Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hmm. dzieki Thunder za wylapanie bledow. Chociaz nie wiem czy ta perspektywa ktora wybrales do wylapania roznic jest odpowiednia( inny kat). Wiadomo, ze zawsze jakies bledy beda, nie jestem jeszcze pro modelarzem, ale sie staram.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Tym razem model in progress:

 

7KEcZpM.png

 

2MhW5TV.png

 

To co udalo mi sie wyrownac to bedzie ok, to czego mi sie nie udalo to bedzie nauczka na przyszlosc, wazne zeby skonczyc model jak najlepiej.

Napisano

Wersja clay render Trabanta. Poprawiony dach ( mniej wypukly) ,dodane listewki na bocznej szybie. Tylne kola do poprawienia. Caly model jak bedzie skonczony to wyrenderuje wlasnie w clayu, bo umiejetnosci jak stworzyc dobre studio pod car paint nie posiadam.

 

iJWrzYC.jpg

Napisano

Opone zrob pod subdive tak by byly mieksze krawedzie wtedy bedzie tam lapac odbicia na frenelu. Bierznik przechodzi przez podloge? Moze jakis modyfikator na podloge slapszczyc i poszerzyc dol by leko bylo czyc jakis ciezar ;).

Napisano

Dzieki Seba za wypowiedz . Jesli chodzi o miekkosc krawedzi na biezniiku to zrobilem tak celowo zeby zaoszczedzic na wydajnosci. Po prostu kazdy segment nadalem crease i na to subsurfa i wyciaglem cala opone w bok, nie opona+bieznik tylko razem.

Napisano

Seba- probowalem zmniejszyc ale wtedy robi sie zle cieniowanie, to pewnie dlatego ze wszystkie modyfikatory sa juz zaakceptowane. Dorobilem wycieraczki, ale nie jestem z nich do konca zadowolony, nie moge zlapac proporcji i dokladnego podobienstwa , ale mysle ze moze juz tak zostac. Model prawie juz skonczony, zostaly juz same detaly do zrobienia. Mam swiadomosc ze tyl jest troche krzywy, szczegolnie koniec klapy bagaznika i listewka. Ale nie ma czasu na poprawke i mozliwosci, bo siatka jest bardzo gesta.

 

l8QHX93.jpg

 

RWEuIDR.jpg

Napisano

ok, pora zabrac sie za cos powazniejszego. A mianowicie za BMW M3 E90. Tak jak wiekszosc tutaj kolegow mi doradzali zaczalem od spline caga, i ta metoda zaczalem tworzyc taka wirtualna namiastke bryly. Teraz czas na modelowanie. Narazie wrzucam sam efekt spline cage.

 

CumCxgb.png

 

lSEr9Rz.png

Napisano

olaf- Dzieki :) oj cos sie popsulo i nie bylo widac :)

 

marekkonieczny- tutoriali jest duzo na necie, ale ja osobiscie polecam tutorial od Bergera ( gdzies jest na maxie) i Latosa. 2 rozne metody mozna sie wiele nauczyc. :)

Napisano

Moim zdaniem baza nie jest dobra, za mało kształtów jest wyprowadzonych, ciężko będzie na tym pracować. Poza tym już na tym etapie są błędy, jak zły kształt tylnego zderzaka (za bardzo zaokrąglony bokach).

Napisano

pecet- co masz na mysli konkretnie z tymi ksztaltami? Ja zawsze uwazalem ze poszczegolne elementy jak refletkory ,szyby i drzwi wycina sie potem, chyba ze o cos innego chodzi.

Napisano
pecet- co masz na mysli konkretnie z tymi ksztaltami? Ja zawsze uwazalem ze poszczegolne elementy jak refletkory ,szyby i drzwi wycina sie potem, chyba ze o cos innego chodzi.

Jak najbardziej, szyby, drzwi, wnęki pod klamkami itp. można wycinać potem, ale żeby to wycinać to cały bok na tym etapie powinien mieć już poprawne główne przetłoczenia i odpowiednio wymodelowane nadkola/błotniki.

Napisano

AAa juz wiem chyba o co chodzi z tym bokiem. Jest za malo wypukly. U mnie narazie jest za plaski przez co wychodzi dziwacznie. :) Ale to powinno sie latwo naprawic.

Napisano

Cos popracowalem, przede wszystkim dodalem ta linie (przetloczenie?) ciagnace sie od maski wzdluz poczatku szyb az do tylu. Nadkola tez poprawwilem oraz bardziej zaokraglilem bok.

 

zRayjp3.png

 

OjDo7Ke.png

Napisano (edytowane)

Modeluje dalej: (Szyba sie troche pogiela, ale juz trudno, nie dam rady tego poprawic, nie jest to az tak krzywo) PS. Zapomnialem wlaczyc subsurfa na szybe...

 

vdUQdvi.png

 

G2Lqi4O.png

Edytowane przez Akierek
Napisano

Hmm.. zostanie ta szyba juz chyba tak jak jest. To kwestia tego ze sama szyba jest spoko, tylko slupek przy szybie jest lekko pogiety, ciezko by bylo to poprawic recznie, retopo tez nie wchodzi w gre, bo slupka nie da rady tak zrobic gdyz jest to czesc modelu.

 

Zaczalem modelowac detale z przodu:

 

AALX9pZ.png

 

aeceA6w.png

 

dHFUCr5.png

Napisano

Do uszczelki sie przyłóż i sprawdz tylny zderzak przy wycięciu i przednie na srodky pomiędzy grilem. A tak mimo wszystko calkiem fajnie ci idzie, ale jak chceesz sprawdzac czy sie nie gnie to na czyms bardziej polyskliwym. Za bardzo lambertowy shader do sprawdzania czy sie nie krzywi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności