Akierek Napisano 30 Sierpień 2016 Autor Napisano 30 Sierpień 2016 Hmm. dzieki Thunder za wylapanie bledow. Chociaz nie wiem czy ta perspektywa ktora wybrales do wylapania roznic jest odpowiednia( inny kat). Wiadomo, ze zawsze jakies bledy beda, nie jestem jeszcze pro modelarzem, ale sie staram. Pozdrawiam.
Sebazx6r Napisano 30 Sierpień 2016 Napisano 30 Sierpień 2016 Mydleniczki sa plastikowe ;). Tzn trabanty. Nie wiem co o za noize na calym aucie ale slabo o wyglada. Przepaliles dach i lostwy az aliasing nie wyrobil.
Akierek Napisano 30 Sierpień 2016 Autor Napisano 30 Sierpień 2016 Seba- ten noise to miala byc taka imitacja brudu, ale chyba nie wyszlo. Zrobilem tak ,ze dalem mapke w roughness i cos takiego wyszlo.
Akierek Napisano 8 Wrzesień 2016 Autor Napisano 8 Wrzesień 2016 Tym razem model in progress: To co udalo mi sie wyrownac to bedzie ok, to czego mi sie nie udalo to bedzie nauczka na przyszlosc, wazne zeby skonczyc model jak najlepiej.
Akierek Napisano 11 Wrzesień 2016 Autor Napisano 11 Wrzesień 2016 Wersja clay render Trabanta. Poprawiony dach ( mniej wypukly) ,dodane listewki na bocznej szybie. Tylne kola do poprawienia. Caly model jak bedzie skonczony to wyrenderuje wlasnie w clayu, bo umiejetnosci jak stworzyc dobre studio pod car paint nie posiadam.
Sebazx6r Napisano 11 Wrzesień 2016 Napisano 11 Wrzesień 2016 Opone zrob pod subdive tak by byly mieksze krawedzie wtedy bedzie tam lapac odbicia na frenelu. Bierznik przechodzi przez podloge? Moze jakis modyfikator na podloge slapszczyc i poszerzyc dol by leko bylo czyc jakis ciezar ;).
Akierek Napisano 12 Wrzesień 2016 Autor Napisano 12 Wrzesień 2016 Dzieki Seba za wypowiedz . Jesli chodzi o miekkosc krawedzi na biezniiku to zrobilem tak celowo zeby zaoszczedzic na wydajnosci. Po prostu kazdy segment nadalem crease i na to subsurfa i wyciaglem cala opone w bok, nie opona+bieznik tylko razem.
Sebazx6r Napisano 12 Wrzesień 2016 Napisano 12 Wrzesień 2016 To zmniejsz wartosc tego creasa trochyb by sie przyokraglilo.
Akierek Napisano 12 Wrzesień 2016 Autor Napisano 12 Wrzesień 2016 Seba- probowalem zmniejszyc ale wtedy robi sie zle cieniowanie, to pewnie dlatego ze wszystkie modyfikatory sa juz zaakceptowane. Dorobilem wycieraczki, ale nie jestem z nich do konca zadowolony, nie moge zlapac proporcji i dokladnego podobienstwa , ale mysle ze moze juz tak zostac. Model prawie juz skonczony, zostaly juz same detaly do zrobienia. Mam swiadomosc ze tyl jest troche krzywy, szczegolnie koniec klapy bagaznika i listewka. Ale nie ma czasu na poprawke i mozliwosci, bo siatka jest bardzo gesta.
Akierek Napisano 27 Wrzesień 2016 Autor Napisano 27 Wrzesień 2016 ok, pora zabrac sie za cos powazniejszego. A mianowicie za BMW M3 E90. Tak jak wiekszosc tutaj kolegow mi doradzali zaczalem od spline caga, i ta metoda zaczalem tworzyc taka wirtualna namiastke bryly. Teraz czas na modelowanie. Narazie wrzucam sam efekt spline cage.
olaf Napisano 27 Wrzesień 2016 Napisano 27 Wrzesień 2016 jeżeli chcesz, by było jeszcze mniej czytelne, najlepiej linie zrobić tego samego koloru co tło ;)
Akierek Napisano 27 Wrzesień 2016 Autor Napisano 27 Wrzesień 2016 Wystarczy powiekszyc obrazek, widac ladnie ;)
Sebazx6r Napisano 27 Wrzesień 2016 Napisano 27 Wrzesień 2016 Niebieski by bylo lepiej widac ;). Fajna klatka.
Akierek Napisano 28 Wrzesień 2016 Autor Napisano 28 Wrzesień 2016 Pracuje obecnie na baza. Staram sie korzystac z linii , ktore narysowalem. Oto efekty:
olaf Napisano 28 Wrzesień 2016 Napisano 28 Wrzesień 2016 baza naprawde fajna. Idealna do lowpoly. offtop: powiekszyłem, dzięki za radę :) http://spruce-mobile.com/samples/wszystkowidac.jpg
marekkonieczny Napisano 28 Wrzesień 2016 Napisano 28 Wrzesień 2016 Bardzo fajnie to wygląda, czy macie może jakieś tutoriale na ten temat godne uwagi ?
Akierek Napisano 28 Wrzesień 2016 Autor Napisano 28 Wrzesień 2016 olaf- Dzieki :) oj cos sie popsulo i nie bylo widac :) marekkonieczny- tutoriali jest duzo na necie, ale ja osobiscie polecam tutorial od Bergera ( gdzies jest na maxie) i Latosa. 2 rozne metody mozna sie wiele nauczyc. :)
pecet Napisano 28 Wrzesień 2016 Napisano 28 Wrzesień 2016 Moim zdaniem baza nie jest dobra, za mało kształtów jest wyprowadzonych, ciężko będzie na tym pracować. Poza tym już na tym etapie są błędy, jak zły kształt tylnego zderzaka (za bardzo zaokrąglony bokach).
Akierek Napisano 29 Wrzesień 2016 Autor Napisano 29 Wrzesień 2016 pecet- co masz na mysli konkretnie z tymi ksztaltami? Ja zawsze uwazalem ze poszczegolne elementy jak refletkory ,szyby i drzwi wycina sie potem, chyba ze o cos innego chodzi.
Sebazx6r Napisano 29 Wrzesień 2016 Napisano 29 Wrzesień 2016 Zrobile klatke a prawiej jej nie uzyles te rzeczy na przednim zderzaku te wyciecia mozna bylo zrobic od razu.
Akierek Napisano 29 Wrzesień 2016 Autor Napisano 29 Wrzesień 2016 Seba- a nie lepiej to wyciac na gestej siatce po konwercie x1? Juz sam nie wiem..
pecet Napisano 29 Wrzesień 2016 Napisano 29 Wrzesień 2016 pecet- co masz na mysli konkretnie z tymi ksztaltami? Ja zawsze uwazalem ze poszczegolne elementy jak refletkory ,szyby i drzwi wycina sie potem, chyba ze o cos innego chodzi. Jak najbardziej, szyby, drzwi, wnęki pod klamkami itp. można wycinać potem, ale żeby to wycinać to cały bok na tym etapie powinien mieć już poprawne główne przetłoczenia i odpowiednio wymodelowane nadkola/błotniki.
Akierek Napisano 29 Wrzesień 2016 Autor Napisano 29 Wrzesień 2016 AAa juz wiem chyba o co chodzi z tym bokiem. Jest za malo wypukly. U mnie narazie jest za plaski przez co wychodzi dziwacznie. :) Ale to powinno sie latwo naprawic.
Akierek Napisano 29 Wrzesień 2016 Autor Napisano 29 Wrzesień 2016 Cos popracowalem, przede wszystkim dodalem ta linie (przetloczenie?) ciagnace sie od maski wzdluz poczatku szyb az do tylu. Nadkola tez poprawwilem oraz bardziej zaokraglilem bok.
Akierek Napisano 2 Październik 2016 Autor Napisano 2 Październik 2016 Zaczalem przechodzic do wycinania poszczegolnych elementow. Efekty ponizej: ( Najgorsze dopiero przede mna)
Akierek Napisano 3 Październik 2016 Autor Napisano 3 Październik 2016 Dzieki Seba :) Postaram sie poprawic.
Sebazx6r Napisano 3 Październik 2016 Napisano 3 Październik 2016 Ogólnie staraj się przetłoczenia otaczać lupem.
keajra Napisano 4 Październik 2016 Napisano 4 Październik 2016 No to wyglada juz nawet jak BMW :) jest postep!
Akierek Napisano 5 Październik 2016 Autor Napisano 5 Październik 2016 Dzieki keajra :) Zaczalem robic tyl ( bok jeszcze ma troche do zrobienia):
Akierek Napisano 5 Październik 2016 Autor Napisano 5 Październik 2016 Chyba poprawilem, jest lepiej? ( zawsze mam problem z krzywizna tylu)
Akierek Napisano 6 Październik 2016 Autor Napisano 6 Październik 2016 (edytowane) Modeluje dalej: (Szyba sie troche pogiela, ale juz trudno, nie dam rady tego poprawic, nie jest to az tak krzywo) PS. Zapomnialem wlaczyc subsurfa na szybe... Edytowane 6 Październik 2016 przez Akierek
Reynevan Napisano 6 Październik 2016 Napisano 6 Październik 2016 nie jest to az tak krzywo xD ja bym jednak spróbował poprawić.
Akierek Napisano 6 Październik 2016 Autor Napisano 6 Październik 2016 Nie da rady ;/, za gesta siatka juz jest, probowalem.
Akierek Napisano 7 Październik 2016 Autor Napisano 7 Październik 2016 Hmm.. zostanie ta szyba juz chyba tak jak jest. To kwestia tego ze sama szyba jest spoko, tylko slupek przy szybie jest lekko pogiety, ciezko by bylo to poprawic recznie, retopo tez nie wchodzi w gre, bo slupka nie da rady tak zrobic gdyz jest to czesc modelu. Zaczalem modelowac detale z przodu:
Reynevan Napisano 7 Październik 2016 Napisano 7 Październik 2016 JTB, dobrze że projektanci bmw mają inne podejście.
Sebazx6r Napisano 7 Październik 2016 Napisano 7 Październik 2016 Popraw ten kawalek na LP tak by po smoothie bylo mniejwiecej tyle ile trzeba i zesmoothoj Ucun kawalek i zmien.
Akierek Napisano 7 Październik 2016 Autor Napisano 7 Październik 2016 Co to znaczy JTB? Pierwszy raz czytam. :D Gdzie mi tam do projektantow bmw. Nie schlebiaj mi :D
Akierek Napisano 7 Październik 2016 Autor Napisano 7 Październik 2016 ok, panowie poprawilem :) Dzieki za nie ustepliwosc .
Sebazx6r Napisano 7 Październik 2016 Napisano 7 Październik 2016 Do uszczelki sie przyłóż i sprawdz tylny zderzak przy wycięciu i przednie na srodky pomiędzy grilem. A tak mimo wszystko calkiem fajnie ci idzie, ale jak chceesz sprawdzac czy sie nie gnie to na czyms bardziej polyskliwym. Za bardzo lambertowy shader do sprawdzania czy sie nie krzywi.
Akierek Napisano 8 Październik 2016 Autor Napisano 8 Październik 2016 Dzieki Seba :) Zastosuje sie do twoich porad Xaia- dobre masz oko :) faktycznie troche nie dociagnalem grilla
Akierek Napisano 9 Październik 2016 Autor Napisano 9 Październik 2016 Wzialem sie za swiatla, ciezki element do zrobienia, narazie taki efekt: ( Grilla jeszcze nie poprawialem)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się