ignitioner Napisano 19 Luty 2015 Napisano 19 Luty 2015 Ładniutkie portreciki:) Fus jak nicXD Taka stara dobra klasyczna szkola portretu:)
Tomasz G Napisano 21 Luty 2015 Autor Napisano 21 Luty 2015 (edytowane) Ciąg dalszy... [/img] Edytowane 21 Luty 2015 przez Tomasz G
SentieL Napisano 21 Luty 2015 Napisano 21 Luty 2015 Wywal Tomek czerń z palety kolorów i będzie o niebo lepiej. Nie brudzić , nie brudzić :)
SentieL Napisano 21 Luty 2015 Napisano 21 Luty 2015 Ja ekspertem nie jestem ale wszystko już o wiele lepiej ci wyjaśnił EC. Zwracaj uwagę na globalne oświetlenie i kierunek światła. Detal ma być tylko symboliczny , podstawowy ale najważniejsze jest oświetlenie.
lee666 Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 Nawiązując do wczesniejszych portretów ... . zakrywaj sobie ręka pół twarzy żeby zobaczyć czy każde oko z osobna patrzy na ciebie ... troche jest rozjechany w obu portretach
Tomasz G Napisano 6 Marzec 2015 Autor Napisano 6 Marzec 2015 (edytowane) W każdy piątek postanowiłem robić 1 martwą naturę. [/img] Edytowane 7 Marzec 2015 przez Tomasz G
Tomasz G Napisano 10 Marzec 2015 Autor Napisano 10 Marzec 2015 (edytowane) [/img] Edytowane 10 Marzec 2015 przez Tomasz G
Tomasz G Napisano 12 Marzec 2015 Autor Napisano 12 Marzec 2015 Martwa z jeżykiem;). Więcej nie będę ich wrzucał do teczki. [/img]
Sayja Napisano 13 Marzec 2015 Napisano 13 Marzec 2015 Siema, widzę, że bardzo dużo nagniatasz ostatnio :) bardzo fajne rzeczy, tak trzymać.
tomzar Napisano 14 Marzec 2015 Napisano 14 Marzec 2015 Jeżyk odbity w łyżce wygląda dość fallicznie ;p
PolakParafii Napisano 14 Marzec 2015 Napisano 14 Marzec 2015 Mi ten jeżyk na łyżce wygląda na ćwirka w spodniach bez obrazy :P poza tym to bardzo fajna martwa szkoda że tak mało wrzucasz, pracujesz już w jakieś firmie że nie masz czasu?
Tomasz G Napisano 14 Marzec 2015 Autor Napisano 14 Marzec 2015 (edytowane) Kamilu, biore się ostro do roboty;). tomzar, jak już malowałem to to zauważyłem;p. Teraz to będzie mój znak firmowy;). PolakParafii, nie zawsze jak jest dużo to jest dobrze.Robię co mogę i ile mogę. Martwe będę umieszczał w Teczka 2D: Z natury i tylko tam. Częściej je będę trzaskał Pozdro [/img] Edytowane 14 Marzec 2015 przez Tomasz G
Tomasz G Napisano 17 Kwiecień 2015 Autor Napisano 17 Kwiecień 2015 Szybkie koncepty do gry, którą tworze razem z kuzynem i jego kolegą. Ja jestem od całej wizualizacji - ilustracji,animacji,kafelek itd. Co jakiś czas będę wrzucał jakieś rzeczy. [/img] [/img] [/img] [/img]
DPFantasy Napisano 17 Kwiecień 2015 Napisano 17 Kwiecień 2015 Świetne ^^ tylko ten wielkolud wydaje się mały chyba że te drzewa są ogromne ale chyba nie tak miało być
Tomasz G Napisano 17 Kwiecień 2015 Autor Napisano 17 Kwiecień 2015 Te drzewa to akurat spore dęby. Jednocześnie wiem,że jakbym dał tam jakiś obiekt, czy postać,żeby pokazać skale to ilustracja by zyskała. Tylko nie traktuję tego jako ilustracji tylko jak poglądówke do dalszej animacji postaci. Postać będzie miała ok 3 metrów więc to nie będzie jakiś kilku metrowy wielkolud.
DPFantasy Napisano 17 Kwiecień 2015 Napisano 17 Kwiecień 2015 A no tak myślałem że coś takiego ale zawsze warto napisać :) Powodzenia w dalszym rozwoju gry! utopiec i zmora jak z wiedmina :) chociaż utopiec troszkę goluma przypomina
PolakParafii Napisano 18 Kwiecień 2015 Napisano 18 Kwiecień 2015 Satyr moim zdaniem najlepszy bardzo fajnie wkomponowane światło na twarzy
montelubiciastka Napisano 18 Kwiecień 2015 Napisano 18 Kwiecień 2015 Wielkolud rzeczywiście nie wydaje się taki wielki :) brakuje skali czegoś do porównania np małej owieczki którą zaraz ma zamiar zjeść:)
Tomasz G Napisano 18 Kwiecień 2015 Autor Napisano 18 Kwiecień 2015 Nie bede drugi raz pisał tego samego. Przeczytaj co odpisałem do DPFantasy
Rozpu Napisano 19 Kwiecień 2015 Napisano 19 Kwiecień 2015 ostatnio znajomy mi dał rade, żebym zmieniał swoje pędzle w fotoszopie co tydzień. Dzięki temu nie przywykniesz do używania w kółko tych samych rozwiązan sytuacji, tylok cały czas będziesz kminił nad innym podejściem do problemów. no i bedziesz w razie potrzeby potrafił róznymi bruszami maloawc ;ddd
biglebowsky Napisano 19 Kwiecień 2015 Napisano 19 Kwiecień 2015 Imo przedziwny pomysł. Przecież siła tkwi w warsztacie (skill) a jednym z ważnych elementów takowego to pędzle i sposób ich wykorzystania. każdy ma jakieś własne, one się z czasem zmieniają ale szlifujemy sposób wykorzystania ich i z każdym obrazkiem będzie lepiej. Imo wymiana pędzli co tydzień to jak zmienianie komputera czy roweru czy samochodu. Do każdego trzeba się przyzwyczaić i nigdy za pierwszym razem nie wyciągniesz całej mocy. Oczywiście można dodawać pędzle, można odwrotnie: eliminować i wracać do podstawowych ale po co co tydzień wywalać cały warsztat przez okno?
Tomasz G Napisano 22 Kwiecień 2015 Autor Napisano 22 Kwiecień 2015 Sporo takich szkiców naprodukowałem przez ostatni czas [/img] [/img] [/img] [/img]
wajktor Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 Też powinienem takich szkiców dużo tłuc :o
DAGOO Napisano 5 Sierpień 2015 Napisano 5 Sierpień 2015 Super malarskie szkice :) (ładne oswietlenie na Thyrionie) W jakim programie pracujesz?
BartLight Napisano 6 Sierpień 2015 Napisano 6 Sierpień 2015 Te malarskie szkice fajnie wyszły, to racja ;)
ignitioner Napisano 25 Sierpień 2015 Napisano 25 Sierpień 2015 Hejo, jak uzyskujesz takie naturalne maźnięcia? Niewiem, jakiś pędzel.
Tomasz G Napisano 25 Sierpień 2015 Autor Napisano 25 Sierpień 2015 Zwykły pędzel mieszający w photoshopie
Tomasz G Napisano 21 Październik 2015 Autor Napisano 21 Październik 2015 (edytowane) Worshippers - strategia karciana nad którą pracuję od jakiegoś czasu. W grze jest 50 postaci, animowane plansze, sporo dodatkowych kart. Grę robię z kuzynem. Wszystko rysowanłem i animowałem w photoshopie. Potem kuzyn robi import do unity. [/img] https://www.youtube.com/watch?v=wl7kvVHpr6k&feature=youtu.be [/img] [/img] Edytowane 21 Październik 2015 przez Tomasz G
EthicallyChallenged Napisano 21 Październik 2015 Napisano 21 Październik 2015 Zabraklo Wam jednego "p" w tytule ;p
Tomasz G Napisano 21 Październik 2015 Autor Napisano 21 Październik 2015 A no faktycznie. Byłem przekonany, że pisze się przez jedno. Dzięki. Trzeba będzie dać za jakiś czas tekst komuś do sprawdzenia;p
DraxMustHurt Napisano 21 Październik 2015 Napisano 21 Październik 2015 Bardzo przyjemnie to wygląda, animacyjnie aż się przypomina Heroes 2. Macie zamiar to rozbudowywać?
Tomasz G Napisano 22 Październik 2015 Autor Napisano 22 Październik 2015 Co masz na myśli mówiąc rozbudować? Jeśli chodzi o to, czy będzie coś więcej niż tylko plansze z ludzikami, to tak;). Trzeba jednak mierzyć siły na zamiary. Jest nas dwóch. Rysunki, animacje itd. robię sam. Nawet ze świetnym skillem nie zrobimy gry mmo. To nie znaczy ,że nie można stworzyć prostej grywalnej gry. Zauważ np. szachy. Plansza z kwadratowymi polami, garstka pionków a jaka grywalność. Nie mówię, że chcemy wymyślać od nowa szachy, ale gra będzie jak najbardziej na myślenie, taktykę itd.
Rozpu Napisano 23 Październik 2015 Napisano 23 Październik 2015 Mogliby oddychac mniej "w jednym rytmie" to by nabralo wiecej zycia ;dd
Tomasz G Napisano 23 Październik 2015 Autor Napisano 23 Październik 2015 W unity można ustalać tempo przechodzenia klatek z tego co wiem. Scenkę robiłem w psie, nie chciało mi się ustawiać różnie pasków animacji. Ale dobrze zauważyłeś.
olaf Napisano 24 Październik 2015 Napisano 24 Październik 2015 Pana z portretu juz widzialem. Wiec podobienstwo jest niezle oddane. Portretowanie to trudna sprawa.
Tomasz G Napisano 30 Październik 2015 Autor Napisano 30 Październik 2015 Fanart Wiedźmina. Wiem, że trochę sztywnie stoi. Mimo wszystko wrzucam. Następnym razem będzie lepiej;). [/img]
Tomasz G Napisano 8 Listopad 2015 Autor Napisano 8 Listopad 2015 Próbuję techniki, coś w stylu retro. [/img]
DraxMustHurt Napisano 8 Listopad 2015 Napisano 8 Listopad 2015 Nie ucinaj też tak stóp w kostkach. Nie dość, że źle to wygląda to jeszcze zaburza poczucie przestrzeni i tego, gdzie postać stoi.
Rozpu Napisano 11 Listopad 2015 Napisano 11 Listopad 2015 Popróbuj w ramach ćwiczeń pomalowac dla odmiany tylko miękkim pędzlem i twardą gumką c: taka moja propozycja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się