Skocz do zawartości

Silver Award: BMW x5 2007


Rekomendowane odpowiedzi

ReflectVision.jpg

 

Przedstawiam Wam moje ostatnie wypociny :)

modeling : 3ds MAX demo

czas pracy: okolo tygodnia

C&C mile widziane :)

 

PS. Za niedlugo moze skrobne jakies sensowne rendery , na razie musi Wam wystarczyc clay. Chcialem podziekowac JohnZi za studio do renderów w clay w jego temacie ;) pozdrawiam

 

10a2543cc1e68f64med.jpg

hi-res: http://images13.fotosik.pl/85/f6423799ff63862a.jpg

 

27354fb40874adedm.jpg

hi-res: http://images23.fotosik.pl/78/27354fb40874aded.jpg

 

975720a4ab2c41fcm.jpg

hi-res: http://images30.fotosik.pl/78/975720a4ab2c41fc.jpg

 

cfeac4f175219593m.jpg

hi-res: http://images27.fotosik.pl/78/cfeac4f175219593.jpg

 

1d67d43c7399a647m.jpg

hi-res: http://images24.fotosik.pl/78/1d67d43c7399a647.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hehe wnetrze jest kompletne ;)

wiele razy powtarzalem ze ja nie uzywam booleana bo to narzedzie szatana ;) i wszystko jest w poly.

A co do bledow to za krotko nad nim siedzialem zeby ich nie bylo ;) pozatym nie ma rzeczy idealnych

 

Moze zarzuce pozniej rendery z wnetrzem

 

fainie tylko troche mala rozdzialka,

no jak masz plazme 42" to tak :) przykro mi

keidy beda materialy :D?

wkrotce

 

dzieki panowie za komentarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Wiktorowi, mnie również parę miejsc się nie podoba... jakby to powiedzieć - światło odbija się tam w taki sposób jakby coś tam było krziwo :-P

Choć może krzywy monitor mam, albo co...

Tak czy inaczej dobry model. Czekam na prawdziwy finał!

 

PS. Jeszcze troszkę i będzie można podzielić galerię 3D na clay final i shader final... Chyba nie tak to być powinno ;-)

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej wymiencie te krzywe miejsca a nie mowcie polslowkami

model perfekcyjny nigdy nie bedzie

lakier bedzie, wnetrze bedzie widac w koncowych juz mysle renderach

 

spytam przy okazji: co z M3?

nic :) ma sie dobrze

 

ps. poki co booleana nie mam zamiaru uzywac wiec nie cudujcie :)

 

pozdrawiam i dzieki za reszte komentarzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz model perfekcyjny nigdy nie będzie. Twój zasługuje na 5 gwiazdek!

Rzuciły mi się tylko w oczy nadkola i fałdka przy bocznej listwie, na początku i na końcu... coś tam nie gra. Ale to naprawdę tak nieistotne szczegóły... heh :)

 

Patrzę teraz na referki i Twój model... chciałbym umieć tak modelować (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no i gril jest zly

 

patrząc z góry jest tak

| | | | | | | |

a powinno być

\ \ \ \ / / / /

no i tak wlasnie jest ;) zle sie przyjrzales :)

 

co do nadkola, zobaczcie topic JohnaZi i ten niby błąd z tylnym słupiem hyundaya. To przez to studio takie nibybledy sie pojawiaja :) nadkole jest proste

 

lakier dam, na razie robie testy, przeciez Wam tu byle czego nie wrzuce. Pozatym troche malo czasu ostatnio z wiadomego powodu :(

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz miales racje, my bad juz poprawione

dzieki wszystkim za komentarze

 

PS. NOWY RENDER w 1 POSCIE ZAPRASZAM DO C&C. wiem ze jakosc moze nie zadowalac ale poprostu chwilowo nie mam czasu. Staralem sie nadac jakis klimat tej pracy, nie wiem czy wyszlo to juz zalezy od gustu. Z pewnoscia kiedys wroce do tej x5, to by bylo na tyle. Dziekuje za 5 gwiazdek tak nawiasem

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Render nie jest tragiczny.

Wystarczyłoby wyrenderowac model lekkim dof'em, by w tle nieznacznie widac bylo zamazywanie sie szczegółów pojazdu, dzieki czemu wtopił by sie w tło oraz należałoby w postprodukcji wyostrzyc kostkę przed samochodem. + zabawa z kolorami i byłoby naprawdę fajnie. :)

Model oczywiście wypasiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Model jest dobry. Widac ze sie spiszyles ale ogolnie niema co:). Troche konstruktywnej krytyki na przyszlosc. Jak robisz linie takie jak po boku na wysokosci klamek, lub pod listwa nizej, nad nadkolem itd. nie dawaj tak malego extrudla dla edga te linie sa zbyt ostre. Mozliwe ze sprawdzasz je na smooth'u 1 gdzie nie widac ze beda pozniej ostre jak zyleta ale im wiecej smotha tym bardziej wyrazne beda takie linie. Postaraj sie zawsze robic extruda i zaraz podgladac efekt lub odrazu wlaczyc funkcje, przy ktorej widac wlaczony smoth i wtedy dopiero uzyc extruda. Jest nieco roznico co do oryginalu ale mozliwe ze mam inne fotki (stronka netcarshow bdb przy robieniu nowych aut:)

Swoja droga bolean jest raczej stosowany zeby model byl lekki (malo poly) w sytuacji nie gdy mamy siatke tylko pod smotha to trzeba sie nastawic na duuuzo wiecej poligonow. Takze kwestia zastosowania modelu raczej tutaj ma wplyw na zastosowana technike. Jak chcemy zrobic "lekkie" hp o wadze mp to musimy robic z booleanem:) Mam nadzieje ze nie zakrecilem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sjon :D przypatrz sie bardziej tym liniom na fotkach bardzo prosze. Rendery w clauy nie oddaja moze ostrosci czy tez okrąglosci tych linii. Uwierz mi ze jest dobrze. Model moze byc niezgodny z orginalem bo idealu zrobic sie raczej nie da :) pozatym deadline zabija. a render raczej rekreacyjny, kiedys bedzie wyrenderowana lepiej na pewno i powroce do niej bo szkoda mi jej zostawiac :)

 

Pozdrawiam i dzieki za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności