Napisano 30 Styczeń 20187 l Ha, rysowaliśmy tego pana 4 godziny w tygodniu przez cały czwarty rok. Zawsze był tak samo ubrany, zawsze siedział na krześle w ten własnie sposób. Chyba tylko raz nam się zdarzyło, że rysowaliśmy jakąś półnagą babkę, a tak to byliśmy skazani na tego modela, który buntował się gdy tylko proponowaliśmy mu, aby przybrał dla odmiany jakąś inną pozę. Jestem ciekaw czy po sześciu latach coś się zmieniło tam w tej materii :D
Napisano 14 Marzec 20187 l Autor ZiN, niewiele się zmieniło. Na malarstwie np (2x4h w tygodniu, aktualnie nie mam modela bo za dużo zachodu z załatwianiem go, więc maluje nw. manekiny).
Napisano 13 Sierpień 20186 l Autor Hej, dawno mnie nie było :D Edytowane 13 Sierpień 20186 l przez revrite
Napisano 14 Grudzień 20186 l Autor Mało kto tu wchodzi ale wrzucę jeszce tak symbolicznie Pracki do Lovecraft Tales, CC FatDog Games, z początków 2018 : Rzeczy z Hyperstrange: i personal, który miał mi pokazać na jakim poziomie jestem, bo przez ostatnie pol roku miałem czas jedynie na szkice: Z checią posłucham rad i odczuć
Napisano 15 Marzec 20196 l o bardzo fajne rzeczy. Te lisowate mi się podobają. Postaci widać idą w bardzo dobrą stronę. Konstrukcja scen tak samo. Zaczyna wygladać naprawdę dobrze. Do uśmiechów i innych wyrazów, dobrze jest posiedzieć nieco z listą mięśni - pomogą ukształtować twarz naturalnie.
Napisano 19 Marzec 20196 l Autor olaf, dzieki za komć, od bardzo dawno nikt sie nie wypowiadał i miło jest dostać wiadomość zwrotną :) Za mięśnie twarzy na pewno kiedyś sie wezmę, w tej chwili chciałbym jako tako narysowac czlowieka z wyobrazni by nie wygladal jak z kołkiem w układzie pokarmowym x) Coś nowego:
Napisano 11 Kwiecień 20195 l Fajne są nowe wrzutki. Podoba mi się bardzo koncept łowcy czarownic. W tych dwóch szkicach po prawej stronie bardzo czytelnie uchwyciłeś postać w tych kilku maźnięciach.
Napisano 2 Maj 20195 l Autor Dziękuję wam za bardzo feedback Nowości: Nowe IP, ktore bedzie polegalo na stworkach, ktore są połączeniem genow zwierzat i ludzi, mieszkajacych na ziemi, po smierci ludzi, gdzie natura wziela górę i planeta znowu zarasta zielenią, nowe gatunki itp. koncepty do 3 protagonistow + nowy szkic (WIP) do tego IP +kolejne Edytowane 5 Maj 20195 l przez revrite
Napisano 26 Lipiec 20195 l Autor Ojej, teraz na górze są posty z przed roku, dobrze widzieć jak inaczej teraz podchodzę do wszystkiego 😄 Jakieś skończone Wipy:
Napisano 25 Wrzesień 20195 l Autor Trochę konceptów z gierki, niedawno wyszedł patch więc wrzucam co mam pozwolone 😄
Napisano 26 Wrzesień 20195 l Podoba mi się, że są tu koncepty takich "zwykłych" rzeczy jak jakieś boxy i projekty assetów, które mają sobie po prostu stać na levelu (tak traktuję te filary, może mają jakąś fukcję 😄 ). No i dobra spójność w designie (te ornamenty i użyte kolorki). Lubię 😄
Napisano 26 Wrzesień 20195 l Lubię twoją kreskę. Kolory, szkice. Bardzo mi się zwierzaki spodobały, chętnie więcej bym takich pooglądał 😉
Napisano 26 Wrzesień 20195 l Autor Dzieki wam bardzo Eihwaz, mam jeszcze takich duuuzo w rezerwie 😄 Wrzucę jak znajdę chwilę michalo, dzieki bardzo, zwierzaki to moj ulubiony temat, w tej chwili nie mam ich za wiele ale w przyszlosci sie pojawia, pewnie w personalach 🙂 Postaram sie do Yatry coś wpleść Tym czasem kolejna postac, kapłan do miasta, w wersjach z elektro rękawicami i laserowym hełmem, miał być dziwaczny i oryginalny, trochę w duchu sci-fi lat 80.
Napisano 21 Październik 20195 l Autor Nie za wiele mam w tej chwili juz do pokazania, niebawem jakaś większa wrzutka znowu x) Tymczasem moj koteł, namalowany na ipadzie w pociagu na PGA.
Napisano 22 Październik 20195 l Zaraz zabrałeś kota na PGA i pozował w pociągu? 😄 Fajny obrazek, dobrze wygląda taki styl malowany plamami
Napisano 2 Listopad 20195 l Autor Dzięki Panowie 😄 Kot oczywiście z refki, nie katowałbym biedaka pociągiem, szczególnie, ze nie mieszka ze mną 😄. Dzisiejsze szkicowanie z modela na alterpose, pozy 5-15min.
Napisano 31 Styczeń 20205 l Autor ELDERBORN, przy którym pracowałem ok 2 lata miał wczoraj premiere, wrzucam resztę rzeczy, które mniej lub bardziej nadają sie do pokazania x). Większość to starocia ale nie wszystko. Key arty do Shadow alley, moja ulubiona lokacja, niestety wycięta z gry 😧 Spaceship interior i design drona Przeciwnicy: Złota armia: Anane & Amzarak Bronie i propy:
Napisano 1 Luty 20205 l Autor Jest i nowa Yatra, teraz zamierzam się zabrać bardziej za character design.
Napisano 19 Luty 20205 l Autor W końcu publiczne, moje ulubione zlecenie z 2019roku. Pierwszy stylizowany art i pierwszy raz sci-fi, osobiste wyzwanie, z którego byłem zadowolony. Projekt postaci, portret i keyart dla muzyka Buffout Boy ( buffoutboy.com )- polecam jak ktoś lubi muzę elektro lub szuka dźwiękowca do studia. Keyart: Portret: Design postaci:
Napisano 19 Luty 20205 l Świeże takie. Bardzo przyjemna rzecz, fajne kolory - nie dziwię się, że jesteś zadowolony!
Napisano 5 Marzec 20205 l Autor Mazidła z lifedrawing robione na ipadzixie Żeby nie było tak nudno wrzucam tease całej serii postaci, na razie skończona jest jedna, planuję zrobić takich ok 6-12, przerabiam właśnie materiały na temat character designu i widzę ile mam tam braków x(.
Napisano 26 Marzec 20205 l Autor Postacie jeszcze się gotują x) 4/9 done, wrzucę je jak skończę wszystkie, ale raczej nie będą tak szczegółowe jak ta wyżej, ale za to każda będzie furrasem (oh god). Tymczasem study z fotek, by rozluźnić głowę. Tak dawno nie malowałem niczego bez spiny, że zapomniałem jakie to potrafi być przyjemne. ok 2h per obrazek, fotki z fp alterpose https://www.facebook.com/alterpose.studio/
Napisano 29 Marzec 20204 l Autor Tym razem trochę character designu, rozjaśnia mi się w głowie ale nadal wiem, że daleko jeszcze do czegoś dobrego jeżeli chodzi o design x). Następni pewnie będą dwaj główni bohaterowie.
Napisano 11 Kwiecień 20204 l Autor Coś nowego ode mnie inspirowane portretami pelenga do obrazow w dishonored2 z uzyciem mocnych kolorow, zadowolony jestem chyba tylko z twarzy + Postacie do swiata yatry, luźne szkice, z nadzieją, że znajdę w nich kiedyś pomysł na głównego bohatera, a teraz w między czasie projektuje sobie różne rzeczy ze świata. Docelowo będzie dużo takich szkicowych kartek ale niestety czas średnio na to pozwala x). Na razie skupiam sie na postaciach bo w tym bardziej kuleję, wprowadzam też mimikę by miały w sobie więcej życia/historie. Edytowane 11 Kwiecień 20204 l przez revrite
Napisano 5 Maj 20204 l Autor Ode mnie jakieś nowości, Ciekawe ilu z was kojarzy ten art test xD +szkice malutkie z yatry, aktualnie sporo czasu poswiecam blenderowi, wrzucę coś nowego z yatry jak już coś uda mi się podmalować 😄 Edytowane 5 Maj 20204 l przez revrite
Napisano 14 Maj 20204 l mega rzeczy! Możesz trochę powiedzieć jak wyglądał proces przy tych artach z lokacjami do ElderBorna z (o kurde) września tamtego roku i stycznia tego roku? To na sucho rozrysowana perspektywa w 2D i jechałeś, czy pierw robiłeś/dostałeś bazę 3D? Te robociki i Yatra to mega sztosiki, super 😄
Napisano 15 Maj 20204 l Autor Dzięki Zazu! Wiesz co, różnie to bywało, ale chyba najczęściej było tak, że miasto w Elderbornie było zbudowane na whiteboxach i paru podstawowych budynkach, chodziłem sobie po nim w silniku i cykałem screenshooty. Z biegem czasu miasto było coraz bardziej dokładne, więc niektore screeny nawet nie wymagały jakiegoś dużego effortu, ale pare artów też powstało od białego canvasu albo od mojej bazy 3d, cięzko mi sprecyzować jeden sposób 😄 Najczęściej był to ten pierwszy. Dziś w projektach w firmie jak i w personalach najczęściej pracuję na swoich blockoutach 3d, nadal nie mam w tym jakiegoś mega skilla ale jakiś koślawy modelling i generyczne tekstury i basicowe oswietlenie się bardzo przydają bo robisz większość roboty już w 3d sofcie, co za tym idzie dużo łatwiej jest to zmieniać a i designowanie i kompozycja przychodzą łatwiej, za jakiś czas wrzucę pewnie Yatre z nowym workflow to moze pokaże jakiś step by step, aczkolwiek jeszcze trochę to potrwa 😄. Generalnie unikałbym wychodzenia od blank canvas, fajnie zawsze mieć jakąś bazę kompozycji i perspektywy, najlepiej swoją. No i starałbym się nie rysować nic bez tablicy refek, często 1/4 mojego czasu projektowego to szukanie fajnych inspiracji i myślenie nad tym co zrobię, w zasadzie jest taka zależność, że im bardziej akuratne refki znajdziesz i zrobisz lepszą bazę 3d to malowanie będzie już tylko finishing touchem, który przyjdzie instynktownie, przynajmniej w scenach enviro IMO.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto