Napisano 21 Maj 201410 l Pisz tu czasem jak ci idzie, albo bloga załóż i opisuj proces, serio, ja bym poczytał. Jasne , będę opisywał co i jak w swojej teczce :D
Napisano 21 Maj 201410 l To jesteś, że się tak wyrażę bardzo ciekawym przypadkiem medycznym. Zaczynając bez uprzedzeń, czy przyzwyczajeń z jednego softu, to możesz oceniać na bieżąco i bardzo obiektywnie w czym się lepiej pracuje. Na forum zawsze spotykamy się tylko z konwertytami dla tego porównanie od "tabula rasa" będzie takie ciekawe. Pisz tu czasem jak ci idzie, albo bloga załóż i opisuj proces, serio, ja bym poczytał. ja tak zaczynałem w szkole miałem blendera w domu uczyłem się maxa blender wtedy był 2.47 -2.49 i generalnie nie lubiłem go więc robiłem w maxie potem miałem przerwe na rok dwa. i wyszedł 2.5 i się polubilśmy i od tej pory nigdy maxa nie odpaliłem.
Napisano 21 Maj 201410 l Ciesze się, że mogłem pomóc... ps. to w końcu który z Was ma tego vraya zintegrowanego z Blenderem? Edytowane 21 Maj 201410 l przez Chrupek3D
Napisano 21 Maj 201410 l Przetestowałem sobie Octane'a i mi nie podszedł. Za to coraz bardziej lubię się Cycles'em. Vray'a nie przetestowałem po instalka demo standalone'a z chaosgroup.com ma jakieś bugi a nie znalazłem z innego źródła :/ No i mam takie techniczne pytanko. Dłubie sobie w tym Cyclesie i render po F12 jakby nie bierze mi pod uwagę Plane z emisją. W przypadku vievportu i realtime już tak. W ustawieniach kamery nie widzę żadnych opcji , która by warunkowała wpływ światła http://i.imgur.com/6ye8nzq.jpg
Napisano 21 Maj 201410 l może kamerka w outlinerze jest odznaczona. Przy nazwie jest strzałeczka (możliwość zaznaczenia) oczko - widok w viewpocie kamerka - jest na renderze. Mogłeś też coś poknocić w render layers, że z którejś się usunął.
Napisano 21 Maj 201410 l Renderer z cyclesa może nie jest cudowny w temacie funkcji czy szybkości ale to co dają nody to jest światowa czołówka. Cuda jakie tym można zrobić są nie do ogarnięcia w większości silników.
Napisano 26 Maj 201410 l Autor Czy Blender nadaje się do projektowania ram rowerowych? Mam na myśli poważne projekty 1:1, a nie nachodzące na siebie cylindry. Liczę, że rozumiecie o co chodzi :)
Napisano 26 Maj 201410 l Nie. Znaczy samą geometrie zrobisz ale nie przekalkulujesz naprężeń materiału i takich tam pierdół żeby taka rama ci nie pękła na pierwszym wertepie. Potrzebujesz programów z grupy CAD, np Solidworks, Catia, Inventor. Zupełnie inne programy niż Blender, Max czy Maya.
Napisano 27 Maj 201410 l Autor Rozumiem :) I o to mi chodziło :) A da się przenieść model z Blendera do Solidworks, żeby tam wykonać poprawki i niezbędne kalkulacje?
Napisano 27 Maj 201410 l podejrzewam, że Monio jest w szoku, więc odpowiem za niego... tak siemien można, oczywiście.
Napisano 27 Maj 201410 l Autor Monio dla mnie może być w szoku... Don't care. Nigdy nie działałem w Solidworks, a zwłaszcza Blender->Solidworks. Dzięki za odpowiedź Chrupek
Napisano 24 Lipiec 201410 l Można wyeksportować model z Blendera do Solida ale nic z jego geometrią nie zrobimy ani nie da się wykonać żadnych obliczeń. Model taki będzie jak kamień, widoczny ale bezużyteczny...
Napisano 25 Lipiec 201410 l Blender pojawił się na Digital - Tutors. Moim zdaniem bardzo dobry znak :) http://www.digitaltutors.com/software/Blender-tutorials
Napisano 11 Sierpień 201410 l Blender pojawił się na Digital - Tutors. Moim zdaniem bardzo dobry znak :) http://www.digitaltutors.com/software/Blender-tutorials OMG, bez kitu chyba się przerzucę an blendera po dyplomie X_x irytuje mnie już ta maya niesamowicie... co nowsza wersja to wolniejsza i mniej stabilna i jeszcze za tyle kasy. Pogrzało ich :/ Edytowane 11 Sierpień 201410 l przez blukazs
Napisano 11 Sierpień 201410 l @blukazs Twój post jest całkowicie niezrozumiały. Pomijając literówki i brak znaków diakrytycznych, to po prostu gubisz podmiot i nie wiadomo o czym piszesz.
Napisano 11 Sierpień 201410 l @blukazs Twój post jest całkowicie niezrozumiały. Pomijając literówki i brak znaków diakrytycznych, to po prostu gubisz podmiot i nie wiadomo o czym piszesz. Przepraszam, już nie będę, nie wiedziałem że jest jest ze mną aż tak źle! Poniedziałek :) Chodzi mi o to że skoro DT zaczyna robić tutoriale do blendera to jest to bardzo dobry znak. W zasadzie to zaczynałem od blender, ale jakoś brakowało mi profesjonalnych tutoriali a to podstawa. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto