- 
	
		
		Prezentacja koncepcji e-podręcznika - film animowany Platige Image
		
		dobra robota chłopaki :)
- 
	
		
		Mari 2.6
		
		ojezuuuu... Mega dobroć, zwłaszcza prosty IBL, alembic i Layer Shader :)
- 
	
		
		[FD] Nano detective
		
		W czym kompozycja ?
- 
	
		
		Motiva exposure control for V-Ray
		
		nie, nie, nie... cały proces wymaga kolejnego renderingu... eh.
- 
	
		
		VRayMtl - tekstura w opacity wpływa na Fresnel
		
		spróbuj zmienić Cutoff w materiale z 0.01 na 0.00 :) Powinno pomóc
- 
	
		
		VRayAmbientLight
		
		a google ?: http://forums.cgarchitect.com/70420-how-do-fake-gi-vray.html
- 
	
		
		Lekki noise na drzewach, trawach podczas aniamcji
		
		Masz bardzo mały treshold a niskie ustawienia wartości Min/Max. Zainteresuj się samplowaniem bardziej "fixed" a mniej adaptive jeżeli samplujesz drobnice. Problem ten pojawia się zawsze przy samplowaniu obiektów, których grubość nie mieści się w pixelach [włosy, futro, drobny bump etc.]. Ten tutorial pomoże Ci zrozumieć co nieco: http://interstation3d.com/tutorials/vray_dmc_sampler/demistyfing_dmc.html Jeżeli w animacji DMC nie wyrabia, to albo ustaw go na bardziej Fixed sampling [Mn/Max, 4/16; 16/16; 16/50. Wartości 1/100 mało co dają], albo renderuj w większej rozdziałce kosztem samplingu. Możesz też użyć samplera Fixed zamiast DMC. Btw, przy tak ostrym samplowaniu spuść Brute Force'a na standartowe 8 subdvs.
- 
	
		
		Obiekty 3D: Kolekcja siedzisk
		
		świetne rendery, gratsy :)
- 
	
		
		3ds max 2014 oraz Softimage 2014 - sneak peeks
		
		no jestem mile zaskoczony directowymi cieniami ze skylight'a... coś co do niedawna było kulą u nogi w MR, brawo! wkońcu.
- 
	
		
		Light w Viewport
		
		Panie... wystarczy Ctrl + L - On/Off Default Lighting :)
- 
	
		
		Jak przekonwertować plik LDT na IES?
		
		hey, Zainteresuj się ta pozycją: http://www.photometricviewer.com/ W standardzie mają konwertowanie ldt na ies :) Pzdr
- 
	
		
		Nowa reklama Qualcomm
		
		bardzo sweet :D
- 
	
		
		Vray EdgesTex Pass problem
		
		generalnie jak masz taki problem to też renderek by się przydał co nie :) ?
- 
	
		
		Renderowanie samych cieni, AO itp
		
		o matko... przeciez vray ma opcje renderowania cieni osobno, renderujesz wszystko na szarym materiale, matte shadows na wszystkie obiekty, swiatla zostawiasz jak sa w scenie i dziekuje. zalezy jakie chcesz cienie - jak chcesz miec kolorowe to wszystkie obiekty musza miec ten sam kolor (diffuse filter) jak w beauty pasie (color bleeding itd.). i w kompo taki shadow dodajesz przez substract. Jezeli czarny cien direct, to rozwiazanie jw napisalem. To sa mega proste rzeczy. Pamietaj ze renderujesz tylko cien, refleksty itd nie sa Ci potrzebne - zakladka global switches. A najlepiej przed puszczeniem rendera w vrayu puszczasz VrayShadow i Rawshadow.
- 
	
		
		tworzenie mapy pod Displacement
		
		a no... i 16 bpc, najlepsze do dispów TIFF'y :)
gientekwl
				Members
			
		- 
				Rejestracja
- 
					Ostatnia wizyta
