
JackTheRippy Napisano 6 Luty 2017 Autor Napisano 6 Luty 2017 Dzieki Panowie, na ten moment azjatka ma tylko Diffuse, SSS + Displacement z Mari. Do tego dojdzie oczywiscie Spec poprawny + disp z Zbrusha. @geni Tak, tekstury sa w Mari, kolor z jakis zdjec z 3d.sk, ktore wyczyscilem z highlightow, a displacement z texturing XYZ. Ogolnie testuje workflow, gdzie nie wracam juz z tymi mapami z Mari do Zbrusha, aby nie tracic detalu. W dodatku twarz jest podzielona na 12 tekstur(8K kazda). Troszke ciemno, bo chcialem zobaczyc czy SSS dziala jak chce :)
genitalius Napisano 6 Luty 2017 Napisano 6 Luty 2017 moglbys troszke czerwieni dolozyc na policzki, tak odrobinke doslownie zeby sie zarumienila.
JackTheRippy Napisano 6 Luty 2017 Autor Napisano 6 Luty 2017 Myslimy podobnie, bo taki mialem plan :))
keajra Napisano 8 Luty 2017 Napisano 8 Luty 2017 No fajne. Widac ogromny postep w shaderku skory. Najbardziej mi sie podoba 2 i 3 render gdyz mniej na nich widac woskowatosc shaderu.
genitalius Napisano 10 Luty 2017 Napisano 10 Luty 2017 brawo Jack, wyszlo lepiej niz sadzilem. Usta sa jak zywe, calosc tez bardzo realistycznie. Pora zajac sie draperia i wlosami. Scalic wszystko w jeden amalgamat i kolejna pracka na miare top row. Albo jakies elementy zbroi i pojsce w nieco odmienna stylistyke sciene fiction badz futuryzm.
JackTheRippy Napisano 11 Luty 2017 Autor Napisano 11 Luty 2017 Myslalem podobnie o tym futurystycznym podejsciu, ale musze sie dowiedziec jak ogarnac makeup taki intensywny na shaderze. Tescik, chcialem zobaczyc ile mozna wyciagnac z tych map XYZ, podkrecilem ustawienia redneru, 14h trwalo ;o
JackTheRippy Napisano 20 Luty 2017 Autor Napisano 20 Luty 2017 Ostatnio ciagle tekstury, retopo, shadery itd, a chcialo mi sie rzezbic to zaczalem anatomie na bazie Bodies in Motion S.Eatona. https://www.bodiesinmotion.photo/motion/118
Karakan Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 O ile materiały twarzy miazga i chciałbym tak umieć, to odnośnie ostatniego screena z anatomii mogę wrzucić kilka słów krytyki :) Absy spoko, fajnie, że bez symetrii, ale łączenie górnych absów z górnymi fragmentami external oblique trochę dziwnie wygląda. Połączenie latissimus dorsi pod pachą też dziwnie, bo pojawia się tam jakaś dodatkowa mała forma. A z przodu miejsce gdzie dolna część external obligue łączy się z absami jest zbyt gładka. Pod pachą trochę za mały coracobrachialis. Dolny fragment external obligue jeszcze trochę nie trybi, z tyłu za wcześnie się kończy, powinien być podpięty do ostatnich żeber z tyłu, natomiast latissimus dorsi jest tam trochę za nisko. Na plecach trochę błędów. Górna część trapeziusa odcięta z jakiegoś powodu od ogona na dole. Zamiast tego powinno tam być ścięgno na rogu łopatki dające wklęsły okrągły kształt. Deltoid też jeszcze trochę pracy potrzebuje. No i sutki dodaj! :D To tak na szybko, ogólnie baza spoko, teraz popoprawiać po kolei to co nie trybi i kolejna iteracja :D Swoją drogą, gdzieś na youtubach było kiedyś nagranie jak Scott rzeźbi na szybko postać w podobnej pozie też z bodies in motion, taki typ wiszący na obręczy, chyba całkiem podobnie mięśnie pleców miał napięte. Ale coś nie mogę znaleźć tego filmu. Rzeźbisz tylko clay buildupem? Bo całkiem fajnie faktura wygląda.
JackTheRippy Napisano 20 Luty 2017 Autor Napisano 20 Luty 2017 Dzieki Karakan, na pewno rzuce okiem na to co wspomniales :) W wiekszosci masz oczywiscie racje, co zobaczylem gdy rzucilem na to rano okiem. Ogolnie jesli chodzi o rzezbienie tpose to czuje sie pewnie, ale takie dziwne pozy to juz trzeba miec jakiegos hopla na punkcie anatomii aby to ogarnac. No i czas, a tego malo ostatnio :)) Wybieram sie na Trojan Horse(THU) i mam nadzieje wrzucic przynajmniej 4 postacie gotowe do portfolio do tego czasu .
Graft Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 Swoją drogą, gdzieś na youtubach było kiedyś nagranie jak Scott rzeźbi na szybko postać w podobnej pozie też z bodies in motion, taki typ wiszący na obręczy, chyba całkiem podobnie mięśnie pleców miał napięte. Ale coś nie mogę znaleźć tego filmu. Chyba chodziło Ci o ten film ?
JackTheRippy Napisano 20 Luty 2017 Autor Napisano 20 Luty 2017 Dokladnie to samo zrobil Daniel Peteuil, ktorego fanem jestem niesamowitym ;)
Karakan Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 Ogolnie jesli chodzi o rzezbienie tpose to czuje sie pewnie, ale takie dziwne pozy to juz trzeba miec jakiegos hopla na punkcie anatomii aby to ogarnac. No i czas, a tego malo ostatnio :)) Wybieram sie na Trojan Horse(THU) i mam nadzieje wrzucic przynajmniej 4 postacie gotowe do portfolio do tego czasu . No taka dziwaczna poza jak akurat ta, którą wybrałeś rzeczywiście jest ciężka do ogarnięcia. Ale skoro już czujesz się pewnie przy dokładnych tposach to i tak jesteś krok dalej niż ja :D Zrecenzuj THU jak będziesz już po wydarzeniu. Chyba chodziło Ci o ten film ? Dokładnie o ten film mi chodziło, dzięki! Jakoś nie mogłem go znaleźć :)
JackTheRippy Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Szybko tescik z MToolbag, chcialem zobaczyc jak dziala, na ten moment tylko Albedo + Normale, musze zrobic reszte map :)
JackTheRippy Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Zdecydowanie za duzo michalo, ale tak mi sie spodobal wczoraj Marmoset, ze teraz sie skupie na tym cialku ;) @graft Mapka wypalona
Ania Napisano 22 Luty 2017 Napisano 22 Luty 2017 Dobrze ci to idzie. Trochę bym zróżnicowała okolice oczu od reszty twarzy, można rozjaśnić, albo subtelnie dodać odcieni niebieskich i zielonkawych.
JackTheRippy Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Dzieki Ania, dobry pomysl :)) Ogolnie on sie troche rozjasni jak SSS uruchomie, takze bedzie przyjemniej dla oka :)
Rekomendowane odpowiedzi
Dodane przez JackTheRippy,
elegancko
Rekomendacja dodana przez KLICEK
2 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się