Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Na początek dwie wizualizacje kuchni i kominka projektu który aktualnie dłubie małego 90 metrowego drewnianego domku, max+vray progresywnie renderowane +ps, Wiem ze na piekarniku jest ząbkowania ale to skutek skalowania w ps :)

 

Fc48SQK.jpg

 

cTBGq9J.jpg

Edytowane przez skalpel3d
  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
drewno jakieś takie nijakie nie wiem czy brakuje na nim glossa czy coo ;x mówie o tych ścianach

 

A wg. mnie tak wygląda naturalniej.

 

Same wizualizacje piękne, widać dopieszczony każdy detal. Super robota.

Napisano (edytowane)

Bardzo fajna pracka, światło tworzy dobrą głębie. Małe urozmaicenie od stylu ikei i czarno-białych loftów :p Z czepialstwa przyczepiłbym się do:

1) troche kłuje w oczy powtórzenie tekstury na 2 deskach nad kominkiem

2) cegła przy suficie troche nienaturalnie za stara (chyba ze budynek wznoszony na bazie starego i komin sie ostał :P)

3) też jestem zdania że drewno bez glossa w tym wypadku lepiej działa, troche fotorealizmu mogłoby dodać lekkie fazowanie na łączeniach (Zbyt idealnie się deski schodzą w narożnikach i styku cegła-drewno)

Tak czy inaczej są to pierdoły, gratuluje dobrej roboty.

BTW widzę, że vray powoli wraca do łask, konkurencja w postaci corony troche zamieszała w ostałym garze zwanym chaos group.

Edytowane przez Endemi
Napisano

Po pierwsze, bardzo mi się podobają te wizki, ale pierwsza najbardziej:)

Po drugie - jak można nie zauważyć że Skalpel użył glossa na drewnie na ścianach, ale naprawdę subtelnie:) I chwała za to. Spójrzcie właśnie na pierwszą wizkę, a dokładnie ciut na prawo od tych 3 dzbanków na kominku, jest gloss, ale taki deeeeelikatny. Niuansik, ale miodzio:)

Po trzecie - Skalpel, nadeszła chwila prawdy i musisz powiedzieć prawdę i całą prawdę, skąd masz takie fajne deski? Arroway?

I ostatnie, po czwarte - tak ładnie oświetlone, że aż zapytam jak to zrobiłeś:)

A jednak jeszcze piąte - nie pasują mi te mikro-punkty świetlne wbite w spody desek...hm...albo skala za mała, albo po prostu tu nie pasują, ten styl folklorystyczny plus te lampki cylindryczne jak dla mnie nie zagrały. Reszta detali - cóż, można cmokać i palce lizać.

 

Serdecznie pozdrawiam i gratuluję :)

Napisano

Super wyglada. Mam pare mebli z bardzo podobnego drewna i nie sa blyszczace w ogole.

Kominek mnie troche dziwi - to jakis udawany kominek czy prawdziwy? Bo jak prawdziwy to komina bym drewnem nie obijal...

Pracka wyglada miodzik. Mozesz powiedziec jaki polycount calosci?

Napisano

Nie podobają mi się 3 rzeczy :

- elementy ozdobne w obrębie kominka - wazony i te z kwiatami i bez i drewno obok i sam płomień - wg. mocno pogarsza odbiór całego renderu,

- widok za oknem - może jeszcze coś bym pokombinował,

- a te deski na ścianie nie są za duże ? , może bym je lekko zagęścił i dodał trochę refleksu do tych marmurków przy kominku.

 

A tak to super. Bardzo fajne ciepłe wnętrze :) Mieszkałbym

Napisano

Bardzo dziękuje za opinie wszystkim teraz odpowiedzi:

 

Endemi masz racje mogłem odrobinę sfazowac dechy co do cegły została za kupiona ze starego domu z rozbiórki takie życzenie klienta

 

Hris Na scaniach zastosowałem arroway wood-041_whitewood-knot-1_d z color correction,dechy na suficie robiony floor generatorem plus multitekstura z tymi dechami https://www.cg-source.com/details.php?id=0025-01&pricat=multitexture zresztą te same deski wykorzystałem na balach. Co od światła to jedynie sun+sky+vraylightjako sky portale odrobinę pokombinowałem w sun atak ogólnie to mocno pokręciłem parametrami kamery

KojhWdB.jpg

lampki maj co do centymetra dokładne wymiary :) natomiast co do w ogóle ich zastosowanie to niestety są to życzenia klienta i moje i mojej koleżanki tłumaczenia ze to zaburza styl nie ma znaczenia dodam ze klient ma obsesja na punkcie łączenia stylu klasycznego z nowoczesnym oświetleniem :) chce to ma :)

 

NezumiPolycount 5.894.868 z otoczeniem które zrobione jest modelami. Kominek dotknąłeś najbardziej newralgicznego punku tego projektu. Tak prawdziwy kominek próbowałem klienta przekonać do ekskluzywnej żeliwnej, kozy aby nie zagracać przestrzeni niestety klient chce kominek, drewno na jego obudowie powstało jako pomysł aby tego grzmota zmniejszy optycznie przed finalnym pomysłem powstało 5 rożnych wersji projektu tego kominka :)

 

W Art masz całkowita racje co do samego ognia ale nie miałem czasu na zabawę w symulacje może jeszcze jak będę miał czas i chęci ;0 to poprawie to przy pomocy PhoenixFD teraz po prawdzie to jest vraylightmtl z opacity jako sam ogień, a światło na 3 vraylightach skierowanych do środka kominka aby było odbite światło. Co do desek zasadniczo nie są to deski tylko bale ich wymiaru nie mam szansy zmienić, natomiast szalowanie kominka zostało dobrane do wysokości bali próbowałem z węższa decha nie wyglądało to ładnie szczególnie jak sie chce optycznie zmniejszyć ten kominek :). Co do otocznia to jest ono jest zrobione modelami a dokładniej mutiscattere i 4 moje modele drzew( Speedtree) plus jeden od evera i osobno wygląda ono tak :) odrobinę inne parametry w kamerze ale światło to samo :) i odrobinę zmniejszyłem gęstość zadrzewienia :)

DuKVNi4.jpg

Napisano

Szczęka opada z zachwytu.

Nie dośc, że skalpel 3d znasz się na sprzęcie komputerowym to jeszcze do tego takie rendery miodzio robisz. Pełen profesjonalizm. To dopiero Polska ma fachowca!!:)

 

Tak trzymaj . Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

placebo29 dzięki za miłe słowa ale przesadzasz :)

Kolejne dwa rendery, jako że projekt idzie tempem ślimaczym bo klient co i rusz ma inne wizje to finalne rednery powstaje pomiędzy innymi projektami :) Tym razem dwie wersje kolorystyczne salonu :) plus wrzutka kolejnego renderu :)

 

 

 

PtbpykV.jpg

 

 

PWGjldN.jpg

 

BCfQUtD.jpg

Edytowane przez skalpel3d
Napisano

Flary rzeczywiście zalatują tandetą połowy lat 90 vide LightWave, chociaż wtedy miały swój urok:). Trudno się do czegoś przyczepić, tak poza tym, bo wiele elementów wykonanych jest dość drobiazgowo, szczególnie podoba mi się drewno i oświetlenie. Widok za oknem mało ciekawy. Ta cegła za TV i pod TV, coś mi tam niej pasuje, wygląda jak fototapeta. Cień klamki w #13 obraz.1 , drzwi po prawej, dziwnie wygląda. Nie zajmuje się interiorami, więc tylko tak na oko.

Napisano

Widok za oknem tonie wklejka tylko modele rozstawione multiscatterem nie przykładałem się do tego akurat klientowi zależało na projekcie wnętrza :) Cegła robiona displacementem :)

Napisano

Wizualizacje bardzo ładne, dołączam moje subiektywne uwagi: mam podobne odczucia co "W Art", czyli elementy dekoracyjne w obrębie kominka kłują w oczy, są na siłę duplikowane (poza tym wybrałabym jednak coś co się nie stłucze na pierwszym planie i nie zwiędnie pod wpływem ciepła:) ogień niby dopracowany a jednak zbyt wyrazisty, szkło kominkowe zbyt czyste/jasne/przeźroczyste, może z blurem ogień. Kamień na kominku wygląda jak stiuk.

Jeszcze styk podłogi z linią szafek kuchennych i ścian drewnianych jest zbyt "na styk', lepiej łączy się na wizualizacji kominek z podłogą, tam jest "oddech". :)

Napisano

Wszyscy pieją z zachwytu, ale chyba nie o to dokładnie chodzi :) Kominek trochę bym "pobrudził". Wygląda jakby był pierwszy raz używany. Trochę mnie drażnią powielone dzbanki na kominku dokładnie tak samo ustawione i kwiaty. Oczywiście dołączm się do pienia z zachwytu bo wizka jest bardzo niezła.

Napisano (edytowane)

Belki ścienne są cięte jak deski (zbyt blisko osi pnia) i dlatego nie wyglądają jak belki, tylko jak atrapa z desek. Jeśli to rzeczywiście miała być atrapa, to skala UV jest za duża (ale o tym pewnie sam wiesz, bo w niektórych deskach w pomieszczeniu masz lepszą skalę).

Oprócz tego bardzo przyjemnie, ale te belki mnie strasznie irytują, od razu bije po oczach że coś z nimi nie tak.

Edytowane przez Ania
Napisano

Dzęki Aniu jak mnie najdzie to może dla samego siebie naniosę poprawki na wizualizacje bo ogólnie lubię ten projekt i zapewne teraz bym go renderował w coronie :).

Do wszystkich co im kominek i śmieci na nim nie leża wizualizacje były robione pod konkretne zalecenia pani architekt stad powtarzalność pewnych obiektów tak po prostu miały być ustawione nie jest to praca robiona for fun tylko mój projekt domu jako bryły i koleżanki projekt wnętrza nie mam się w zwyczaju wcinać w pomysły pani architekt :)

Wszytki dziękuje za uwagi bo to człowiek się uczy całe życie i przydaje się punkt widzenie kogoś innego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności