Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 290
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

DvfDvfM.jpg

 

Ja ekspertem nie jestem ale wszystko już o wiele lepiej ci wyjaśnił EC.

Zwracaj uwagę na globalne oświetlenie i kierunek światła.

 

Detal ma być tylko symboliczny , podstawowy ale najważniejsze jest oświetlenie.

Napisano

Nawiązując do wczesniejszych portretów ... . zakrywaj sobie ręka pół twarzy żeby zobaczyć czy każde oko z osobna patrzy na ciebie ... troche jest rozjechany w obu portretach

Napisano (edytowane)

Kamilu, biore się ostro do roboty;).

tomzar, jak już malowałem to to zauważyłem;p. Teraz to będzie mój znak firmowy;).

PolakParafii, nie zawsze jak jest dużo to jest dobrze.Robię co mogę i ile mogę.

Martwe będę umieszczał w Teczka 2D: Z natury i tylko tam. Częściej je będę trzaskał

 

Pozdro

 

6pwbtGw.jpg[/img]

Edytowane przez Tomasz G
Napisano

Szybkie koncepty do gry, którą tworze razem z kuzynem i jego kolegą. Ja jestem od całej wizualizacji - ilustracji,animacji,kafelek itd. Co jakiś czas będę wrzucał jakieś rzeczy.

 

R9OOemn.jpg[/img]

 

 

QvgqHKm.jpg[/img]

 

 

OzC08m8.jpg[/img]

 

 

 

RNTcFnH.jpg[/img]

Napisano

Te drzewa to akurat spore dęby. Jednocześnie wiem,że jakbym dał tam jakiś obiekt, czy postać,żeby pokazać skale to ilustracja by zyskała. Tylko nie traktuję tego jako ilustracji tylko jak poglądówke do dalszej animacji postaci. Postać będzie miała ok 3 metrów więc to nie będzie jakiś kilku metrowy wielkolud.

Napisano

A no tak myślałem że coś takiego ale zawsze warto napisać :)

Powodzenia w dalszym rozwoju gry!

utopiec i zmora jak z wiedmina :) chociaż utopiec troszkę goluma przypomina

Napisano

ostatnio znajomy mi dał rade, żebym zmieniał swoje pędzle w fotoszopie co tydzień. Dzięki temu nie przywykniesz do używania w kółko tych samych rozwiązan sytuacji, tylok cały czas będziesz kminił nad innym podejściem do problemów. no i bedziesz w razie potrzeby potrafił róznymi bruszami maloawc ;ddd

Napisano

Imo przedziwny pomysł. Przecież siła tkwi w warsztacie (skill) a jednym z ważnych elementów takowego to pędzle i sposób ich wykorzystania. każdy ma jakieś własne, one się z czasem zmieniają ale szlifujemy sposób wykorzystania ich i z każdym obrazkiem będzie lepiej. Imo wymiana pędzli co tydzień to jak zmienianie komputera czy roweru czy samochodu. Do każdego trzeba się przyzwyczaić i nigdy za pierwszym razem nie wyciągniesz całej mocy. Oczywiście można dodawać pędzle, można odwrotnie: eliminować i wracać do podstawowych ale po co co tydzień wywalać cały warsztat przez okno?

Napisano

Co masz na myśli mówiąc rozbudować?

Jeśli chodzi o to, czy będzie coś więcej niż tylko plansze z ludzikami, to tak;).

Trzeba jednak mierzyć siły na zamiary. Jest nas dwóch. Rysunki, animacje itd. robię sam. Nawet ze świetnym skillem nie zrobimy gry mmo.

To nie znaczy ,że nie można stworzyć prostej grywalnej gry.

Zauważ np. szachy. Plansza z kwadratowymi polami, garstka pionków a jaka grywalność.

Nie mówię, że chcemy wymyślać od nowa szachy, ale gra będzie jak najbardziej na myślenie, taktykę itd.

Napisano

W unity można ustalać tempo przechodzenia klatek z tego co wiem. Scenkę robiłem w psie, nie chciało mi się ustawiać różnie pasków animacji.

Ale dobrze zauważyłeś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności