Skocz do zawartości

Postac 3d: diabelek


sinclar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sinclar... jesli można to właśnie chciałem napisac, że jak siegenetycznie ma takie rogi, to cały organizm przystosowany jest do ich noszenia... :)

ael co zwróciło moja uwagę "nienaturalnością" to fakt, że powyjściu z głowy zaczynaja się poszerzać... jesli to nie jest zamierzony efekt, to chciałbym zaznaczyć, ze rogi to martwa tkanka... nie może sama sobie przyrastać :)

Poza tym to nadal jestem pod wrażeniem filmu z mechami :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem czemy wy sie czepiacie tych rogow - wazne zeby dobrze wygladaly a nie byly 'genetyczne'

 

przeciez to istota magiczna/demoniczna wiec moglaby miec nawet te rogi do kolan i dlugie czarne krecone zeby na dokladke :)

 

obrazek mi sie podoba - taki helboy tylko nie czerwony :)

oczy ci fajnie wyszly - co najmniej swiecace wlasnym blaskiem w taki straszny sposob :)

 

ps. troche bardziej mi on wyglada na zmeczonego zyciem aniola niz demona ale co tam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sinclar -> możesz pokazać jak prezentuje się cała głowa z całymi rogami widocznymi ? Widok z boku i przodu ? Teraz troszkę mało tych rogów widać (w przeciwieństwie do głowy, która mi osobiście bardzo się podoba :) ).

Życzę powodzenia w dalszej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znlazlem troszeczke czasu wczoraj wieczorkiem i wprowadzilem kolejne malutkie zmiany. nastepny update wrzuce za kilka dni, bo mam troszeczke innej roboty - chcialbym zrobic mu skrzydla i cialo, a to juz wymaga sporego nakladu czasu, ktorego mi cholera ciagle brakuje..

 

tutaj jest ryj kolesia w rozdzialce 1100x1100 (460kb) - mozna sie wyzywac :)

http://www.jurcan.com/big_head.jpg

 

a tutaj wire ( taki na szybkiego )

http://www.jurcan.com/wire_demon.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja sugestia dotyczy samych rogów. W załączniku jest na czerwono zaznaczona opcja z rogami bardzo odchodzącymi w tył, na niebiesko - bliższe obecnym, a na zielono kierunek w których IMHO powinny rogi odchodzić, w początkowej fazie być równoległymi z tą właśnie linią. Teraz rogi się jakby ledwo ledwo głowy trzymają.

Kolejna sprawa dotyczy kształtu rogów w przekroju na całej długości. Teraz rogi są prawie cały czas o takiej samej grubości, a dopiero pod koniec szybko się schodzą. Może warto spróbować, żeby to zejście do siebie było bardziej liniowe, jednostajne na całej długości.

Może również warto przemyśleć dodanie wyraźnych segmentów. Podzielić tak rogi wzdłuż, żeby było widać jakby były złożone z takich samych dlugich części. Może to nada im bardziej złowrogiego wyglądu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, mam ostatnio troche wolnego, wiec posiedzialem nad ta postacia.

Poprawione shadery, pierwsza wersja ciala, ale niestety wciaz brak skrzydel, ogona... ostatnio nawet tak sobie mysle i chyba przerobie go na pol-cyborga, ewentualnie dosztukuje mu w diably metalowych elementow, albo czegos innego ...no zobacze, w sumie sam nie wiem czego chce..

 

GLOWA - http://www.jurcan.com/DEMON_grain.jpg ( 470 kb ..no sorki za wielkosc )

 

CIALO - http://www.jurcan.com/DEMON_FRONT2.jpg ( 300 kb )

 

Jak ktos ma jakies pomysly odnosnie wykonczenia tej postaci to slucham :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe "sinclar zmienny jest" :P super fajnie to wychodzi, włosy na głowie się super przezentują łącznie z tymi na rogach (które swoją drogą wygladają na groźne i mocne).

Pół-cyborg też niezły pomysł, klimaty quakowe (doom`owe ?) chyba tu zawitają. Pamiętaj, że Cyber-demon już jest zajęte ;).

 

Życzę powodzenia w dalszej pracy, świetny i ciekawy WIP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny, nawet bardzo ale w niektorych miejsca troche padly proporcje.

Szyja jest chyba troche za chuda, plecy to mu troche za bardzo nie rozbudowales do reszty ciala ?:)

Rece troche dziwnie wygladaja w okolicach bicepsu. Powinien konczyc sie wczesniej a u ciebie wyglada jakby biceps byl do samej klatki.

Jak ma takie napakowane rece to zrobilbym mu jeszcze wieksze kaptury ;)

No i troche z miesniami nog przesadziles.

 

Czy dobrze nie wiem ale tak mi sie wydaje, to tyle, pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baton: - masz 100% racji, dzisiaj wlasnie sam to zauwazylem - przeciez tam centralnie brakuje jednego miesnia :|. wieczorkiem ( chyba) poprawie te elementy i bedzie git. ...sam sie dziwie jak moglem tak spieprzyc anatomie :|.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diabły nie mają konkretnej anatomii - patrz Korowiow ("Mistrz i Małgorzata") zajefajnie to zaczyna wyglądać

pozdrawiam

p.s. zaprzeczam samemu sobie bo sam się czepiałem rogów ;)

p.s.2 w tle dodałbym jakąś piekielną czeluść :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- i znowu 4-ta nad ranem ... ech

maly update z kilkoma korektami anatomii i takimi tam.

Posiedze jeszcze na dniach nad lapami i zrobie te nieszczesne skrzydla, ale ...aktualnie czekam na moc :|

pozniej zariguje bydlaka ( powalcze z jakimis miesniami o ile komp nie skona ) i zacznie sie zabawa z animowaniem, acha i jeszcze morf-targety, troche wdzianka ( ktore jakies mu tam chyba zrobie ) i wlosow ..no z tym bedzie najwieksza jazda, ale wszystko ma byc jak nalezy ;)

 

ponizej skrin po zabawie z filtrami

 

http://www.jurcan.com/devil_post.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności