Skocz do zawartości

Film: Omni Girl


Tazio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od jakiegos czasu razem z kilkoma przyjaciółmi bawimy sie w robieie krotkometrazowego filmu sci-fi.

 

 

Pracujemy nad 5 ujęciami aktualnie. Trailer/teaser planowany jest na grudzień.

Będę tu od czasu do czasu wrzucał postępy i wieści odnośnie filmu.

 

100.jpg' alt='100.jpg'>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda bardzo obiecująco, czekam.

Co do ujęcia robot13c, nie wiem w jakim kontekście to będzie w filmie, w każdym razie tu tak bez kontekstu irytujące jest poruszenie robota i zejście lufy z obrazu, tzn. głowa niech się rusza, ale to zniknięcie lufy sprawia wrażenie jakby już mu się odechciało celować i strzelać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzieki za dobre slowo. Dzisiaj lub jutro wrzuce troche nowych materialow. Finansujemy sami ale myslimy o kickstarterze. Ale za nim to zrobimy chcemy miec troche materialu. Pracujemy aktualnie nad 5 shotami idzie to jakos do przodu. Staramy sie zrobic cos co nam bedzie sie podobalo. Trailer bedzie mial okolo minuty, a short w przedziale 3 do 5 minut. Jeszcze nie mamy calego animatica do shorta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maly update:

 

 

 

 

i backstage focia :P

 

20526260_162710737634326_8201396459624449121_n.jpg  ?oh=01ad6412fa1037687611d2a891500863&oe=5A230879

 

Tak przy okazji, na potenge potrzebuje dobrego artysty od teksturowania.

Żeby poteksturowac tego robota.

Jak bedzie wysmienity i szybki to moge sie nawet dogadać z ceną.

Mam zbyt dużo pracy przy tym, a w mojej pracy dziennej/codziennej zbliżamy sie do konca projektu

i niestety pracuje teraz 7 dni w tygodniu. I tak do końca wrzesnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Malo updatów... ale to dlatego że kończę projekt w pracy czyli 7 dni w tygodniu praca,

a po pracy Omi Girl.

 

Przygotowujemy mały teaser na październik. Ciśniemy ostro, ciągle dodajemu coś w animaticu,

zmieniamy ciągle tempo i muzykę i przez to dochodzi wiecej pracy. No ale to też proces nauki.

Pracujemy nad oświetleniem 3 scen. Większość enviro do teasera jest już poteksturowana.

Niestety dalej nie znalazłem nikogo do texturowania robota..

Troche to spowolni projekt bo będę musiał to zrobić sam. A i tak już nie mam czasu.

 

Ale robie sobie wolnena miesiąć od komercyjnych projektów, i siadam do Omi.

 

Tu troche aimacji ciągle w robcie.

Zwykły walk cycle, robimy to żeby nauczyć się jak pokazać wagę i poruszanie robota.

Spostrzeżenia i uwagi mile widziane. Jakby się jednak znalazł chętny do teksturowania robota to dajcie znać.

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do masy trochę się nie zgadzam. Tzn - z realnego punktu widzenia to jak najbardziej prawda - być może to by wyglądało dużo lepiej.

Jednakże wszędzie gdzie widziałam podobne "roboty" w filmach, animacjach, ciężarem chodu przypominali ludzi niż kilku set kilogramowe urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednakże wszędzie gdzie widziałam podobne "roboty" w filmach, animacjach, ciężarem chodu przypominali ludzi niż kilku set kilogramowe urządzenia.

To przez motion capture ;) Łatwiej zmotionkapturować człowieka, niż prawdziwego robota. Zresztą to samo dotyczy nagrania zwyczajnej referencji czy roto.

Na stalowego robota rzeczywiście rusza się zbyt lekko.

Zawsze można powiedzieć że jest z leciutkiego tytanu, CFRP i podobnych materiałów...

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Mi też sie wydaje za lekki.

 

Chciałbym żeby był troche cięższy. Na razie robimy jeszcze trucht z bronią.

I teraz ustawiamy je do finalnej sceny w teserze.

Jak wszytko pójdzie dobrze to za około miesiąc będziemy mieli naprawdę fajne koncepty.

A za dwa tygodnie zaczniemy układać scenę walki. Jeśli wyjdzie to będzie dość oryginalna i zaskakująca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

My dalej w robocie. Pracujemy nad teaserami i conceptami, a scenariusz sie rozrasta z czasem jak nabieramy

wiecej checi do pokazania czegos nowego. Tu wrzucam na razie maly progres. Wiecej nie moge jeszcze pokazac.

 

23844917_200160357222697_2175717855032055062_n.jpg  ?oh=61189bbcb6111ae301199e1d5df6f154&oe=5AD68061

 

[video=youtube;w-owBsz7Ir4]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Pozdrawiam tym razem z pokoju hotelowego.

Przez prawie dwa miesiace pracowalismy nad Omni Girl.

Teraz trzeba zowu troche zarobic.

Teaser jest juz prawie zrobiony.

Teraz mase renderow i dzwięk.

 

Jak to skonczymy i wroce do europy do nagramy wreszcie

sekwencje walki. Nie moge sie doczekac.

Mam ponad 15 lat doswiadczeia w sztukach walki

i zawsze jak ogladam filmy to czuje niedosyt z powodu kiepskich scen.

Ostanio bardzo zadowolił mnie serial Punisher.

Jetem fanem realistycznych bojek i to sprobujemy zrobic u nas.

Aktorka tez ma spore doświadczeie.

Jak mi nie wyjdzie przyajmniej nie bede wiecej narzekal :P

 

Ok. Pierwszy obrazek to - przed i po.

Jeszcze ciagle wip. Idzie jak krew z nosa bo malo nas :)

 

Jakby co to nie jest ilustracja. Cala budka jest odtworzona w 3d.

Miasto z tylu tez. Ogien to symulacja ale jeszcze do poprawy wiec troche dotknelismy photoszopem :P

 

Podloga i czesc nierozwalonej sciany sa prawdziwe, a krew na razie w photoshopie.

 

concept_real.png

 

Ok drugi obrazek to scena z bliska, tez jeszcze wip.

Roto wlosow tez slabo idzie. Brakuje doswiadczenia. Moze jakies porady na przyszlosc

jak nagrywac lokacje zeby nie miec problemow przy roto, na razie doslownie idziemy klatka po klatce.

Zamazylem se irokeza :)

Color corection na szybko. JAk widzicie jeszcze sporo rzeczy nie siedzi.

 

Comp%2B1_0040.png

 

Platig to jeszcze nie jest, ale spoko dojdziemy tam, z wasza pomocą.

Wasze opinie i uwagi bedą nieoceione, nawet propozycje. Mam nadzieje ze widac że chcemy to dobrze zrobic.

ale nie jest łatwo. Wszystko rozprasza.

Pozdrawaim i czekam na uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i nie platige ale kibicuje wam tutaj niezła grupka osób. Dla mnie już ma swój urok.

 

Wielu speców od sztuk walki już grało w filmach z mizernym efektem. Najważniejsze dla mnie to ciekawe i dynamiczne ujęcia przy tym. A nie bezsensowne cięcia, że człoweik się gubi po sekundzie walki ;)

 

Trzymam kciuki. Już wygląda smakowicie. Kiedy Teaser?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda fantastycznie. Coraz bardziej mnie intrygujecie ;)

Ze scenami walki jest rzeczywiście problem. Ciekawe jak sobie poradzicie. koncepcja realistycznych wakl w stylu Punishera jest jak najbardziej ok!

Mógłbyś wrzucić te obrazki w większej rozdzielczości?

 

Czekamy na więcej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopiowane i wklejone zegarki i krzesła w każdym twoim filmie co widziałem się oczywiście nie zalicza do negatywów?

Bo ty jesteś sam, robisz sam, więc nie trzeba się przykładać?

 

Wiem, że ty jesteś oryginalnym twórcą, ale twojej oryginalności jakoś nasza ciemna masa tutaj nie trawi. My po pierwsze szukamy profesjonalizmu i jakości w pracach, potem innych wartości. Nie odwrotnie - tak jak ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi i motywacje. Porownalem do Platiga bo czy to sie komus podoba czy nie, to najbardziej znana Polska firma

Ze sporym dorobkiem.

Jazeli chodzi o nas to robimy to co chcemy i co nas inspiruje.

Potem wrzuce wieksze rozdzialki, na razie mialem te pod reka.

Pozrrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już prawie 2018, przy zalewie video pewnie nikt nie skomentuje małego rigu w viewporcie niestety. Sam gdybym nawet chciał, to nie mam za bardzo co napisać. Lepiej cedzić mocniej wrzuty, bo feedbacku będzie coraz mniej. To musi działać - daje eyecandy albo coś fajnego i dostaje w zamian feedback.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto skomentuje ten skomentuje :)

My za to te niewielka ilosc komentow rozwarzamy i porpawiamy co mozemy.

Niedlugo bedzie cos fajnego niestety wolno to idzie, bo zycie jest jakie jest.

 

Co do tego ujecia to robot bedzie sie obracal w slowmo w tym samym ujeciu razem z osoba live action.

Nie mam pojecia jak to wyjdzie ale pewnie bedzie zabawy co niemiara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom bardzo wysoki, ale jeśli koniecznie chcecie jeszcze coś poprawić - jak nie, to potraktujcie to jako czepialstwo:

 

Na początku ujęcia wygląda jakby robot lekko podskoczył - brakuje lądowania, tzn. lekkiego (!) szarpnięcia w najniższym punkcie po skoku.

Tylnia noga (jego prawa) w pewnym momencie za bardzo przyspiesza i trochę psuje efekt slow mo. Mniej więcej w połowie clipu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tazio może jest możliwość poprawienia lekko pozy? Bardziej wyciągnięte ręce, broń wyżej, nogi bardziej rozstawione? Trochę poprawić czytelność pierwszej i ostatniej pozy?

A! I przy przejściu na lewą nogę to leciutko jest zaburzony środek ciężkości. Może warto przetrzymać prawą nogę kilka klatek dłużej i potem dostawienie? Albo walić to i oszukać pod kadr! :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwagi przekazane do animatora. Dzieki bardzo za sugestie.

Jamiedzy czasie robie caly czas layout 3d calego filmu.

Niedlogo moze bede mogl pokazac koncept/plakat do filmu.

Jest dziwny. Jestem ciekaw waszych opinii.

Dzieki bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Dawo nic nie wrzucałem. Pracujemy nad tym ciężko ale czasu mało na updaty.

 

Tutaj kiklka linków. Pusta scena to sam render, bez compo.

Druga z na razie z niedokończonym compo, i wiem że włosy są źle wycięte, będą cacy jak z nimi skończymy.

 

https://scontent.fymq2-1.fna.fbcdn.net/v/t35.0-12/28504297_1445607868900643_1690909204_o.jpg?oh=7cfb0d402657e1bc6b1ba3c08b30b42f&oe=5A96FD36

 

https://scontent.fymq2-1.fna.fbcdn.net/v/t35.0-12/28504373_1445607778900652_458200998_o.jpg?oh=7984bf3e33bb1108578ec58aa38a1d77&oe=5A97056B

 

Jutro wrzucę częśc konceptu i część animacji z tej sceny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczka zdjęc. Teksy roota. Wersja czysta i brudna robiona przez jednego z naszych kolegów.

 

Pracujemy nad finalną animacją do drugiego ujęcia.

Mamy już prawie ustawione światło do tej sceny.

Niedługo wrzucę progres. Ostatnio był busy czas dla wszystkich członków załogi.

Ale zaczynamy już fazę renderów drugiego ujęcia i blokowanie trzeciego.

 

Pozdrawiamy

Lula Team :)

 

robot_2k_001.png

Screenshot_from_2018_03_27_22_00_31.png

Screenshot_from_2018_03_27_21_58_57_1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności