Hatred Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Napisano 6 Grudzień 2004 no i jescze troszke tego samego (mam nadzije ze z pracy mnie nie wyzuca za udostepnianie tego :) ) aha no i rig taki na predce zrobiony i b.niedopracowany wiec sie powyginalo tam gdzie nie trzeba zdziebko za to srry
ftorek Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 hyhy - spox mi sie podoba chociaz jeszcze sporo do zrobienia :) pozdrawiam
Hatred Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Napisano 6 Grudzień 2004 nom myslalem ze juz przepadles :) ftorku melduj co tam slychac na PM, jak tam widze ze sie juz rozlozyles na miejscu? :)
giorgione Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 musisz jeszce posiedzieć nad ustawieniami vertyexów - bo na razie to budziki i rece nie wyglądają najlepiej. No i teksturkę przydałoby sie poprawic na dłoniach i nogach:) pozdr giorgione
Hatred Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Napisano 6 Grudzień 2004 oh shit! w pracy musze cos zrobic z monitorem bo w domu te rendery megaciemne wyszly (a poza tym megacienka postac az mi sie przestala podobac)
Hatred Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 troszke czasu mialem wiec zaczelem skubac tekturke mutaka oto maly progres z wipka:
Łukasz Burnet Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 faaajny ;), samo oko troszke dziwne i w pysku tak cos za ostra ta czerwien tak wg mnie pozdrawiam :)
Hatred Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 to w pysku to podklad z texportera wiec bedzie inne, tylna noga nie robiona jeszcze, ogonek do zamiany, jakis piuropusz z przezroczystoscia jescze musze zapodac itd... wip :) no a oko co w nim nie tam bardzo? jakies poprostu oko jakiejs besti z googli (nazwa unusual pale eye cheba)
Hatred Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 pocieniuje pocieniuje ale jak texturke bede juz mial w calosci :)
_michal Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 ale świnia ;) fajny będzie jak go skończysz.
spinoza Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 ..podoba mi sie to przejscie z dłuższego futra na garbie do krótkiego na brzuchu ... nie lekceważ rogów, mozna na nich pokazać fajny detal a na razie wygladają jak oteksturowane texturą kamienia :)...
Hatred Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 od pewnego czasu postanowilem znalezc sobie "idealny" (no tego sie raczej nieda) model czlowieka polci meskiej na ktorego kanwie bede mogl robic inne postacie po 3 dniach modelowania wyszlo takie cus: 1463 trojkaty, wszytko zbudowane z 4katow czekam na konstruktywne komentarze/krytyke
RK Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Jak na ideał to ma za szeroki tors ( u mężczyzny powinny to być +/- dwie szerokości głowy). Brak "kulki" barku- biceps i triceps przechodzą w mięśnie pleców tak, że nie da się tego zanimować. Klatka chyba odrobinę za mocno wychodzi przed szyję. Coś nie tak z tyłkiem (ja tam mam wgłębienie, nie wiem czy to powszechne ;) ) i z kroczem- IMHO są ciut za bardzo uproszczone.
Hatred Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 nie no dziuki ty tam nei zobaczysz bo docelowo koles ma miec majtasy na sobie, krocze? hmm moge mu "rozbudowac" :) tors jak tors ten mial byc idealnym pakerem bardziej (no moje przejezyczenie), kulke juz dorobilem, ale zastanawiam sie nad plerami to co dokladnie mam tam dac? jak ulozyc te trojkaty? (edit: oto konceptcik Grzesia nie obrazil sie wogole)
spinoza Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 ... hmmm ładnie by było wczesniej spytać Grzesia o pozwolenie ,w kilku miejscach minąłeś się z konceptem przez co postać wydaje sie dziwnie nieproporcjonalna ale siateczka dość czysto prowadzona wiec nie powinno być problemów z korektą ...
Hatred Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 "zrobiulem to na odchodnym", "bylo to dla celow wyzszych", no wiem wiem, nie mam nic na swoja obrone :( jutro zapytam go o zdanie a narazie usune edit: nie obrazil sie co z tymi plecami jak mam je zdeformowac? 1496 trisow, wszystko w 4katow
Hatred Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 mutek i gruby co by pokazac jakiej wielkosci ma byc ten swiniobycur
RK Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Fajne pomysły ale modelom brak trochę detali- tak jakby teksturzyście się nie chciało (bo geometria jak najbardziej ok).
_michal Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Świnia świetna. Za texturkę futerka respect.
Hatred Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 nie no kcialo kcialo, myslalem nad tymi cieniami zeby dodac tak jak mowiles RK, ale nie mialem zaduzo pomyslu gdzie je dokladnie umiejscowic, tak samo co do rogow, jak znajde jakies fajne zdjecie rogow, albo jakis ciekawy pomysl na texturke to zmienie Darkelf, Empeck dzieki :)
rzuq Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 futerko swini tez mi sie podoba, o co bym zadbal - o rogach juz wiesz (poszukaj w niecie zdjec kozic gorskich ), sam ryj moglby sie bardziej swiecic - jak u prawdziwego piga sprawiajacy wrazenie mokrego; oko - nieco ostrzejszy refleks nada nieco wiecej realizmu, mozesz takze pobawic sie nieco z jego kolorem. A co do drugiego modelu ... - moze warto poszukac jakichs dobrych referek, imitacja zwijajacej sie skory pod piersiami jest nie najlepsza. powodzenia
Hatred Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 co do tamego grubasa to jak go widze to mam nonstop coraz wiekszy zamiar zeby go zrobic odnowa, bo dochodze do wniosku ze go zabardzo nie pomaluje takiego jaki jest, ale narazie niemam na niego sil :) za rok za rok :)
Hatred Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 przyszlosc nowych gier: box i teapot oba z mapa diuffuse, normal mapa,specularem i paralax mapingiem (thnx dla Darek i Viper)
Hatred Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 Polycount: 651 triangles texture: 3x 1024x1024 (na 512tkach wyglada dosc podbnie, ale zrobilem na duzych bo w tym ograniczen nie mialem i moglem sie wyzyc :) ) edit: no i oficjalny bycur jaki znajdzie sie na naszej stronie :) :)
_michal Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 domki fajne, trochę śmieszne, ale przyjemne dla oka. tej 1024 istotnie nie widać, ale możliwe że to dlatego że mały render. pokaż siatkę ;>
Hatred Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 a tu taki projekcik swiezy ktory zaczelem :) (koncept onebadmota)
mirach Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 Wszystko wyglada bardzo pozytywnie :) Szczegolnie BOX z normal mapami :) No ale nie powiesz, dzik a zwlaszcza wlosy sa super :)
polka dot Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 błagam zrobcie w tej grze mnustwo krwi flaków wybuchających ciał i brutalnosci prosze prosze prooooszeeee ;>
Hatred Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 a zeby nie bylo ze praca nad BZ ustala to jakiegos skrina tu wygrzebalem, texturka 256x256 polycount kolo 170 niepamietam zabardzo :)
Łukasz Burnet Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 bardzo fajne, teksturka jest rewelka , naturalnie wyszla, a wlasnie malowales czy zabawa z fotami itp ? :) pozdro
Christian Noir Stein Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 Świetny tex - sam cykałes fotki czy sklejone ? Wyglada ekstra.
Hatred Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 fotka mojego kumpla z bylej pracy :) az szkoda ze sam cyfraka niemam niezlego bym boosta dostal przy takich duperelach :D BTW: fotki mialem tylko od 3 bokow wiec gore musialem dorysowac (jak mozna zauwazyc) :)
Hatred Napisano 4 Czerwiec 2005 Autor Napisano 4 Czerwiec 2005 Strona Burżuazji (http://www.burzuazja.innyswiat.pl) została zaktualizowana. Ekipa projektu pracuje nad stworzeniem techdema, które przybliża się coraz bardziej. Dzisiejsza aktualizacja przyniosła pierwsze screeny z nowego silnika gry, Torque. (http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,2,news,2157) (screeny: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1041 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1040 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1039 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1038 ) Zaprezentowane grafiki pochodzą z wersji pre-techdemo, są zaledwie przedsmakiem tego, co czeka nas w produkcie, już teraz jednak można ocenić poziom i klimat projektu. Zaprezentowana lokacja, a właściwie projekt interioru lokacji, zwie się Aktywne Kopalnie i odbiega nieco od tego, do czego przywykliśmy w grach postapokaliptycznych - ale też jest to tylko jedna z planowanych lokacji. Grupa pracuje nad wydaniem dema, które będzie składać się z kilku zadań do wypełnienia, kilku lokacji i postaci niezależnych je wypełniających. Demo najprawdopodobniej będzie publicznie dostępne. Posuwają sie prace nad fabularną stroną gry i opisem swiata. Zaktualizowany został dział Fabuła na stronie projektu. Rozbudowywany jest też Oi'burżuj, system RPG gry, między innymi o funkcje dotyczace rzemieślnictwa i używania przedmiotów. Jako konkluzję ekipa opublikowała też nowe artworki koncepcyjne. (koncepty: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1037 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1036 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1035 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1016 ) I jeszcze drobne ogłoszenie od szefa projektu: W zwiazku zaś z przyśpieszeniem prac nad Demem poszukujemy grafików 2D i 3D, którzy pomogliby z nami tworzyć Burzuazję. Jeśli tylko jesteś chętny - pisz na: [email protected] Link: http://www.burzuazja.innyswiat.pl
aartii Napisano 4 Czerwiec 2005 Napisano 4 Czerwiec 2005 Zapowiada sie ciekawe, tylko tekstura na scianach troche miejscami jakby rozciagnieta w pionie. Ogolnie tak trzymac :) Jesli oswietlenie to lightmapy, to ciekaw jeszcze jestem, jak do tej sceny wpasuja sie potem postacie z gry.
Gość jagi Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 nawet ciekawie to sie zapowiada tylko, jeszcze te texturki przydaloby sie "podrasowac" :P
Hatred Napisano 12 Czerwiec 2005 Autor Napisano 12 Czerwiec 2005 a co mi tam pochwale sie :) w kioskach w 10 krajach swiata jest juz do dostania moja pierwsza gra :) Oil Tycoon2 :) ( copyright belong to Drago ent :P) na dniach zapodam jakis modelek ktory sie tam znalazl :D
kurt_hectic Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 bravo :)> pozdro. p.s ja nie bede podal mojega nama. po co, zaistnialem jako hectic, i koniec, na kazdej grze bedzie nick. tyle.> oczywiscie wg, was to glupie..czyz nie ?
sartr Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 no Kongratulejszyn Heatred!!!:)pierwsze koty za płoty:) Kurt - jesli ktos bedzie Cie chciał umiescić w kredytkach to jesli o mnie chodzi mozesz tam byc uwidoczniony nawet jako "Kacperek z Bytomia"
Hatred Napisano 12 Czerwiec 2005 Autor Napisano 12 Czerwiec 2005 a co do nicka to nie glupie mysle, ja sam dopiero jak gra poszla do tloczenia (czyli dzien po wpisywaniu creditsow :) ) pomyslalem ze szkoda ze nie wcisnelem tam "hatred" po imieniu :(
_michal Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 Gratulacje! powodzenia w następnych projektach
Por@szek Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Gratulejszyn:) Czekamy na wiecej, a i powiedz kiedy bedzie Oil dostepny jestem ciekaw jak to wyglada. Do uGGadania.
Hatred Napisano 13 Czerwiec 2005 Autor Napisano 13 Czerwiec 2005 no juz jest dlatego pisze :D w kiosku w poniedzialek kupilem za 10zl :D
Hatred Napisano 27 Lipiec 2014 Autor Napisano 27 Lipiec 2014 (edytowane) Cześć wszystkim, minęło prawie 10 lat od mojego pierwszego postu tutaj. Dożo się już nie udzielam, ale i tak od czasu do czasu wpadam w poszukiwaniu młodych talentów i inspiracji :D Jakoś tak z sentymentu postanowiłem zaprezentować wam jako pierwszym (prawie bo znajomi widzieli już wipy :) ) portfolio z pewnym wycinkiem artu który przez ten czas powstał. Czytając pierwszy wpis w tym wątku aż mi się łezka w oku zakręciła ;) oto i stronka: http://www.hatred.pl No i jak przed 10 laty: Uprzejmie zwracam się o konstruktywne komentarze, oraz opinie mości grafików. a tutaj za rada Adka kilka promo obrazków, więcej po kliknięciu w folio :) Edytowane 28 Lipiec 2014 przez Hatred dodałem img
Fr3d3k Napisano 28 Lipiec 2014 Napisano 28 Lipiec 2014 świetne! szkoda że nie widać obrazków z pierwszych postów- fajnie by było zobaczyć progres skilla :) Ta burżuazja za czasów przed afterfallem kilku zajebistych grafików "wychowała" - super ! Miło sobie powspominać początki i fajnie obserwować wasze ścieżki kariery. pozdr!
Hatred Napisano 28 Lipiec 2014 Autor Napisano 28 Lipiec 2014 świetne! szkoda że nie widać obrazków z pierwszych postów- fajnie by było zobaczyć progres skilla :) pozdr! nom niestety forum nie zatrzymało tego :D mam tylko takie klocki z img shacka starego odkopane: https://imageshack.com/i/2obullyboar8djj https://imageshack.com/i/9mgreebo5njj https://imageshack.com/i/95fabryka6tmj https://imageshack.com/i/7ygreebo8vqj https://imageshack.com/i/7i12lyj :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się