Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć.
Jako, że forum zostało odświeżone i mój poprzedni wątek się gdzieś zgubił podczas migracji to stwierdziłem, że założę tu teczkę do której będę sobie wrzucał swoje prace. Będą to praktycznie same postacie w Game Art. Wszelka krytyka mile widziana :). Jakby ktoś chciał więcej screenów, zbliżeń, clay etc to tu można znaleźć: https://www.artstation.com/boguslawjestem
Soft: 3D's Max, Zbrush, Substance Painter 2018, Toolbag 3, Unfold3D.
Moja druga postać a pierwsza, która prezentuje jakikolwiek poziom(wg mnie ofc) to fanart Gabriela Belmont z gry Castlevania: Lords of Shadow.spacer.png
spacer.png

spacer.png

Red Hood, fanart z gry Batman Arkham Knight. Zmieniłem maskę(darkknightfx.com) bo mi się nie podobała w oryginale. Trochę poprawek weszło od ostatniego posta, który jest w archiwum.
spacer.png
spacer.png
spacer.png
spacer.png

TMNT Raphael. Pierwsze podejście do "ludzkiej" anatomii. A przynajmniej częściowo.
spacer.png
spacer.png

spacer.png

spacer.png

Edytowane przez BoguslawJestem
  • Like 4
Napisano

Bardzo fajny character. Nie podoba mi się twarz. Jest taka nudna, zwyczajna. Nie pasuje mi do wojownika i w ogóle nie jest azjatycka. Reszta bardzo dobrze wykonana i zaprezentowana.

 

  • Like 2
Napisano
25 minut temu, michalo napisał:

Bardzo fajny character. Nie podoba mi się twarz. Jest taka nudna, zwyczajna. Nie pasuje mi do wojownika i w ogóle nie jest azjatycka. Reszta bardzo dobrze wykonana i zaprezentowana.

 

Dzięki. Co do twarzy to tak naprawdę moje pierwsze podejście jeśli chodzi o realizm, używanie Mari i materiałów SSS, więc po prostu chciałem, żeby wyglądała w miarę ludzko, ze wszystkimi elementami na odpowiednim miejscu. Jak już takie rzeczy będę miał ogarnięte to wtedy zacznę robić bardziej charakterystyczne twarze żeby się w tym wszystkim nie pogubić, tak myślę. Poza tym jest w dużej części zasłonięta i w cieniu kapelusza to nie ma sensu nad nią siedzieć nie wiadomo ile czasu 😄 .

  • Like 1
Napisano
Godzinę temu, ArnoldSzczesliwy napisał:

model i textury fajne, wiadomo z twarzą trochę by trzeba było posiedzieć no i te stopy mnie drażnią strasznie, taka cegła niepraktyczna 😄 

No nic nie poradzę, w oryginale są takie same jeśli chodzi o rozmiar i design, nie chciałem tego zmieniać 😄

 

Napisano

Potrzebuję pomocy/feedbacku odnośnie tego co i jak poprawić. Każde uwagi chętnie przyjmę :D. Sam ogólnie jestem średnio zadowolony z tekstur ale nie wiem co z nimi zrobić żeby lepiej wyglądały :/. No i włosów brak no ale to jak się psychicznie przygotuje xD

k_test.jpg

  • Like 3
Napisano

Dla mnie bardzo ładny model. 

Tylko ten sztylecik przy pasku wydaje mi się krzywy albo już się mi w głowie miesza od monitora xd

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Co do sztyletu to jeszcze będę zmieniał jego położenie żeby to lepiej to wyglądało ale na pewno jest prosty 😄

a co do światła to chciałem tak poświeć na szybko żeby wszystko było dobrze widać.

 

Edytowane przez BoguslawJestem
Napisano (edytowane)

Spoko model.
Ja bym mu topór i miecz dał za pas a na plecy wcisnął tarczę. No bo jak to tak, bez tarczy?
Plus, teraz jest bezbronny. Szybko tego miecza nie wyciągnie.
Słabo też te nagolenniki się trzymają. Zwykle jest jak do nich przypiąć pasek.

 

Co do tekstury, to może popracuj nad materiałami. Teraz wszystko wygląda jaby miało takie same właściwości.
A sztylet bardzo się zlewa. Myślałem, że to pas czy coś. Nie jest za cienki? Render z substance? Może da jakoś go podkręcić?

Edytowane przez michalo
  • Like 1
Napisano (edytowane)
9 minut temu, michalo napisał:

Spoko model.
Ja bym mu topór i miecz dał za pas a na plecy wcisnął tarczę. No bo jak to tak, bez tarczy?
Plus, teraz jest bezbronny. Szybko tego miecza nie wyciągnie.
Słabo też te nagolenniki się trzymają. Zwykle jest jak do nich przypiąć pasek.

Tarczę i miecz mam zrobione, co do tego toporka to on jest raczej do cięcia drewna, tak sobie to tłumaczę, bo to ogólnie taki wędrowny rycerz. Ten miecz na plecach to też chyba zapasowy. Ogólnie tu concept na którym się wzorowałem:
https://www.artstation.com/artwork/Jqwzv

Edytowane przez BoguslawJestem
Napisano
47 minut temu, BoguslawJestem napisał:

Tarczę i miecz mam zrobione, co do tego toporka to on jest raczej do cięcia drewna, tak sobie to tłumaczę, bo to ogólnie taki wędrowny rycerz. Ten miecz na plecach to też chyba zapasowy. Ogólnie tu concept na którym się wzorowałem:
https://www.artstation.com/artwork/Jqwzv

OK, widzę teraz, że zapasowy 🙂

  • Like 1
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, michalo napisał:

Co do tekstury, to może popracuj nad materiałami. Teraz wszystko wygląda jaby miało takie same właściwości.
A sztylet bardzo się zlewa. Myślałem, że to pas czy coś. Nie jest za cienki? Render z substance? Może da jakoś go podkręcić?

No właśnie nie wiem co z tymi materiałami zrobić bo niby inne roughnessy, colory itd. a i tak się zlewa. Sztylet mogę spokojnie pogrubić. Render z Toolbaga no i mogę nad renderem posiedzieć bo aktualnie to tylko 2 światła i GI.

Edytowane przez BoguslawJestem
Napisano (edytowane)

Tome maping jako ACES pomoże , daje ładniejszy kontrast.  No chyba, że jest ustawiony ale render wygląda na Linear

GI jak nie masz rozbudowanej scenki to śrenio wygląda.  Rozjaśnia cienie i czasem spłaszcza  obraz.

 

Takie mam odczucia z toolbaga 😉

Edytowane przez michalo
  • Like 1
Napisano (edytowane)
25 minut temu, michalo napisał:

Tome maping jako ACES pomoże , daje ładniejszy kontrast.  No chyba, że jest ustawiony ale render wygląda na Linear

GI jak nie masz rozbudowanej scenki to śrenio wygląda.  Rozjaśnia cienie i czasem spłaszcza  obraz.

 

Takie mam odczucia z toolbaga 😉

Nie robiłem żadnych Post processów jeszcze, suchy render z toolbaga, tone mapping jest w linear i faktycznie to GI nie wygląda tutaj za dobrze.
Pobawiłem się trochę tymi post processami, wiadomo, że tak wstępnie i faktycznie to lepiej wygląda. Ale materiały dalej tak średnio, nie mają "jaj" 😕
No nic, posiedzę nad nimi jeszcze, może coś wykombinuje. Poniżej jak to wygląda z lekkimi postami i ACES.
 

 

post_1.jpg

Edytowane przez BoguslawJestem
  • Like 8
Napisano

Wygląda dużo lepiej. Myślę, że problem może być w mapach. Malowałeś je w SP? Może trzeba je trochę podrasować jakoś zanim wrzucisz do rendera?

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Tak, wszystko w SP 2020, PBR i standardowy setup: ROUGH, METAL poza twarzą. Właśnie nie bardzo wiem jak szczerze mówiąc, myślałem, żeby zwiększyć roughness na skórze ale nie wiem czy to wystarczy. Nigdzie nie ma porządnych tutków jak zrobić fajną skórę w SP tylko "weź smart material, dodaj smart maskę" i tyle, albo może ja źle szukam.

 

Edytowane przez BoguslawJestem
Napisano

no troche ze skora mozesz pokombinowac, ale moim zdaniem problemem nie jest raf tylko brak detalek. Dodaj detalki na skorze i bedzie ona wygladala bardziej jak skora + bedzie ogolnie wiecej detalu. 

  • Like 1
Napisano

W końcu się udało, projekt uważam za zamknięty. Sporo się nauczyłem podczas jego tworzenia a co traciłem chęci podczas robienia włosów to moje xD. Dzięki wielkie wszystkim za rady, były bardzo przydatne.
Więcej renderów tutaj: artstation.com/boguslawjestem
 

wandering_knight_big_front.jpg

wandering_knight_sheet_h_up.jpg

  • Like 6
Napisano (edytowane)

Dzięki, posiedziałem nad tymi materiałami zgodnie z radami od Ciebie i Klicka i co nieco poprawiłem, ale robotę głównie robi światło i post procesy. Dzięki jeszcze raz za wszystkie rady 😄

Edytowane przez BoguslawJestem
Napisano (edytowane)

siemanko, dawno nic nie wrzucałem ale to tylko dlatego, że przez ten cały czas wkuwałem(i dalej wkuwam) anatomię, głównie twarzy i pracowałem nad kolejnym swoim projektem i ogólnym poziomem swoich prac, likeness ale jeszcze nieskończony co widać, jak da się rozpoznać kto to jest to już mamy sukces 😄, jak macie jakiś feedback to chętnie przyjmę w każdych ilościach
renderowane w Toolbagu 4 

tbrender_001.jpg

Edytowane przez BoguslawJestem
  • Like 10
Napisano (edytowane)

Dzięki, oczy tak czy siak jeszcze muszę trochę dociągnąć bo im nieco brakuje.
Jeśli ktoś jest ciekawy to wszystko renderowane na linearze bez żadnych filtrów(poza winietą ofc) i z białym światłem co by mi się łatwiej teksturowało.

 

Edytowane przez BoguslawJestem
Napisano (edytowane)

No rzeczywiście bez włosów to taki - bardzo dzisiaj popularny Dżender Słop 😉 - Charles Emma Xavier AKA Profesorka X - ino bez super mocy i wózka. 
I mogę się mylić ale post pro dodało jej chyba trochę więcej lat niż w rzeczywistości - a może ona już tak wygląda, nie wiem dawno tej pani nie widziałem w żadnej produkcji. 

Poza tym cymesik 🙂 👍

P.S.
A gdzie cycki? 😉 no panie! to się nie godzi! 😉  Ja się nie godzę... proszę dorobić 😜 
Tu masz referencje! 
i0aXGXi4GE7yqd-2PYpNL2o31tTMBBPZoJdc2wt9

😉 

Na Harrego w tle nie zwracaj uwagi.... 😄 

Edytowane przez Mortom
  • Like 2
  • bogactwo 2
Napisano (edytowane)

Co do postarzenia to przerobiłem jej trochę bruzdy na czole i postprocesy mogą faktycznie uwypuklać ale ona takie ma, nawet na tych starszych fotach. 
A co do cycków to przepraszam bardzo, ja robiłem BARDZO dokładny risercz i ona takich balonów nie ma także w ostatecznej wersji będę się bardziej starał trzymać rzeczywistość 😄

Edytowane przez BoguslawJestem
  • kekw 1
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności