Napisano 28 Październik 200420 l Oto mój (w przyszłości) dwónożny mech jak macie jakieś zastrzeżenia (a napewno macie) to piszcie
Napisano 28 Październik 200420 l hmm ... nogi w takim ukladzie byly by troche niefunkcjonalne ;) przydal by sie maly element by nogi mogly sie obracac conajmniej o 30 stopni w osi "z" bo taki mech mial by trudnosci z obruceniem sie ;)
Napisano 28 Październik 200420 l Autor marcin- te nogi jeszcze mogą sie zginać w połowie a pozatym wykmniniłem już sposób w jaki by sie obracał, ale dzięki za uwagę
Napisano 28 Październik 200420 l pokaż model bez tekstur (to chyba nie finalna wersja teksturek??) i inaczej oświetl bo troszkę ciemno jest... "Feel the power of the Dark Side of V-ray" (to a'propos postu Wololo) ;)
Napisano 28 Październik 200420 l "Feel the power of the Dark Side of V-ray" (to a'propos postu Wololo) ;) jus jur pałer luk, ogolnie fajny klimat, takiego mecha jeszcze nie widzialem, jakie uzbrojenie proponujesz?
Napisano 28 Październik 200420 l Autor uzbrojenie? może jakiś rakietnice i karabin maszynowy albo miotacz płomieni jak mi wyjdzie ;)
Napisano 28 Październik 200420 l Autor Tweety- oto jpeg bez tekstur, a oświtlenie napierwszych obrazkachjest brzydkie bo inne być nie może na nieskończonej pracce.
Napisano 28 Październik 200420 l Autor pokombinowałem troche z texturkami choć niebardzo sie na tym znam oto efekty ==>
Napisano 28 Październik 200420 l Proponuje najpierw skonczyc modeling a texturkami zajac sie pozniej.
Napisano 28 Październik 200420 l co do tekstur to zmień tą "szybę" ten pomarańcz jakoś marnie wygląda
Napisano 28 Październik 200420 l Proponuje najpierw skonczyc modeling a texturkami zajac sie pozniej. to chyba zlota zasada tego forum :P wywal materialy i pokaz cos nowego
Napisano 31 Październik 200420 l Na pierwszy rzut oka myślałem ze to Sectopod z Ufo: Enemy Unknown :D. W miare podobna kabina i kolorystyka, no ale dół troche juz inny... http://dynamic.gamespy.com/~xcom/images/x1u85.gif
Napisano 1 Listopad 200420 l Autor o to kolejny renderek. tym raze ma jusz obie nogi :) zostało dorobić jeszcze tylko "ramiona" z uzbrojeniem. piszcie co sie wam nie podoba :)
Napisano 1 Listopad 200420 l Nieno mech jest ładny tylko troche mi nie pasuje to, że górna część jest super gładka-glancuś, a nogi kańciaste;), spróbuj moze zrobic nogi z ładnymi, okrągłymi ochraniaczami?
Napisano 2 Listopad 200420 l Autor gacu- ja też tak uważam że góra do dołu nie pasuje ale prędzej bym góre zmienił bo nogi to chciałem żeby były kanciaste, potem nad tym popracuje bo narazie chciałem uzbrojenie jaki zrobić pozdro all
Napisano 2 Listopad 200420 l Wiesz co kraj to obyczaj :D. Rób jak chcesz ;) Twoja wola, byleby kunszt był na wysokim poziomie.
Napisano 3 Listopad 200420 l Autor czy to bedzie na wysokim poziomie to nie wiem, bo siedze w maxie dopiero od niecałego roku więc nie spodziewaj sie zbyt wiele, ale zrobie ile bede mógł :)
Napisano 4 Listopad 200420 l Autor oto małe update, dorobiłem część uzbrojenia i poprawiłem pare drobiazgów choć jestm pewien że dopatrzycie sie następnych a oświetlenia sie nie czepiajcie bo wiem że jest do kitu ale nie zabardzo wiem jak ustawić żeby nie było
Napisano 4 Listopad 200420 l Autor inny rzut, jak by co to to świecące przy jednej z luf to zapalarka (w domyśle miał być miotacz płomieni) a to większe świcące to tam bedzie reflektor
Napisano 4 Listopad 200420 l Zdecydowanie zbyt obła góra. Bardziej bym ją poprostował. Będzie wtedy łatwiej zapanować na mapowaniem, bo teraz się troszkę rozpływają tekstury w niektórych miejscach:D
Napisano 4 Listopad 200420 l .. takie jako trochu :) te teksturki coś dziwnie wyglądają ( u mnie to też ból 3 dzien siedze i sie głowie...)
Napisano 7 Listopad 200420 l Autor mały update po dużej przerwie dorobiłem narazie część "ramienia" na którym będzie dalsze uzbrojenie, za niedługo bedzie reszta tylko nie czepiajcie sie oświetlenia bo wogóle nie potrafie sie nim posługiwać
Napisano 7 Listopad 200420 l Teraz lepiej, ale tekstury w ogóle mi nie pasują :/ Wygląda jakby był zrobiony z kilkutysięcy małych blach, które zostały do siebie poprzybijane gwoździami :/
Napisano 7 Listopad 200420 l Autor i dobrze ci sie wydaje prabab, tak właśnie miała ta tekstura wyglądać, później ją jeszcze dopracuje bo bump mi troche nie wyszed
Napisano 7 Listopad 200420 l w wielu miejscach tekstura (ktora nawiasem mowiac niezabardzo mi sie podoba) sie rozjezdza...
Napisano 8 Listopad 200420 l Autor narazie nie zabardzo umiem sie zajmować texturowaniem więc jeżeli tekstura sie rozjeżdża to nie wiem jak to zmienić a że ci sie nie podoba bo nie jest to finalna wersja tekstury, później ją skończe bo narazie sie modelowaniem trudze
Napisano 8 Listopad 200420 l swiatlo mi sie nie podoba ... ;) pozdrawiam przecież napisałm że nie umie poradzić sobie ze światłem a co do pracki to fajna tylko daj modelik bez textur...
Napisano 10 Listopad 200420 l Witam, jako ze sam przechodzilem ten temat to mam kilka uwag natury technicznej, nozki sa za male za malo masywne i stopki sa duuuuzo za male, wyobraz sobie go w chodzie wywrocil by sie, taka mzaszyna potrzbuje duzej powierzchni podparcia aby byala jako tako stabilna. zmien to bo to troche razi, pozatym lekko bym go rozkraczyl aby nogi nie byly wzgledem siebie prostopadle i obrucil bym kazda z nich na zewnatrz o jakies 20*,. textura tez jest siakas taka, lepieij by wygladal w wypolerowanej stali, albo mniejsze te nity, bo onie glownie Ci szkodza, co ro reszty korpusu to jest ok,,, jeszcze, twa maszyna nie moze opracac tlowia wzgledem nog, cze, maxymalizacja...
Napisano 21 Listopad 200420 l Autor Komic nie każdy mech musi być taki sam, ja swojego wymyślam na bierząco, narazie modelowanie dopiero kończe więc nóg itp jeszcze nie ustawiałem pozatym on nie miał mieć obrotowej góry i nie zgodze sie z tobom że ma mieć większe stopy- ma dobre i nie chce żeby wyglondał jakby miał platfusa. Tu niżej mały update skończyłem ramie (chyba) textury sie nie czepiajcie bo wiem że paskudna, chciałem żeby wyglondał jak pomalowany w moro ale nie mam dobrej mapki jakby kto miał coś podobnego to prosze bardzo o jakiegoś linka nad oświetleniem też popracuje. pozdro
Napisano 21 Listopad 200420 l powiem jedno gora ma duzo bledow przy dziurach(kolkach:)) ale jest fajnie:D:D
Napisano 21 Listopad 200420 l Moim zdaniem położyłeś ten model właśnie projektem. Maszyna bojowa ładna być nie musi... wręcz przeciwnie. Powinna jednak wzbudzać strach. Tymczasem twój robot o małych wątłych nóżkach i z potężną kabiną wygląda jak... nie wiadomo co. Trudno znaleźć analogię gdyż żadne zwierzę takich proporcji mieć nie może... po prostu chodzenie było by bardzo utrudnione. Staram się teraz wyobrazić jak to mogło by chodzić i jedyne co widzę to małe niezgrabne kroczki i kołysząca się na boki gigantyczna kabina. Zresztą te gigantyczne działa wyglądające zresztą całkiem nieźle na pewno przeważyły by i cały robot runął by bokiem na ziemię. Projektując takie machiny warto pamiętać o podstawowych zasadach fizyki, mechaniki i praktyczności. Brak obracającej się kabiny sprawia że jego skuteczność bojowa przy niezbyt szybkich ruchach i kołysaniu się na boki jest zerowa. Po bokach kabiny zrobiłeś jakieś działka które nie mają prawa się tam znaleźć gdyż niema na nie miejsca (mocowanie ramion). Wątłe siłowniki hydrauliczne (nie wiem jak się to nazywa) mające niby ruszać tym cielskiem wyglądają... śmiesznie mało. Przyjrzyj się dowolnemu filmowi SF z w miarę wysokiej półki i zobacz że wszystkie przedmioty, mechanizmy są zaprojektowane tak aby były wiarygodne i wzbudzały konkretne odczucia. Gigantyczny mech ma być wielki, straszny, brzydki.. ma agresywnie wyglądać, ma się odpowiednio poruszać, robić wielkie kroki itd. itd. Oczywiście nic straconego. Myślę że popracowanie nad proporcjami wiele by pomogło. Na twoim miejscu dobrze bym przemyślał sprawę. Ps. Moro można zrobić teksturami proceduralnymi. Myślę że jakiś nois (dawno w maxsie nie robiłem więc coś mogę przekręcić) odpowiednio zmiksowany i z dobrze dobranymi kolorami byłby idealny.
Napisano 21 Listopad 200420 l calkiem niezly :) ale testopy to rzeczywiscie troche za male... przewrocilby sie do przodu albo do tylu :) i staraj sie unikac bledow ortograficznych...(np. wyglądal a nie wyglondal)
Napisano 21 Listopad 200420 l Skoro uparłeś się przy takich niewielkich "stopach" to zastanów się przynajmniej nad jego obecna pozycją. Przy natłoku urządzeń które montujesz u góry całość ewidentnie leci na "plecy" nie wspominam już o kroczeniu. pozdr.
Napisano 21 Listopad 200420 l Dlaczego ma sie przewrócić ? Może ma wbudowany system utrzymywania równowagi !!! :)
Napisano 21 Listopad 200420 l ehhh. System utrzymywania równowagi niewiele by tu dał zważywszy na sztywność całej konstrukcji. Stopy mogę się obracać tylko w pionie (ciekawe jak ten robot skręca) podobnie jak cała reszta nogi. Generalnie to on niema prawa zrobić nawet jednego kroku gdyż niema jak balsnować ciałem (przenosić punktu ciężkości. poza tym teskty w stylu "a może on ma to czy tamto" są jedynie mało udanym usprawiedliwieniem braków w projekcie. Jeśli ma ten system ma go być widać (powodzenia życzę). Oczywiście autor sam najlepiej wie co chce zrobić. Ja tylko oceniam to co widzę teraz. Może w kontekście sceny wszystko nabierze sensu.
Napisano 21 Listopad 200420 l (ciekawe jak ten robot skręca) to proste... np jak chce skrecic w prawo to wali z prawej giwery i odrzut sam go obraca ;) co do pracki to znosnie... widac ze nieprzemyslany i robiony z glowy na zywca... ale coz... niektorzy tak poprostu maja... popracuj nad materialami...
Napisano 22 Listopad 200420 l Autor dięki za posty widze że nie dacie spokojó nogom, postaram sie sie poprawić ale nie wiem jak to będzie wyglądać to proste... np jak chce skrecic w prawo to wali z prawej giwery i odrzut sam go obraca ;) bardzo ciekawy pomysł :] hehe. A tak wogóle to obracać kabinom o nie musi (hoć jeśli uważacie to za niezbędne to spróbuje to zrobić) bo działka ma obrotowe (te duże) a jak chce sie obrócić (może tego nie widać) to skręca nogi a mocowania raimion jeszcze nie skończyłem, pozatym dla jasności to on nie ma być gigantyczny tylko wielkości jakieś 4 metry bo te wielkie mechy nie potrzebóją broni- wystarczy że przejdą po celu :P
Napisano 22 Listopad 200420 l Autor tu zamieszczam obrazek gdzie (przynajmniej wg. mnie) widać co gdzie i jak sie skęca i bipeda dla skali
Napisano 22 Listopad 200420 l Dobrze by było gdyby miał chociaż mały zakres ruchów w pionie w stawach... w kolanie i stopie (szczególnie w stopie).
Napisano 26 Listopad 200420 l Autor macie tu małego updata, powiększyłem troche nogi jak chcieliście i obróciłem stopy żeby trudniej było mu sie na plery walnąć, założe sie że teraz powiećie że nogi są za małe... ale nie, czekam na komentarze/bluzgi
Napisano 28 Listopad 200420 l Autor nie miałem pomysłów co dalej zrobić z blaszakiem więc powalczyłem troche z texturą, mam nadzieje że wyglonda jako tako na moro. za niedługo może nowego update dam
Napisano 28 Listopad 200420 l troche za duży Glossines i daltego wygląda jakby soblał go błotem. może zamiast moro daj mu jakiś stalowy odrapany kolor?? Tak jak chce to zrobić uncle w swoim apc.
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor niech najpierw zobacze ten odrapany kolor na APC to sie zastanowie nad tym wtedy bo narazie nie potrafie sobie go wyobrazić
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto