Jump to content

Obiekt 3D: Kosciol w stylu neogotyckim


Recommended Posts

Posted

Witam,

Na pewien czas postanowilem skonczyc z bawieniem sie samochodzikami, malo czasu mam ostatnio :/ nizej prezentuje cos co MUSZE(jestem zobowiazany wobec "osob trzecich") zrobic dlatego gwarantuje ze zostatnie to skocznone. Oczywiscie srodek tez bedzie, ale najpierw postanowilem skonczyc model od zewnatrz.

Robilem to ok 10h.

18.jpg

19.jpg

20.jpg

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

seamelsowe textur staram sie omiajc z daleka, wykorzystam zdjecia referencyjne do zrobienia textur...

Posted

mam rozszerzyc skrot "WIP" :P, pewnie ze bedzie

Posted

no jak mowisz ze odskocznia od samochodow to popieram w sumie mam dosc caiglego tematu pojazdow strasznie nudne a i popatrzec nie ma na co. a twoj kosciolek prazentuje sie ciekawe. nie widze sensu kompletnie do czepiania sie o odbicia na planie.

Posted

no Eax koscilek wyglada bardzo bardzo ladnie . Dobry patent na odpoczynek od zmechanizowanych pojazdof :) no to teraz czekamy na textury zycze powdzenia w dalszej pracy !!! pozdrawiam.

Posted

rendery ze srodka dam, ale za jakies dwa - trzy dni jak juz cos konkretnego bedzie w srodku, a nowe rendery od z zewnatrz wrzuce dzis wieczorkiem(moze uda mi sie skonczyc wszystko z zewnatrz(pomijajoc witraze))

Posted

Kolejny update, to jest cos w rodzaju modelu lowpoly(mam tylko miesiac na zrobienie tego), a za miesiac zaczne sie bawic w lepszej jakosci detale.

24.jpg

25.jpg

Posted

wyszło? jakie wyszlo? wychodzi :p to jest dopiero 1/3 modelingu a 1/5 calosci, niestety dzisiaj calosci nie zrobie :/ ale jutro juz powinno byc (zalezy ile czasu bede mial :/)

Posted

jak piszesz ze to jest 1/3 calosci a mowisz ze reszte zrobisz jutro to ty chyba to co teraz masz zroiles w kilka minut;);)

 

edit--> przeczytalem pierwszy post ile to robiles:):) ale i tak nie wiem ze doba ma 30h;);)

pozdro

Posted

1/3 modelingu? przesadilem, dopiero 1/4 :D, ale mowie o wszystkim lacznie ze srodkiem a w srodku mam tylko lawki, kolumny i nawy boczne :/, i potwierdzam ze dzisiaj powinienem skonczyc (od zew. oczywiscie), ale tak jak juz pisalem to jest cos jakby model lowpoly, wiekszasc elementow teraz jest bo jest, nie maja one specialnie skomplikowanej siatki, ale to sie zmieni za miesiac...

Posted

no wiec, juz prawie skonczylem od zewnatrz, jak widac musze dopracowac jescze ten "polokragly" daszek i nie ma jeszcze drzwi w skrzydle, ale dzien sie jeszcze nie skonczyl :]

 

26.jpg

Posted

dobre dobre :)

tylko ta odbijajaca podloga mi nie pasuje do prezentowania takiego modelu ;). To tez ma wplyw na to jak odbieramy calosc wiec .. . A model bardzo fajny :)!

Posted

coz, podloga jest taka na pare dni, pozniej zrobie cmentarz, ozdobne ogrodzenie, jakies mniejsze budynki. i powinno byc ok.

Posted

maly updejcik, sorry ze dopiero teraz ale ostatnio mam malo czasu. Jak widac jeszcze zostalo troche poprawic teksturki, dodac kilka nowych, skonczyc drzwi, wypelnic okna, popracowac nad oswietleniem, i zrobic cmentarzyk dookola ;)

 

39.jpg

37.jpg

To jest troche starsze:

36.jpg

1.jpg

Guest Raffaello
Posted

eax88 zaimponowałeś mi teraz, niesamowity ogrom pracy wykonałeś nie mam zastrzeżeń do modelingu jak i do samych tekstur katedry,

 

moje gratulacje

Posted

Miałem podobną wizkę, też z neogotykiem. Świetnie Ci wychodzi chociaż IMHO sam kościółek, bez otoczenia wygląda dużo lepiej. Może jak skończysz modeling wyeksportuj do Vue albo Bryce ? Tani trik ale sprawdza się w wizualizacjach.

Posted

Czy przypadkiem ławki nie latają ????No a tak wogóle to wypas tylko oswietlenie jakieś takie dziwne, ale jak mówisz że bedziesz poprawiał to spox :D

Posted

Robisz to z jakis referek? Czy nie fajnie by bylo jak byz zroblil wielka rozete na fasadzie zamiast tych okienek i zrobic sciany odporowe (tak to sie chyba nazywa)takie filary z lukami przy scianach bocznych?

Ogolnie to bardzo fajny model gratuluje!

..i pozdrawiam

Posted

hehe, no wlasnie robie z referek dlatego nie moge za duzo zmieniac(chociaz, jak widac wieza jest za niska, na nowszych rendrach juz taka nie bedzie) Lawki owszem lataja, ale to dlatego ze pod nimi jest jakby pudlo z desek zbudowane, ktore zamierzam zrobic. Jak widach jest to cos pomiedzy high a low poly poniewaz musze zrobic z yego jakas animacje z fabula ;/,

a nizej renderek z 1024x768

 

BTW, podloze bedzie inne, a wtle postaram sie zrobic wzgorze z cmenatrzem, z reszta dookola kosciola tez beda nagrobki ;),

40.jpg

Posted

nie moglbys zrobic ujecia w dzien? bo przez takie swiatlo budynek jakos traci urok. rendery bez nocnego otoczenia wygladaly swietnie, a teraz jakos dziwnie.

Posted

drzewek faktycznie nie bedzie, ani pola, w zasadzie to w poblizy jest stacja ORLEN ale to mi jakos do klimatu nie pasuje, jeszcze nie wiem ale chyba gdzies w okolicach tego zbuduje kilka jakis kamienic( np. 8.jpg, do okola jak juz chyba pisalem bedzie cmentarzyk, z reszta to z tego bedzie animka 5 min, i nie moge z poly przesadzac, oswietlenia tez nie bedzie takiego, ale bedzie polmrok, wieczor w pochmurnej pogodzie.

Posted

na tej cegle na dole beda jeszcze okienka, a wysokosci zgadzaja sie ze zdjeciami oryginalnej kamieniecy, poly? hmm jak narazie jest 300 000 facow (ze wszystkim, a animacja od zewnatrza nie wyamaga umeblowania wewnatrz i odwrotnie)

Posted

no dziwne zeby cos nie przypominało makiety kiedy textur na tym nie ma. Fajna pracka ok model moze ktos kiedys zrobi katedre z monachium hehe

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy