Tazio Napisano 16 Sierpień 2017 Napisano 16 Sierpień 2017 Witam Od jakiegos czasu razem z kilkoma przyjaciółmi bawimy sie w robieie krotkometrazowego filmu sci-fi. Pracujemy nad 5 ujęciami aktualnie. Trailer/teaser planowany jest na grudzień. Będę tu od czasu do czasu wrzucał postępy i wieści odnośnie filmu.
michalo Napisano 16 Sierpień 2017 Napisano 16 Sierpień 2017 Zasubskrybowałem wątek i czekam na updaty :D
Ania Napisano 16 Sierpień 2017 Napisano 16 Sierpień 2017 Wygląda bardzo obiecująco, czekam. Co do ujęcia robot13c, nie wiem w jakim kontekście to będzie w filmie, w każdym razie tu tak bez kontekstu irytujące jest poruszenie robota i zejście lufy z obrazu, tzn. głowa niech się rusza, ale to zniknięcie lufy sprawia wrażenie jakby już mu się odechciało celować i strzelać.
Graft Napisano 16 Sierpień 2017 Napisano 16 Sierpień 2017 Fajna stylistyka. Czekam na kolejne materiały ;)
blinq Napisano 17 Sierpień 2017 Napisano 17 Sierpień 2017 Bardzo ciekawie się zapowiada. Trzymam kciuki! Sami to finansujecie? Czy jakiś kickstarter czy coś takiego?
Tazio Napisano 17 Sierpień 2017 Autor Napisano 17 Sierpień 2017 Hej, dzieki za dobre slowo. Dzisiaj lub jutro wrzuce troche nowych materialow. Finansujemy sami ale myslimy o kickstarterze. Ale za nim to zrobimy chcemy miec troche materialu. Pracujemy aktualnie nad 5 shotami idzie to jakos do przodu. Staramy sie zrobic cos co nam bedzie sie podobalo. Trailer bedzie mial okolo minuty, a short w przedziale 3 do 5 minut. Jeszcze nie mamy calego animatica do shorta.
Tazio Napisano 18 Sierpień 2017 Autor Napisano 18 Sierpień 2017 Dzisiaj taka szybka fota. Jedno z ujec nad ktorym pracujemy do trailera. W weekend wiecej, bo mam troche malo czasu.
Tazio Napisano 20 Sierpień 2017 Autor Napisano 20 Sierpień 2017 Maly update: i backstage focia :P Tak przy okazji, na potenge potrzebuje dobrego artysty od teksturowania. Żeby poteksturowac tego robota. Jak bedzie wysmienity i szybki to moge sie nawet dogadać z ceną. Mam zbyt dużo pracy przy tym, a w mojej pracy dziennej/codziennej zbliżamy sie do konca projektu i niestety pracuje teraz 7 dni w tygodniu. I tak do końca wrzesnia.
Tazio Napisano 17 Wrzesień 2017 Autor Napisano 17 Wrzesień 2017 Cześć, Malo updatów... ale to dlatego że kończę projekt w pracy czyli 7 dni w tygodniu praca, a po pracy Omi Girl. Przygotowujemy mały teaser na październik. Ciśniemy ostro, ciągle dodajemu coś w animaticu, zmieniamy ciągle tempo i muzykę i przez to dochodzi wiecej pracy. No ale to też proces nauki. Pracujemy nad oświetleniem 3 scen. Większość enviro do teasera jest już poteksturowana. Niestety dalej nie znalazłem nikogo do texturowania robota.. Troche to spowolni projekt bo będę musiał to zrobić sam. A i tak już nie mam czasu. Ale robie sobie wolnena miesiąć od komercyjnych projektów, i siadam do Omi. Tu troche aimacji ciągle w robcie. Zwykły walk cycle, robimy to żeby nauczyć się jak pokazać wagę i poruszanie robota. Spostrzeżenia i uwagi mile widziane. Jakby się jednak znalazł chętny do teksturowania robota to dajcie znać. Pozdrawiam
Ania Napisano 17 Wrzesień 2017 Napisano 17 Wrzesień 2017 Leciutko szarpie przy stawianiu nogi, oprócz tego walk cycle wygląda dobrze.
blinq Napisano 19 Wrzesień 2017 Napisano 19 Wrzesień 2017 Zgadzam się z Anią. Do tego chyba za słabo masę czuć - taki robot powinien być dużo cięższy od zwykłego człowieka. Na efekty czekam i kibicuje :)
michalo Napisano 19 Wrzesień 2017 Napisano 19 Wrzesień 2017 Co do masy trochę się nie zgadzam. Tzn - z realnego punktu widzenia to jak najbardziej prawda - być może to by wyglądało dużo lepiej. Jednakże wszędzie gdzie widziałam podobne "roboty" w filmach, animacjach, ciężarem chodu przypominali ludzi niż kilku set kilogramowe urządzenia.
Ania Napisano 19 Wrzesień 2017 Napisano 19 Wrzesień 2017 (edytowane) Jednakże wszędzie gdzie widziałam podobne "roboty" w filmach, animacjach, ciężarem chodu przypominali ludzi niż kilku set kilogramowe urządzenia. To przez motion capture ;) Łatwiej zmotionkapturować człowieka, niż prawdziwego robota. Zresztą to samo dotyczy nagrania zwyczajnej referencji czy roto. Na stalowego robota rzeczywiście rusza się zbyt lekko. Zawsze można powiedzieć że jest z leciutkiego tytanu, CFRP i podobnych materiałów... Edytowane 19 Wrzesień 2017 przez Ania
Tazio Napisano 21 Wrzesień 2017 Autor Napisano 21 Wrzesień 2017 Dzięki za komentarze. Mi też sie wydaje za lekki. Chciałbym żeby był troche cięższy. Na razie robimy jeszcze trucht z bronią. I teraz ustawiamy je do finalnej sceny w teserze. Jak wszytko pójdzie dobrze to za około miesiąc będziemy mieli naprawdę fajne koncepty. A za dwa tygodnie zaczniemy układać scenę walki. Jeśli wyjdzie to będzie dość oryginalna i zaskakująca.
Tazio Napisano 27 Listopad 2017 Autor Napisano 27 Listopad 2017 Witam My dalej w robocie. Pracujemy nad teaserami i conceptami, a scenariusz sie rozrasta z czasem jak nabieramy wiecej checi do pokazania czegos nowego. Tu wrzucam na razie maly progres. Wiecej nie moge jeszcze pokazac. [video=youtube;w-owBsz7Ir4]
olaf Napisano 28 Listopad 2017 Napisano 28 Listopad 2017 fajnie sie sledzi. Czytaliscie moze the lean startup? Pozwala uniknąc rozdymania na etapie developmentu.
Tazio Napisano 28 Listopad 2017 Autor Napisano 28 Listopad 2017 Nie czytalem. Widze ze jest na amazonie. Moze sobie sprezentuje pod choinke. Dzieki za pomysl.
olaf Napisano 28 Listopad 2017 Napisano 28 Listopad 2017 autor wystepowal min. na Talks at Google, mozesz zobaczyc wyklad, by ocenić czy to podejscie dla Was.
Tazio Napisano 7 Grudzień 2017 Autor Napisano 7 Grudzień 2017 Witam Pozdrawiam tym razem z pokoju hotelowego. Przez prawie dwa miesiace pracowalismy nad Omni Girl. Teraz trzeba zowu troche zarobic. Teaser jest juz prawie zrobiony. Teraz mase renderow i dzwięk. Jak to skonczymy i wroce do europy do nagramy wreszcie sekwencje walki. Nie moge sie doczekac. Mam ponad 15 lat doswiadczeia w sztukach walki i zawsze jak ogladam filmy to czuje niedosyt z powodu kiepskich scen. Ostanio bardzo zadowolił mnie serial Punisher. Jetem fanem realistycznych bojek i to sprobujemy zrobic u nas. Aktorka tez ma spore doświadczeie. Jak mi nie wyjdzie przyajmniej nie bede wiecej narzekal :P Ok. Pierwszy obrazek to - przed i po. Jeszcze ciagle wip. Idzie jak krew z nosa bo malo nas :) Jakby co to nie jest ilustracja. Cala budka jest odtworzona w 3d. Miasto z tylu tez. Ogien to symulacja ale jeszcze do poprawy wiec troche dotknelismy photoszopem :P Podloga i czesc nierozwalonej sciany sa prawdziwe, a krew na razie w photoshopie. Ok drugi obrazek to scena z bliska, tez jeszcze wip. Roto wlosow tez slabo idzie. Brakuje doswiadczenia. Moze jakies porady na przyszlosc jak nagrywac lokacje zeby nie miec problemow przy roto, na razie doslownie idziemy klatka po klatce. Zamazylem se irokeza :) Color corection na szybko. JAk widzicie jeszcze sporo rzeczy nie siedzi. Platig to jeszcze nie jest, ale spoko dojdziemy tam, z wasza pomocą. Wasze opinie i uwagi bedą nieoceione, nawet propozycje. Mam nadzieje ze widac że chcemy to dobrze zrobic. ale nie jest łatwo. Wszystko rozprasza. Pozdrawaim i czekam na uwagi.
michalo Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 Może i nie platige ale kibicuje wam tutaj niezła grupka osób. Dla mnie już ma swój urok. Wielu speców od sztuk walki już grało w filmach z mizernym efektem. Najważniejsze dla mnie to ciekawe i dynamiczne ujęcia przy tym. A nie bezsensowne cięcia, że człoweik się gubi po sekundzie walki ;) Trzymam kciuki. Już wygląda smakowicie. Kiedy Teaser?
blinq Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 Wygląda fantastycznie. Coraz bardziej mnie intrygujecie ;) Ze scenami walki jest rzeczywiście problem. Ciekawe jak sobie poradzicie. koncepcja realistycznych wakl w stylu Punishera jest jak najbardziej ok! Mógłbyś wrzucić te obrazki w większej rozdzielczości? Czekamy na więcej!
olaf Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 w sumie moznaby wytykac małe detale np. oswietlenia stillek, ale montaz i dynamika moga wszytko ukryc, pozwalajac się skupic na akcji wiec jak inni czekam na teaser chocby ;)
agdybybyl Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 Wyciąganie dywanika spod Platiga za pomocą kopiowania skopiowanego... no...!!... fantazja graficzno-erotyczna... gratuluję...!!... i podziwiam....:))
michalo Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 Kopiowane i wklejone zegarki i krzesła w każdym twoim filmie co widziałem się oczywiście nie zalicza do negatywów? Bo ty jesteś sam, robisz sam, więc nie trzeba się przykładać? Wiem, że ty jesteś oryginalnym twórcą, ale twojej oryginalności jakoś nasza ciemna masa tutaj nie trawi. My po pierwsze szukamy profesjonalizmu i jakości w pracach, potem innych wartości. Nie odwrotnie - tak jak ty.
agdybybyl Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 Bardzo mnie cieszy jest ktoś kto odpowiada za wszystkich... nawet za twórców....:))))))... zazdroszczę...!!!...MOCY...:)
olaf Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 ej wezcie tej osobie nie odpisujcie. Nie ma sensu w ogole odwiedzac watkow z tym belkotem (wnioskuje, bo mam zablokowane posty)
agdybybyl Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 ... też jestem za tym żeby nie odpisywać...!!!... ale to nie znaczy, że nie mogę mieć swojego zdania... na każdy temat....:))))))... jak każdy...!!!
Tazio Napisano 7 Grudzień 2017 Autor Napisano 7 Grudzień 2017 Dzieki za odpowiedzi i motywacje. Porownalem do Platiga bo czy to sie komus podoba czy nie, to najbardziej znana Polska firma Ze sporym dorobkiem. Jazeli chodzi o nas to robimy to co chcemy i co nas inspiruje. Potem wrzuce wieksze rozdzialki, na razie mialem te pod reka. Pozrrawiam.
Tazio Napisano 28 Grudzień 2017 Autor Napisano 28 Grudzień 2017 Probna animacja slow motion nad którą pracujemy. Za wytkniecie błedów i propozycje oczywiście będziemy wdzięczni.
olaf Napisano 28 Grudzień 2017 Napisano 28 Grudzień 2017 Już prawie 2018, przy zalewie video pewnie nikt nie skomentuje małego rigu w viewporcie niestety. Sam gdybym nawet chciał, to nie mam za bardzo co napisać. Lepiej cedzić mocniej wrzuty, bo feedbacku będzie coraz mniej. To musi działać - daje eyecandy albo coś fajnego i dostaje w zamian feedback.
michalo Napisano 28 Grudzień 2017 Napisano 28 Grudzień 2017 Fajny przykłąd dał Ninja Theory ze swoim blogiem nt. Hellblade. Stworzyli bazę fanów zanim stworzyli grę. Co do riga, bardzo fajnie się to wszystko porusza - mnie kręci ;)
Tazio Napisano 28 Grudzień 2017 Autor Napisano 28 Grudzień 2017 Kto skomentuje ten skomentuje :) My za to te niewielka ilosc komentow rozwarzamy i porpawiamy co mozemy. Niedlugo bedzie cos fajnego niestety wolno to idzie, bo zycie jest jakie jest. Co do tego ujecia to robot bedzie sie obracal w slowmo w tym samym ujeciu razem z osoba live action. Nie mam pojecia jak to wyjdzie ale pewnie bedzie zabawy co niemiara.
Ania Napisano 29 Grudzień 2017 Napisano 29 Grudzień 2017 Poziom bardzo wysoki, ale jeśli koniecznie chcecie jeszcze coś poprawić - jak nie, to potraktujcie to jako czepialstwo: Na początku ujęcia wygląda jakby robot lekko podskoczył - brakuje lądowania, tzn. lekkiego (!) szarpnięcia w najniższym punkcie po skoku. Tylnia noga (jego prawa) w pewnym momencie za bardzo przyspiesza i trochę psuje efekt slow mo. Mniej więcej w połowie clipu.
osael Napisano 29 Grudzień 2017 Napisano 29 Grudzień 2017 @Tazio może jest możliwość poprawienia lekko pozy? Bardziej wyciągnięte ręce, broń wyżej, nogi bardziej rozstawione? Trochę poprawić czytelność pierwszej i ostatniej pozy? A! I przy przejściu na lewą nogę to leciutko jest zaburzony środek ciężkości. Może warto przetrzymać prawą nogę kilka klatek dłużej i potem dostawienie? Albo walić to i oszukać pod kadr! :-)
Tazio Napisano 2 Styczeń 2018 Autor Napisano 2 Styczeń 2018 Uwagi przekazane do animatora. Dzieki bardzo za sugestie. Jamiedzy czasie robie caly czas layout 3d calego filmu. Niedlogo moze bede mogl pokazac koncept/plakat do filmu. Jest dziwny. Jestem ciekaw waszych opinii. Dzieki bardzo.
Tazio Napisano 27 Luty 2018 Autor Napisano 27 Luty 2018 Witam wszystkich. Dawo nic nie wrzucałem. Pracujemy nad tym ciężko ale czasu mało na updaty. Tutaj kiklka linków. Pusta scena to sam render, bez compo. Druga z na razie z niedokończonym compo, i wiem że włosy są źle wycięte, będą cacy jak z nimi skończymy. https://scontent.fymq2-1.fna.fbcdn.net/v/t35.0-12/28504297_1445607868900643_1690909204_o.jpg?oh=7cfb0d402657e1bc6b1ba3c08b30b42f&oe=5A96FD36 https://scontent.fymq2-1.fna.fbcdn.net/v/t35.0-12/28504373_1445607778900652_458200998_o.jpg?oh=7984bf3e33bb1108578ec58aa38a1d77&oe=5A97056B Jutro wrzucę częśc konceptu i część animacji z tej sceny. Pozdrawiam
polka dot Napisano 27 Luty 2018 Napisano 27 Luty 2018 inspirujące. trzymam kciuki za dalszą wiarę w projekt, powodzenia!
Tazio Napisano 27 Luty 2018 Autor Napisano 27 Luty 2018 Dzieki bardzo. Z wiara nie ma problemu. To i tak powstanie. Tylko z czasem ciezko.
Tazio Napisano 28 Luty 2018 Autor Napisano 28 Luty 2018 (edytowane) Obiecane ujecie w ruchu: Opinie na temat ujecia i enviro mile widziane. Jutro wrzuce ten koncept. nie mam siły go już dzisiaj szukać. Edytowane 28 Luty 2018 przez Tazio
michalo Napisano 28 Luty 2018 Napisano 28 Luty 2018 Ma klimat! Nie mogę się doczekać na żywych ludzi w scenie.
pbcg Napisano 1 Marzec 2018 Napisano 1 Marzec 2018 Też lubię takie klimaty sfi, śledzę wątek od początku;)
Tazio Napisano 11 Marzec 2018 Autor Napisano 11 Marzec 2018 Cześć, Dzięki za słowa otuchy. Tutaj dawno obiecywany koncept. Ciagle wip. Feedback bardzo mile widziany. Rozważymy każdą krytykę propozycję.
michalo Napisano 11 Marzec 2018 Napisano 11 Marzec 2018 Dla mnie to strzał w 10. Bardzo mi się podoba. Sorry za brak czegoś bardziej konstruktywnego ;)
agdybybyl Napisano 11 Marzec 2018 Napisano 11 Marzec 2018 Jeżeli chcecie zrobić w miarę znośna kopię komercyjnego pasztetu w PIastikowym flaku... to jestem w szoku...jak dobrze Wam idzie....:). Będzie sukces....!!!... Już teraz... GRATULUJĘ....!!!
Tazio Napisano 23 Kwiecień 2018 Autor Napisano 23 Kwiecień 2018 Paczka zdjęc. Teksy roota. Wersja czysta i brudna robiona przez jednego z naszych kolegów. Pracujemy nad finalną animacją do drugiego ujęcia. Mamy już prawie ustawione światło do tej sceny. Niedługo wrzucę progres. Ostatnio był busy czas dla wszystkich członków załogi. Ale zaczynamy już fazę renderów drugiego ujęcia i blokowanie trzeciego. Pozdrawiamy Lula Team :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się