Skocz do zawartości

Obiekty 3d: WYPOCINY Hatreda


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 105
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

to w pysku to podklad z texportera wiec bedzie inne, tylna noga nie robiona jeszcze, ogonek do zamiany, jakis piuropusz z przezroczystoscia jescze musze zapodac itd... wip :) no a oko co w nim nie tam bardzo? jakies poprostu oko jakiejs besti z googli (nazwa unusual pale eye cheba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od pewnego czasu postanowilem znalezc sobie "idealny" (no tego sie raczej nieda) model czlowieka polci meskiej na ktorego kanwie bede mogl robic inne postacie

 

po 3 dniach modelowania wyszlo takie cus:

 

1463 trojkaty,

 

wszytko zbudowane z 4katow

 

czekam na konstruktywne komentarze/krytyke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na ideał to ma za szeroki tors ( u mężczyzny powinny to być +/- dwie szerokości głowy). Brak "kulki" barku- biceps i triceps przechodzą w mięśnie pleców tak, że nie da się tego zanimować. Klatka chyba odrobinę za mocno wychodzi przed szyję. Coś nie tak z tyłkiem (ja tam mam wgłębienie, nie wiem czy to powszechne ;) ) i z kroczem- IMHO są ciut za bardzo uproszczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no dziuki ty tam nei zobaczysz bo docelowo koles ma miec majtasy na sobie, krocze? hmm moge mu "rozbudowac" :) tors jak tors ten mial byc idealnym pakerem bardziej (no moje przejezyczenie), kulke juz dorobilem, ale zastanawiam sie nad plerami to co dokladnie mam tam dac? jak ulozyc te trojkaty?

 

(edit: oto konceptcik Grzesia nie obrazil sie wogole)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... hmmm ładnie by było wczesniej spytać Grzesia o pozwolenie ,w kilku miejscach minąłeś się z konceptem przez co postać wydaje sie dziwnie nieproporcjonalna ale siateczka dość czysto prowadzona wiec nie powinno być problemów z korektą ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"zrobiulem to na odchodnym", "bylo to dla celow wyzszych", no wiem wiem, nie mam nic na swoja obrone :( jutro zapytam go o zdanie a narazie usune

 

edit: nie obrazil sie

 

co z tymi plecami jak mam je zdeformowac?

 

1496 trisow, wszystko w 4katow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no kcialo kcialo, myslalem nad tymi cieniami zeby dodac tak jak mowiles RK, ale nie mialem zaduzo pomyslu gdzie je dokladnie umiejscowic, tak samo co do rogow, jak znajde jakies fajne zdjecie rogow, albo jakis ciekawy pomysl na texturke to zmienie

 

Darkelf, Empeck dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

futerko swini tez mi sie podoba, o co bym zadbal - o rogach juz wiesz (poszukaj w niecie zdjec kozic gorskich ), sam ryj moglby sie bardziej swiecic - jak u prawdziwego piga sprawiajacy wrazenie mokrego; oko - nieco ostrzejszy refleks nada nieco wiecej realizmu, mozesz takze pobawic sie nieco z jego kolorem.

 

A co do drugiego modelu ... - moze warto poszukac jakichs dobrych referek, imitacja zwijajacej sie skory pod piersiami jest nie najlepsza.

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polycount: 651 triangles

texture: 3x 1024x1024 (na 512tkach wyglada dosc podbnie, ale zrobilem na duzych bo w tym ograniczen nie mialem i moglem sie wyzyc :) )

 

edit: no i oficjalny bycur jaki znajdzie sie na naszej stronie :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fotka mojego kumpla z bylej pracy :) az szkoda ze sam cyfraka niemam niezlego bym boosta dostal przy takich duperelach :D

 

BTW: fotki mialem tylko od 3 bokow wiec gore musialem dorysowac (jak mozna zauwazyc) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona Burżuazji (http://www.burzuazja.innyswiat.pl) została zaktualizowana. Ekipa projektu pracuje nad stworzeniem techdema, które przybliża się coraz bardziej. Dzisiejsza aktualizacja przyniosła pierwsze screeny z nowego silnika gry, Torque. (http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,2,news,2157)

(screeny: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1041 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1040 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1039 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1038 )

 

Zaprezentowane grafiki pochodzą z wersji pre-techdemo, są zaledwie przedsmakiem tego, co czeka nas w produkcie, już teraz jednak można ocenić poziom i klimat projektu. Zaprezentowana lokacja, a właściwie projekt interioru lokacji, zwie się Aktywne Kopalnie i odbiega nieco od tego, do czego przywykliśmy w grach postapokaliptycznych - ale też jest to tylko jedna z planowanych lokacji.

 

Grupa pracuje nad wydaniem dema, które będzie składać się z kilku zadań do wypełnienia, kilku lokacji i postaci niezależnych je wypełniających. Demo najprawdopodobniej będzie publicznie dostępne.

Posuwają sie prace nad fabularną stroną gry i opisem swiata. Zaktualizowany został dział Fabuła na stronie projektu. Rozbudowywany jest też Oi'burżuj, system RPG gry, między innymi o funkcje dotyczace rzemieślnictwa i używania przedmiotów.

 

Jako konkluzję ekipa opublikowała też nowe artworki koncepcyjne.

(koncepty: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1037 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1036 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1035 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1016 )

 

I jeszcze drobne ogłoszenie od szefa projektu:

 

W zwiazku zaś z przyśpieszeniem prac nad Demem poszukujemy grafików 2D i 3D, którzy pomogliby z nami tworzyć Burzuazję. Jeśli tylko jesteś chętny - pisz na: [email protected]

 

 

Link: http://www.burzuazja.innyswiat.pl

 

greebo9mf.jpg

greebo22ns.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada sie ciekawe, tylko tekstura na scianach troche miejscami jakby rozciagnieta w pionie. Ogolnie tak trzymac :)

Jesli oswietlenie to lightmapy, to ciekaw jeszcze jestem, jak do tej sceny wpasuja sie potem postacie z gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim, minęło prawie 10 lat od mojego pierwszego postu tutaj. Dożo się już nie udzielam, ale i tak od czasu do czasu wpadam w poszukiwaniu młodych talentów i inspiracji :D

Jakoś tak z sentymentu postanowiłem zaprezentować wam jako pierwszym (prawie bo znajomi widzieli już wipy :) ) portfolio z pewnym wycinkiem artu który przez ten czas powstał. Czytając pierwszy wpis w tym wątku aż mi się łezka w oku zakręciła ;)

 

01_Head_Left.gif

 

oto i stronka: http://www.hatred.pl

 

No i jak przed 10 laty:

Uprzejmie zwracam się o konstruktywne komentarze, oraz opinie mości grafików.

 

a tutaj za rada Adka kilka promo obrazków, więcej po kliknięciu w folio :)

 

GoWJ_25.jpg

GoWJ_20.jpg

GoWJ_03.jpg

GoWJ_06.jpg

GoWJ_07.jpg

Bulletstorm_14.jpg

ComeMidnight_14.jpg

Edytowane przez Hatred
dodałem img
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetne!

szkoda że nie widać obrazków z pierwszych postów- fajnie by było zobaczyć progres skilla :)

Ta burżuazja za czasów przed afterfallem kilku zajebistych grafików "wychowała" - super !

Miło sobie powspominać początki i fajnie obserwować wasze ścieżki kariery.

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetne!

szkoda że nie widać obrazków z pierwszych postów- fajnie by było zobaczyć progres skilla :)

pozdr!

 

nom niestety forum nie zatrzymało tego :D

mam tylko takie klocki z img shacka starego odkopane:

 

https://imageshack.com/i/2obullyboar8djj

https://imageshack.com/i/9mgreebo5njj

https://imageshack.com/i/95fabryka6tmj

https://imageshack.com/i/7ygreebo8vqj

https://imageshack.com/i/7i12lyj

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności