BoguslawJestem Posted July 26, 2019 Share Posted July 26, 2019 (edited) Cześć. Jako, że forum zostało odświeżone i mój poprzedni wątek się gdzieś zgubił podczas migracji to stwierdziłem, że założę tu teczkę do której będę sobie wrzucał swoje prace. Będą to praktycznie same postacie w Game Art. Wszelka krytyka mile widziana :). Jakby ktoś chciał więcej screenów, zbliżeń, clay etc to tu można znaleźć: https://www.artstation.com/boguslawjestem Soft: 3D's Max, Zbrush, Substance Painter 2018, Toolbag 3, Unfold3D. Moja druga postać a pierwsza, która prezentuje jakikolwiek poziom(wg mnie ofc) to fanart Gabriela Belmont z gry Castlevania: Lords of Shadow. Red Hood, fanart z gry Batman Arkham Knight. Zmieniłem maskę(darkknightfx.com) bo mi się nie podobała w oryginale. Trochę poprawek weszło od ostatniego posta, który jest w archiwum. TMNT Raphael. Pierwsze podejście do "ludzkiej" anatomii. A przynajmniej częściowo. Edited July 26, 2019 by BoguslawJestem 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted July 26, 2019 Share Posted July 26, 2019 super ze wrzuciles jeszcze raz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted December 6, 2019 Author Share Posted December 6, 2019 (edited) Hej, po dłuższej przerwie wrzucam kolejną postać. Główny concept i inspiracja z gry For Honor. Renderowane w Toolbagu 3 Więcej renderów tutaj https://www.artstation.com/boguslawjestem Plus twarz, nie skupiałem się za bardzo na detalach bo jest w większości zasłonięta, stąd chociażby brak włosów. Edited December 6, 2019 by BoguslawJestem 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 Bardzo fajny character. Nie podoba mi się twarz. Jest taka nudna, zwyczajna. Nie pasuje mi do wojownika i w ogóle nie jest azjatycka. Reszta bardzo dobrze wykonana i zaprezentowana. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 wrzucaj w galerie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted December 6, 2019 Author Share Posted December 6, 2019 25 minut temu, michalo napisał: Bardzo fajny character. Nie podoba mi się twarz. Jest taka nudna, zwyczajna. Nie pasuje mi do wojownika i w ogóle nie jest azjatycka. Reszta bardzo dobrze wykonana i zaprezentowana. Dzięki. Co do twarzy to tak naprawdę moje pierwsze podejście jeśli chodzi o realizm, używanie Mari i materiałów SSS, więc po prostu chciałem, żeby wyglądała w miarę ludzko, ze wszystkimi elementami na odpowiednim miejscu. Jak już takie rzeczy będę miał ogarnięte to wtedy zacznę robić bardziej charakterystyczne twarze żeby się w tym wszystkim nie pogubić, tak myślę. Poza tym jest w dużej części zasłonięta i w cieniu kapelusza to nie ma sensu nad nią siedzieć nie wiadomo ile czasu . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArnoldSzczesliwy Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 model i textury fajne, wiadomo z twarzą trochę by trzeba było posiedzieć no i te stopy mnie drażnią strasznie, taka cegła niepraktyczna Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted December 6, 2019 Author Share Posted December 6, 2019 Godzinę temu, ArnoldSzczesliwy napisał: model i textury fajne, wiadomo z twarzą trochę by trzeba było posiedzieć no i te stopy mnie drażnią strasznie, taka cegła niepraktyczna No nic nie poradzę, w oryginale są takie same jeśli chodzi o rozmiar i design, nie chciałem tego zmieniać Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted July 3, 2020 Author Share Posted July 3, 2020 Jakiś tam ryjek do kolejnego charactera nad, którym sobie siedzę. WIP więc proszę o wyrozumiałość Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted July 13, 2020 Author Share Posted July 13, 2020 Kolejny wip 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 Potrzebuję pomocy/feedbacku odnośnie tego co i jak poprawić. Każde uwagi chętnie przyjmę :D. Sam ogólnie jestem średnio zadowolony z tekstur ale nie wiem co z nimi zrobić żeby lepiej wyglądały :/. No i włosów brak no ale to jak się psychicznie przygotuje xD 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
milek Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 Dla mnie bardzo ładny model. Tylko ten sztylecik przy pasku wydaje mi się krzywy albo już się mi w głowie miesza od monitora xd 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArnoldSzczesliwy Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 spoko, moznaby lepiej światłem poświecić na renderze 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 (edited) Co do sztyletu to jeszcze będę zmieniał jego położenie żeby to lepiej to wyglądało ale na pewno jest prosty a co do światła to chciałem tak poświeć na szybko żeby wszystko było dobrze widać. Edited July 22, 2020 by BoguslawJestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 (edited) Spoko model. Ja bym mu topór i miecz dał za pas a na plecy wcisnął tarczę. No bo jak to tak, bez tarczy? Plus, teraz jest bezbronny. Szybko tego miecza nie wyciągnie. Słabo też te nagolenniki się trzymają. Zwykle jest jak do nich przypiąć pasek. Co do tekstury, to może popracuj nad materiałami. Teraz wszystko wygląda jaby miało takie same właściwości. A sztylet bardzo się zlewa. Myślałem, że to pas czy coś. Nie jest za cienki? Render z substance? Może da jakoś go podkręcić? Edited July 22, 2020 by michalo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 (edited) 9 minut temu, michalo napisał: Spoko model. Ja bym mu topór i miecz dał za pas a na plecy wcisnął tarczę. No bo jak to tak, bez tarczy? Plus, teraz jest bezbronny. Szybko tego miecza nie wyciągnie. Słabo też te nagolenniki się trzymają. Zwykle jest jak do nich przypiąć pasek. Tarczę i miecz mam zrobione, co do tego toporka to on jest raczej do cięcia drewna, tak sobie to tłumaczę, bo to ogólnie taki wędrowny rycerz. Ten miecz na plecach to też chyba zapasowy. Ogólnie tu concept na którym się wzorowałem:https://www.artstation.com/artwork/Jqwzv Edited July 22, 2020 by BoguslawJestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 47 minut temu, BoguslawJestem napisał: Tarczę i miecz mam zrobione, co do tego toporka to on jest raczej do cięcia drewna, tak sobie to tłumaczę, bo to ogólnie taki wędrowny rycerz. Ten miecz na plecach to też chyba zapasowy. Ogólnie tu concept na którym się wzorowałem:https://www.artstation.com/artwork/Jqwzv OK, widzę teraz, że zapasowy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 (edited) Godzinę temu, michalo napisał: Co do tekstury, to może popracuj nad materiałami. Teraz wszystko wygląda jaby miało takie same właściwości. A sztylet bardzo się zlewa. Myślałem, że to pas czy coś. Nie jest za cienki? Render z substance? Może da jakoś go podkręcić? No właśnie nie wiem co z tymi materiałami zrobić bo niby inne roughnessy, colory itd. a i tak się zlewa. Sztylet mogę spokojnie pogrubić. Render z Toolbaga no i mogę nad renderem posiedzieć bo aktualnie to tylko 2 światła i GI. Edited July 22, 2020 by BoguslawJestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 (edited) Tome maping jako ACES pomoże , daje ładniejszy kontrast. No chyba, że jest ustawiony ale render wygląda na Linear GI jak nie masz rozbudowanej scenki to śrenio wygląda. Rozjaśnia cienie i czasem spłaszcza obraz. Takie mam odczucia z toolbaga Edited July 22, 2020 by michalo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 (edited) 25 minut temu, michalo napisał: Tome maping jako ACES pomoże , daje ładniejszy kontrast. No chyba, że jest ustawiony ale render wygląda na Linear GI jak nie masz rozbudowanej scenki to śrenio wygląda. Rozjaśnia cienie i czasem spłaszcza obraz. Takie mam odczucia z toolbaga Nie robiłem żadnych Post processów jeszcze, suchy render z toolbaga, tone mapping jest w linear i faktycznie to GI nie wygląda tutaj za dobrze. Pobawiłem się trochę tymi post processami, wiadomo, że tak wstępnie i faktycznie to lepiej wygląda. Ale materiały dalej tak średnio, nie mają "jaj" No nic, posiedzę nad nimi jeszcze, może coś wykombinuje. Poniżej jak to wygląda z lekkimi postami i ACES. Edited July 22, 2020 by BoguslawJestem 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Wygląda dużo lepiej. Myślę, że problem może być w mapach. Malowałeś je w SP? Może trzeba je trochę podrasować jakoś zanim wrzucisz do rendera? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted July 23, 2020 Author Share Posted July 23, 2020 (edited) Tak, wszystko w SP 2020, PBR i standardowy setup: ROUGH, METAL poza twarzą. Właśnie nie bardzo wiem jak szczerze mówiąc, myślałem, żeby zwiększyć roughness na skórze ale nie wiem czy to wystarczy. Nigdzie nie ma porządnych tutków jak zrobić fajną skórę w SP tylko "weź smart material, dodaj smart maskę" i tyle, albo może ja źle szukam. Edited July 23, 2020 by BoguslawJestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 no troche ze skora mozesz pokombinowac, ale moim zdaniem problemem nie jest raf tylko brak detalek. Dodaj detalki na skorze i bedzie ona wygladala bardziej jak skora + bedzie ogolnie wiecej detalu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted August 11, 2020 Author Share Posted August 11, 2020 W końcu się udało, projekt uważam za zamknięty. Sporo się nauczyłem podczas jego tworzenia a co traciłem chęci podczas robienia włosów to moje xD. Dzięki wielkie wszystkim za rady, były bardzo przydatne. Więcej renderów tutaj: artstation.com/boguslawjestem 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted August 11, 2020 Share Posted August 11, 2020 Świetna robota! Na koniec zrobiłeś z nim b. duży progress. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted August 11, 2020 Author Share Posted August 11, 2020 (edited) Dzięki, posiedziałem nad tymi materiałami zgodnie z radami od Ciebie i Klicka i co nieco poprawiłem, ale robotę głównie robi światło i post procesy. Dzięki jeszcze raz za wszystkie rady Edited August 11, 2020 by BoguslawJestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted June 15 Author Share Posted June 15 (edited) siemanko, dawno nic nie wrzucałem ale to tylko dlatego, że przez ten cały czas wkuwałem(i dalej wkuwam) anatomię, głównie twarzy i pracowałem nad kolejnym swoim projektem i ogólnym poziomem swoich prac, likeness ale jeszcze nieskończony co widać, jak da się rozpoznać kto to jest to już mamy sukces , jak macie jakiś feedback to chętnie przyjmę w każdych ilościach renderowane w Toolbagu 4 Edited June 15 by BoguslawJestem 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaVirr Posted June 15 Share Posted June 15 Dla mnie wygląda jak Emma Watson bez włosów- zgadnięte??? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted June 16 Author Share Posted June 16 czyli to znaczy, że idę w dobrą stronę, tak celuję w Emmę Watson z tym liknessem 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
blazejbobek Posted June 16 Share Posted June 16 Profeska! BTW. Będziesz robić włosy? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted June 16 Author Share Posted June 16 tak, ale trochę mi zapewne z tym zejdzie bo robienia dobrych włosów to się muszę nauczyć no a poza tym został jeszcze likeness do skończenia 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArnoldSzczesliwy Posted June 16 Share Posted June 16 (edited) widać podobienstwo, legancko leć z tym dalej Edited June 16 by ArnoldSzczesliwy 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted August 2 Author Share Posted August 2 mały update, dłubię przy teksturach, ciągle poprawiam likenessa i wcale nie staram się odkładać robienia włosów 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted August 2 Share Posted August 2 fajno jest 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted August 3 Share Posted August 3 Kobiety nie znam ale ladnie. Dobra robota. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted August 3 Share Posted August 3 Też mi na Emmę wygląda. Teraz nie wiem czy jest tylko podobna czy to już to bo włosów ni ma Ale główka legitna. Dobra robota. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted August 3 Author Share Posted August 3 1 godzinę temu, michalo napisał: Też mi na Emmę wygląda. Jak już bez włosów widać podobieństwo to chyba jest nieźle 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted August 3 Share Posted August 3 Elegancka robota, oczy i okolice robią największą robotę i tylko ta część by wystarczyło żeby rozpoznać o kogo chodzi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted August 3 Author Share Posted August 3 (edited) Dzięki, oczy tak czy siak jeszcze muszę trochę dociągnąć bo im nieco brakuje. Jeśli ktoś jest ciekawy to wszystko renderowane na linearze bez żadnych filtrów(poza winietą ofc) i z białym światłem co by mi się łatwiej teksturowało. Edited August 3 by BoguslawJestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArnoldSzczesliwy Posted August 3 Share Posted August 3 bardzo spoko, pobaw sie rafnesem i spekularem, żeby skórka była bardziej soczysta pozdro 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now