-
Maxwell Render taniej o 25% do 19 grudnia
...bo Corona w drodze :)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
hej, żaróweczka z corony:
-
Scena 3D: Papierowe samolociki
Mnie akurat typ dofa się nie podoba, trochę mi nie pasuje, widać w pierwszym obrazku. Reszta ekstra :) @artzgodka - aberracja, która jest na postaciach, a na samolotach jej zabrakło.
-
Wiz: mono apartment
Świetne oświetlenie i kolorystyka, good job
- Obiekt 3D: Nektar Romana
- Scena 3D: Gipsówka
- Scena 3D: Gipsówka
- Scena 3D: Gipsówka
-
Grafik 3D / Motion-Design / Dąbrowa Górnicza
Firma Dreams 'Art z Dąbrowy Górniczej pilnie poszukuje kreatywnego grafika 3D. Motion-Design bardzo mile widziany. Kontakt: 662 094 925 CV/Portfolio: [email protected]
-
SmartDeblur - wyostrzanie zdjęć
Bardzo wiele zależy od zdjęcia, aczkolwiek udało mi się wydobyć z rozmazanego zdjęcia (zrobionego canonem 500D) tyle detali ile na zdjęciu z newsa :)
-
Animowanie postaci 185k poly?
Z skinwrapem różnie bywa, ale może to by pomogło, aczkolwiek trochę roboty bym sobie dołożył. Myślałem nad tym by odłączyć część modeli, które nie wpłyną na animację, po czym pod koniec ponownie je dołączyć. Co do viewportu, on i tak śmiga 200 fps, sama animacja tnie. Może przesiadka na Maye? słyszałem że do animacji nie ma nic lepszego ;>
-
Animowanie postaci 185k poly?
Witam, Mam mały problem, mianowicie muszę zrobić parę animacji na kupionym modelu (model mięśni, kości, narządów itd.) - razem wychodzi 185k poly (w dodatku model składa się z 600 części). Animowanie takiego modelu to nie lada udręka, ponieważ gdy puszczam animację, jej płynność mieści się w przedziale 5-6 fps. Posortowałem obiekty i zattachoiwałem, co lekko przyspieszyło proces animowania. Do animacji używam CAT'a (3ds max 2012). Co do sprzętu, tutaj nie ma problemu (2x Xeon 5680 @4ghz, 24gb 1333, GTX580) Mogę animować same kości z ukrytymi modelami, ale to trochę przeszkadza i nie jest dokładne. Czy jest na to jakiś sposób? Trick? Pozdrawiam
-
Free Image Sequence Player 2.0
Program bardzo dobry, nic nie przycina, lecz moim zdaniem - dużym minusem jest wczytywanie WSZYSTKIEGO do razu do ramu. Po załadowaniu animacji w rozdzielczości full HD (png, 24bit, alpha) która miała tylko 300 klatek, ram był obciążony aż o 2,5gb. Ładowanie wszystkiego ma swój plus - nie ma prawa się przycinać, aczkolwiek nie lepiej bufferować 50-100 klatek? Sama inicjatywa świetna, program też jak już powiedziałem, sprawuje się znakomicie.
-
RichDirt dla 3ds max
no właśnie, v-ray dirt, dla tych co używają vraya - ten plugin troszkę zbędny
-
Postać: Colorblind [nagość]
genialne włosy :)