dexter47 Napisano 4 Czerwiec 2016 Napisano 4 Czerwiec 2016 super te z skałami lepsze Ps coś mi przednia lampa nie podchodzi nie wygląda jak oryginalna os sylvi Ps poszukaj tej lampy na grab cadzie
polka dot Napisano 4 Czerwiec 2016 Napisano 4 Czerwiec 2016 hejo Pawlito, cieszy fakt, że podciągasz poziom renderów. jeszcze trochę i będą tak dobre, jak Twoje modele, które od zawsze cieszą oko (zwłaszcza pierwsze siatki bazy). Thunder - wyrenderowałbyś swoje oldschoolowe Ferrari zamiast żebrać :P
Pawlito Napisano 4 Czerwiec 2016 Autor Napisano 4 Czerwiec 2016 Thunder masz: https://www.dropbox.com/s/1o27gesm6x...ozack.rar?dl=0 Wprawdzie to ten który dałem Loozackowi, to wersja finalna, dalej go nie rozwijałem bo siedzę nad swoją scenką animowaną. Chętnie zobaczę co specjaliści od renderowania powiedzą w temacie :) Aha i co można poprawić w materiałach: 1) mnożnik świateł do podkręcenia co najmniej x2 2)na felgach zauważyłem skaszaniony materiał vray dirt, trzeba obrócić normalki (z wupukłych na wklęsłe) na których się pojawia kurz, a najlepiej postawić vray dirt materiał na nowo. Paczka do odpalenia jak to się ładnie mówi - out of the box dla posiadaczy wireja 3.20.03 i 3d maxa 2014. Loozack odpisał że na v-ray 2 też chodzi i ładuje się wszystko bezbłędnie. Warunki używania - każde niekomerycjne użycie dozwolone, i fajnie jakby ktoś zapostował to dał linka tutaj albo do behance. Pozdrawiam Wasz ulubiony modelarz :D
Pawlito Napisano 4 Czerwiec 2016 Autor Napisano 4 Czerwiec 2016 https://www.dropbox.com/s/1o27gesm6xl94or/NissanS15Silvia-Loozack.rar?dl=0 1
Thunder Napisano 5 Czerwiec 2016 Napisano 5 Czerwiec 2016 Wielkie dzięki! Obczaiłem model i wymodelowane napisy na reflektorach mnie zniszczyły :D mega props za detale polka dot nie mam na nie pomysłu :
Pawlito Napisano 11 Czerwiec 2016 Autor Napisano 11 Czerwiec 2016 (edytowane) Hejka Autko raźnie śmiga po pustyni, znaczy jest zrigowane, pierwsze rendertesty za mną, więc podbijam zapytać jak Wam się to podoba. Kadry, kolorystyka, scenka. Ogólny zamysł był od początku, osadzić auto w scenerii pustynnej, po zobaczeniu jednego ze screenów z gry Dune. Było jednak pustawo, dlatego zacząłem urozmaicać krajobraz assetami mogacymi pasować do kontekstu. Z początku kadry wygladały wszystkie tak samo, niezależnie od miejsca akcji. Te wszystkie słupki, filary miały za zadanie poprawić dynamikę bo słabo wyglądał sam samochód bez jakiegos odniesienia. Tyle ode mnie piszcie komentujcie podrzucajcie pomysły. Cheers! Aha jeżeli komuś brakuje kurzu spod kół to właśnie jest w produkcji. Głupie pytanie, macie pomysł skąd wziąć dźwięki silnika bo jedyne co przychodzi mi do głowy to zripować z need for speeda albo odpalić emulator z gran turismo? Motiontesty. Szarpane bo renderowana zazwyczaj co czwarta klatka. Domyślnie zamierzam renderować w 24kl/s. Gify nie są zloopowane więc trzeba odświeżać. Przy okazji wyszły jakies bugi z distributed rendering, jestem pewien że to wina komunikacji miedzy kompami ale co dokładnie nie dało sie ustalić. Renderował będę na dwa kompy bez DR. Edytowane 11 Czerwiec 2016 przez Pawlito
dexter47 Napisano 12 Czerwiec 2016 Napisano 12 Czerwiec 2016 a czemu bez DR ? czy z DR nie było by szybciej ?
Pawlito Napisano 13 Czerwiec 2016 Autor Napisano 13 Czerwiec 2016 Bo z dr wychodzą bugi, ale ja pytałem jak Wam się podoba?
Loozack Napisano 13 Czerwiec 2016 Napisano 13 Czerwiec 2016 Według mnie całkiem fajnie to wygląda, coś innego niż naturalne środowisko drift-pocisku. W dodatku te różne obiekty w scenie dają duże pole do popisu jeśli chodzi o jazdę, możesz z tego zrobić małą pustynną Gymkhanę :) Ujęcia też są ciekawe, ale wydaje mi się, mimo, że ekspertem nie jestem, że mogłyby być trochę ciaśniejsze, moim zdaniem lepiej by tu zagrały proporcje 16:9. Pozdrawiam. P.S. Mała prośba, jak możesz to jednak zapętlij te gify bo niezbyt wygodnie się je teraz ogląda ;)
Pawlito Napisano 28 Czerwiec 2016 Autor Napisano 28 Czerwiec 2016 (edytowane) Siemano Podbijam z nowymi motiontestami. Ogólny zarys scenki już mam, pozostaje to uszczegółowić i zoptymalizować. Za prośbą, jest szersza zapętlona ramka. Wyglada to rzeczywiście lepiej. Dzięki Loozack! Starałem się na ujęciach przedstawić ruch, nie pochodzący tylko z samochodu stąd w tle widac powiewajace szmatki i roślinki. Proxy wirejowe są naprawdę mocne, bo jest większe prawdopodobieństwo że będzie ścinał viewport z liczby wyświetlanych obiektów niż np. zapcha się pamięć. Chciałbym poznać Wasze opinie w kierunku rozbarwienia. Pokombinowałem z filtrami i osiągnąłem już jakiś efekt ale ciekaw jestem jak Wam to pasuje? Czy nie przepalone za bardzo i czy kolory grają? edit: Przy okazji zachęcam do pobierania i renderowania auta będącego tematem tej animacji. https://www.behance.net/gallery/35588619/Nissan-Silvia-Neo-Runner-S15 Cheers! Edytowane 28 Czerwiec 2016 przez Pawlito
dexter47 Napisano 29 Czerwiec 2016 Napisano 29 Czerwiec 2016 super. Ja sugeruje dodanie jeszcze wiatru z piaskiem. doda to dynamizmu jadącemu samochodowi
plasti Napisano 29 Czerwiec 2016 Napisano 29 Czerwiec 2016 no kurde, elegancko te prevki wygladaja, jakbym wpadl z buta to bym pomyslal ze to prawdziwe footyge, jestem ciekaw rezultatu :)
Loozack Napisano 29 Czerwiec 2016 Napisano 29 Czerwiec 2016 Jest ekstra, aż motywujesz, żeby zrobić kiedyś coś większego a nie tylko statyczne rendery :) A teraz co do poszczególnych gifów: 1. bardzo fajne i dynamiczne ujęcie, tylko coś sporo przyczepności ma w zakręcie, ale pewnie po prostu jeszcze nie zaprzątałeś sobie za bardzo głowy fizyką a jedynie kadrami, także spoko :) 2. dużo detalu, fajnie zanimowane krzaczki, ale odnoszę wrażenie, jakby to wszystko było trochę zbyt chaotyczne i losowe, na przykład powtarzalność tych szarych słupów w tle rzuca się w oczy, poza tym jak na pustynię to sporo tam bujnej, soczystozielonej rośllinności, może by zamienić ją na coś tego typu? 3. dobry kadr, aż sobie pomyślałem, że fajnie jakby auto zrobiło tutaj 360, ale jeśli mielibyśmy się trzymać realizmu to pewnie by dachował :D 4. jest moc, sugerowałbym tylko dorzucić sporo detalu typu kamyczki czy małe krzaczki bardzo blisko za autem, żeby zwiększyć uczucie prędkości. Ogólnie to odwalasz kawał dobrej roboty, ogarnięcie tak dużej sceny na pewno nie jest łatwe, więc jestem pod wrażeniem i trzymam kciuki za doprowadzenie projektu do końca :) Pozdrawiam.
Pawlito Napisano 30 Czerwiec 2016 Autor Napisano 30 Czerwiec 2016 (edytowane) No cieszę się bardzo że taki pozytywny jest odbiór, po to postuję kolejne etapy żeby uzyskać opinię bo samemu łatwo stracić obiektywizm. Dzięki. Co do Twoich punktów Loozacku: 1 i 3. Z tą przyczepnością chyba nie da się nic zrobić, MadCar którego użyłem do animowania pojazdu jest, jakby powiedzieć "physically based", więc nie ma magicznego przycisku od zrobienia driftu/zerwania przyczepności. Plugin o tym decyduje i trudno w to zaingerować. Testowałem to. Mogę obniżyć "grip" dla opon ale auto będzie się zachowywało jakby jeździło na łysych/zajeżdzonych oponach - ciągła utrata przyczepności, brak kontroli. Jeśli zwiększę grip dla opon, i wywołam uślizg, nagłym skrętem to plugin zachowuje się jakby auto miało esp, i po chwili przywróci normalny tor jazdy. Albo dachuję, jak wspomniałeś. To też wyglada słabo. Jakby plugin miał możliwość strzału ze sprzęgła to by było to czego mi potrzeba. Wybrałem chyba największy kompromis. 2 i 4. O to wyschnięte drzewko, dobry pomysł! Dobra może pokasuję trochę tych krzaczków i wstawię takie drzewka. Kamyczki też rozważe, kurcze tylko by musiało ich być chyba z pierdyliard - ale to da się załatwić bo ścieżki kamer mam podefiniowane, wystarczy żeby się pojawiały w polu widzenia. Dzięki za feedback! edit: A właśnie może macie pomysł na podkład muzyczny do tego filmiku? Edytowane 30 Czerwiec 2016 przez Pawlito
Loozack Napisano 30 Czerwiec 2016 Napisano 30 Czerwiec 2016 Jeśli nie Mad Car to może Craft Director Studio da radę. Bawiłem się nim kiedyś i wprawdzie do perfekcji mu sporo brakuje, ale na pewno zaletą jest to, że po wypieczeniu animacji można jeszcze modyfikować tor jazdy auta. Tutaj jest krótko wyjaśnione jak można uzyskać efekt driftu (nie testowałem), a pierwsza lepsza, trochę badziewna, ale pokazującą mniej więcej możliwości animacja. Pozdrawiam. P.S. Co do podkładu to z pustynią od razu kojarzy mi się jeden teledysk ;)
Pawlito Napisano 30 Czerwiec 2016 Autor Napisano 30 Czerwiec 2016 Z Craftem dałem sobie spokój gdy nie wykrył kolizji z podłożem i auto przeleciało przez powierzchnię. Pomyślałem że może mam za gęstą siatkę podłoża (w tej chwili 640k poly po optymalizacji), więc ją zredukowałem i cds wykrył kolizję ale viewport zaczął lagować do 1kl./s i pomyślałem "to nie dla mnie". Mad Car 4 life! Dobra, wracam do roboty, bo kilka dobrych pomysłów podrzuciłeś i chcę to sprawdzić. PS A ja się zastanawiałem czemu ten klip ma podpis "MATURE", do przewidzenia to było... szkoda że nie brał jej w aucie :( Cheers
Loozack Napisano 30 Czerwiec 2016 Napisano 30 Czerwiec 2016 Dobrze wiedzieć, że Mad Car działa płynniej od Crafta bo byłem przekonany, że takie mulenie to norma przy tego typu obliczeniach. P.S. Nom, zapomniałem dodać, że to NSFW ;)
remanent Napisano 6 Lipiec 2016 Napisano 6 Lipiec 2016 Gratulacje, auto mega fajne. Dużo lepiej się prezentuje w kadrze 16:9 ja bym nawet spróbował szerszego jak w westernie 1,85:1 albo 2,39:1 BTW czy odgadłeś dlaczego DR robi takie błędy na teksturach? Mam to samo Vrayforc4d i autor plugina tylko zwala winę na sprzęt albo sterowniki. Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam!
Pawlito Napisano 6 Lipiec 2016 Autor Napisano 6 Lipiec 2016 (edytowane) @remanent: A zobaczę, bo robię teraz testy na jednego kompa ale zarzucę zaraz noda i to sprawdzę. Już się pogodziłem z niewygodą renderowania na dwa kompy osobno :D To się jeszcze porenderuje troszkę, ale nagrałem renderowanie przykładowej klatki. Wychodzi na to że dalej jest lypa. Jednak nie obstawiam winy V-Raya, wcześniej było dobrze i nie miałem takich problemów. Kabel sieciowy, lub karta. Ale nie zaprzątam sobie tym głowy bo efekty z FumeFXa (które teraz testuje) też nie poszłyby na dwa kompy z DR. [video=youtube_share;cH7j5k7CW9s] Wygląda że prekalkulacje gi idą dobrze, a gdy dochodzi do renderingu pojawiają się kłopoty. Wygląda że nie wszystkie tekstury doszły do noda. A te jaśniejsze kwadraciki to kurz z FFX którego nie widzi node. edit: muzyczka przygrywa w tle i można pogonić odtwarzanie x2 aby nie usnąć podczas projekcji, haha. Edytowane 6 Lipiec 2016 przez Pawlito
remanent Napisano 6 Lipiec 2016 Napisano 6 Lipiec 2016 Z tego co się orientowałem mój vray wysyła tekstury po kablu sieciowym przed startem każdej klatki. I nigdy nie wiadomo której zabraknie albo w której klatce. Czasem są to drobne rzeczy, które ciężko wyłapać np mapa glossinesa albo bump. Używam switcha i zastanawiałem się też czy to nie jego wina, ale skoro u Ciebie jest jeden node podpięty kablem to widać nie.
Pawlito Napisano 6 Lipiec 2016 Autor Napisano 6 Lipiec 2016 (edytowane) Ok, poradziłem sobie z DR i cofam to co powiedziałem na temat współpracy FumeFXa ze Spawnerem bo wszystko działa. A oto rozwiązanie. W razie problemów, pliki zewnętrzne, tak w przypadku tekstur, jak i plików z symulacji FFX, trzeba skopiować do rendernoda w tą samą lokację co mieliśmy na workstation. Włączając w to literę napędu. W przypadku FFX, najlepiej skopiować pliki tam gdzie ustawiliśmy folder Cache (dla default, wavelet turbulence i retimera). [video=youtube_share;zfQ2lAwbxEA] Yo! Edytowane 6 Lipiec 2016 przez Pawlito
remanent Napisano 7 Lipiec 2016 Napisano 7 Lipiec 2016 Hej, dzięki za radę! Robiłem tak jak mówisz poza literą dysku więc ścieżka była inna. Trzeba to teraz sprawdzić.
Pawlito Napisano 12 Lipiec 2016 Autor Napisano 12 Lipiec 2016 (edytowane) Joł! A oto nowa porcja renderów testowych. Idąc za radą postawiłem na kinowy format 1.85, początkowo się opierałem temu bo szkoda mi było niewykorzystanej powierzchni (na monitorach 16:9 byłby pasy). Ale decyzja zapadła gdy wziąłem pudełko m.in. z Prometeuszem i odczytałem format 2.40:1 (!), ale stwierdziłem że to zbyt radykalne i najlepiej będzie wybrać 1.85. Pierwszy gif jest w nowym formacie. Miałbym pytanie do kogoś doświadczonego w temacie renderowania filmików. Czy lepiej po wyrenderowaniu upscaleować pliki do szerokości 1280 (typowe HD) czy pozostać przy oryginalnym rozmiarze i liczyć że odtwarzacze nie rozmyją obrazu (ewentualnie wstępnie podostrzyć)? Powyżej ostatnia sekwencja jazdy, coś jakby zawinięcie na ręcznym. Po przyjrzeniu się można dostrzec puszczenie nogi z hamulca gdyż przygasają światła stop. Staram się, a jak :) Dalej zachęcam się do dzielenia pomysłami, o ile to możliwe wprowadzę je do realizacji. Jeszcze raz dzięki Loozack - super podpowiedzi. Pozdro600 (na rejonie) :) Edytowane 12 Lipiec 2016 przez Pawlito dodatkowe info
polka dot Napisano 12 Lipiec 2016 Napisano 12 Lipiec 2016 taki rękaw to miałem w fieście 1.1 '89. zarzuć tą dupą!
Pawlito Napisano 12 Lipiec 2016 Autor Napisano 12 Lipiec 2016 Tor jazdy już zafiksowany. Na życzenia postaram się o jakąś sekwencję z wyłączonym esp ale nie obiecuję.
Pawlito Napisano 7 Sierpień 2016 Autor Napisano 7 Sierpień 2016 Cześć Dograłem sekwencję driftującą, cała animacja jest w stadium mocno zaawansowanym, większość renderowania po 2ch tygodniach wykonana. W mojej opinii wygląda to nie najgorzej, tym bardziej jak na debiut nie żebym się tłumaczył, ale może jeszcze w tym miesiącu będę mógł oddać Wam pod ocenę. Jeśli filmik się przyjmie mam pomysł na nowy bardziej realistyczny (w sensie mniej abstrakcyjny) film w rodzaju Touge, czyli grip po górskich serpentynach. Materiału uzbierało się na ok. 2 minuty w 24 kl./s. Dźwięki myślę że da się skołować z Youtuba dużo jest nagrań z silnikami SR20 (jak w 200SX, S14, S15) lub RB20 (Skyline R32) różnią się liczbą cylindrów 4 vs 6 ale brzmią podobnie. Fachowcy! Podbijam pytanie. Opłaca się powiększać ramki które renderuję w 888x480 na 1280x692 (1.85)? Czy pozostawić w oryginalnej rozdzielczości? Nie wiem którą opcję wybrać... hmmm Cheers!
Loozack Napisano 8 Sierpień 2016 Napisano 8 Sierpień 2016 Powiększaj ramkę, powiększaj, choćby po to, że czasem pojawiają się problemy przy wrzucaniu filmików z niestandardowymi rozmiarami na różne serwisy. Fajne, dynamiczne ujęcie z tą ciężarówką, może tylko przybrudziłbym jej trochę szyby bo teraz są idealnie czyste, poza tym jest gicior, czekam na udźwiękowioną wersję :) Pozdrawiam.
Loozack Napisano 8 Sierpień 2016 Napisano 8 Sierpień 2016 Lepiej trochę zwolnij bo masz jakieś przepięcia pod silnikiem ;)
Pawlito Napisano 8 Sierpień 2016 Autor Napisano 8 Sierpień 2016 Loozack: OK spoko, zrobi się! Wersję udźwiękowioną obejrzysz jeszcze tego miesiąca. Dzięki za rady, dzięki za pochwały. A póki co, ruszamy z kopyta :) To nie spięcia żadne, wszystko w oparciu o refki, przykład - Supra, przewiń do 2:00 https://www.youtube.com/watch?v=WaMHD4IXOHE A fachowo nazchyfa się to "anti lag", po puszczeniu gazu niespalone paliwo trafia do kolektora wydechowego przed turbo, spala się tam i zmniejsza zjawisko tubo dziury. I przy okazji malutki spoiler bo dźwięki będę brał z zamieszczonego filmiku.
Loozack Napisano 8 Sierpień 2016 Napisano 8 Sierpień 2016 Wo, no proszę, nie wiedziałem o czymś takim, my bad ;)
Pawlito Napisano 4 Wrzesień 2016 Autor Napisano 4 Wrzesień 2016 Siemano Zamieszxzam wstępnie zmontowaną i udźwiękowioną wersję piolotazowej animacji. Chciałbym abyście podzielili się wrażeniami i wypowiedzieli się co gra a co nie. Wszystko od montażu ujęć i udźwiękowienia mogę zmienić. Już trochę za długo nad tym siedzę i niektóre sprawy zaczęły mi umykać. Zachęcam do komentów, propozycji, wytykania błędów. Pozdro. [video=youtube_share;QwQ4N3Axw80]https://youtu.be/QwQ4N3Axw80
keajra Napisano 4 Wrzesień 2016 Napisano 4 Wrzesień 2016 1. Muza - kwestia gustu, ale na moj wlasnie gust nie pasuje (nie mowiac juz ze ogolnie nie lubie takowej). 2. Wsadz jakis statyczny kask w miejsce kierowcy, aby nie wygladalo to na samodriftujacy samochod googla. Ale chyba renderu juz nie zmieniasz? 3. Za duzo szumu w renderze, chociaz to moze i dobrze bo inaczej render przypominalby duzo bardziej cut scenke na silniku gry. 4. Jakis plynniejszy monatz by sie przydal, z fade miedzy ujeciami. Ogolnie dobra robota. Model bardzo dobry - render juz mniej dobry. Animacja ogolnie ok, ale czuc czasem (szczegolnie gdy samochod sie zatrzymuje) sztucznosc.
Pawlito Napisano 4 Wrzesień 2016 Autor Napisano 4 Wrzesień 2016 1.ok 2.kierowca jest na swoim miejscu oraz jego kask ;) 3.ok czaję, ja tego już nie przerenderuję, zdaję sobie sprawę z niedostatków renderów ale ten etap zakończony. Mówimy o wszystkim co później, czyli montaż udźwiękowienie. 4.dobrze, pomyślimy podziękował :)
maaaad Napisano 4 Wrzesień 2016 Napisano 4 Wrzesień 2016 Ogólnie całkiem fajnie, chociaż faktycznie, samochód momentami trochę jakby sztucznie się zachowywał. No i tuman kurzu i pyłu - za szybko leci do góry, za szybko znika. Na desce rozdzielczej jest za dużo Plaka ;)
Pawlito Napisano 7 Wrzesień 2016 Autor Napisano 7 Wrzesień 2016 (edytowane) Hejka [video=youtube_share;iduc2BDr4kc]https://youtu.be/iduc2BDr4kc Poprawiona wersja w udźwiękowieniu już kompletnym, dodałem w Vegasie pan dla dźwięków i teraz słuchając na słuchawkach można z grubsza umiejscowić ich źródła. Chyba potencjał tej scenki już wykorzystałem, lecz dalej jakbyście mieli pomysły, sugestie, opinie to piszcię i w miarę możliwości wezmę je pod uwagę. Zmieniłem poprzedni podkład z tamtego remiksu na oryginał Chaka Khan - Ain't Nobody ale YT marudzi o prawa autorskie, więc ten też nie pozostanie w finalnej wersji. Macie lepsze propozycje? @maaaad: A Plak, plak, jaki plak? Wreszcie wygooglowałem. Tapicerkę czyszczę zazwyczaj szmatką na sucho a tutaj robiłem z refek i może ktoś pociągnął czymś na połysk do zdjęcia :) A co do kurzu i pyłu, no wietrznie jest, chociaż mimo to za bardzo leci, fakt. Cheers! Edytowane 8 Wrzesień 2016 przez Pawlito
DrRambo Napisano 7 Wrzesień 2016 Napisano 7 Wrzesień 2016 Za szybko znika chmura piaskowa i ogólnie jest za mało piachu spod kół się sypie, szczególnie przy driftowaniu. Dodatkowo bardziej bym na koniec zakurzył to auto. Tutaj fajnie widać to o czym mówie:
wujek_kane Napisano 7 Wrzesień 2016 Napisano 7 Wrzesień 2016 A nie lepiej w ogóle bez tej muzyki? Udźwiękowienie jest ciekawe, a muzyka je cały czas zagłusza.
dexter47 Napisano 7 Wrzesień 2016 Napisano 7 Wrzesień 2016 może to ci coś podpowie Ps w scenach z zewnatż dodaj odgłos wiartu
Pawlito Napisano 10 Wrzesień 2016 Autor Napisano 10 Wrzesień 2016 (edytowane) Hejka Wszystkim komentującym dziękuję za aktywności, podbijam z ukończonym filmem. [video=youtube_share;N_dtq3fXfe4] Jest to moja debiutanka animacja i bynajmniej nie tłumaczę się ze swoich błędów, a chcę powiedzieć że wiele rzeczy w zasadzie robiłem na intuicję. Dlatego tym chętniej przyjmę krytykę i opinie odnośnie tej animki. Jeżeli według Was filmik rokuje, mam pomysł na następną animację juz w typowych torowo asfaltowych klimatach. Dlatego Wasze opinie są dla mnie takie ważne. Komentujcie każdy aspekt który przyjdzie Wam do głowy (nie wiem, thumbnaila na YT) wtedy będę wiedział co z perspektywy widzów jest ważne i na co uważać. Co do samych błędów to wyłapałem że na ujęciu z wnętrza zawiesiła się wskazówka od obrotomierza, którą pamiętam że dosyć pieczołowicie animowałem (dammit!). A co do muzyki, próbowałem wersję bez podkładu i wyglądało to ubogo - ewidentnie czegoś brakowało, dlatego zmniejszyłem głośność aby nie zagłuszać SFXów. Lajkujcie, komentujcie, hejtujcie ile wlezie byle konstruktywnie :) Pozdro 600! Edytowane 11 Wrzesień 2016 przez Pawlito
keajra Napisano 10 Wrzesień 2016 Napisano 10 Wrzesień 2016 Ogolnie to gratki za ukonczenie i wyszlo spoko. Jak dla mnie za duzo szumu jak Ci juz mowilem i chyba za duzo postpro - obraz wydaje sie bardzo kiepskiej jakosci. A te flary/halo za intensywne. Ogolnie przyzwoita robota, ale mam wrazenie ze mozna bylo spedzic wiecej czasu na renderze.
michalo Napisano 10 Wrzesień 2016 Napisano 10 Wrzesień 2016 Zgadzam się, że render mógł by być lepszy. Niektóre efekty, jak płomień z rury przy starcie do drifta wokół ciężarówki, za mało widoczne. Też dźwięk ze środka kokpitu brzmi jak zmiana biegów, trochę nazbyt czeęsta - chociaż ja tam się nie znam, to tylko moje wrażenie. Ogólnie fajnie, dynamicznie. Widać co potrafisz zrobić a czego jeszcze nie do końca. Obejrzałem cały. Dobra robota.
Pawlito Napisano 10 Wrzesień 2016 Autor Napisano 10 Wrzesień 2016 (edytowane) Można było, ja wiem ale łapię małe paranoje jak widzę listonosza że przychodzi z rachunkiem za prąd i idę do parabanku po kredyt :D Spoko, czekam na AMD Zena i jeśli będzie taki jak zapowiadają, to koniec z upscalingiem ramek do HD. Bo właśnie jego mógłbym obwinić za jakość renderów i jutub dorzucił od siebie (porównując z wersją "niezamieszczoną"). Dzięki! A co odnośnie kwestii innej niż techniczna czyli ta kiepska jakość renderu? A co do filmu - nie nudny? Edytowane 10 Wrzesień 2016 przez Pawlito
Sebazx6r Napisano 10 Wrzesień 2016 Napisano 10 Wrzesień 2016 (edytowane) Napisze swoje odczucie bo ogólnie kawal świetnej roboty i nie kaze Ci nic zmieniać. Dla mojego ADHD zdeka długie. Troche przewijałem. Początek za długi. 3 ujecie z autem co przejeżdża z lewej na prawą. Odbiłbym lustrzanie. W poprzednim jedzie z prawej na lewą. akie dziwne odczucie. Trochę się w tym gubie. Tu w okolicy bym przyciął początek i rozpoczą drift. Ujecia z kabiny niepotrzebne. Za słabe materiały. Textuterk brak. Zostawilbym ujęcia z maski i nadkola przy kołach. Wiecej statycznych kamer ;). Moja muza to to : Edytowane 10 Wrzesień 2016 przez Sebazx6r orto xD pewnie jest tego wiecej.
Pawlito Napisano 10 Wrzesień 2016 Autor Napisano 10 Wrzesień 2016 (edytowane) No proszszsz a mówiom że 4x4 nie potrafio dryftować :D Ale to Ken Block, wszystko jaaaasne :) a na poważnie: co do przydługiego wstępu, chciałem takie intro przedstawiające enviro, jak było tu pokazane ładnie :) Ogólnie film ma ćwierć wieku, więc trendy mogły się pozmieniać :) Dzięki! A rozbarwienie - kolory nie biją po oczach, obraz nie za kontrastowy? Edytowane 10 Wrzesień 2016 przez Pawlito
Loozack Napisano 14 Wrzesień 2016 Napisano 14 Wrzesień 2016 Na początek wielkie gratulacje za ukończenie projektu! Trzeba mieć dużo samozaparcia, żeby samemu się non stop motywować i nie zważać na pojawiające się trudności. Co do samej animacji to może wypiszę w punktach, jakie w mojej opinii ma plusy i minusy: + fajny pomysł na pustynny drift, + sporo ciekawych ujęć, szczególnie tych z bliska, + dobre dźwięki silnika, a przy ujęciu z deski rozdzielczej również odbijających się kamyczków, + bardzo dobry model auta, - niezbyt mi pasuje muzyka, która jest za spokojna do tak dynamicznych akcji, - jakość kompresji i upscaling niestety ale są widoczne, - czasem kamera potrafi rwać, jak choćby w 0:55, - model jazdy również czasem trochę szwankuje i zachowuje się nienaturalnie, zwłaszcza gdy samochód się zatrzymuje, - szkoda, że nie ma więcej ujęć jak to ostatnie od 1:00 do 1:23, gdzie głównym bohaterem jest auto. Ogólnie to zrobiłeś kawał dobrej roboty, szczególnie, że wszystko ogarniałeś sam, ale przez to właśnie film trochę ucierpiał, już Ci mówię dlaczego. Gdybyś był jedynie reżyserem to nie miałbyś oporów przed usuwaniem niepotrzebnych ujęć lub zwężaniem kadrów i skupianiem się na czystej akcji, ale jako twórca całości naturalnie chciałeś pokazać ogrom swojej pracy, stąd dużo rozległych ujęć na teren w pierwszej połowie filmu, gdzie auto wydaje się tylko dodatkiem do scenerii a nie na odwrót. Czekam teraz na Twój kolejny filmik, gdzie zdobyte doświadczenie na pewno mocno zaprocentuje :) Pozdrawiam. 1
Pawlito Napisano 14 Wrzesień 2016 Autor Napisano 14 Wrzesień 2016 (edytowane) Dzięki Loozack! Twój przedostatni akapit: Wow aż tak to widać? edit: właśnie we wspomnianym 0:55 miałem uciąć ujęcie, ale mi było szkoda (bo kilowatogodziny) co celnie wychwyciłeś. W ogóle dzięki za feedback z całego wątku, podrzuciłeś mi od groma pomysłów. Mam prośbę aby każdemu komu moja produkcja się podoba (bądź nie) wyraził swoje zdanie i oceniał filmik na YouTube. Pozdrawiam! Edytowane 14 Wrzesień 2016 przez Pawlito
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się