Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej!

 

Tym razem nagrywałem cały proces i zmontowałem w timelapsa.

W sumie to koło 25h materiału więc trochę przydługo :D

 

Twarz jest ze skanu.

 

3dsMax, Zbrush i keyshot.

 

Angel_Helmet_Render_LR.jpg

Angel_Helmet_Render_02_LR.jpg

 

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przyznam, że sporo przewijałem bo jednak ZBrush to nie moje codzienne narzędzie pracy, poza tym niewygodnie by mi było siedzieć ponad godzinę ze szczęką na podłodze, ale stary... łatwość z jaką tworzysz te wszystkie detale i dopasowujesz poszczególne powierzchnie miażdży.

 

To ten, idę sobie pokręcić viewportem...

 

Pozdrawiam.

Napisano

A ja będę osobiście będę trochę krytyczny. Praca technicznie jest bardzo spoko, render jak render. wiadomo bardziej concept niż shot. ale przyczepię się do czegoś innego. a mianowicie designu.. przed epoką hardsurface'a zbrushowego.. takie designy, dostawały modele, owacje nastojąco.. bo każdy wie że w sub-d. nie modeluje się łatwo takich spraw. Ale dzisiaj? kiedy jest zbrush.. Sam typ organicznego hardsurface'a to zamało. problemem dla mnie jest to że.. zamiast wykorzystać absolutną wolność jeśli chodzi o tworzenie kształtów i zaoszczędzony czas który ma się, w związku z łatwością przelewania wizji na rzeczywistą geometrie. Dana osoba powinna sporzytkować, na to aby cały design miał większy sens. i żeby elementy które są tam odpowiadały funkcją.. etc.. a nie tylko fajnie wyglądały. Jest bardzo dużo elemncików tutaj które totalnie niemają logicznego sensu. myślę że na tym poziomie co jesteś raczej ogaraniasz o czym mówię i niemuszę ci flamastrem tego podmalować.

 

niniejszym gratuluje skilla i z więlką chęcią czekam na następne prace!

Napisano

hardsurface wysokich lotów, pięknie się to ogląda, fajnie że uchyliłeś rąbka tajemnicy i dzielisz się wiedzą, ubolewam troche nad tym że nie pokazałeś nic z późniejszego etapu, nie wiem jakich schaderów użyłeś, i jak zbudowałeś oświetlenie ale te refleksy i ogólny render tez zasługuje na wiwaty, życzę powodzenia przy kolejnych realizacjach i czekam na kolejne perełki.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności