Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

...hmmm, pierwszej części animacji mogłoby w ogóle nie być (według mnie ofc). Uciekło tam napięcie, po paru sekundach już widać Aliena. Natomiast od 1:11 do samego końca jest miodzio i według mnie tak to właśnie powinno wyglądać.

Napisano

Nie ma w tym nic odkrywczego, reżysersko to marna kopia pierwowzoru Scotta, jakoś nie podzielam zachwytów kolegów powyżej. Co więcej, niestety, kiedy podstawą filmiku 3D jest realistyczna mimika twarzy i emocje, sztuczność postaci aż razi. Co z tego, kiedy modele są dobre, otoczenie, muzyka, skoro osadzona wśród nich bohaterka przypomina woskową lalkę.

 

Generalnie tanie i efekciarskie, po prostu nie moja estetyka.

Napisano

telthona i noiprox pracuja w creative assembly to założe się że dołozyli znacznie więcej cegiełek i to do samej gry, moze kiedyś się pochwalą ;]

Napisano
Nie ma w tym nic odkrywczego, reżysersko to marna kopia pierwowzoru Scotta, jakoś nie podzielam zachwytów kolegów powyżej. Co więcej, niestety, kiedy podstawą filmiku 3D jest realistyczna mimika twarzy i emocje, sztuczność postaci aż razi. Co z tego, kiedy modele są dobre, otoczenie, muzyka, skoro osadzona wśród nich bohaterka przypomina woskową lalkę.

 

Ja tam nie narzekam, odczytałem poprawnie wszystkie emocje jakie się malują na twarzy bohaterki bez żadnego problemu. A to chyba jest najważniejsze. To, że nie jest w 100% realistycznie, nawet w Avatarze nie było ;)

 

Poza tym twarz tej bohaterki i tak wyraża więcej emocji niż na przykład twarz Charlize Theron w całym "Prometeuszu" :P

 

Dla mnie zupelnie nie uchwycili genialnego klimatu retro, ktory towarzyszy grze i pierwszemu Alienowi. Mam wrazenie, ze jest duzo "nowoczesnych" shotow i montazu.

 

Też się nie zgodzę. Przecież ten trailer nawiązuje do końcowych scen filmu, gdzie Ripley, jak oszalała, biega po całym statku. Zarówno praca kamery jak i montaż w tych scenach są bardzo nowoczesne. Dla mnie dwie rzeczy sprawiają że oryginalny Alien wydaje się retro (oczywiście nic w tym złego):

 

Fryzury ;) i muzyka Goldsmitha.

 

I właśnie muzyka mi najbardziej zgrzyta w tym zwiastunie, jest za nowoczesna ;)

Napisano

Jeśli będzie zła to nigdy nie będę chciał już słyszeć o grach z serii "Alien"!

 

A trailer jest mega, nie czepiam się niczego, I

Napisano

No to czekam na feedback tethlony i noiproxa. Z przyjemnością uzupełnie informacje. Widziałem to tylko na wallu Maćka.

 

Wrzucajcie prace!

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Napisano

gra jest cudna

wiem że to na potrzeby gameplaya bo inaczej nie dało się tego zrobić, ale xenomorph wyszedł trochę na głupka jeżeli można go tak kiwać i robić w balona ;P, jako obca forma życia i idealna maszyna do zabijania z wyostrzonymi zmysłami teoretycznie powinien zauważyć człowieka( mięso i posiłek ) ukrywającego się pod stołem tuż przed nim :P

ale jest to troche czepianie się na siłę bo gra jest piękna i spełnienie marzeń fana pierwszego filmu( jak dla mnie najlepszej części )

Napisano

nie wiem co to mialo pokazac, ale lepszy klimat jest na ps4 :) roznicy w texach i aa nie widac mocno na pierwszy rzut oka. Dla mnie ps4 wygrywa to starcie, z tym ze mowiac szczerze nie wiem czy na czym byl develop robiony, takze tego

Napisano

Dla mnie PC lepiej wypadło, ta mgła na PS4 mi się nie podoba.

A jeśli chodzi o porównania Konsole/PC to także nie mam pojęcia po co powstają.

Napisano

Takie rzeczy można skorygować za pomocą Sweet FX, zapoznaj się koniecznie jeśli nie miałeś jeszcze okazji!

Jest to zestaw bibliotek, które wystarczy skopiować do folderu z grą.

 

http://www.guru3d.com/files-details/sweetfx-shader-suite-download.html

 

Jestem daltonistą i desaturacja gry to dla mnie podstawa, męczą mnie zbyt intensywne kolory.

A zapewniam cię, że Sweet FX niesie ze sobą o wiele więcej ciekawych ficzerów, np. wydajniejszy i lepiej wyglądający AA, wyostrzanie tekstur, krzywe, i wiele innych.

 

A to wszystko sterowane za pomocą pliku tekstowego a zmiany aktualizowane na żywo bez potrzeby wychodzenia z gry.

Napisano

faktycznie dziwnie wyglada roznica. Moze ps4 nie chodzą w 24bitach i zmniejsza się saturacje, by nie rzucało się w oczy?

Ale faktycznie ma lepszy - filmowy - klimat.

Napisano

PS4 wygląda jakby filtr typu INSTAGRAM został nałożony.

Albo krzywe, co spowodowało bardziej spójnym połączeniem wszystkich barw, wypłaszczeniem barw, no i ta utrata ostrości.

Tak mi się wydaje przynajmniej z tego co widzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności