Skocz do zawartości

News

Artykuły redakcji
Znamy program Promised Land Art Festival 2023
CD PROJEKT RED przedstawił szczegóły dotyczące programu tegorocznej edycji Promised Land Art Festival, wyjątkowego wydarzenia służącego wymianie doświadczeń profesjonalistek i profesjonalistów z branży kreatywnej, oraz towarzyszącego mu wydarzenia Open Day — które odbędą się w dniach od 2 do 6 września w kompleksie EC1 w Łodzi.
W tegorocznym programie Promised Land Art Festival nie zabraknie interesujących wykładów na tematy związane m.in. z grafiką 3D, ilustracją, animacją, storytellingiem i szeroko pojętą technologią wykorzystywaną przy produkcji gier wideo z segmentu AAA i filmów. Udział w nich wezmą uznane ekspertki i eksperci tacy jak m.in. Masahiko Otsuka, jeden z założycieli studia Trigger, w którym powstało anime Cyberpunk: Edgerunners, Kamila Szutenberg znana ze swojej współpracy z Wizard of the Coast, Brian Matyas ze studia LucasArts i Ben Erd z Blizzard. W programie znalazły się również warsztaty malarstwa olejnego z Marcinem Minorem oraz warsztaty rzeźby z Tomaszem Radzewiczem i Romainem Van den Boghaertem, a także serii spotkań Open Talk dedykowanych dyskusjom artystek i artystów reprezentujących różne dziedziny sztuki tradycyjnej i cyfrowej. 
Z pełnym programem festiwalu można zapoznać się w tym miejscu.
Ideą festiwalu Promised Land jest wymiana wiedzy i doświadczenia, networking oraz zacieranie granic między sztuką tradycyjną i cyfrową. Inicjatywa ta skierowana jest zarówno do osób chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe, jak i tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w branży kreatywnej. 
Wydarzeniem towarzyszącym festiwalowi jest odbywający się 2 września Open Day — w ramach którego odbędą się dodatkowe wykłady, a także konsultacje portfolio z udziałem m.in Jakuba Knapika i Lucjana Więcka z CD PROJEKT RED. Program wydarzenia znajduje się na oficjalnej stronie.
Bilety na Promised Land Art Festival 2023 można nabyć za pośrednictwem oficjalnej strony wydarzenia. W ramach biletu osoby uczestniczące otrzymają dostęp do wszystkich aktywności planowanych w ramach głównej części festiwalu, a także wstęp na Open Day. Osoby zainteresowane udziałem wyłącznie w wydarzeniu towarzyszącym festiwalu mogą zakupić bilety oddzielnie na dedykowanej stronie.
 
Organizatorem Promised Land Art Festival jest studio CD PROJEKT RED. Wśród partnerów znajdują się m.in. Adobe, Epic Games, Wacom, Vicon, Logitech, Autodesk, Samsung, Ekobilet, OSHEE oraz AMD. Patronem wydarzenia jest Miasto Łódź w ramach programu “600 lat Łodzi” i promocji marki “EC1 Łódź – Miasto Kultury”. Więcej informacji na temat festiwalu dostępnych jest za pośrednictwem oficjalnej strony wydarzenia.
 
adek
Kulisy Motion Capture: Fascynująca Technologia Przenosząca Ruchy Aktorów do Przestrzeni 3D!
W najnowszym odcinku podcastu Klaudii Borowiec dowiecie się więcej na temat motion capture - zachwycającej technologii, która przenosi ruchy aktorów do świata trójwymiarowego! Gościem odcinka jest Adrian Perdjon, współzałożyciel warszawskiego studia Bones, które może poszczycić się udziałem w wielu renomowanych produkcjach, takich jak "The Vanishing of Ethan Carter" (dwie nagrody BAFTA), "This War of Mine" (Time Magazine Awards dla "Gamechanger") oraz "Bound" (wyróżnienie za jakość animacji), a także produkcją wszystkich trzech części bestsellerowej gry "The Witcher".
Tematy poruszone w podcaście:
▶️ rozwój branży motion capture oraz najnowsze trendy z nią związane.
▶️ proces pracy z wykorzystaniem tej technologii i jej wpływowi na tworzenie bardziej realistycznych postaci
▶️ najciekawsze projekty, kluczowe umiejętności specjalistów od motion capture, oprogramowanie, sprzęt, a także różnice między filmem a produkcją gier.
▶️ korzyści i możliwości, jakie niesie ze sobą motion capture (również wpływ sztucznej inteligencji na przyszłość branży).
 
 
adek
Zapraszamy od obejrzenia/odsłuchania nowego odcinka podcastu Klaudii Borowiec. Gościem specjalnym odcinka jest  Izabela Poznańska, doświadczona facial modeler i blendshape artist, która miała okazję pracować przy największych produkcjach filmowych, w tym przy "Avatarze: Istocie wody" reżyserii Jamesa Camerona!
Podczas rozmowy, Izabela opowie nam o kulisach swojej pracy, wyzwaniach, z którymi musiała się zmierzyć, oraz porówna pracę nad produkcjami polskimi i zagranicznymi. Będziemy mieli okazję poznać drogę, którą przeszła, aby osiągnąć sukces w branży filmowej, oraz dowiemy się, jakie umiejętności są niezbędne dla facial modelerów i blendshape artistów.
Jeśli interesuje Was praca w branży filmowej, animacja twarzy czy kulisy tworzenia największych produkcji, to ten odcinek jest dla Was! Nie przegapcie tego wyjątkowego spotkania z ekspertką. 
 
 
adek
Pojawił się właśnie nowy odcinek podcastu Klaudii Borowiec - poświęcony sztucznej inteligencji i grafice. Zaproszonymi gośćmi do rozmowy są: Grzegorz Przybyś i Magda Śleboda, którzy omawiają przyszłość sztucznej inteligencji w branży graficznej. Dyskusja koncentruje się na kwestiach dotyczących wpływu AI na twórców grafiki, w kontekście narzędzi takich jak DALL-E i Midjourney, jak również problemów związanych z ochroną własności intelektualnej.
Grzegorz Przybyś, były concept artist z Techlandu i założyciel studia grafiki i animacji Division48, przekazuje swoje doświadczenia i poglądy jako doświadczony art director. W swoim portfolio ma takie tytuły jak "Witcher 3", "Dead Island", czy "Dying Light".
Magda Śleboda, która swoją karierę zaczęła w Ten Square Games, a teraz związana jest z Murka Games, wnosi perspektywę animatora i freelancerki. Magda jest nie tylko pasjonatką grafiki, ale całego procesu tworzenia gier i branży game devu jako całości.
Zapraszamy do odsłuchania najnowszego odcinka, w którym dyskutujemy o wyzwaniach, możliwościach i zagrożeniach, jakie niesie ze sobą postępująca automatyzacja w dziedzinie grafiki komputerowej.
 
adek
Jest to pewnego rodzaju "gamechanger" jeśli chodzi o Photoshopa. Adobe Firefly to jeden z projektów, których wersja testowa okazała się ogromnym sukcesem. Czy jest to kolejne narzędzie do generowania grafik? Nie do końca. To na co warto zwrócić uwagę - Adobe przekonuje, że ich narzędzie (model AI) jest trenowany wyłącznie za pomocą licencjonowanych obrazów z Adobe Stock, grafik na otwartej licencji oraz należących do domeny publicznej.
Od wczoraj dostępne jest w Photoshopie jako funkcja "beta".
Zachęcam zapoznać się z oficjalnym wpisem na blogu Adobe. Poniżem zamieszczę jego streszczenie w języku polskim.
Adobe zintegrowało Generative AI i Adobe Firefly z Photoshopem, dostarczając twórcom nowe możliwości i przyspieszając pracę. Subskrybenci Photoshopa mogą teraz korzystać z Firefly, rodziny generatywnych modeli AI, bezpośrednio w aplikacji Photoshop desktop (beta), używając własnego, naturalnego języka, aby nakłonić Photoshopa do tworzenia niezwykłych obrazów za pomocą Generative Fill. Te komendy mogą być używane do dodawania treści, usuwania lub zastępowania części obrazu oraz rozszerzania krawędzi obrazu.
Generative Fill jest zasilany przez Firefly, który został uruchomiony sześć tygodni temu i szybko stał się jednym z najbardziej udanych beta testów w historii Adobe. Firefly jest najbardziej zróżnicowaną usługą generatywnej AI na rynku, a jednocześnie jedyną, która generuje komercyjnie opłacalne, profesjonalnej jakości treści bezpośrednio z istniejących przepływów pracy twórców.
Firma podejmuje w ten sposób kroki, aby zapobiec wykorzystywaniu nazwisk artystów w działaniach generatywnej AI Adobe i przyspiesza otwarte standardy branżowe za pośrednictwem Inicjatywy Autentyczności Treści (CAI).
Wprowadzono również nowe narzędzia do Photoshopa, które znacznie przyspieszają codzienne twórcze przepływy pracy, umożliwiając użytkownikom wykonanie skomplikowanych edycji i tworzenie unikalnych projektów, oszczędzając przy tym czas.
Nowe funkcje obejmują:
Presety regulacji (Adjustment Presets):
Filtry, które przyspieszają złożone zadania, pozwalając na podgląd i zmianę wyglądu obrazów w kilku krokach, aby osiągnąć natychmiastowy, charakterystyczny wygląd i uczucie. Istnieją 32 nowe presety w panelu regulacji, które można podglądnąć, zanim zdecydujesz się na ich zastosowanie.
Narzędzie usuwania (Remove Tool):
Funkcja zasilana przez AI, która pozwala zastąpić niechciany obiekt, po prostu go zamalowując, zachowując integralność pobliskich obiektów i zapewniając nieprzerwane przejście na skomplikowanych i zróżnicowanych tłach.
Pasek zadań kontekstowych (Contextual Task Bar):
Menu na ekranie, które sugeruje najbardziej odpowiednie następne kroki w kilku kluczowych przepływach pracy,redukuje liczbę kliknięć potrzebnych do ukończenia projektu i ułatwia dostęp do najczęściej wykonywanych akcji.
Gradienty (Gradients):
Funkcja, która została znacznie ulepszona, a przepływ pracy został przyspieszony. Pozwala ona na tworzenie gradientów w kilku prostych krokach i teraz obejmuje nowe kontrolki na płótnie, które pomagają precyzyjnie kontrolować wiele aspektów gradientu w czasie rzeczywistym. Można teraz również dokonywać nieinwazyjnych edycji gradientów, co oznacza, że można wrócić i dokonać zmian w gradientach bez trwałego modyfikowania oryginalnego obrazu.

Zobacz wideo: Gradients - Photoshop  
Co sądzicie o Firefly? 
adek
Zapraszamy do odsłuchania kolejnego odcinka podcastu Klaudii Borowiec. Tym razem odcinek dotyczy branży związanej z wizualizacjami architektonicznymi. 
Odkryj tajniki branży arch-wiz z Michałem Nowakiem - artystą 3D i specjalistą od wizualizacji. Dowiedz się, jak możesz zarabiać na wizualizacjach i jakie perspektywy czekają na grafików i wizualizatorów. Zobacz, jak Polacy radzą sobie na tle innych krajów. Czy AI jest realnym zagrożeniem dla branży? Odpowiedzi na te pytania i wiele więcej znajdziesz w fascynującej rozmowie z Michałem Nowakiem, założycielem studia wizualizacji i organizatorem konferencji BW3.
 
 
adek
Motörhead – Enter Sandman - teledysk/animacja polskich twórców pojawił się właśnie w internecie. 
Jego twórcami są Kamil Wójcik - animacja, montaż, za koncepty postaci, lokacji i tła odpowiadała natomiast Cat Kaczmarek. Za color grading odpowiadał natomiast Szymon Kraszewski. Producentką była natomiast Marta Brodacka.
Kamil i Cat współpracują ze sobą od lat i znani są właśnie z "horrowych" animacji i teledysków. 
Zapraszam do wątku na forum gdzie Kamil dzieli się warsztatem i powstaje tam mały making of.
Teledysk
 
adek
23 marca odbędzie się kolejne spotkanie z cyku 3D WARSAW - 23/03/2023

Gośćmi tej edycji będą:
Fabio Palvelli Alexander Riedel Zapisy oraz więcej szczegółów / register now: 3dwarsaw.com
3D WARSAW to platforma integrująca różnorodne środowiska kreatywne, która w sposób nieformalny tworzy nową sieć komunikacyjną. Stawiamy na drzwi otwarte dla wszystkich zainteresowanych oraz każdego tematu do dyskusji. Jednocześnie chcemy wspierać się w obszarach twórczych i tworzyć podstawy pod nowy biznes.
3D WARSAW is a recurring event dedicated to people from the Arch - Viz and 3D graphics industry in Poland. Hosted by the international studio MOTIV, it creates a new networking place to exchange the artistic, technical and design experiences.
The variety of topics and ideas will guarantee a valuable knowledge and experience for each participant.

adek
Na weekend zachęcamy was do posłuchania rozmowy Włodka Markowicza z Darkiem Zabrockim - o tworzeniu koncepcji do filmów i gier.
Myślę, że Darka nie trzeba zbytnio przedstawiać społeczności Max3D.pl bo tutaj również lata temu spędzał długie godziny na nauce (co też w pewnym momencie pojawiło się w rozmowie - pozdrawiamy).
Myślę, że rozmowa może być bardzo wartościowa dla początkujących lub osoby, które uczą się grafiki (ale nie tylko). 
 
 
adek
Zapraszamy do obejrzenia prawie dwugodzinnego wywiadu z Marcinem Klickim na temat pracy jako Expert Character Artist. Sporo wątków zostało w nim poruszonych, również kwestie, które dzisiaj rozpalają branżę kreatywną - AI. 
Marcin zdradził sporo informacji o tym jak pracuje, od czego zacząć, jak wygląda praca w CD Projekt RED, padły też mocniejsze słowa i podsumowania o niektórych projektach.
Jak zawsze polecamy!
Podcast znajdziecie również w serwisie Spotify.
adek
Kilka dni temu w Nowym Yorku odbyła się uroczysta kolacja z okazji New York Film Critics Circle Awards 2023 (Nagroda Stowarzyszenia Nowojorskich Krytyków Filmowych). Podczas uroczystości Claudio Miranda (director of photography) odebrał nagrodę za najlepsze zdjęcia w filmie Top Gun: Maverick.
Miranda podczas tej uroczystości zdradził co było inspiracją przy tworzeniu zdjęć do filmu. Okazuje się, że w dużej mierze był nią film Damiana Nenowa pt. "Paths of Hate". 
Film po ponad 10 latach dostał drugie życie co na pewno jest miłą niespodzianką dla jego autora. Gratulacje Damian!
Paths of Hate / Damian Nenow
 
Polski film animowany zrealizowany w 2010 roku w studiu Platige Image przez Damiana Nenowa. Animacja jest krótką opowieścią o drzemiących w ludziach bestiach przedstawioną w formie widowiskowych i atrakcyjnych plastycznie scen walk lotniczych. Konstrukcja filmu oraz oryginalna technicznie stylizacja obrazu sprawiają, że Paths of Hate przypomina wprawiony w ruch, sensacyjny komiks.
Paths of Hate znalazł się na ogłoszonej przez Amerykańską Akademię Filmową liście 10 filmów, które będą ubiegać się o nominacje do Oskara 2012 w kategorii Najlepszy Krótkometrażowy Film Animowany. Animacja powstała przy wsparciu finansowym Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, który również wspomaga promocję oscarową filmu.
Nagrody
Nagroda za Najlepszy Profesjonalny Krótki Film Animowany na 19. Festiwalu Animacji Anima Mundi, Rio de Janeiro (2011), Nagroda za Najlepszy Film Animowany i Nagroda Specjalna Jury na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Niezależnych Comic-Con, San Diego, USA (2011), Nagroda za Najlepszy Międzynarodowy Film Animowany i Nagroda Specjalna Jury na Międzynarodowym Festiwalu Animacji, La Coruna, Hiszpania (2011), Wyróżnienie Specjalne w sekcji filmów krótkometrażowych na 35. Międzynarodowym Festiwalu Filmów Animowanych, Annecy, Francja (2011) Nagroda Jury na 38. Festiwalu Animacji Komputerowej Siggraph, Kanada (2011) Źródło: www.polygon.com
adek
Jeden z naszych aktywnych użytkowników - Dariusz Łacheta (Destroyer) założył kanał na YouTube na którym publikuje ostatnio filmy poświęcone Unreal Engine 5.1. Jeśli interesuje was ten temat - warto rzucić okiem.
Filmy na kanale: https://www.youtube.com/@cg.destroyer/videos
adek
CD PROJEKT RED ogłosił, że Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Kompletna w wersji na konsole nowej generacji PlayStation 5 i Xbox Series X|S oraz komputery PC ukaże się 14 grudnia 2022 roku.
Nowa odsłona wielokrotnie nagradzanej gry role-playing studia CD PROJEKT RED została w pełni zoptymalizowana i wzbogacona o szereg ulepszeń graficznych i technicznych, wykorzystujących możliwości współczesnego sprzętu do gier. Wśród nich są m.in. ray tracing w czasie rzeczywistym, szybsze czasy ładowania, zintegrowane mody stworzone przez społeczność i inne nowości. Tytuł otrzyma również dodatkową zawartość inspirowaną serialem Wiedźmin od Netflix. Zmiany i nowości zostaną szczegółowo omówione podczas nowego odcinka REDstreams, w którym twórcy zaprezentują również rozgrywkę z nowej wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Transmisja odbędzie się w przyszłym tygodniu na kanale studia na Twitchu.
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Kompletna w wersji na nową generację trafi do sprzedaży w wersji cyfrowej na konsole PlayStation 5, Xbox Series X|S i komputery PC. Wydanie to, poza grą Wiedźmin 3: Dziki Gon, zawierać będzie komplet zawartości dodatkowej oraz oba rozszerzenia fabularne: Serca z kamienia oraz Krew i wino. Osoby posiadające dowolne wydanie gry na konsole PlayStation 4, Xbox One i PC otrzymają aktualizację na nową generację bezpłatnie. Data premiery wydania pudełkowego zostanie ogłoszona wkrótce.

Dodatkowo dla wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch w późniejszym terminie pojawi się również osobna aktualizacja, wprowadzająca liczne ulepszenia oraz zawartość nawiązującą do znanej z platformy Netflix adaptacji Wiedźmina.
adek
Jeśli ktoś chciał kupić najnowszego Paintera 2022 to jest świetna okazja ku temu. W ramach Humble Bundle możecie nabyć Paintera 2022 wraz z innymi programami graficznymi, dodatkami i programami do edycji wideo w świetnej cenie.
Aby kupić Paintera w pakiecie trzeba zapłacić minimum 30 EUR. 
Jesteśmy partnerem Humble Bundle - kupując pakiet przez nasz link - wspieracie nasz serwis:
https://www.humblebundle.com/software/anything-but-ordinary-painter-bundle-software?partner=max3d
Jeśli kupicie zestaw, to w świetnej cenie oprócz Paintera możecie uzyskać licencje na:
- dodatkowe brushe
- programy do edycji wideo:  VideoStudio Pro 2022, Plus PaintShop Pro 2022 oraz AfterShot Pro 3
 
adek
W sieci pojawił się interesujący wywiad z dobrze znanym naszej społeczności Mateuszem Tokarzem (Mateusz Tokarz, który na co dzień pracuje jako Lead VFX Supervisor w Platige.
Wywiad pojawił się na kanale Klaudia Borowiec Podcast i poruszono w nim kilka ciekawych wątków - o współpracy z Netflixem, jak to tak naprawdę jest, ile firm pracuje przy efektach np. przy takiej produkcji jak serial Wiedźmin, trochę o zarządzaniu zarówno produkcją jak i zespołem.
Jeśli macie możliwość, warto sobie włączyć w tle i posłuchać Mateusza.
adek
Chciałbym zachęcić was do obejrzenia krótkiego filmu animowanego stworzone przez Polaka hobbystycznie w Blenderze. Mowa tutaj o animacji "Special Gift" Pawła Drzewieckiego.
 
Sam Paweł o swoim filmie napisał tak:
Strasznie się cieszę pisząc i polecając tą animację. Poczułem jakiś taki vibe starszych lat, po prostu takie projekty są dzisiaj rzadkością - mało kto samodzielnie chce stworzyć animację, mało kto dzisiaj robi to hobbystycznie w celach edukacyjnych (nauka programu, animacji), mało kto kończy rozpoczęty projekt. Jeśli już powstają filmy - są tworzone przez zespoły lub z myślą o festiwalach, konkursach. Możliwe, że też, że gdzieś powstają takie projekty, ale być może tutaj nie trafiają? Jeśli tak jest, dajcie znać. Miejsce promocji dla takich produkcji znajdzie się zawsze.
Wątek Pawła znajdziecie tutaj (jeśli chcecie zostawić mu wiadomość)
Osobiście uważam, że taka produkcja jest świetnym pomysłem na naukę - animacji, programu, składu. Paweł wykonał niesamowitą pracę i szczerze mu gratuluję. 
PS. Zostało to potwierdzone w wątku, ale taka animacja, ukończona - jeśli ktoś szuka pracy, otwiera wiele drzwi. Myślę, że też tak jest i w tym przypadku 😉
 
adek
Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że spojrzałeś z wielkim zadowoleniem na wymodelowany przez siebie obiekt i przypomniałeś sobie o zestawie tekstur, które wspaniale by go uzupełniły, ale po przypisaniu ich do modelu okazało się, że nie jest tak jak sobie wymarzyłeś? W tym wątku zaprezentuję, że nie potrzebujesz dodatkowych narzędzi by poradzić sobie z rozczarowaniem w kwestii tekstur.
Zobacz wątek:
 
adek
Zapraszamy na nowy odcinek podcastu "Rozmowy z mistrzem". Gościem odcinka jest Filip Małecki z Marjoram Studio. Rozmowa w głównej mierze dotyczy ArchViz. 
 
Gdzie możesz znaleźć podcast:
https://rozmowyzmistrzem.pl/
https://open.spotify.com/show/1CnhxedXPgUrrbzOe4pYfu
https://podcasts.apple.com/pl/podcast/rozmowy-z-mistrzem/id1441252229?l=pl
adek
Chciałbym wszystkich zaprosić na bloga i kanał YouTube Katarzyny Grabowskiej, która chcąc odejść nieco od grafiki 2D i bardziej ukierunkować się w procesie modelowania 3D rozpoczęła publikacje na YouTube i blogu. 
Kasia napisała:
Być może wpadliście na któryś z tych materiałów poprzez nasze forum - jeśli nie to zachęcamy do odwiedzenia bloga Kasi.
Staramy się zawsze promować tego typu materiały udostępniane przez naszych użytkowników. Jeśli tworzycie coś podobnego - dajcie znać. 
Więcej: pakamera3d.pl

Cz.1. Modelowanie
Cz.2. Teksturowanie
Cz.3.
Dodatkowo Kasia utworzyła wątek na naszym forum:
 
adek
Jeśli nie mogłeś na żywo śledzić konferencji Autodesk Media & Entertainment DAYS 2021 - nic straconego. Udostępnione zostały nagrania sesji.

Aby obejrzeć materiały wymagana jest rejestracja na stronie Autodesk.

Zobacz nagrania sesji z wirtualnej konferencji już teraz. Wśród nich:
debata "Artystyczna dusza w świecie deadline'u. Jak efektywnie zarządzać ludźmi i czasem, by osiągnąć sukces artystyczny oraz komercyjny?" Paneliści: Marta Fijak, Anshar Studios; Karol Żbikowski, Platige Image.
Prowadzący: Radosław Nałęcz, Polsat Games doświadczenia 11 bit studios w prezentacji "Użycie narzędzi Autodesk w procesie tworzenia strony artystyczno - wizualnej gry" - przedstawił Arek Tomaszewski, 11 bit studios sesja "Jak zarządzać zespołem twórców w produkcji VFX. Case-study trailer'a The Medium" - zaprezentowana przez Mateusza Tokarza, Platige Image prezentacja "Wirtualna Produkcja z użyciem silników graficznych jako przyszłością produkcji animacji 3D!" - temat poprowadził Adrian Perdjon, Bones Studio i wiele innych ciekawych tematów!
Konferencja - nagrania
Dzień I
Artystyczna dusza w świecie deadline'u | DEBATA
Artystyczna dusza w świecie deadline'u. Jak efektywnie zarządzać ludźmi i czasem, by osiągnąć sukces artystyczny oraz komercyjny? | Paneliści: Marta Fijak, Anshar Studios; Piotr Babieno, Bloober Team; Karol Żbikowski, Platige Image. Prowadzący: Radosław Nałęcz, Polsat Games
  Co nowego w programie Maya 2022 | Roland Reyer, Autodesk
Modelling, Rigging, Animation, and a "feel-good" right at the start: What's new in Maya 2022 | Roland Reyer, Autodesk
  Autodesk 3ds Max | Alex Horst, Autodesk
Boost your production with latest Modeling & Viewport features in Autodesk 3ds Max | Alex Horst, Autodesk
  Rozmowa o trendach | Łukasz Trybuś, Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych
  Rozmowa o trendach | Patrycja Rodzińska-Szary, ekspert rynku gier wideo
  Maya USD | Will Telford, Autodesk
  Użycie narzędzi Autodesk w procesie tworzenia | Arek Tomaszewski, 11 bit studios
  BreakoutRoom1 - Ask anything - sesja Q&A ekspertów Autodesk
Ask anything - sesja Q&A ekspertów Autodesk | Roland Reyer, Alex Horst, Will Telford, Autodesk
  BreakoutRoom2 - W jaki sposób dostosować środowisko pracy | Konrad Pleban, Dell
W jaki sposób dostosować środowisko pracy dla użytkownika kreatywnego przy wykorzystaniu rozwiązań firmy Dell | Konrad Pleban, Dell Technologies BreakoutRoom3 - Rysunkowa postać - Arnold Toon Shader w 3ds Max | Łukasz Banaszkiewicz, Procad  
Dzień II
Jak zarządzać zespołem twórców w produkcji VFX. Case-study trailer'a The Medium | Mateusz Tokarz, Platige Image
  Wirtualna Produkcja z użyciem silników graficznych jako przyszłość produkcji animacji 3D! | Agnieszka Podlewska, Maciej Rudzin, Bones Studio
  Zarządzanie projektami kreatywnymi z ShotGrid (wcześniej: ShotGun Software)
David Mason, Autodesk
  Rozmowa o trendach - rynek pracy i kompetencje | Dominika Opozda, Devire
  A closer look at sweep mesh | Jon Capleton, Autodesk
  Arnold 6.2 "get to the next level with Arnold Imagers
John Paul Giancarlo, Autodesk
  Rozmowa o trendach - "Jak wyróżnić się w branży"
Tomek Bagiński, reżyser
  BreakoutRoom1 - Ask anything - sesja Q&A ekspertów Autodesk
Jon Capleton, John Paul Giancarlo, David Mason, Autodesk
  BreakoutRoom2 - Wyzwól swoją kreatywność z nowymi narzędziami od 3Dconnexion
Aleksandra Goroszko, 3Dconnexion
  BreakoutRoom3 - Tworzenie Cut-sceny filmowej
Michał Chmielewicz, Jakub Baran, PCC Polska Zobacz nagrania z wydarzenia: boards.autodesk.com/medays2021
 

adek
Autodesk Media & Entertainment DAYS 2021
Wirtualna konferencja | 29-30 września
Zapraszamy do rejestracji!
Dla kogo? 
Dla wszystkich osób, których życie zawodowe lub pasje koncentrują się wokół produkcji wideo, tworzenia animacji, projektowania środowisk wirtualnej rzeczywistości czy scenografii i postaci z gier komputerowych. Innymi słowy, dla każdego, kogo zawodowo „kręci” tworzenie obiektów sztuki wizualnej przy wykorzystaniu najnowszego oprogramowania i rozwiązań technologicznych. 
Z myślą o nich organizatorzy przygotowali bogaty program merytoryczny – od debat i prelekcji, przez prezentacje, sesje pytań i odpowiedzi z udziałem międzynarodowych ekspertów, aż po warsztaty z wykorzystania najnowszych wersji oprogramowania Autodesk.

W programie:
Debata „Artystyczna dusza w świecie deadline'u”. Sesję poprowadzi Radosław Nałęcz – redaktor naczelny Polsat Games Dynamiczne rozmowy o trendach z czołowymi przedstawicielami branży Najlepsze praktyki prezentowane przez klientów: Bones Studio, Platige Image, 11bit studios Sesje międzynarodowych ekspertów Autodesk, gdzie poznasz tajniki oprogramowania 3ds Max, Maya, Arnold, Shotgrid (ex- Shotgun) czy MotionBuildera Media & Entertainment Days to także możliwość udziału w gamifikacji – czyli rywalizacji sprawdzającej wiedzę z tematyki poruszonej na konferencji! Świetna zabawa i adrenalina gwarantowane! Konferencja odbędzie się online, a wszystko co trzeba zrobić, by zostać jej uczestnikiem, to zarejestrować się! Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Więcej informacji o konferencji, tegorocznych prelegentach, wydarzeniach specjalnych i programie wydarzenia można znaleźć na stronie: www.autodeskday.pl
Zapraszamy do rejestracji: 
Darmowa rejestracja na konferencję

 
adek

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności