Napisano 19 Luty 201510 l Ładniutkie portreciki:) Fus jak nicXD Taka stara dobra klasyczna szkola portretu:)
Napisano 21 Luty 201510 l Wywal Tomek czerń z palety kolorów i będzie o niebo lepiej. Nie brudzić , nie brudzić :)
Napisano 21 Luty 201510 l Ja ekspertem nie jestem ale wszystko już o wiele lepiej ci wyjaśnił EC. Zwracaj uwagę na globalne oświetlenie i kierunek światła. Detal ma być tylko symboliczny , podstawowy ale najważniejsze jest oświetlenie.
Napisano 22 Luty 201510 l Nawiązując do wczesniejszych portretów ... . zakrywaj sobie ręka pół twarzy żeby zobaczyć czy każde oko z osobna patrzy na ciebie ... troche jest rozjechany w obu portretach
Napisano 6 Marzec 201510 l Autor W każdy piątek postanowiłem robić 1 martwą naturę. [/img] Edytowane 7 Marzec 201510 l przez Tomasz G
Napisano 13 Marzec 20159 l Siema, widzę, że bardzo dużo nagniatasz ostatnio :) bardzo fajne rzeczy, tak trzymać.
Napisano 14 Marzec 20159 l Mi ten jeżyk na łyżce wygląda na ćwirka w spodniach bez obrazy :P poza tym to bardzo fajna martwa szkoda że tak mało wrzucasz, pracujesz już w jakieś firmie że nie masz czasu?
Napisano 14 Marzec 20159 l Autor Kamilu, biore się ostro do roboty;). tomzar, jak już malowałem to to zauważyłem;p. Teraz to będzie mój znak firmowy;). PolakParafii, nie zawsze jak jest dużo to jest dobrze.Robię co mogę i ile mogę. Martwe będę umieszczał w Teczka 2D: Z natury i tylko tam. Częściej je będę trzaskał Pozdro [/img] Edytowane 14 Marzec 20159 l przez Tomasz G
Napisano 17 Kwiecień 20159 l Autor Szybkie koncepty do gry, którą tworze razem z kuzynem i jego kolegą. Ja jestem od całej wizualizacji - ilustracji,animacji,kafelek itd. Co jakiś czas będę wrzucał jakieś rzeczy. [/img] [/img] [/img] [/img]
Napisano 17 Kwiecień 20159 l Świetne ^^ tylko ten wielkolud wydaje się mały chyba że te drzewa są ogromne ale chyba nie tak miało być
Napisano 17 Kwiecień 20159 l Autor Te drzewa to akurat spore dęby. Jednocześnie wiem,że jakbym dał tam jakiś obiekt, czy postać,żeby pokazać skale to ilustracja by zyskała. Tylko nie traktuję tego jako ilustracji tylko jak poglądówke do dalszej animacji postaci. Postać będzie miała ok 3 metrów więc to nie będzie jakiś kilku metrowy wielkolud.
Napisano 17 Kwiecień 20159 l A no tak myślałem że coś takiego ale zawsze warto napisać :) Powodzenia w dalszym rozwoju gry! utopiec i zmora jak z wiedmina :) chociaż utopiec troszkę goluma przypomina
Napisano 18 Kwiecień 20159 l Satyr moim zdaniem najlepszy bardzo fajnie wkomponowane światło na twarzy
Napisano 18 Kwiecień 20159 l Wielkolud rzeczywiście nie wydaje się taki wielki :) brakuje skali czegoś do porównania np małej owieczki którą zaraz ma zamiar zjeść:)
Napisano 18 Kwiecień 20159 l Autor Nie bede drugi raz pisał tego samego. Przeczytaj co odpisałem do DPFantasy
Napisano 19 Kwiecień 20159 l ostatnio znajomy mi dał rade, żebym zmieniał swoje pędzle w fotoszopie co tydzień. Dzięki temu nie przywykniesz do używania w kółko tych samych rozwiązan sytuacji, tylok cały czas będziesz kminił nad innym podejściem do problemów. no i bedziesz w razie potrzeby potrafił róznymi bruszami maloawc ;ddd
Napisano 19 Kwiecień 20159 l Imo przedziwny pomysł. Przecież siła tkwi w warsztacie (skill) a jednym z ważnych elementów takowego to pędzle i sposób ich wykorzystania. każdy ma jakieś własne, one się z czasem zmieniają ale szlifujemy sposób wykorzystania ich i z każdym obrazkiem będzie lepiej. Imo wymiana pędzli co tydzień to jak zmienianie komputera czy roweru czy samochodu. Do każdego trzeba się przyzwyczaić i nigdy za pierwszym razem nie wyciągniesz całej mocy. Oczywiście można dodawać pędzle, można odwrotnie: eliminować i wracać do podstawowych ale po co co tydzień wywalać cały warsztat przez okno?
Napisano 22 Kwiecień 20159 l Autor Sporo takich szkiców naprodukowałem przez ostatni czas [/img] [/img] [/img] [/img]
Napisano 5 Sierpień 20159 l Super malarskie szkice :) (ładne oswietlenie na Thyrionie) W jakim programie pracujesz?
Napisano 21 Październik 20159 l Autor Worshippers - strategia karciana nad którą pracuję od jakiegoś czasu. W grze jest 50 postaci, animowane plansze, sporo dodatkowych kart. Grę robię z kuzynem. Wszystko rysowanłem i animowałem w photoshopie. Potem kuzyn robi import do unity. [/img] https://www.youtube.com/watch?v=wl7kvVHpr6k&feature=youtu.be [/img] [/img] Edytowane 21 Październik 20159 l przez Tomasz G
Napisano 21 Październik 20159 l Autor A no faktycznie. Byłem przekonany, że pisze się przez jedno. Dzięki. Trzeba będzie dać za jakiś czas tekst komuś do sprawdzenia;p
Napisano 21 Październik 20159 l Bardzo przyjemnie to wygląda, animacyjnie aż się przypomina Heroes 2. Macie zamiar to rozbudowywać?
Napisano 22 Październik 20159 l Autor Co masz na myśli mówiąc rozbudować? Jeśli chodzi o to, czy będzie coś więcej niż tylko plansze z ludzikami, to tak;). Trzeba jednak mierzyć siły na zamiary. Jest nas dwóch. Rysunki, animacje itd. robię sam. Nawet ze świetnym skillem nie zrobimy gry mmo. To nie znaczy ,że nie można stworzyć prostej grywalnej gry. Zauważ np. szachy. Plansza z kwadratowymi polami, garstka pionków a jaka grywalność. Nie mówię, że chcemy wymyślać od nowa szachy, ale gra będzie jak najbardziej na myślenie, taktykę itd.
Napisano 23 Październik 20159 l Mogliby oddychac mniej "w jednym rytmie" to by nabralo wiecej zycia ;dd
Napisano 23 Październik 20159 l Autor W unity można ustalać tempo przechodzenia klatek z tego co wiem. Scenkę robiłem w psie, nie chciało mi się ustawiać różnie pasków animacji. Ale dobrze zauważyłeś.
Napisano 24 Październik 20159 l Pana z portretu juz widzialem. Wiec podobienstwo jest niezle oddane. Portretowanie to trudna sprawa.
Napisano 30 Październik 20159 l Autor Fanart Wiedźmina. Wiem, że trochę sztywnie stoi. Mimo wszystko wrzucam. Następnym razem będzie lepiej;). [/img]
Napisano 8 Listopad 20159 l Nie ucinaj też tak stóp w kostkach. Nie dość, że źle to wygląda to jeszcze zaburza poczucie przestrzeni i tego, gdzie postać stoi.
Napisano 11 Listopad 20159 l Popróbuj w ramach ćwiczeń pomalowac dla odmiany tylko miękkim pędzlem i twardą gumką c: taka moja propozycja
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto