Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

Właśnie wyszedł premierowy trailer gry This War of Mine, który zrobiliśmy dla studia 11 Bit Studios. Realizacja: HYDRA Warszawa.

 

Mam nadzieję, że Wam się sposoba.

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No pięknie! Dodałem newsa i tego nie zauważyłem. Poprawiłem się, tutaj linkują komentarze z newsów i dodałem creditsy. Klimat niesamowity, ale to pewnie już wyczytaliście w internecie.

Napisano

bardzo dobre.

gdyby nie nazwa firmy na początku, można by pomyśleć, że to jakiś zwiastun humanitarnej kampanii społecznej.

podoba mi się hiperrealistyczne oświetlenie. grats!

Napisano

Trailer super. Tylko ten wybuch wygląda trochę słabo. Ciekaw jestem jaką technikę macie do tekstur spękanych ścian. Ładnie wyszły i podobnie wyglądają jak na trailerze Anomaly2.

Napisano

świetne. super przykład jak małym kosztem można zrobić coś naprawdę fajnego. Wystarczy klimat.

W sumie nie musieliscie robić mocapu, przy slomo i tak nie widać niedociągnięć w timingu.

 

Klimaty ghost in the shell w 11bit studio widać coraz mocniej. Duzy plus.

Napisano

@jose - dzieki, nie używam tekstur, wszystko jest narysowane i wstawione na plainach z alfą, ewentualnie zmapowane

@olaf - brzmi dobrze!

Napisano
a mozna sie dowiedziec o szczegoly?

ile zajelo, malowanie teł, robienie postaci, kompo?:)

 

Jasne. Cały projekt od 10.02 do 12.03. Całość robiły 3 osoby (ja, animator i kompozytor AE/FX), więc pomimo sztywnego planu siedziałem po nocach przez 2 tygodnie. Główne tło zajęło 2 dni szkic + 3 dni kolor, drugie tło 2 dni. Kompo zrobiliśmy w 1 dzień, bo musieliśmy. Z braku czasu modele żołnierzy byly kupione, animator poprawił skin tu i ówdzie. Głównym problemem bylo to, że wszystkie rzeczy mogliśmy zrobić - z braku czasu - tylko raz. A drugim ciasne gardło sprzętowe. Mimo to przesiadka na Full HD przy malowanych tłach to był dobry pomysł.

Napisano

to ladnie, 3 osoby miesiac czasu, minuta ponad filmu, a co do modeli zolnierzy, skoro modele zakupione to ruszaliscie na nich wogole textury? bo calkiem fajnie siedza z rysowanym tlem, czy moze calosc uzyskana szaderem / compo?

Napisano

Super klimat. Szkoda, że wybuch też nie jest podrysowany, ale przy tak krótkim czasie to drobiazg. Duży plus za muzykę i montaż. Chcę więcej :)

 

Użyliście MB do Kinecta czy jakiś inny soft?

Napisano

Bardzo fajnie wyszło! Gratulacje za świetną robote w tak krótkim czasie i małym zespole.

Fajny cover (dla zainteresowanych: OMEGA - Gyöngyhajú lány (Dziewczyna o perłowych włosach)) w podkładzie. Pasuje idealnie :)

Pozdrawiam!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności