Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tam sobię dłubie w wolnym czasie :>

 

Soft: Blender, Photoshop.

Zrigowany.. ale jeszcze masę do wymodelowania detale i nowe siatki i lepiej rozmieszczone bo te słabo wyglądają.

 

main_pass0008_by_kr4mon-d7jx0le.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Taaak materiały to jeszcze tak wrzucone na szybko typu a to czarne tam szare... itp.. bo mi się znudziło klepianie białych clayów :D to zrobiłem tak na szybko. Wyexportowałem do zbrusha bo tam fajnie można zrobić prezentacje clayową. tak więc teraz widać jak dużo jeszcze do wymodelowania.

 

zbrush_clay_by_kr4mon-d7jx535.jpg

Napisano

Fajny model. Tak od siebie to dodał bym, że fajnie było by zrobić final render z nieco wyższego punktu, tak aby pokazać to co on tam ma na tym pancerzu. Teraz dużą część uwagi odwracają ogromne koła.

Napisano

Jest dodatek clay render do blendera, tylko trzeba świecić normalnymi lampami, bo meshlighty się zamieniają w clay także i nie świecą.

Prosta sprawa, właczasz i renderujesz nawet w cycles, a bez ingerencji w materiały. Można też zrobić render pass z jednym materiałem.

 

Czołg ładny, nie praktyczny, ale ładny. Jak zrigowałeś? Osie się skręcają niezależnie, czy tylko łamie się w połowie jak tramwajka przegubowa?

Napisano

wyrenderować clay'a to nie jest problem. po prostu w cycku nie wychodzą one tak fajnie jak z internala.. a zużycie pamięci internala jest masakryczne addone nie jest potrzebny po prostu w rendering tabsach wybierasz dany jeden materiał i jest tam opcja aby mesh lighty oddzielić właśnie więc nie wiem po co ten addone...

 

w sumie czemu nie praktyczny :D?

 

Rig jest na wierzyczkę. zrigowanie zawieszenia to banał ale nie robiłem bo jest na instancjach. ale sprężyny mam oddzielnie od kół więc jak będzie stał na płaskim i trzeba będzie skręcić koło to mogę na instancjach. jak będę renderował w jakimś cięzkim terenie że każde koło inna wysokość to się zrobi riga automatycznego ale to łatwe jest :D i kości nie używam. bo kości nie można przypisać do instancji.

Napisano

Z dużymi kołami i działem to ma zadatek na sprzęt terenowy do akcji ofensywnych. Ale brakuje opancerzenia i po jednym strzale byłby złom. Można z tego zrobić transporter (dać mniejsze działo i dorobić przedział dla załogi) albo lepiej mobilną wyrzutnię rakiet, tylko wtedy kamuflarz.

Napisano (edytowane)
Z dużymi kołami i działem to ma zadatek na sprzęt terenowy do akcji ofensywnych. Ale brakuje opancerzenia i po jednym strzale byłby złom. Można z tego zrobić transporter (dać mniejsze działo i dorobić przedział dla załogi) albo lepiej mobilną wyrzutnię rakiet, tylko wtedy kamuflarz.

 

 

tak właśnie miało to robić swojego rodzaju artylerie. która by siedziałą tam w lasach i czekałą na wroga. z tyłu są 2 wyrzutnie rakiet które mogą się obracać niezależnie 360 stopni powodując osłonę w razie bliskiego kontaktu.

 

 

 

 

 

 

Podobo mi się. Czuć moc starych strategii. Nie wiem czemu ale przyszlo mi do glowy KKnD.

 

 

Taki też był trochę zamysł nie lubie osobiście takich lekkich nowoczesnych konstrukcji jestem swojego rodzaju fanem cięzkiego sprzętu. :)

 

 

 

 

Fajny!

A co ze statkiem kosmicznym, będzie w tej scenie?

 

 

Narazie projekt zawieszony muszę przemyśleć.

 

 

Fajny model, tylko zastanawiam się, gdzie będzie siedzieć załoga:)

Czy to czołg zdalnie sterowany?

 

 

Pojazd jest dość ogromny. tak więc załoga będzie siedzieć w środku :> dlatego zawieszenie jest dośc masywne i skłąda się z 2 amortyzatorów.

 

 

 

 

tymczasem pierwsze przymiarki do enviro. robione na dość szybko bez post pro render.

 

 

main_pass0009_by_kr4mon-d7kd7u2.png

 

 

i materiał, + podgląd w cyclesowym viewporcie (nie render) tylko material.

cycles_viewport_by_kr4mon-d7k9rh5.jpg

 

 

Wracam do modelowania bo czekam na concept enviro :> i dopiero wtdy zajmę się pracą.

Edytowane przez Azbesty
Napisano

moze skrecac tak jak czołgi. jak juz robisz to tak wolno, to moze poszukaj troche info na temat opon itp. zeby wygladało realiztycznie, bo teraz prezentuje się jak model z opakowania lego technics.

Napisano
chyba jednak nie przewidziałeś możliwości skręcania

 

dlaczego?

 

 

moze skrecac tak jak czołgi. jak juz robisz to tak wolno, to moze poszukaj troche info na temat opon itp. zeby wygladało realiztycznie, bo teraz prezentuje się jak model z opakowania lego technics.

 

opony były inspirowane istniejącymi tylko troszeczke poszerzone więc w sumie nie wiem why.. jeszcze sam kształt gumy tzn jej profil i felgi ulegną zmianie :> no i materiały :>

Napisano

jeśli się łamie w pół jak autobus, albo ciężka ładowarka, to ma promień skrętu jakieś 5-10 stopni, potem się koła o siebie zablokują. Jeśli zaś każda oś ma własny skręt, tak jak w samochodzie, to wcale jest nie lepiej, bo tak szerokie opony i tak się o siebie zablokują.

Zriguj, sprawdź.

 

Jeśli zaś miał by skręcać po czołgowemu (różnica prędkości kół po lewej i po prawej) to lepiej niech zostaje na tym śniegu, bo na asfalcie, przy tak długim pojeździe, to by mu laczki spadały prędzej, niż by skręcił.

Napisano

no niech będzie, an parkingu trochę mało, ale na stepie niech będzie.

Nie zapomnij zrobić coś ze śniegiem, jakieś ślady, czy coś, bo teraz wygląda jak by stał w płytkim mleku.

Napisano (edytowane)

Przeco to ma lepszy promień zawracania :D niż normalne auto xD

 

co do tekst wpierw skończe modelowanie :)

 

A rano będzie parę closeupów.

 

// edit i jest jeden :>

 

po_post_pro_by_kr4mon-d7kogqa.jpg

Edytowane przez Azbesty
Napisano

Ten przegub Cardana strasznie lichy. Ukręci się to to przy pierwszym strzale ze sprzęgła :P

Dziwny bieżnik mają te opony. Wydaje mi się że jest za płytki jak na taki teren i szczeliny między kostkami za wąskie. Ładne choinki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności