Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 946
  • Wyświetleń 134,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Ok pora na oficjalnie rendery. Wspolnie z kolegą Marcinem dokonczyliśmy Bmke . Model moj a rendery,oswietlenie i materiały Marcina .     

  • Zainwestuj w postpro a efekt będzie lepszy 🙂 Tu taka 5 min edycja - z renderpassami dałbyś to o niebo lepiej zaprezentować. Ale ja tylko chce ci wskazać drogę i że jest też taka możliwość 🙂   

  • Hej wrzucam zdjecie siatek passata 

Posted Images

Napisano
  • Autor

Hmm. dzieki Thunder za wylapanie bledow. Chociaz nie wiem czy ta perspektywa ktora wybrales do wylapania roznic jest odpowiednia( inny kat). Wiadomo, ze zawsze jakies bledy beda, nie jestem jeszcze pro modelarzem, ale sie staram.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Mydleniczki sa plastikowe ;). Tzn trabanty. Nie wiem co o za noize na calym aucie ale slabo o wyglada. Przepaliles dach i lostwy az aliasing nie wyrobil.

Napisano
  • Autor

Seba- ten noise to miala byc taka imitacja brudu, ale chyba nie wyszlo. Zrobilem tak ,ze dalem mapke w roughness i cos takiego wyszlo.

Napisano
  • Autor

Tym razem model in progress:

 

7KEcZpM.png

 

2MhW5TV.png

 

To co udalo mi sie wyrownac to bedzie ok, to czego mi sie nie udalo to bedzie nauczka na przyszlosc, wazne zeby skonczyc model jak najlepiej.

Napisano
  • Autor

Wersja clay render Trabanta. Poprawiony dach ( mniej wypukly) ,dodane listewki na bocznej szybie. Tylne kola do poprawienia. Caly model jak bedzie skonczony to wyrenderuje wlasnie w clayu, bo umiejetnosci jak stworzyc dobre studio pod car paint nie posiadam.

 

iJWrzYC.jpg

Napisano

Opone zrob pod subdive tak by byly mieksze krawedzie wtedy bedzie tam lapac odbicia na frenelu. Bierznik przechodzi przez podloge? Moze jakis modyfikator na podloge slapszczyc i poszerzyc dol by leko bylo czyc jakis ciezar ;).

Napisano
  • Autor

Dzieki Seba za wypowiedz . Jesli chodzi o miekkosc krawedzi na biezniiku to zrobilem tak celowo zeby zaoszczedzic na wydajnosci. Po prostu kazdy segment nadalem crease i na to subsurfa i wyciaglem cala opone w bok, nie opona+bieznik tylko razem.

Napisano
  • Autor

Seba- probowalem zmniejszyc ale wtedy robi sie zle cieniowanie, to pewnie dlatego ze wszystkie modyfikatory sa juz zaakceptowane. Dorobilem wycieraczki, ale nie jestem z nich do konca zadowolony, nie moge zlapac proporcji i dokladnego podobienstwa , ale mysle ze moze juz tak zostac. Model prawie juz skonczony, zostaly juz same detaly do zrobienia. Mam swiadomosc ze tyl jest troche krzywy, szczegolnie koniec klapy bagaznika i listewka. Ale nie ma czasu na poprawke i mozliwosci, bo siatka jest bardzo gesta.

 

l8QHX93.jpg

 

RWEuIDR.jpg

Napisano
  • Autor

ok, pora zabrac sie za cos powazniejszego. A mianowicie za BMW M3 E90. Tak jak wiekszosc tutaj kolegow mi doradzali zaczalem od spline caga, i ta metoda zaczalem tworzyc taka wirtualna namiastke bryly. Teraz czas na modelowanie. Narazie wrzucam sam efekt spline cage.

 

CumCxgb.png

 

lSEr9Rz.png

Napisano

jeżeli chcesz, by było jeszcze mniej czytelne, najlepiej linie zrobić tego samego koloru co tło ;)

Napisano
  • Autor

Pracuje obecnie na baza. Staram sie korzystac z linii , ktore narysowalem. Oto efekty:

 

UZPUVgK.png

 

ipY3LRZ.png

 

TSCKX4i.png

 

VqxXxIg.png

Napisano
  • Autor

olaf- Dzieki :) oj cos sie popsulo i nie bylo widac :)

 

marekkonieczny- tutoriali jest duzo na necie, ale ja osobiscie polecam tutorial od Bergera ( gdzies jest na maxie) i Latosa. 2 rozne metody mozna sie wiele nauczyc. :)

Napisano

Moim zdaniem baza nie jest dobra, za mało kształtów jest wyprowadzonych, ciężko będzie na tym pracować. Poza tym już na tym etapie są błędy, jak zły kształt tylnego zderzaka (za bardzo zaokrąglony bokach).

Napisano
  • Autor

pecet- co masz na mysli konkretnie z tymi ksztaltami? Ja zawsze uwazalem ze poszczegolne elementy jak refletkory ,szyby i drzwi wycina sie potem, chyba ze o cos innego chodzi.

Napisano
  • Autor

Seba- a nie lepiej to wyciac na gestej siatce po konwercie x1? Juz sam nie wiem..

Napisano
pecet- co masz na mysli konkretnie z tymi ksztaltami? Ja zawsze uwazalem ze poszczegolne elementy jak refletkory ,szyby i drzwi wycina sie potem, chyba ze o cos innego chodzi.

Jak najbardziej, szyby, drzwi, wnęki pod klamkami itp. można wycinać potem, ale żeby to wycinać to cały bok na tym etapie powinien mieć już poprawne główne przetłoczenia i odpowiednio wymodelowane nadkola/błotniki.

Napisano
  • Autor

AAa juz wiem chyba o co chodzi z tym bokiem. Jest za malo wypukly. U mnie narazie jest za plaski przez co wychodzi dziwacznie. :) Ale to powinno sie latwo naprawic.

Napisano
  • Autor

Cos popracowalem, przede wszystkim dodalem ta linie (przetloczenie?) ciagnace sie od maski wzdluz poczatku szyb az do tylu. Nadkola tez poprawwilem oraz bardziej zaokraglilem bok.

 

zRayjp3.png

 

OjDo7Ke.png

Napisano
  • Autor

Zaczalem przechodzic do wycinania poszczegolnych elementow. Efekty ponizej: ( Najgorsze dopiero przede mna)

 

K5zIqZE.png

Napisano
  • Autor

Dzieki keajra :)

Zaczalem robic tyl ( bok jeszcze ma troche do zrobienia):

 

XQnxoZR.png

 

siuPN4A.png

Napisano
  • Autor

Chyba poprawilem, jest lepiej? ( zawsze mam problem z krzywizna tylu)

 

CCmxRfG.png

Napisano
  • Autor

Modeluje dalej: (Szyba sie troche pogiela, ale juz trudno, nie dam rady tego poprawic, nie jest to az tak krzywo) PS. Zapomnialem wlaczyc subsurfa na szybe...

 

vdUQdvi.png

 

G2Lqi4O.png

Edytowane przez Akierek

Napisano
  • Autor

Hmm.. zostanie ta szyba juz chyba tak jak jest. To kwestia tego ze sama szyba jest spoko, tylko slupek przy szybie jest lekko pogiety, ciezko by bylo to poprawic recznie, retopo tez nie wchodzi w gre, bo slupka nie da rady tak zrobic gdyz jest to czesc modelu.

 

Zaczalem modelowac detale z przodu:

 

AALX9pZ.png

 

aeceA6w.png

 

dHFUCr5.png

Napisano
  • Autor

Co to znaczy JTB? Pierwszy raz czytam. :D Gdzie mi tam do projektantow bmw. Nie schlebiaj mi :D

Napisano

Do uszczelki sie przyłóż i sprawdz tylny zderzak przy wycięciu i przednie na srodky pomiędzy grilem. A tak mimo wszystko calkiem fajnie ci idzie, ale jak chceesz sprawdzac czy sie nie gnie to na czyms bardziej polyskliwym. Za bardzo lambertowy shader do sprawdzania czy sie nie krzywi.

Napisano
  • Autor

Dzieki Seba :) Zastosuje sie do twoich porad

 

Xaia- dobre masz oko :) faktycznie troche nie dociagnalem grilla

Napisano
  • Autor

Wzialem sie za swiatla, ciezki element do zrobienia, narazie taki efekt: ( Grilla jeszcze nie poprawialem)

 

Tf1d2VW.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności