Napisano 23 Czerwiec 200717 l Hej W tym tygodniu robimy cos z otoczenia fallouta :) Wszystko jedno co, robicie to co przyjdzie wam do glowy. Od starych samochodow, po krzaki, robaki, ufa, stare domy, skrzynki i Bog wie co jeszcze :) Jezeli macie ochote zrobic kilka obiektów be maj głest ! Limity : 1k trisow i textura 512x512 - bez normali, bez specularow sam czysty difius Timelimit : Do nastepnej niedzieli (czyli sobota do 24, w niedziele glosowanie) Nagrody : Dolączenie do wątku prac zwycięskich! btw. Pamietajcie zeby koncowy screen dac w wymiarze szerokosc 800 ! wyskokosc dowolna. POWODZENIA!
Napisano 23 Czerwiec 200717 l nie chcialo mi sie czytac tych 6ciu strin, ech...jak zwykle o wszystkim dowieaduje sie ostatni! tymrazem nie mam zadnych ALE!:p chociaz...Ale....:) jai to jest z fallowuta? zniszczone sie znaczy? tak!?!?....dziwne....pisalem tego posta w temacie "nowa bitwa??" a znalazl sie tutaj, prosze o przesuniecie!!
Napisano 23 Czerwiec 200717 l sorki że zadam tera głupie pytanie :P ale co to jest ten cały fallout? tzn wiem że jakaś gra rpg ale nie interesuje sie takimi rzeczami i moze pomożecie mi i jakie w tej gdzie sa pojazdy? takie jak tera tylko że rozwalone? bo czytałem ze akcja podobno się dzieje w przyszłości xD
Napisano 23 Czerwiec 200717 l Autor hmm wiesz no chodzi o "obiekty" po wybuchu nukleranym :) wiesz ;)
Napisano 23 Czerwiec 200717 l Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem.
Napisano 23 Czerwiec 200717 l Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem. Nie widziałeś gecka od środka?:D:D:D Dla mnie bomba! Atomowa!
Napisano 24 Czerwiec 200717 l Może ktoś wymodeluje zawartość "GECK" bo zawsze ciekawiło mnie co takiego może pomóc w odbudowie cywilizacji a mieści się w walizce.Świetny pomysł z tym falloutem. Tu jest GECK http://en.wikipedia.org/wiki/Garden_of_Eden_Creation_Kit
Napisano 24 Czerwiec 200717 l Temat szeroki i bardzo przyjemny. Mam nadzieję, że wyrobię się z innymi duperelami i przygotuję coś na bitwę ;)
Napisano 24 Czerwiec 200717 l Autor hmmm wyrenderowac mozna w wypasiti, ale spectacular musi byc off :(, ale mozesz zastosowac anal occlusion
Napisano 24 Czerwiec 200717 l no to gites :D bedziemy kombinowac :) btw. Marcin dzieki za tutki ^^ pomocne...
Napisano 24 Czerwiec 200717 l Anal occlusion przy renderingu? Nie musze bakowac? Bo mi to utrudni życie.. :D
Napisano 24 Czerwiec 200717 l Oj kombinujecie :) Najprościej to sam color + alpha + widok z viewportu, dodatkowo jako biuti szot render jak kto lubi. PS. Czy jeśli robię auto, muszę ustawić je na jakimś podłożu?
Napisano 24 Czerwiec 200717 l Autor Kuba_ to juz zalezy od Ciebie, wiesz podloze to zawsze hmmm dodatkowa trudnosc :) mi sie wydaje ze fajnie by było miec podloze :)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l a co z "podstawkami" na modele?? w innych bitwach się nie liczyły do polikątu... aczkolwiek w wypadku tej bitwy Ci co modelują otoczenie mogą czuć się poszkodowani............ ale co tam FALLOUT pożoga i zniszczenie w tym świecie nikt nikim się nie przejmuje hahaha...3 zapodaje linki gdyby ktoś szukał natchnienia: http://www.forum-auto.com/automobile-pratique/modelisme-modeles-reduits/sujet15.htm http://www.madmaxmovies.com/cars/madmax/index.html
Napisano 25 Czerwiec 200717 l o jak miło, wracam po krótkiej przerwie i odrazu minibitwa + pasujący mi temat. na pewno wezme udział mam kupe czasu. edit: właśnie zauważyłem termin ale może dam rade:) Jak ktoś niewie co to fallout to może mu coś powie "Mad Max". ogólnie chodzi o postnuklearne retro.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l przepraszam za offtopa, ale kiedy rusza tygodniowe speedmodelingi? po bitwie MjP? pozdrawiam tadzio
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Anal occlusion przy renderingu? Nie musze bakowac? Bo mi to utrudni życie.. :D lepiej zbukakekuj te anal oklużyn :P
Napisano 25 Czerwiec 200717 l takei drobne pytanko :D Czy dla kazdego obiektu w scenie budyne, ogrodzenie, skrzynki itp.. ma być wspólna tekstura czy mogą być oddzielne ?? i jak sie przelicza na trisy bo ja klikam w blenderku i tam mi podaje tylko Faces (chyba polygony to są ) i Vertices(???) ...
Napisano 25 Czerwiec 200717 l jeżeli chodzi o fallouta. to czek dis aut. Ładny kawałek gameartu. narazie szukam jakichś pomysłów, jutro dołącze pewnie:)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Co do podłoża to bardzo istotne w sumie czy sie wlicza czy nie... bo z ladnym environment model prezentuje sie dużo lepiej. ale jak podloze bedzie sie liczyc to wtedy mi koncepcja chyba upadnie hrhrhr co do tekstur to tez w sumie dosyc wazne... czy można do kazdego obiektu osobną, czy wszystko w 1 teksturze, czy ilosc tekstur jest ograniczona.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor 512 = 4x256x256 wiec masz 4 textury do podziału, ew. 256 tez mozesz rozbijac na mniejsze. Podloze wlicza sie w polycount i texture SzU - mozesz nawet z f1 ;)
Napisano 26 Czerwiec 200717 l klicek a może jeżeli robi się pomieszczenia to zastosować taki instancing. Czyli np, liczy sie poly tylko jednego krzesła jeżeli w scenie jest ich kilka. Chodzi głównie o ewidentnie powtarzające się elementy jak u matysa w fabryce, komputery i transformatory. oczywiście tylko do pomieszczeń taka zasada i w granicach rozsądku (powtarzanie śrubek itp).
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Nawet ingame jezeli masz instance to nie sa one nie liczone. Sa mniej obciazajace ale nie to ze nie sa liczone.
Napisano 26 Czerwiec 200717 l "512 = 4x256x256 wiec masz 4 textury do podziału, ew. 256 tez mozesz rozbijac na mniejsze." To ja juz chyba teraz odpadne bo mój posteruneczek będzie niezadobrze wygladał z tekturką 256x256.. bo łącznie mam w scence juz 37 obiektów :D A podłoze juz ma text: 512*512 nie jestem jeszcze zbyt dobry w teksturowaniu, i dopieor zaczajam jak w blenderku UV sie uzywa...
Napisano 26 Czerwiec 200717 l W sumie jak by nie spojrzeć, menel był elementem otoczenia i w jedynce, i w dwójce, więc moim zdaniem się nadaje ;) Cruzh3r a co to za produkcja? Chyba nie za wiele mówi o Falloucie :) A dla zainteresowanych na Youtube krążą speed runy, pokazujące w pół godziny to, co innym zajęło swego czasu kilka tygodni.
Napisano 27 Czerwiec 200717 l no panowie widzę, że się bitwa rozkręciła na dobre, jesteśmy na półmetku a kilka modeli zapowiada się naprawdę fajnie... niech żyje rdza i korozja :)
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Master Kiełbaster jaka słodka kicia :D:D co myslicie o dodaniu do 512x512 jednej malej 256x256? :d:d
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Może napisz, na co chciałbyś to wykorzystać, możliwe że innym też by się przydało.
Napisano 28 Czerwiec 200717 l ja bym teraz zrobił jeszcze bitwę na postać z Fallouta, zatrudniamy programistów i jak dobrze pójdzie zdążymy zrobić trójkę przed Bethesdą hehe ;)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Może komuś się przyda tło do prezentacji modelu Co do kolejnej bitwy - może choć po tygodniowej przerwie? Obawiam się, że jeśli wystartuje od razu, frekwencja znowu zacznie maleć.
Napisano 29 Czerwiec 200717 l dozwolone jest rozbicie tej pięćset-dwunastki na cztery dwieście-pięćdziesiątki-szóstki ?
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Pewnie, zawsze tak było, że teksturę można było dzielić dowolnie, byle nie przekroczyć sumą tesktur limitu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto