Skocz do zawartości

Obiekty 3d: WYPOCINY Hatreda


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

no i jescze troszke tego samego (mam nadzije ze z pracy mnie nie wyzuca za udostepnianie tego :) )

 

aha no i rig taki na predce zrobiony i b.niedopracowany wiec sie powyginalo tam gdzie nie trzeba zdziebko za to srry

  • Odpowiedzi 105
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

musisz jeszce posiedzieć nad ustawieniami vertyexów - bo na razie to budziki i rece nie wyglądają najlepiej.

No i teksturkę przydałoby sie poprawic na dłoniach i nogach:)

 

pozdr

giorgione

Napisano

oh shit! w pracy musze cos zrobic z monitorem bo w domu te rendery megaciemne wyszly (a poza tym megacienka postac az mi sie przestala podobac)

Napisano

to w pysku to podklad z texportera wiec bedzie inne, tylna noga nie robiona jeszcze, ogonek do zamiany, jakis piuropusz z przezroczystoscia jescze musze zapodac itd... wip :) no a oko co w nim nie tam bardzo? jakies poprostu oko jakiejs besti z googli (nazwa unusual pale eye cheba)

Napisano

..podoba mi sie to przejscie z dłuższego futra na garbie do krótkiego na brzuchu ... nie lekceważ rogów, mozna na nich pokazać fajny detal a na razie wygladają jak oteksturowane texturą kamienia :)...

Napisano

od pewnego czasu postanowilem znalezc sobie "idealny" (no tego sie raczej nieda) model czlowieka polci meskiej na ktorego kanwie bede mogl robic inne postacie

 

po 3 dniach modelowania wyszlo takie cus:

 

1463 trojkaty,

 

wszytko zbudowane z 4katow

 

czekam na konstruktywne komentarze/krytyke

Napisano

Jak na ideał to ma za szeroki tors ( u mężczyzny powinny to być +/- dwie szerokości głowy). Brak "kulki" barku- biceps i triceps przechodzą w mięśnie pleców tak, że nie da się tego zanimować. Klatka chyba odrobinę za mocno wychodzi przed szyję. Coś nie tak z tyłkiem (ja tam mam wgłębienie, nie wiem czy to powszechne ;) ) i z kroczem- IMHO są ciut za bardzo uproszczone.

Napisano

nie no dziuki ty tam nei zobaczysz bo docelowo koles ma miec majtasy na sobie, krocze? hmm moge mu "rozbudowac" :) tors jak tors ten mial byc idealnym pakerem bardziej (no moje przejezyczenie), kulke juz dorobilem, ale zastanawiam sie nad plerami to co dokladnie mam tam dac? jak ulozyc te trojkaty?

 

(edit: oto konceptcik Grzesia nie obrazil sie wogole)

Napisano

... hmmm ładnie by było wczesniej spytać Grzesia o pozwolenie ,w kilku miejscach minąłeś się z konceptem przez co postać wydaje sie dziwnie nieproporcjonalna ale siateczka dość czysto prowadzona wiec nie powinno być problemów z korektą ...

Napisano

"zrobiulem to na odchodnym", "bylo to dla celow wyzszych", no wiem wiem, nie mam nic na swoja obrone :( jutro zapytam go o zdanie a narazie usune

 

edit: nie obrazil sie

 

co z tymi plecami jak mam je zdeformowac?

 

1496 trisow, wszystko w 4katow

Napisano

Fajne pomysły ale modelom brak trochę detali- tak jakby teksturzyście się nie chciało (bo geometria jak najbardziej ok).

Napisano

nie no kcialo kcialo, myslalem nad tymi cieniami zeby dodac tak jak mowiles RK, ale nie mialem zaduzo pomyslu gdzie je dokladnie umiejscowic, tak samo co do rogow, jak znajde jakies fajne zdjecie rogow, albo jakis ciekawy pomysl na texturke to zmienie

 

Darkelf, Empeck dzieki :)

Napisano

futerko swini tez mi sie podoba, o co bym zadbal - o rogach juz wiesz (poszukaj w niecie zdjec kozic gorskich ), sam ryj moglby sie bardziej swiecic - jak u prawdziwego piga sprawiajacy wrazenie mokrego; oko - nieco ostrzejszy refleks nada nieco wiecej realizmu, mozesz takze pobawic sie nieco z jego kolorem.

 

A co do drugiego modelu ... - moze warto poszukac jakichs dobrych referek, imitacja zwijajacej sie skory pod piersiami jest nie najlepsza.

 

powodzenia

Napisano

co do tamego grubasa to jak go widze to mam nonstop coraz wiekszy zamiar zeby go zrobic odnowa, bo dochodze do wniosku ze go zabardzo nie pomaluje takiego jaki jest, ale narazie niemam na niego sil :) za rok za rok :)

Napisano

Polycount: 651 triangles

texture: 3x 1024x1024 (na 512tkach wyglada dosc podbnie, ale zrobilem na duzych bo w tym ograniczen nie mialem i moglem sie wyzyc :) )

 

edit: no i oficjalny bycur jaki znajdzie sie na naszej stronie :) :)

Napisano

a zeby nie bylo ze praca nad BZ ustala to jakiegos skrina tu wygrzebalem, texturka 256x256 polycount kolo 170 niepamietam zabardzo :)

Napisano

fotka mojego kumpla z bylej pracy :) az szkoda ze sam cyfraka niemam niezlego bym boosta dostal przy takich duperelach :D

 

BTW: fotki mialem tylko od 3 bokow wiec gore musialem dorysowac (jak mozna zauwazyc) :)

Napisano

Strona Burżuazji (http://www.burzuazja.innyswiat.pl) została zaktualizowana. Ekipa projektu pracuje nad stworzeniem techdema, które przybliża się coraz bardziej. Dzisiejsza aktualizacja przyniosła pierwsze screeny z nowego silnika gry, Torque. (http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,2,news,2157)

(screeny: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1041 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1040 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1039 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1038 )

 

Zaprezentowane grafiki pochodzą z wersji pre-techdemo, są zaledwie przedsmakiem tego, co czeka nas w produkcie, już teraz jednak można ocenić poziom i klimat projektu. Zaprezentowana lokacja, a właściwie projekt interioru lokacji, zwie się Aktywne Kopalnie i odbiega nieco od tego, do czego przywykliśmy w grach postapokaliptycznych - ale też jest to tylko jedna z planowanych lokacji.

 

Grupa pracuje nad wydaniem dema, które będzie składać się z kilku zadań do wypełnienia, kilku lokacji i postaci niezależnych je wypełniających. Demo najprawdopodobniej będzie publicznie dostępne.

Posuwają sie prace nad fabularną stroną gry i opisem swiata. Zaktualizowany został dział Fabuła na stronie projektu. Rozbudowywany jest też Oi'burżuj, system RPG gry, między innymi o funkcje dotyczace rzemieślnictwa i używania przedmiotów.

 

Jako konkluzję ekipa opublikowała też nowe artworki koncepcyjne.

(koncepty: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1037 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1036 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1035 , http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1016 )

 

I jeszcze drobne ogłoszenie od szefa projektu:

 

W zwiazku zaś z przyśpieszeniem prac nad Demem poszukujemy grafików 2D i 3D, którzy pomogliby z nami tworzyć Burzuazję. Jeśli tylko jesteś chętny - pisz na: [email protected]

 

 

Link: http://www.burzuazja.innyswiat.pl

 

greebo9mf.jpg

greebo22ns.jpg

Napisano

Zapowiada sie ciekawe, tylko tekstura na scianach troche miejscami jakby rozciagnieta w pionie. Ogolnie tak trzymac :)

Jesli oswietlenie to lightmapy, to ciekaw jeszcze jestem, jak do tej sceny wpasuja sie potem postacie z gry.

Napisano

nawet ciekawie to sie zapowiada tylko, jeszcze te texturki przydaloby sie "podrasowac" :P

Napisano

a co mi tam pochwale sie :) w kioskach w 10 krajach swiata jest juz do dostania moja pierwsza gra :)

 

Oil Tycoon2 :) ( copyright belong to Drago ent :P)

 

na dniach zapodam jakis modelek ktory sie tam znalazl :D

Napisano

no Kongratulejszyn Heatred!!!:)pierwsze koty za płoty:)

Kurt - jesli ktos bedzie Cie chciał umiescić w kredytkach to jesli o mnie chodzi mozesz tam byc uwidoczniony nawet jako "Kacperek z Bytomia"

Napisano

a co do nicka to nie glupie mysle, ja sam dopiero jak gra poszla do tloczenia (czyli dzien po wpisywaniu creditsow :) ) pomyslalem ze szkoda ze nie wcisnelem tam "hatred" po imieniu :(

Napisano (edytowane)

Cześć wszystkim, minęło prawie 10 lat od mojego pierwszego postu tutaj. Dożo się już nie udzielam, ale i tak od czasu do czasu wpadam w poszukiwaniu młodych talentów i inspiracji :D

Jakoś tak z sentymentu postanowiłem zaprezentować wam jako pierwszym (prawie bo znajomi widzieli już wipy :) ) portfolio z pewnym wycinkiem artu który przez ten czas powstał. Czytając pierwszy wpis w tym wątku aż mi się łezka w oku zakręciła ;)

 

01_Head_Left.gif

 

oto i stronka: http://www.hatred.pl

 

No i jak przed 10 laty:

Uprzejmie zwracam się o konstruktywne komentarze, oraz opinie mości grafików.

 

a tutaj za rada Adka kilka promo obrazków, więcej po kliknięciu w folio :)

 

GoWJ_25.jpg

GoWJ_20.jpg

GoWJ_03.jpg

GoWJ_06.jpg

GoWJ_07.jpg

Bulletstorm_14.jpg

ComeMidnight_14.jpg

Edytowane przez Hatred
dodałem img
Napisano

świetne!

szkoda że nie widać obrazków z pierwszych postów- fajnie by było zobaczyć progres skilla :)

Ta burżuazja za czasów przed afterfallem kilku zajebistych grafików "wychowała" - super !

Miło sobie powspominać początki i fajnie obserwować wasze ścieżki kariery.

pozdr!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności