Skocz do zawartości

Teczka 3D : Samochody


Akierek

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm. dzieki Thunder za wylapanie bledow. Chociaz nie wiem czy ta perspektywa ktora wybrales do wylapania roznic jest odpowiednia( inny kat). Wiadomo, ze zawsze jakies bledy beda, nie jestem jeszcze pro modelarzem, ale sie staram.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja clay render Trabanta. Poprawiony dach ( mniej wypukly) ,dodane listewki na bocznej szybie. Tylne kola do poprawienia. Caly model jak bedzie skonczony to wyrenderuje wlasnie w clayu, bo umiejetnosci jak stworzyc dobre studio pod car paint nie posiadam.

 

iJWrzYC.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Seba za wypowiedz . Jesli chodzi o miekkosc krawedzi na biezniiku to zrobilem tak celowo zeby zaoszczedzic na wydajnosci. Po prostu kazdy segment nadalem crease i na to subsurfa i wyciaglem cala opone w bok, nie opona+bieznik tylko razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba- probowalem zmniejszyc ale wtedy robi sie zle cieniowanie, to pewnie dlatego ze wszystkie modyfikatory sa juz zaakceptowane. Dorobilem wycieraczki, ale nie jestem z nich do konca zadowolony, nie moge zlapac proporcji i dokladnego podobienstwa , ale mysle ze moze juz tak zostac. Model prawie juz skonczony, zostaly juz same detaly do zrobienia. Mam swiadomosc ze tyl jest troche krzywy, szczegolnie koniec klapy bagaznika i listewka. Ale nie ma czasu na poprawke i mozliwosci, bo siatka jest bardzo gesta.

 

l8QHX93.jpg

 

RWEuIDR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, pora zabrac sie za cos powazniejszego. A mianowicie za BMW M3 E90. Tak jak wiekszosc tutaj kolegow mi doradzali zaczalem od spline caga, i ta metoda zaczalem tworzyc taka wirtualna namiastke bryly. Teraz czas na modelowanie. Narazie wrzucam sam efekt spline cage.

 

CumCxgb.png

 

lSEr9Rz.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pecet- co masz na mysli konkretnie z tymi ksztaltami? Ja zawsze uwazalem ze poszczegolne elementy jak refletkory ,szyby i drzwi wycina sie potem, chyba ze o cos innego chodzi.

Jak najbardziej, szyby, drzwi, wnęki pod klamkami itp. można wycinać potem, ale żeby to wycinać to cały bok na tym etapie powinien mieć już poprawne główne przetłoczenia i odpowiednio wymodelowane nadkola/błotniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. zostanie ta szyba juz chyba tak jak jest. To kwestia tego ze sama szyba jest spoko, tylko slupek przy szybie jest lekko pogiety, ciezko by bylo to poprawic recznie, retopo tez nie wchodzi w gre, bo slupka nie da rady tak zrobic gdyz jest to czesc modelu.

 

Zaczalem modelowac detale z przodu:

 

AALX9pZ.png

 

aeceA6w.png

 

dHFUCr5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do uszczelki sie przyłóż i sprawdz tylny zderzak przy wycięciu i przednie na srodky pomiędzy grilem. A tak mimo wszystko calkiem fajnie ci idzie, ale jak chceesz sprawdzac czy sie nie gnie to na czyms bardziej polyskliwym. Za bardzo lambertowy shader do sprawdzania czy sie nie krzywi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności