Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

JackTheRippy popracowałbym nad bardziej finezyjną formą uszu, te wydają się być za proste - nie wiem jak to określić. Wyglądają jak szkic. Może spróbuj je podzielić na więcej form. Dla mnie pierwsza poza jest ok.

Edytowane przez Mockinbird
bład
Napisano (edytowane)

Taa ten tile na glowie bedzie zasloniety przez wlosy i tak, ale ten na klatce musze ogarnac ;o

 

Ogolnie staram sie ogarnac workflow bez wracania do Zbrusha z Mari.

Edytowane przez JackTheRippy
Napisano (edytowane)

z pelnym wlosiem ;d Ogolnie to zaczne teraz poprawki tego co mi nie pasuje, skora bedzie jasniejsza, usta musze naprawic, dac jakis usmiech, wlosy moze zamiast zakrecone w kierunku szyi to na ramiona, moze ciemny blond i ten nieszczesny shader oczu.

 

hcrYP2B.jpg

Edytowane przez JackTheRippy
Napisano

Ogolnie coraz lepiej. Tez jestem za wersja z lekko otwartymi ustami - mimo ze teraz tez wyglada naturalnie to jednak poprzednia nieco bardziej - dokladnie tak jak kobiety lubia pozowac pod aparat.

 

Taka rada - dalej masz braki w shadingu (zarazem skora, oczy i wlosy maja slaby shader, choc skora jest nieco lepsza od tej co pokazywales w galerii ostanio) - wiec cisnij temat az sam bedziesz zachwycony oraz ludzie Ci tu sypna pochwalami. Nie wiem w czym renderujesz (Arnold?), ale poprostu poswiec duzo czasu na experymenty z shaderami, az w koncu trafisz na cos co pociagnie progress.

 

Powodzenia!

Napisano (edytowane)

Dzieki, dzieki :)

 

Ogolnie chcialem przetestowac jak wyjdzie z zamknietymi, ale mi tez bardziej pasuja otwarte, takze wroce do tego pewnie.

 

Renderuje w Arnoldzie, alsurface shader + alhair.

 

Na pewno jeszcze poprawie brwi i shader wlosow troche, z oczami ciagle przegrywam walke, bo nie wazne co zrobie i ile dam SSS to i tak nienaturalnie to wychodzi :))

 

Co do skory to jestem w sumie zadowolony z SSS, ale chyba za ciasno mam spec i za bardzo pory widac.

 

Jak na podejscie numer 2 do takiego renderu to zadowolony jestem, z postacia cala pewnie by bylo prosciej zablysnac, bo ludzie tak bardzo by uwagi nie przykuwali do skory ;p

Edytowane przez JackTheRippy
Napisano

Nie, mam jeden obiekt jako Sclera + drugi jakos iris.

 

Z tym, ze mam 4 materialy, Sclera/Cornea Iris/Pupil i do tego maski aby je odesparowac. W nastepnym projekcie chce sprobowac takiego jak piszesz :))

Napisano (edytowane)

Do czego te paski są podpięte na dole, do majtek? Może lepiej podpiąć do pasa i pasa lekko do góry naciągnąć w tych miejscach, bo do majtek wydaje mi się mało logiczne.

Edytowane przez Ania
Napisano (edytowane)

Jack

super shaderek jak na moj gust, jeszcze kilka mapek i naprawde w deseczke. Moze troche za ciemno?.

Tekstury robisz w mari?

Edytowane przez genitalius
Napisano

Dzieki Panowie, na ten moment azjatka ma tylko Diffuse, SSS + Displacement z Mari. Do tego dojdzie oczywiscie Spec poprawny + disp z Zbrusha.

 

@geni

 

Tak, tekstury sa w Mari, kolor z jakis zdjec z 3d.sk, ktore wyczyscilem z highlightow, a displacement z texturing XYZ.

 

Ogolnie testuje workflow, gdzie nie wracam juz z tymi mapami z Mari do Zbrusha, aby nie tracic detalu. W dodatku twarz jest podzielona na 12 tekstur(8K kazda).

 

Troszke ciemno, bo chcialem zobaczyc czy SSS dziala jak chce :)

Napisano

No fajne. Widac ogromny postep w shaderku skory. Najbardziej mi sie podoba 2 i 3 render gdyz mniej na nich widac woskowatosc shaderu.

Napisano

brawo Jack, wyszlo lepiej niz sadzilem. Usta sa jak zywe, calosc tez bardzo realistycznie. Pora zajac sie draperia i wlosami. Scalic wszystko w jeden amalgamat i kolejna pracka na miare top row. Albo jakies elementy zbroi i pojsce w nieco odmienna stylistyke sciene fiction badz futuryzm.

Napisano

Myslalem podobnie o tym futurystycznym podejsciu, ale musze sie dowiedziec jak ogarnac makeup taki intensywny na shaderze.

 

Tescik, chcialem zobaczyc ile mozna wyciagnac z tych map XYZ, podkrecilem ustawienia redneru, 14h trwalo ;o

 

MX0QW9I.jpg

Napisano

O ile materiały twarzy miazga i chciałbym tak umieć, to odnośnie ostatniego screena z anatomii mogę wrzucić kilka słów krytyki :)

 

Absy spoko, fajnie, że bez symetrii, ale łączenie górnych absów z górnymi fragmentami external oblique trochę dziwnie wygląda.

Połączenie latissimus dorsi pod pachą też dziwnie, bo pojawia się tam jakaś dodatkowa mała forma. A z przodu miejsce gdzie dolna część external obligue łączy się z absami jest zbyt gładka.

Pod pachą trochę za mały coracobrachialis.

Dolny fragment external obligue jeszcze trochę nie trybi, z tyłu za wcześnie się kończy, powinien być podpięty do ostatnich żeber z tyłu, natomiast latissimus dorsi jest tam trochę za nisko.

Na plecach trochę błędów. Górna część trapeziusa odcięta z jakiegoś powodu od ogona na dole. Zamiast tego powinno tam być ścięgno na rogu łopatki dające wklęsły okrągły kształt.

Deltoid też jeszcze trochę pracy potrzebuje.

No i sutki dodaj! :D

 

To tak na szybko, ogólnie baza spoko, teraz popoprawiać po kolei to co nie trybi i kolejna iteracja :D

Swoją drogą, gdzieś na youtubach było kiedyś nagranie jak Scott rzeźbi na szybko postać w podobnej pozie też z bodies in motion, taki typ wiszący na obręczy, chyba całkiem podobnie mięśnie pleców miał napięte. Ale coś nie mogę znaleźć tego filmu.

 

Rzeźbisz tylko clay buildupem? Bo całkiem fajnie faktura wygląda.

Napisano

Dzieki Karakan, na pewno rzuce okiem na to co wspomniales :)

 

W wiekszosci masz oczywiscie racje, co zobaczylem gdy rzucilem na to rano okiem. Ogolnie jesli chodzi o rzezbienie tpose to czuje sie pewnie, ale takie dziwne pozy to juz trzeba miec jakiegos hopla na punkcie anatomii aby to ogarnac. No i czas, a tego malo ostatnio :))

 

Wybieram sie na Trojan Horse(THU) i mam nadzieje wrzucic przynajmniej 4 postacie gotowe do portfolio do tego czasu .

Napisano

Swoją drogą, gdzieś na youtubach było kiedyś nagranie jak Scott rzeźbi na szybko postać w podobnej pozie też z bodies in motion, taki typ wiszący na obręczy, chyba całkiem podobnie mięśnie pleców miał napięte. Ale coś nie mogę znaleźć tego filmu.

Chyba chodziło Ci o ten film ?

 

Napisano
Ogolnie jesli chodzi o rzezbienie tpose to czuje sie pewnie, ale takie dziwne pozy to juz trzeba miec jakiegos hopla na punkcie anatomii aby to ogarnac. No i czas, a tego malo ostatnio :))

 

Wybieram sie na Trojan Horse(THU) i mam nadzieje wrzucic przynajmniej 4 postacie gotowe do portfolio do tego czasu .

 

No taka dziwaczna poza jak akurat ta, którą wybrałeś rzeczywiście jest ciężka do ogarnięcia. Ale skoro już czujesz się pewnie przy dokładnych tposach to i tak jesteś krok dalej niż ja :D

Zrecenzuj THU jak będziesz już po wydarzeniu.

 

 

Chyba chodziło Ci o ten film ?

 

 

Dokładnie o ten film mi chodziło, dzięki! Jakoś nie mogłem go znaleźć :)

Napisano

Dobrze ci to idzie.

Trochę bym zróżnicowała okolice oczu od reszty twarzy, można rozjaśnić, albo subtelnie dodać odcieni niebieskich i zielonkawych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności