Azbesty Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 Tam sobię dłubie w wolnym czasie :> Soft: Blender, Photoshop. Zrigowany.. ale jeszcze masę do wymodelowania detale i nowe siatki i lepiej rozmieszczone bo te słabo wyglądają.
skalpel3d Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 nie wiem czy bym to nazwał czołgiem raczej mocno wyrośniętym quadem :) natomiast co boli to materiał tych opon nie wygląda na gumę tylko plastik :)
Azbesty Napisano 27 Maj 2014 Autor Napisano 27 Maj 2014 Taaak materiały to jeszcze tak wrzucone na szybko typu a to czarne tam szare... itp.. bo mi się znudziło klepianie białych clayów :D to zrobiłem tak na szybko. Wyexportowałem do zbrusha bo tam fajnie można zrobić prezentacje clayową. tak więc teraz widać jak dużo jeszcze do wymodelowania.
gryzon Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 Fajny model. Tak od siebie to dodał bym, że fajnie było by zrobić final render z nieco wyższego punktu, tak aby pokazać to co on tam ma na tym pancerzu. Teraz dużą część uwagi odwracają ogromne koła.
ikkiz Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 Jest dodatek clay render do blendera, tylko trzeba świecić normalnymi lampami, bo meshlighty się zamieniają w clay także i nie świecą. Prosta sprawa, właczasz i renderujesz nawet w cycles, a bez ingerencji w materiały. Można też zrobić render pass z jednym materiałem. Czołg ładny, nie praktyczny, ale ładny. Jak zrigowałeś? Osie się skręcają niezależnie, czy tylko łamie się w połowie jak tramwajka przegubowa?
Azbesty Napisano 27 Maj 2014 Autor Napisano 27 Maj 2014 wyrenderować clay'a to nie jest problem. po prostu w cycku nie wychodzą one tak fajnie jak z internala.. a zużycie pamięci internala jest masakryczne addone nie jest potrzebny po prostu w rendering tabsach wybierasz dany jeden materiał i jest tam opcja aby mesh lighty oddzielić właśnie więc nie wiem po co ten addone... w sumie czemu nie praktyczny :D? Rig jest na wierzyczkę. zrigowanie zawieszenia to banał ale nie robiłem bo jest na instancjach. ale sprężyny mam oddzielnie od kół więc jak będzie stał na płaskim i trzeba będzie skręcić koło to mogę na instancjach. jak będę renderował w jakimś cięzkim terenie że każde koło inna wysokość to się zrobi riga automatycznego ale to łatwe jest :D i kości nie używam. bo kości nie można przypisać do instancji.
ikkiz Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 jak nie można. Instancja, to empty, a empty można parentować do kości. Zastanawiam się, jak będziesz skręcał osie, bo ja zrobiłem taką zabawkę i jeszcze wrócę do projektu. Ale ty byś musiał coś takiego wykombinować http://www.wykop.pl/link/2005656/to-wbrew-pozorom-nie-jest-5-osiowa-ciezarowka/?sR=32Imz
Pawlito Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 Z dużymi kołami i działem to ma zadatek na sprzęt terenowy do akcji ofensywnych. Ale brakuje opancerzenia i po jednym strzale byłby złom. Można z tego zrobić transporter (dać mniejsze działo i dorobić przedział dla załogi) albo lepiej mobilną wyrzutnię rakiet, tylko wtedy kamuflarz.
Sebazx6r Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 Podobo mi się. Czuć moc starych strategii. Nie wiem czemu ale przyszlo mi do glowy KKnD.
2013 Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 Fajny! A co ze statkiem kosmicznym, będzie w tej scenie?
macieksz Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 Fajny model, tylko zastanawiam się, gdzie będzie siedzieć załoga:) Czy to czołg zdalnie sterowany?
Azbesty Napisano 1 Czerwiec 2014 Autor Napisano 1 Czerwiec 2014 (edytowane) Z dużymi kołami i działem to ma zadatek na sprzęt terenowy do akcji ofensywnych. Ale brakuje opancerzenia i po jednym strzale byłby złom. Można z tego zrobić transporter (dać mniejsze działo i dorobić przedział dla załogi) albo lepiej mobilną wyrzutnię rakiet, tylko wtedy kamuflarz. tak właśnie miało to robić swojego rodzaju artylerie. która by siedziałą tam w lasach i czekałą na wroga. z tyłu są 2 wyrzutnie rakiet które mogą się obracać niezależnie 360 stopni powodując osłonę w razie bliskiego kontaktu. Podobo mi się. Czuć moc starych strategii. Nie wiem czemu ale przyszlo mi do glowy KKnD. Taki też był trochę zamysł nie lubie osobiście takich lekkich nowoczesnych konstrukcji jestem swojego rodzaju fanem cięzkiego sprzętu. :) Fajny! A co ze statkiem kosmicznym, będzie w tej scenie? Narazie projekt zawieszony muszę przemyśleć. Fajny model, tylko zastanawiam się, gdzie będzie siedzieć załoga:) Czy to czołg zdalnie sterowany? Pojazd jest dość ogromny. tak więc załoga będzie siedzieć w środku :> dlatego zawieszenie jest dośc masywne i skłąda się z 2 amortyzatorów. tymczasem pierwsze przymiarki do enviro. robione na dość szybko bez post pro render. i materiał, + podgląd w cyclesowym viewporcie (nie render) tylko material. Wracam do modelowania bo czekam na concept enviro :> i dopiero wtdy zajmę się pracą. Edytowane 1 Czerwiec 2014 przez Azbesty
ikkiz Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 chyba jednak nie przewidziałeś możliwości skręcania
olaf Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 moze skrecac tak jak czołgi. jak juz robisz to tak wolno, to moze poszukaj troche info na temat opon itp. zeby wygladało realiztycznie, bo teraz prezentuje się jak model z opakowania lego technics.
Azbesty Napisano 1 Czerwiec 2014 Autor Napisano 1 Czerwiec 2014 chyba jednak nie przewidziałeś możliwości skręcania dlaczego? moze skrecac tak jak czołgi. jak juz robisz to tak wolno, to moze poszukaj troche info na temat opon itp. zeby wygladało realiztycznie, bo teraz prezentuje się jak model z opakowania lego technics. opony były inspirowane istniejącymi tylko troszeczke poszerzone więc w sumie nie wiem why.. jeszcze sam kształt gumy tzn jej profil i felgi ulegną zmianie :> no i materiały :>
ikkiz Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 jeśli się łamie w pół jak autobus, albo ciężka ładowarka, to ma promień skrętu jakieś 5-10 stopni, potem się koła o siebie zablokują. Jeśli zaś każda oś ma własny skręt, tak jak w samochodzie, to wcale jest nie lepiej, bo tak szerokie opony i tak się o siebie zablokują. Zriguj, sprawdź. Jeśli zaś miał by skręcać po czołgowemu (różnica prędkości kół po lewej i po prawej) to lepiej niech zostaje na tym śniegu, bo na asfalcie, przy tak długim pojeździe, to by mu laczki spadały prędzej, niż by skręcił.
Azbesty Napisano 1 Czerwiec 2014 Autor Napisano 1 Czerwiec 2014 Mało skrętu? i to w sumie nie jest maksymalny skręt bo jeszcze można skręcić. na przodzie.
ikkiz Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 no niech będzie, an parkingu trochę mało, ale na stepie niech będzie. Nie zapomnij zrobić coś ze śniegiem, jakieś ślady, czy coś, bo teraz wygląda jak by stał w płytkim mleku.
Azbesty Napisano 1 Czerwiec 2014 Autor Napisano 1 Czerwiec 2014 (edytowane) Przeco to ma lepszy promień zawracania :D niż normalne auto xD co do tekst wpierw skończe modelowanie :) A rano będzie parę closeupów. // edit i jest jeden :> Edytowane 2 Czerwiec 2014 przez Azbesty
dexter47 Napisano 6 Czerwiec 2014 Napisano 6 Czerwiec 2014 jeśli czołg łamie sie w połowie to koła powinny die inaczej skrecać
Azbesty Napisano 6 Czerwiec 2014 Autor Napisano 6 Czerwiec 2014 jeśli czołg łamie sie w połowie to koła powinny die inaczej skrecać Yo yo to tam się na stilla ustawi dobrze :D
Slim_ Napisano 6 Czerwiec 2014 Napisano 6 Czerwiec 2014 Ten przegub Cardana strasznie lichy. Ukręci się to to przy pierwszym strzale ze sprzęgła :P Dziwny bieżnik mają te opony. Wydaje mi się że jest za płytki jak na taki teren i szczeliny między kostkami za wąskie. Ładne choinki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się