Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W tym ostatnim chyba zbyt zimne kolory. Wygląda trochę jak by się miał zaraz spalić ze wstydu :D W cieplejszych barwach prezentuje się lepiej ( moja opinia) I jeszcze te "bruzdy" na policzkach troszkę odstają od reszty, ale to mniejszy szczegół.

 

qC335ti.jpg

 

Żeby nie było, że tylko krytykuję to pochwalić muszę progres jak u Ciebie widać (zazdroszczę)

Napisano

@Graft,

 

Racja, poprawilem to juz, ale akurat renderu nie robilem dzis :))) Wracam tez do pomyslu aby ubrac ta pania w ubrania z Demobazy i moze jakies rece "mechowe" zrobic.

 

Twarz to ta chinka z renderu, chce cinematowo to zrobic. Poprawilem proporcje dzis troche, bo kwiczaly.

 

m8MX1x2.jpg

Napisano

Progres to masz naprawdę koncertowy, od glutów z poczatku teczki z 2014 do takich super główek, strach się bać co będzie za kolejne 3 lata ;)

Napisano

Główka ładna. Uśmiech udany, chyba nie tak prosto wymodelować żeby nie wyglądał sztucznie. Tylko uszy jakieś dziwne.

 

W dobrym studio krzesła i myszki są podgrzewane.

Napisano

Uszy olewam zazwyczaj do momentu az mam pomysl na fryzure, bo nie mam pewnosci czy jest sens je robic ;)

 

Jesli chodzi o sam usmiec to raczej kwestia obserwacji, pobralem troche zdjec Mirandy Kerr i staralem sie zrobic to samo na mojej glowie. Jeszcze troche do poprawy jest wzgledem tego :)

 

http://xdesktopwallpapers.com/wp-content/uploads/2012/12/Sweet%20Smiling%20Face%20Of%20Miranda%20Kerr%20N%20Candice%20Swanepoel%20At%20Victoria's%20Secret%20Swim%20Collection.jpg

Napisano

Ile ma poly? Widze, że głowa jest jako osobny obiekt. Jak sobie z tym poznie radzisz? Robisz wersje LP z teksturą a obiekty zostawiasz rozłączone?

Napisano

@Michalo

 

100-110mln w tym momencie.

 

Zrobilem retopo calego ciala razem(glowa + brzuch), zrobilem nowy seam gdzies pod szyja aby byl malo widoczny(chociaz nie powinien byc w ogole). Kiedy robi sie bake to nawet nie widac tego co jest teraz, a nawet jesli to mozna wyczyscic.

 

@Kalosze i ten material na rekach nastepny w kolejce :)) Chociaz kalosze to nie wiem, moze w teksturze to juz zrobie i tak ledwo widoczne beda pewnie.

Napisano (edytowane)

to moze ja cos od siebie.

110 mln czy 11 mln? sory za glupie pytanie, ale nawet w swoich marzeniach nie zblizylem sie do takich wielkosci, ja sie zaczynam nie pokoic majac 4 mln poly na postaci a przy 10 mln zapala mi sie czerwona lampka jakby to mialo czyms grozic :] . Widac jak duzo jeszcze przede mna.

Co do samej postaci, jest jedna rzecz, ktora od poczatku razi mnie po oczach. Nie podoba mi sie roziwazanie tego momentu po obu stronach. Rozumiem, ze jest to postac otyla i trzeba sie liczyc z wynikajacymi z tego faktu pewnymi ,,konsekwencjami'' niemniej, nie mam pewnosci, czy jest to skora czy material draperii(moze lepiej poprostu zakryc ten fragment konczyny albo kwestia odpowiedniego wygladzenia). Dobrze byloby jeszcze potorturowac (moze jakies poparzenia)reszte ciala zachowujac pewna harmonie miedzy poszargana twarza a tym co nizej. Pozatym profeska.

98728556835652399823.jpg

Edytowane przez genitalius
Napisano

@Geni

 

110mln :P

 

Czesc o ktorej wspomniales to ma byc zwykly cloth/material nad ktorym wlasnie pracuje, bo faktycznie ciezko bylo to rozroznic. Wszyscy mysleli, ze to gruba reka po prostu :)

Napisano

Taaak :) Highpoly ma okolo 110mln, nie wiem ile bedzie mialo LP, bo sie zastanawiac aby opierdolic go w calosci Zremesherem(i poprawic niektore rzeczy recznie).

 

I nie uzywam HD Geo, po prostu glowa ma jakies 17mln, cialo 10, spodnie tez z 10 i tak wszystko sie do kupy sklada.

 

Ryj i cialo zrobilem topo recznie.

 

Bardziej mi zalezy na stworzeniu czegos co moge oteksturowac w SP i wrzucic do Toolbaga, niz na tym by byl "gotowy" pod gre. Nauka PBR po prostu :)

Napisano

110 mln :-O To ten zbrush może tyle wyciągnąć ? Kompletnie się w tym nie orientuję. Na moim przedpotopowym sprzęcie to nierealne. Ile maksymalnie poly udało Ci się wycisnąć ? Jest w ogóle jakiś limit, czy tylko zależy od sprzętu na jakim się pracuje?

Napisano

To zalezy od pamieci, u gory na pasku w Zbrushu masz napisane ile Ci zostalo, ale przyznam, ze jak wrzuce wszystko na najwyzszy SubDiv to juz tnie strasznie.

 

Maksymalnie wlasnie tyle, bo nigdy nie robilem calej postaci wczesniej, tak skomplikowanej ;)

 

Ja mam I7 + 16gb pamieci

Napisano

mnie trapi to ile zbrush jest w stanie pomiescic subtooli, mam ok 50 na scenie i tak se mysle, czy bedzie zgoda na przyejcie kolejnych 50 a potem nastepnych :x. Chyba przypadnie mi zaszczyt zmierzenia tej wielkosci. Ja mam 32gb na pokladzie a i tak jakby troche tnie przy 10 bańkach.

Tutaj na filmiku o MPC ze zbrushsummit godzilla ma 50 mln. ale czy to najwyzszy podzial to nie wiem.

60064007003351461981.jpg

Napisano (edytowane)

Wiem, ze lipne, ale "exposure" :P

 

Lysola nie moglem uzyc, musi to bazowac na koncepcie z pierwszej fazy challengu albo kompletnie nowe IP trzeba wymyslic.

Edytowane przez JackTheRippy
Napisano

kurcze a jednak nie wytrzymalem i tez zaczalem brac udzial w tym konkursie, nic sie nie wygra to pewne ale przynajmniej byc moze bedzie dobra zabawa :D

Napisano

Super twarz wyszla! Juz chcialem sie rzucic do komentowania ciala a tu sie okazuje ze ono nie potrzebne w ogole :D Z ciekawosci - po co ci cale cialo jak w finale potrzebujesz tylko glowe i ramiona?

Rewelka wyglada jak na razie!

Napisano

super Ci idzie, szkoda ze dali nam limity do mapek, tak to mozna by bylo zrobic wiecej udimow

przy okazji to chcialem przeprosic za tamta odpowiedz, chcialem napisac cos zabawnego ale pozniej sobie uswiadomilem ze to moglo Cie obrazic ;] ;] za duzo roboty i czacha nie pracuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności