BoguslawJestem Posted July 26, 2019 Posted July 26, 2019 (edited) Cześć. Jako, że forum zostało odświeżone i mój poprzedni wątek się gdzieś zgubił podczas migracji to stwierdziłem, że założę tu teczkę do której będę sobie wrzucał swoje prace. Będą to praktycznie same postacie w Game Art. Wszelka krytyka mile widziana :). Jakby ktoś chciał więcej screenów, zbliżeń, clay etc to tu można znaleźć: https://www.artstation.com/boguslawjestem Soft: 3D's Max, Zbrush, Substance Painter 2018, Toolbag 3, Unfold3D. Moja druga postać a pierwsza, która prezentuje jakikolwiek poziom(wg mnie ofc) to fanart Gabriela Belmont z gry Castlevania: Lords of Shadow. Red Hood, fanart z gry Batman Arkham Knight. Zmieniłem maskę(darkknightfx.com) bo mi się nie podobała w oryginale. Trochę poprawek weszło od ostatniego posta, który jest w archiwum. TMNT Raphael. Pierwsze podejście do "ludzkiej" anatomii. A przynajmniej częściowo. Edited July 26, 2019 by BoguslawJestem 4
BoguslawJestem Posted December 6, 2019 Author Posted December 6, 2019 (edited) Hej, po dłuższej przerwie wrzucam kolejną postać. Główny concept i inspiracja z gry For Honor. Renderowane w Toolbagu 3 Więcej renderów tutaj https://www.artstation.com/boguslawjestem Plus twarz, nie skupiałem się za bardzo na detalach bo jest w większości zasłonięta, stąd chociażby brak włosów. Edited December 6, 2019 by BoguslawJestem 4
michalo Posted December 6, 2019 Posted December 6, 2019 Bardzo fajny character. Nie podoba mi się twarz. Jest taka nudna, zwyczajna. Nie pasuje mi do wojownika i w ogóle nie jest azjatycka. Reszta bardzo dobrze wykonana i zaprezentowana. 2
BoguslawJestem Posted December 6, 2019 Author Posted December 6, 2019 25 minut temu, michalo napisał: Bardzo fajny character. Nie podoba mi się twarz. Jest taka nudna, zwyczajna. Nie pasuje mi do wojownika i w ogóle nie jest azjatycka. Reszta bardzo dobrze wykonana i zaprezentowana. Dzięki. Co do twarzy to tak naprawdę moje pierwsze podejście jeśli chodzi o realizm, używanie Mari i materiałów SSS, więc po prostu chciałem, żeby wyglądała w miarę ludzko, ze wszystkimi elementami na odpowiednim miejscu. Jak już takie rzeczy będę miał ogarnięte to wtedy zacznę robić bardziej charakterystyczne twarze żeby się w tym wszystkim nie pogubić, tak myślę. Poza tym jest w dużej części zasłonięta i w cieniu kapelusza to nie ma sensu nad nią siedzieć nie wiadomo ile czasu 😄 . 1
ArnoldSzczesliwy Posted December 6, 2019 Posted December 6, 2019 model i textury fajne, wiadomo z twarzą trochę by trzeba było posiedzieć no i te stopy mnie drażnią strasznie, taka cegła niepraktyczna 😄
BoguslawJestem Posted December 6, 2019 Author Posted December 6, 2019 Godzinę temu, ArnoldSzczesliwy napisał: model i textury fajne, wiadomo z twarzą trochę by trzeba było posiedzieć no i te stopy mnie drażnią strasznie, taka cegła niepraktyczna 😄 No nic nie poradzę, w oryginale są takie same jeśli chodzi o rozmiar i design, nie chciałem tego zmieniać 😄
BoguslawJestem Posted July 3, 2020 Author Posted July 3, 2020 Jakiś tam ryjek do kolejnego charactera nad, którym sobie siedzę. WIP więc proszę o wyrozumiałość 😄
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Posted July 22, 2020 Potrzebuję pomocy/feedbacku odnośnie tego co i jak poprawić. Każde uwagi chętnie przyjmę :D. Sam ogólnie jestem średnio zadowolony z tekstur ale nie wiem co z nimi zrobić żeby lepiej wyglądały :/. No i włosów brak no ale to jak się psychicznie przygotuje xD 3
milek Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 Dla mnie bardzo ładny model. Tylko ten sztylecik przy pasku wydaje mi się krzywy albo już się mi w głowie miesza od monitora xd 1
ArnoldSzczesliwy Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 spoko, moznaby lepiej światłem poświecić na renderze 😉 1
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Posted July 22, 2020 (edited) Co do sztyletu to jeszcze będę zmieniał jego położenie żeby to lepiej to wyglądało ale na pewno jest prosty 😄 a co do światła to chciałem tak poświeć na szybko żeby wszystko było dobrze widać. Edited July 22, 2020 by BoguslawJestem
michalo Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 (edited) Spoko model. Ja bym mu topór i miecz dał za pas a na plecy wcisnął tarczę. No bo jak to tak, bez tarczy? Plus, teraz jest bezbronny. Szybko tego miecza nie wyciągnie. Słabo też te nagolenniki się trzymają. Zwykle jest jak do nich przypiąć pasek. Co do tekstury, to może popracuj nad materiałami. Teraz wszystko wygląda jaby miało takie same właściwości. A sztylet bardzo się zlewa. Myślałem, że to pas czy coś. Nie jest za cienki? Render z substance? Może da jakoś go podkręcić? Edited July 22, 2020 by michalo 1
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Posted July 22, 2020 (edited) 9 minut temu, michalo napisał: Spoko model. Ja bym mu topór i miecz dał za pas a na plecy wcisnął tarczę. No bo jak to tak, bez tarczy? Plus, teraz jest bezbronny. Szybko tego miecza nie wyciągnie. Słabo też te nagolenniki się trzymają. Zwykle jest jak do nich przypiąć pasek. Tarczę i miecz mam zrobione, co do tego toporka to on jest raczej do cięcia drewna, tak sobie to tłumaczę, bo to ogólnie taki wędrowny rycerz. Ten miecz na plecach to też chyba zapasowy. Ogólnie tu concept na którym się wzorowałem:https://www.artstation.com/artwork/Jqwzv Edited July 22, 2020 by BoguslawJestem
michalo Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 47 minut temu, BoguslawJestem napisał: Tarczę i miecz mam zrobione, co do tego toporka to on jest raczej do cięcia drewna, tak sobie to tłumaczę, bo to ogólnie taki wędrowny rycerz. Ten miecz na plecach to też chyba zapasowy. Ogólnie tu concept na którym się wzorowałem:https://www.artstation.com/artwork/Jqwzv OK, widzę teraz, że zapasowy 🙂 1
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Posted July 22, 2020 (edited) Godzinę temu, michalo napisał: Co do tekstury, to może popracuj nad materiałami. Teraz wszystko wygląda jaby miało takie same właściwości. A sztylet bardzo się zlewa. Myślałem, że to pas czy coś. Nie jest za cienki? Render z substance? Może da jakoś go podkręcić? No właśnie nie wiem co z tymi materiałami zrobić bo niby inne roughnessy, colory itd. a i tak się zlewa. Sztylet mogę spokojnie pogrubić. Render z Toolbaga no i mogę nad renderem posiedzieć bo aktualnie to tylko 2 światła i GI. Edited July 22, 2020 by BoguslawJestem
michalo Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 (edited) Tome maping jako ACES pomoże , daje ładniejszy kontrast. No chyba, że jest ustawiony ale render wygląda na Linear GI jak nie masz rozbudowanej scenki to śrenio wygląda. Rozjaśnia cienie i czasem spłaszcza obraz. Takie mam odczucia z toolbaga 😉 Edited July 22, 2020 by michalo 1
BoguslawJestem Posted July 22, 2020 Author Posted July 22, 2020 (edited) 25 minut temu, michalo napisał: Tome maping jako ACES pomoże , daje ładniejszy kontrast. No chyba, że jest ustawiony ale render wygląda na Linear GI jak nie masz rozbudowanej scenki to śrenio wygląda. Rozjaśnia cienie i czasem spłaszcza obraz. Takie mam odczucia z toolbaga 😉 Nie robiłem żadnych Post processów jeszcze, suchy render z toolbaga, tone mapping jest w linear i faktycznie to GI nie wygląda tutaj za dobrze. Pobawiłem się trochę tymi post processami, wiadomo, że tak wstępnie i faktycznie to lepiej wygląda. Ale materiały dalej tak średnio, nie mają "jaj" 😕 No nic, posiedzę nad nimi jeszcze, może coś wykombinuje. Poniżej jak to wygląda z lekkimi postami i ACES. Edited July 22, 2020 by BoguslawJestem 8
michalo Posted July 23, 2020 Posted July 23, 2020 Wygląda dużo lepiej. Myślę, że problem może być w mapach. Malowałeś je w SP? Może trzeba je trochę podrasować jakoś zanim wrzucisz do rendera? 1
BoguslawJestem Posted July 23, 2020 Author Posted July 23, 2020 (edited) Tak, wszystko w SP 2020, PBR i standardowy setup: ROUGH, METAL poza twarzą. Właśnie nie bardzo wiem jak szczerze mówiąc, myślałem, żeby zwiększyć roughness na skórze ale nie wiem czy to wystarczy. Nigdzie nie ma porządnych tutków jak zrobić fajną skórę w SP tylko "weź smart material, dodaj smart maskę" i tyle, albo może ja źle szukam. Edited July 23, 2020 by BoguslawJestem
KLICEK Posted August 5, 2020 Posted August 5, 2020 no troche ze skora mozesz pokombinowac, ale moim zdaniem problemem nie jest raf tylko brak detalek. Dodaj detalki na skorze i bedzie ona wygladala bardziej jak skora + bedzie ogolnie wiecej detalu. 1
BoguslawJestem Posted August 11, 2020 Author Posted August 11, 2020 W końcu się udało, projekt uważam za zamknięty. Sporo się nauczyłem podczas jego tworzenia a co traciłem chęci podczas robienia włosów to moje xD. Dzięki wielkie wszystkim za rady, były bardzo przydatne. Więcej renderów tutaj: artstation.com/boguslawjestem 6
michalo Posted August 11, 2020 Posted August 11, 2020 Świetna robota! Na koniec zrobiłeś z nim b. duży progress. 1
BoguslawJestem Posted August 11, 2020 Author Posted August 11, 2020 (edited) Dzięki, posiedziałem nad tymi materiałami zgodnie z radami od Ciebie i Klicka i co nieco poprawiłem, ale robotę głównie robi światło i post procesy. Dzięki jeszcze raz za wszystkie rady 😄 Edited August 11, 2020 by BoguslawJestem
BoguslawJestem Posted June 15, 2022 Author Posted June 15, 2022 (edited) siemanko, dawno nic nie wrzucałem ale to tylko dlatego, że przez ten cały czas wkuwałem(i dalej wkuwam) anatomię, głównie twarzy i pracowałem nad kolejnym swoim projektem i ogólnym poziomem swoich prac, likeness ale jeszcze nieskończony co widać, jak da się rozpoznać kto to jest to już mamy sukces 😄, jak macie jakiś feedback to chętnie przyjmę w każdych ilościach renderowane w Toolbagu 4 Edited June 15, 2022 by BoguslawJestem 10
RaVirr Posted June 15, 2022 Posted June 15, 2022 Dla mnie wygląda jak Emma Watson bez włosów- zgadnięte??? 2
BoguslawJestem Posted June 16, 2022 Author Posted June 16, 2022 czyli to znaczy, że idę w dobrą stronę, tak celuję w Emmę Watson z tym liknessem 2
BoguslawJestem Posted June 16, 2022 Author Posted June 16, 2022 tak, ale trochę mi zapewne z tym zejdzie bo robienia dobrych włosów to się muszę nauczyć no a poza tym został jeszcze likeness do skończenia😄 2
ArnoldSzczesliwy Posted June 16, 2022 Posted June 16, 2022 (edited) widać podobienstwo, legancko leć z tym dalej Edited June 16, 2022 by ArnoldSzczesliwy 2
BoguslawJestem Posted August 2, 2022 Author Posted August 2, 2022 mały update, dłubię przy teksturach, ciągle poprawiam likenessa i wcale nie staram się odkładać robienia włosów 😄 7
michalo Posted August 3, 2022 Posted August 3, 2022 Też mi na Emmę wygląda. Teraz nie wiem czy jest tylko podobna czy to już to bo włosów ni ma 😉 Ale główka legitna. Dobra robota. 1
BoguslawJestem Posted August 3, 2022 Author Posted August 3, 2022 1 godzinę temu, michalo napisał: Też mi na Emmę wygląda. Jak już bez włosów widać podobieństwo to chyba jest nieźle 😄 1
Destroyer Posted August 3, 2022 Posted August 3, 2022 Elegancka robota, oczy i okolice robią największą robotę i tylko ta część by wystarczyło żeby rozpoznać o kogo chodzi 🙂 1
BoguslawJestem Posted August 3, 2022 Author Posted August 3, 2022 (edited) Dzięki, oczy tak czy siak jeszcze muszę trochę dociągnąć bo im nieco brakuje. Jeśli ktoś jest ciekawy to wszystko renderowane na linearze bez żadnych filtrów(poza winietą ofc) i z białym światłem co by mi się łatwiej teksturowało. Edited August 3, 2022 by BoguslawJestem
ArnoldSzczesliwy Posted August 3, 2022 Posted August 3, 2022 bardzo spoko, pobaw sie rafnesem i spekularem, żeby skórka była bardziej soczysta pozdro 1
BoguslawJestem Posted August 25, 2022 Author Posted August 25, 2022 kolejny mały update zabawa z teksturkami i post procesami wciąż trwa ehh te włosy mnie gonią a tak ich nie chce robić xD ale przynajmniej render ładniejszy(chyba?) od poprzednich 5
Mortom Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 (edited) No rzeczywiście bez włosów to taki - bardzo dzisiaj popularny Dżender Słop 😉 - Charles Emma Xavier AKA Profesorka X - ino bez super mocy i wózka. I mogę się mylić ale post pro dodało jej chyba trochę więcej lat niż w rzeczywistości - a może ona już tak wygląda, nie wiem dawno tej pani nie widziałem w żadnej produkcji. Poza tym cymesik 🙂 👍 P.S. A gdzie cycki? 😉 no panie! to się nie godzi! 😉 Ja się nie godzę... proszę dorobić 😜 Tu masz referencje! 😉 Na Harrego w tle nie zwracaj uwagi.... 😄 Edited August 25, 2022 by Mortom 2 2
BoguslawJestem Posted August 25, 2022 Author Posted August 25, 2022 (edited) Co do postarzenia to przerobiłem jej trochę bruzdy na czole i postprocesy mogą faktycznie uwypuklać ale ona takie ma, nawet na tych starszych fotach. A co do cycków to przepraszam bardzo, ja robiłem BARDZO dokładny risercz i ona takich balonów nie ma także w ostatecznej wersji będę się bardziej starał trzymać rzeczywistość 😄 Edited August 25, 2022 by BoguslawJestem 1 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now