Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 185
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szalej szalony szalej już nie będę przeszkadzał.

A tak przy okazji może masz rysunek zwymiarowanej w osiach ramy kadłuba od któregoś jaka 1, 1b, 3 bo wyposażam swoje skorupki

i to co publikują to po prostu be

 

- - - Połączono posty - - -

 

Na pocieszenie masz silniczek:)

 

- - - Połączono posty - - -

 

Zapomniałem w twojej wersji sprężarka jest większa też gdzieś ją mam ale teraz nie mogę znaleźć

 

- - - Połączono posty - - -

 

O znalazłem

 

- - - Połączono posty - - -

 

oootu jest

Napisano

Powiem Ci że mnie korci zrobić ten silnik od dawna, ale to już chyba jako osobny modelik bo inaczej nigdy nie skończę tego Gustawa:) Do jaków nie mam niestety tego czego szukasz, ogólnie rosyjskich planów mam mało... pewnie dlatego że ich nie lubię......Dzięki jeszcze raz za pomoc i kibicowanie!

Napisano
Jak starą to fotki powinny jakieś być...że nowych nie ma to zrozumiałe, tajemnica itd..ale stare?

 

ciężko znaleźć pojedyńcze zdjęcia zazwyczaj.. znaleźć 4 zdjęcia z 3 różnych perspektyw tego samego silnika prawie niemożliwe

 

mam taki pomysł na ten rok żeby podjechać do maranello bo w sumie nie mam aż tak daleko 270km w sumie. I tam chyba są na wystawie te silniki i po prostu ofotografować.

Napisano

Bo silniki to serca pojazdów, elegancko się zapowiada, ja też bym chciał silnik do IS'a zrobić, ale trafiłem tylko na jedno zdjęcie.

 

is3004-39.jpg

Napisano

Kliment gmail nie przyjmuje poczty, może za duża ?

W czwartek jadę z kudłatą na zakupy dla dziecka zabierzemy znajomego stalhelma to może jemu otworzą panele i pozwolą sfotografować, ja już próbowałem w innej sprawie to się nie zgodzili, mają płyty CD ze wszystkim ale cena jest astronomiczna

Napisano (edytowane)

Dzisiaj mały progres, ale za to dla zainteresowanych obrazkowy minitutorial, jak modelować skomplikowane elementy takie jak ten dekiel przedni silnika.

Up:

dLvIr0.jpg

LmvrTY.jpg

DVU2jy.jpg

 

tutek:

krok pierwszy. Zrobiłem pojedyńcze gniazdo na śrubę:

oOUBp6.jpg

 

następnie rozmieściłem duplikaty po obwodzie dekla wzorując się na print'cie:

QxsbD7.jpg

 

Po zataczowaniu wszystkich gniazd, połączyłem je przy pomocy Bridge'a

Z1kbH8.jpg

 

Następnie podobną metodą zrobiłem kolejne gniazda pod śruby, rozmieściłem, i połączyłem. Kolejne etapy :

MKXSzn.jpg

KIm9SX.jpg

6QECqp.jpg

upQIwB.jpg

F7UIGj.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

Moją uwagę najbardziej przykuwają te płaskie powierzchnie gdzie montowane będę kolejne elementy, wyglądają one bardzo realistycznie, zresztą jak i całość, ale te miejsca jakoś bardziej.

Bardzo fajną fakturę textur dobrałeś, no miodek się wylewa.

Napisano

dochodzisz kiedyś do kompromisu, nie wiem jak to nazwać, kompromisu rozdzielczości? Na przykład jest element, który będzie miał na finalnym renderze, nawet w największej rozdzielczości mniej niż pół piksela - więc zniknie. Robisz, bo jest, czy nie robisz? Na przykład sfazowanie na śróbce, która jest tak mala, że bez tego sfazowania jej 4 piksele na renderze będą wyglądać tak samo, jak ze sfazowaniem.

Napisano

Na temat odpuszczania powiem tyle że odpuszczam,....... raczej.... chyba... czasem...............rzadko :D A Na poważnie to odpuszczam wtedy kiedy nie wiem jak wygląda to coś co mam wymodelować. Pomijam w gorącej wodzie naturę kąpaną, która to natura powoduje nadmierny pośpiech... wtedy zdarzają się ...błędy które mogą wyglądać na odpuszczanie.

Napisano

ikkiz - takie modele nie robi się raczej z myślą o finalnym renderze czy coś będzie mocno widać czy słabo. Tutaj mamy defnicje pojęcia hobby, tu się robi wszystko tak żeby było zajebiście:D nie patrząc na czas i czy warto się w coś bawić czy nie bo i tak nie będzie widać na renderze.

 

2013 - zastanawia mnie kto w tym wątku ma więcej postów, Kliment czy Ty:D

 

No a żeby nie było offtopa to model wiadomo, jest prześliczny:D

Napisano

@FF Wojtek ma więcej, wszak to jego wątek, nie ośmieliłbym się mieć więcej postów :D

 

Wojtek bankowo nie patrzy na czas, to czas patrzy na niego, i pewnie zastanawia się jak to możliwe, że model ten powstaje tak szybko :D

Napisano
ikkiz - takie modele nie robi się raczej z myślą o finalnym renderze czy coś będzie mocno widać czy słabo. Tutaj mamy defnicje pojęcia hobby, tu się robi wszystko tak żeby było zajebiście:D nie patrząc na czas i czy warto się w coś bawić czy nie bo i tak nie będzie widać na renderze.

 

Wiem, wiem, że nie chodzi o jeden finalny obrazek, ale ja ostatnio byłem zmuszony, inaczej, skłoniony do kompromisu przez polycount. Moja karta graficzna ma 1 giga ramu, więc mogę na niej renderować dużo szybciej, jeśli model się tam zmieści - jeśli nie, to zostaje procesor i jest znacznie wolniej. Stąd kompromisy. Mam na przykład tarczę hamulcową z mnóstwem otworków i zrobiłem je sześciokątne, więc z bardzo bliska by to było widać kanciastość, ale normalnie są za małe. Czy dam subsurfa (turbosmooth) czy nie, to wyglądają dobrze na wszystkich ujęciach, które chciałbym pokazać, bo nie planuje takich macro-closeupów. Zostawiłem więc bez subsurfa i to jest mój kompromis. o takie coś pytałem.

Napisano (edytowane)

ikkiz- w moim przypadku sprzęt daje radę więc na tym tle nie jestem zmuszony. Buduje modele nie pod jakieś ujęcie, zwykle w trakcie nie wiem jak go pokażę, moze z tej a może z tamtej.... w związku z czym staram sie wymodelować wszystko.

 

Silnik ma wreszcie głowice. I przy okazji test materiału na oplot kabli.

 

2V1SFk.jpg

RUKtAM.jpg

Nm5Qbe.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności