Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
16 minutes ago, KLICEK said:

a tak sie cieszylem ze niby "modo" trafilo pod dobre skrzydla KEKW

Ale to jeszcze zanim Foundry je przejęło już szli drogą blednera tzn robim wszystko 🙂

Inna sprawa, że Foudnry nie niezupełnie indie user freindly mairi i nuke swoje kosztuje i jeszcze piratów ścigają jak mają kasę 😛 

No i Foudry kupił Mischief i ze 3 lata temu zaprzestało rozwoju także nie takie znowu te skrzydła anielskie 🙂 A nazwa Mischief okazała się prorocza 🙂

  • kekw 1
Napisano

no pewnie ze sie upgdaduje a co myslales? 😄 kekf musi byc 😄

 

zeby nie bylo, nadal uwazam ze modelowanie i sculptcenie vr to przyszlosc 🙂 takze szkoda ze zakopali troche dobrego softu. 

 

Tak czy inaczej, jestem mega ciekaw jak to wyjdzie z tym adobe modelerem 🙂 poki co zobaczylem wszystkie filmiki no i to taka kopi pasta z mediuma 😄  

 

 

btw. najbardziej mi sie podoba ten film: 

dla kogos kto nie rozumie jak dziala modeler/sculpter na na voxelach zrobi wow, a to jest podstawowa cholerna funkcjonalosc tego softu xD

 

ALE BOOLEANY!

 

  • kekw 2
Napisano
2 minutes ago, KLICEK said:

no pewnie ze sie upgdaduje a co myslales? 😄 kekf musi byc 😄

 

zeby nie bylo, nadal uwazam ze modelowanie i sculptcenie vr to przyszlosc 🙂 takze szkoda ze zakopali troche dobrego softu. 

 

Tak czy inaczej, jestem mega ciekaw jak to wyjdzie z tym adobe modelerem 🙂 poki co zobaczylem wszystkie filmiki no i to taka kopi pasta z mediuma 😄  

 

 

No pewnie, że przyszłość ale kilka firm chyba się za bardzo pośpieszyło i sparzyło paluszki.

Ale co by nie mówić to bledner pamięta czasy pierwszych komputerów, maya jest niejako przepisanym power aniamtorem a houdini pismem, 3ds max to spadkobierca 3ds studio maxa, modo trochę czerpie z ligtwave tzn kilka ograniczeń przy modelowaniu było takie samo jak jeszcze używałem dekadę temu.

To by wychodziło, że jedynym nowoczesnym, współczesnym  programem pisanym od zera pod nowe sprzęty i potrzeby jest ten adobe stage, adobe modeler czy co tam jest - innymi słowy jesteśmy zgubieni 😄

  • kekw 2
Napisano

no troszke tak jest 😄 jeszcze zobacz w jakich bolach sie to rodzi 😄 

Pamietam jak sie zajaralem mediumem jakos w 2018? pojechalem na trojana i tam typa mial swoj panel 😄 wiecie ile osob przyszlo? on i ja XD

  • kekw 2
  • Sad 1
Napisano
2 minutes ago, KLICEK said:

wiecie ile osob przyszlo? on i ja XD

No i to jest dopiero elitarna elita 🙂 Sithowie Ty byłeś jego uczniem a on mistrzem a wiesz co się dzieje gdy uczeń osiąga poziom mistrzowski? 😄  

  • kekw 2
Napisano

no ale tak czy inaczej, zrobili fajny kawalek softu i udalo im sie dobreego dila podpisac z adobe wiec super 🙂 szkoda tylko ze porzucili mediuma i zaczeli pisac go od zera jako tego wlasnie modelera. 

No ale widac po filmach ze jest siano i sa ludzie od ui/ux 😄 

takze czekam i moze odkurze swoje gogle od vra 😄 bo kupilem nowe i mialem doslownie ze 5 razy na glowie XD

Napisano (edytowane)

Ja może jestem starej daty, ale nie wyobrażam sobie pracować w googlach VR dzień w dzień po minimum 8h. Niektórzy ludzie jak grają VR to mają zawroty głowy, problemy rozpoznawcze i wymioty po ściągnięciu z głowy. No i jeszcze kwestia wzroku. :x

Edytowane przez damian85osg
  • Like 2
Napisano
Just now, damian85osg said:

Ja może jestem starej daty, ale nie wyobrażam sobie pracować w googlach VR dzień w dzień po minimum 8h. Niektórzy ludzie jak grają VR to mają zawroty głowy, problemy rozpoznawcza i wymioty po ściągnięciu z głowy. No kwestia wzroku. :x

A co z AR i hololens? Wtedy zawroty głowy przestają istnieć a możesz mieć swojego scuplta na wirtualnym obrotowym stołku, żeby jeszcze do tego mieć rękawice ze sprzężeniem zwrotnym i doskonałym trackowaniem i można by było całkiem przyjemnie tym paćkać 🙂 JA pewnie nie dożyję ale fajnie pomarzyć 😛 

  • Like 1
Napisano
1 minutę temu, damian85osg napisał:

Ja może jestem starej daty, ale nie wyobrażam sobie pracować w googlach VR dzień w dzień po minimum 8h. Niektórzy ludzie jak grają VR to mają zawroty głowy, problemy rozpoznawcza i wymioty po ściągnięciu z głowy. No i jeszcze kwestia wzroku. :x

ta czaje, ale nic z tych rzeczy nie wystepuje przy pracy w 3d. Nie masz naglych ruchow i zmian pozycji "obrazu" wzgledem twojej pozycji w swiecie rzeczywistym. Wiec blednik nie reaguje i nie wariuje 🙂 

Takze mozesz pracowac po 2-3 h bez przerwy, moj rekord to 6h w googlach (jeszcze starych niewygodnych i ciezkich). Latem jest gorzej, bo sie morda troche poci 😄 ale ogolnie da sie i jest naprawde calkiem wygodnie 🙂  

  • Like 2
Napisano (edytowane)

No ja póki co tylko sobie jeździłem autem w Gran Turismo VR i nie miałem żadnych niedogodności, ale ze sculpceniem VR nie miałem styczności, choć chętnie bym spróbował ^^

Edytowane przez damian85osg
  • Like 1
Napisano

Co by nie mówić to ten nowy matrix dla ludu jaki teraz powstaje to mocno przyspieszy rozwój ar i vr, podobno hełmy będą pół darmo żeby tylko ludzie zaczęli żyć wirtualnie więc jeśli od razu ten metaverse nie padnie to powinno trochę pomóc w rozwoju tej technologii zanim później doprowadzi do zagłady ludzkości 😛 

  • Like 2
Napisano
12 minut temu, Destroyer napisał:

Co by nie mówić to ten nowy matrix dla ludu jaki teraz powstaje to mocno przyspieszy rozwój ar i vr, podobno hełmy będą pół darmo żeby tylko ludzie zaczęli żyć wirtualnie więc jeśli od razu ten metaverse nie padnie to powinno trochę pomóc w rozwoju tej technologii zanim później doprowadzi do zagłady ludzkości 😛 

No przyszłość nie rysuje się zbyt ciekawie. Ludzie będą mieszkać w klatkach dla kur z hełmami VR i zero wychodzenia. Jedzenie, wydalanie, chorowanie, spanie, VR i umieranie.

  • Like 1
Napisano

@damian85osgjuż w kilku produkcjach tak było. Ale to nie za naszej kadencji raczej i nie na naszym kontynencie. Prędzej azja, tam każdy eksperyment przejdzie. 

Chociaż widząc ludzi z mordami w smartfonach to w sumie... zamiana sprzętu na google i będzie jak w cyberpunku. 

**

Ja to się znowu przymierzam na gogle... Warto dopłącać 100 eur+ do wersji 256 gb? Jest tam jakiś slocik na kartę pamieci?  

Do ceny trzeba podatek doliczyc 23% tak?

 

Zzapisałem się na betę tego modelera ale olali mnie 😞 Nikt mnie nie lubi. Jestem odpadem atomowym 😕

Napisano
3 minuty temu, michalo napisał:

@damian85osgjuż w kilku produkcjach tak było. Ale to nie za naszej kadencji raczej i nie na naszym kontynencie. Prędzej azja, tam każdy eksperyment przejdzie. 

Chociaż widząc ludzi z mordami w smartfonach to w sumie... zamiana sprzętu na google i będzie jak w cyberpunku. 

**

Ja to się znowu przymierzam na gogle... Warto dopłącać 100 eur+ do wersji 256 gb? Jest tam jakiś slocik na kartę pamieci?  

Do ceny trzeba podatek doliczyc 23% tak?

 

Zzapisałem się na betę tego modelera ale olali mnie 😞 Nikt mnie nie lubi. Jestem odpadem atomowym 😕

olej bierz podstawke oczywiscie jezeli movimy o quescie 2 

Napisano
1 minutę temu, KLICEK napisał:

olej bierz podstawke oczywiscie jezeli movimy o quescie 2 

czyli 128gb... a jest ten slot? Tak quest 2 
Na stronie gowno napisali

Napisano

nie wiem o jakim slocie piszesz 🙂 ja mam chyba wersje 64 gb najtansza kupiona na premiera i nie mam slotu na karte (przynajmniej na pierwszy rzut oka na obudowie :D)

i nigdy nie zeplnilem googli apkami, musialbys chyba na siusiurku stanac zeby to sie udalo 😄

  • Like 1
Napisano
4 godziny temu, Destroyer napisał:

 

Ale co by nie mówić to bledner pamięta czasy pierwszych komputerów, maya jest niejako przepisanym power aniamtorem a houdini pismem, 3ds max to spadkobierca 3ds studio maxa, modo trochę czerpie z ligtwave tzn kilka ograniczeń przy modelowaniu było takie samo jak jeszcze używałem dekadę temu.

 

..... i jeszcze zapomniałeś wpleść że jedyny od nowa przepisany Softimage XSI na nowoczesną architekturę został skasowany.... 😄  

i dalej dalej to co piszesz.... Tak jesteśmy zgubieni. Rąbiemy metry na przestarzałym sofcie 😄

4 godziny temu, damian85osg napisał:

Ja może jestem starej daty, ale nie wyobrażam sobie pracować w googlach VR dzień w dzień po minimum 8h. Niektórzy ludzie jak grają VR to mają zawroty głowy, problemy rozpoznawcze i wymioty po ściągnięciu z głowy. No i jeszcze kwestia wzroku. :x

Zgadzam się. Te sprzęty jeszcze wymagają dopracowania. Nie da się na tym pracować dłużej niż 15 min. Łeb ci się poci oczy męczą. Następne generacje może będą lepsze. 

4 godziny temu, KLICEK napisał:

Takze mozesz pracowac po 2-3 h bez przerwy, moj rekord to 6h w googlach (jeszcze starych niewygodnych i ciezkich). Latem jest gorzej, bo sie morda troche poci 😄 ale ogolnie da sie i jest naprawde calkiem wygodnie 🙂  

A jakich teraz używasz? 

  • Like 2
Napisano
4 godziny temu, Destroyer napisał:

Co by nie mówić to ten nowy matrix dla ludu jaki teraz powstaje to mocno przyspieszy rozwój ar i vr, podobno hełmy będą pół darmo żeby tylko ludzie zaczęli żyć wirtualnie więc jeśli od razu ten metaverse nie padnie to powinno trochę pomóc w rozwoju tej technologii zanim później doprowadzi do zagłady ludzkości 😛 

Zgadzam się. Okulary będą jak złom technologiczny z cyberpunka, jak smartfony dziś. A potem będzie zagłada.....

  • Like 1
Napisano
11 minutes ago, gryzon said:

..... i jeszcze zapomniałeś wpleść że jedyny od nowa przepisany Softimage XSI na nowoczesną architekturę został skasowany.... 😄  

XSI już jest historią i coraz częściej o nim zapominam a kiedyś do niego wzdychałem 🙂

  • Like 1
  • Haha 1
Napisano
47 minut temu, gryzon napisał:

..... i jeszcze zapomniałeś wpleść że jedyny od nowa przepisany Softimage XSI na nowoczesną architekturę został skasowany.... 😄  

i dalej dalej to co piszesz.... Tak jesteśmy zgubieni. Rąbiemy metry na przestarzałym sofcie 😄

Zgadzam się. Te sprzęty jeszcze wymagają dopracowania. Nie da się na tym pracować dłużej niż 15 min. Łeb ci się poci oczy męczą. Następne generacje może będą lepsze. 

A jakich teraz używasz? 

Quest 2 - ideały 🙂 jakosc ekranu, lekkosc googli itp 🙂 no i cukier chce sie pozbyc kontrolerow i to widac (kontrolery napedzaja cene, a vr nigdy nie wejdzie do meinstrimu do poki nie bedzie ponizej 1k) masz beta testy trakowania dloni 🙂 calkiem spoko to dziala 🙂

Napisano
22 minutes ago, KLICEK said:

masz beta testy trakowania dloni 🙂 calkiem spoko to dziala 🙂

Widziałem trackowanie i działa to nieźle ale samo trackowanie nie wystarczy bo nie czuć obiektu i będziesz go przenikać ręką ale rękawice ze sprzężeniem zwrotnym byłby doskonałe i to byłby prawdziwy game changer i ludzie by tłumnie rzucili się na to całe VR - tylko to sobie wyobraź, ktoś Cię wkurza i możesz mu sprzedać soczystego plaskacza przez internet 🙂

CornyOrderlyDowitcher-max-1mb.gif

Napisano
6 minut temu, Destroyer napisał:

Widziałem trackowanie i działa to nieźle ale samo trackowanie nie wystarczy bo nie czuć obiektu i będziesz go przenikać ręką ale rękawice ze sprzężeniem zwrotnym byłby doskonałe i to byłby prawdziwy game changer i ludzie by tłumnie rzucili się na to całe VR - tylko to sobie wyobraź, ktoś Cię wkurza i możesz mu sprzedać soczystego plaskacza przez internet 🙂

CornyOrderlyDowitcher-max-1mb.gif

zgadza sie, to jest cos co niszczy imke 🙂 ale finalnie bedziesz mial jakas gowno rekawiczke, ale nie bedziesz musial nic trzymac w reku 🙂

 Oculus Rift S Haptic Gloves Cheap Sale, 57% OFF | www.vetyvet.com 

PRIME II Haptic Glove – DevinSense We Kickstart our customers ability to  create value in EDUCATION, RESEARCH and DEVELOPMENT

 

hehe:

Half-Life' Is Coming Back—in Virtual Reality | WIRED

  • Like 1
Napisano
7 minut temu, KLICEK napisał:

zgadza sie, to jest cos co niszczy imke 🙂 ale finalnie bedziesz mial jakas gowno rekawiczke, ale nie bedziesz musial nic trzymac w reku 🙂

 Oculus Rift S Haptic Gloves Cheap Sale, 57% OFF | www.vetyvet.com 

PRIME II Haptic Glove – DevinSense We Kickstart our customers ability to  create value in EDUCATION, RESEARCH and DEVELOPMENT

 

hehe:

Half-Life' Is Coming Back—in Virtual Reality | WIRED

Lepsze już kontrolery zamiast rękawic. 

Napisano

@KLICEKJa na Quest2 teraz jadę HTC sprzedałem jak było coś jeszcze warte. W Quest2 trochę narzekam na gąbkę od której nabawiłem się problemu skóry. Potem wymienili mi na inną gąbkę za free ale i tak zapłaciłem cło 😄 Teraz jest lepiej ale nie leżą one na głowie tak dobrze jak HTC.  Google naprawdę dobre do zastosowań pro są za około 3,500$  Varjo - 3 ponoć najlepsze

  • Like 1
Napisano

  

7 minut temu, michalo napisał:

Lepsze już kontrolery zamiast rękawic. 

 

nie nie zgodze sie, ta rekawiczka ma tylko sprawic ze bedziesz CZUL ze masz cos w reku lub cos dotykasz, ruch jest trakowany z rak i palcow w czasie rzeczywistym. 

Kontroler to po prostu kontroler

2 minuty temu, gryzon napisał:

@KLICEKJa na Quest2 teraz jadę HTC sprzedałem jak było coś jeszcze warte. W Quest2 trochę narzekam na gąbkę od której nabawiłem się problemu skóry. Potem wymienili mi na inną gąbkę za free ale i tak zapłaciłem cło 😄 Teraz jest lepiej ale nie leżą one na głowie tak dobrze jak HTC.  Google naprawdę dobre do zastosowań pro są za około 3,500$  Varjo - 3 ponoć najlepsze

dla mnie google to tylko z trakiem insideout 🙂 1 kabel max takze spoko wiadomo ze sa lepsze google niz Quest, ale setup ich + ilosc kabli + koszt sprawia ze sa dla mnie no go zone 😄

  • Like 1
Napisano
18 hours ago, michalo said:

Kiedyś miałem instalkę na cd-action chyba czy gdzieś - czasy przed interentem, i nawet nie mogłem ruszyć się w  viewporcie  - chyba do tego był potrzebny środkowy klawisz w myszce a ja nie miałem.. i potem parę lat przerwy 😛 

IKIFEEL.jpg

 

2004 rok, Maya 5 PLE i tutorial z Komputer Świat Ekspert do niej dla totalnych nowicjuszy modelowanie pionka do szachów. Profil ze splajna + Spin/Revolve/czy jak to się tam nazywa. Wszystko fajnie ale żeby przenieść drewnopodobny materiał z zasobnika na model trzeba było go przeciągnąć środkowym przyciskiem myszy. Też się poddałem, ale to były cięższe czasy, nie było Internetu, komputery były na węgiel itd. Ale na szczęście była jeszcze jakaś inna gazeta z pełniakiem Cinemy 4D R6  i można było jakoś dłubać.

  • kekw 4
  • Haha 3
Napisano
6 hours ago, dm_ said:

IKIFEEL.jpg

 

2004 rok, Maya 5 PLE i tutorial z Komputer Świat Ekspert do niej dla totalnych nowicjuszy modelowanie pionka do szachów. Profil ze splajna + Spin/Revolve/czy jak to się tam nazywa. Wszystko fajnie ale żeby przenieść drewnopodobny materiał z zasobnika na model trzeba było go przeciągnąć środkowym przyciskiem myszy. Też się poddałem, ale to były cięższe czasy, nie było Internetu, komputery były na węgiel itd. Ale na szczęście była jeszcze jakaś inna gazeta z pełniakiem Cinemy 4D R6  i można było jakoś dłubać.

No teraz dzieciaki z myszkami razera i pełną klawiaturą numeryczną na nich nawet nie wiedzą jak to było ciężko gdy się nie miało nawet trzeciego przycisku i rolki 🙂  Ale za to my mogliśmy sobie kulkę z myszki wyciągać i wydłubywać ze środka papkę z kurzu, tłuszczu, zmielonych okruszków, włosów i wszystkiego co wpadło po drodze 🙂 good times 😛 

GqtITwW.png

  • Haha 1
Napisano

@dm_aż mi się łezka w oku zakręciła bo wręcz identyczne miałem doświadczenia przy Softimage. Kiedy wreszcie już zrozumiałem że trzeci przycisk potrzebny, to poszukiwanie takowej myszki na rynku komputerowym w tamtym czasie to było naprawdę duże wyzwanie dla mnie 😄 

Ludzie ale powiało nostalgią....

 

Napisano
43 minuty temu, Destroyer napisał:

No zaczyna to wyglądać bardzo dobrze i nie potrzeba topornego unreala 🙂 

Tak ale jednak wydajność przy hi-poly jest nieporównywalnie słabsza w Toobag. Undo potrzebuje czasem długiej chwili a rekalkulacja raytracingu to też porażka. W UE nie miałem takich problemów. Ale ja mam 1080ti i już tam broda z kompa wystaje więc .. 😞 smuteczek

Za to pliki szybko się ładują i ustawienie scenki to kwestia chwil. UE potrzebuje więcej czasu na poznanie i zrobienie tego samego co w MT. 

 

Napisano
47 minutes ago, michalo said:

Tak ale jednak wydajność przy hi-poly jest nieporównywalnie słabsza w Toobag. Undo potrzebuje czasem długiej chwili a rekalkulacja raytracingu to też porażka. W UE nie miałem takich problemów. Ale ja mam 1080ti i już tam broda z kompa wystaje więc .. 😞 smuteczek

Za to pliki szybko się ładują i ustawienie scenki to kwestia chwil. UE potrzebuje więcej czasu na poznanie i zrobienie tego samego co w MT. 

 

NO ale tutaj przeciągasz suwaczek i masz efekt a w unrealu to po każdej pierdole musisz zapisywać shader, kompilować i dopiero widzisz w scenie 🙂 już dispalcement/ tessalacja w unrealu to też tak trochę pod górkę a w marmo checbox i suwaczek. Unreal jak i marmo nie są idelane, zasze zostaje pytanie do jakich zastosowań i potrzeb i tyle 🙂

 

  • Like 1
Napisano

no to fakt.  Już porzuciłem UE jak ostatnio próbowałem w nim renderować 😛 więc przeprosiłem się z toolbagiem i dalej w nim jadę lub w zb, zależy od potrzeb. 

  • Haha 2
Napisano
25 minutes ago, michalo said:

no to fakt.  Już porzuciłem UE jak ostatnio próbowałem w nim renderować 😛 więc przeprosiłem się z toolbagiem i dalej w nim jadę lub w zb, zależy od potrzeb. 

Ja to bym chciał żeby ten ludek ze stanów od cegieł się odezwał to bym znowu za jego pieniądze toolbaga zaktualizował 😄

  • Like 1
  • kekw 1
Napisano
3 godziny temu, Destroyer napisał:

Ja to bym chciał żeby ten ludek ze stanów od cegieł się odezwał to bym znowu za jego pieniądze toolbaga zaktualizował 😄

No ja od trójki na pół gwizdka działam. A właściwie to od 2. 

Przy testach 4-ki raytracing mnie przekonał, jednak z czasem  okazuje się, że to nie na moją kartę. Tzn działa ale zwalnia znacznie. Przy 5tce będę się zastanawiał czy iść z tym softem dalej.  Może do tego czasu zmienię tę cholerną kartę 😕 

Napisano

Dobra rzecz ze wspiera karty AMD. Zawsze to jakis wybor. Caly czas mam NVidie ale nie podoba mi sie strona w ktora ida czyli karta wielkosci pustaka  i w podobnej wadze, w cenie obu nerek, zjadajaca w cholere energii... Meh. Bardzo malo softow wspiera porzadnie AMD. A z takim Toolbagiem bedzie mozna renderowac na AMDkowej karcie. Cena tez jest OK. Oby sie rozwijal. Wiem ze Unreal teraz jest w modzie ale nie chce takiej krowy instalowac po to zeby sobie ludzika wyrenderowac 😄 Na razie smigam na Arnoldzie i to na procku. Z tymi denoiserami teraz daje rade. A Toolbag fajny, niech sie rozwijaja!

Napisano

Sporo updejtów w nowym painterze:

https://substance3d.adobe.com/documentation/spdoc/version-8-1-231768193.html

W skrócie:

- Dodany wybór kolorów ACE przy ustawieniach projektu

- wsparcie profili ICC 

- dodana opcja skalowania uv "physial scale" przy projekcji 3d

- nowy vieport grid

- nowe bejkery - height, bent normals, opacity (no k... wreszcie)

- nowe 3d noisy, vonoroi fraktale, i nowe grunge mapy

- ulepszony eyedropper i material picker

- poprawiony autounwrap

 

 

  • Like 4
Napisano

Nie powiecie, ze to nie jest ekstra

With Mesh to MetaHuman, you can start with your own scanned, sculpted, or modeled mesh, and turn it into a fully rigged MetaHuman, ready to animate, in minutes. You can even further refine your character in MetaHuman Creator.   


MetaHumans are now also able to take advantage of powerful new character animation, rigging, and physics features in Unreal Engine 5. Check out our blog to find out more about everything that’s new in this release. We hope you enjoy it!

 

  • Like 3
Napisano
8 minut temu, Tvaroog napisał:

To teraz gdy CD Projekt przeszedł na Unreala @KLICEK zostanie bez pracy?

testujemy to wlasnie 😄 efekty sa zajebiste nie powiem ze nie 😄 ale bez pracy nie zostane jeszcze przez jakis czas XD

  • Like 3
Napisano
6 godzin temu, KLICEK napisał:

ale bez pracy nie zostane jeszcze przez jakis czas XD

Ktoś musi podawać kawę prawdziwym grafikom. 😄

6 godzin temu, KLICEK napisał:

efekty sa zajebiste nie powiem ze nie

a można stylizowane gęby tak robić? Nie chce mi się specjalnie UE instalować żeby sprawdzić. 

  • Haha 1
Napisano
W dniu 9.06.2022 o 20:14, michalo napisał:

Nie powiecie, ze to nie jest ekstra

 

No grubo się dzieje i chyba dobrze że powstają takie generatory tłumów. Dla character artystów zawsze pozostanie zarządzanie tymi narzędziami i na pewno produkcja postaci których nie da się wygenerować, jakieś potwory, nietypowe anatomicznie humanoidy itd. @KLICEK naczelny monstwór inc. to już na pewno nie za swojego życia byłby zagrożony w swojej profesji. 

Może już za rogiem ktoś próbuje podłączać AI i głębokie uczenie do generowania jakiś przedziwnych form organicznych w przestrzeni, coś ala midjourney. Przyszłość nas jeszcze zadziwi...

 

  • Like 1
Napisano

Jak zrobią DALL-E w 3d do generowania postaci to będzie można już się zacząć martwić 🙂 
Myślę, że za naszego życia coś takiego wejdzie na salony i to bliżej niż dalej. Już są systemy, choć na razie w formie naukowej a nie gotowego produktu na półce, co generują bardzo realistyczne fryzury na podstawie nawet tylko jednego zdjęcia, i pyk praca dla groomerów -50%, wszelkie generatory ludzi od czasów posera, daz3d, character creatora itd, wolno to szło bo cały czas jest to oparte na pracy ludzi a nie komputerów i sztucznej inteligencji ale to się bardzo szybko zmieni. Metahuman pokazuje kierunek a w połączeniu z ai, przetwarzaniem mowy na obraz jak w dalle i generowaniu setek obiektów to niedługo cześć pracy to będzie wybieranie wygenerowanych elementów i dopieszczenie szczegółów a nie tworzenie od zera. 

Polecam kanał two minute papers, tutaj często są pokazywane bania i gotowe projektu które mogą w niedalekiej przyszłości trafić do komercyjnych rozwiązań i część naprawę robi wrażenie. W najbliższych latach nasz i nie tylko nasza praca bardzo się zmieni jeśli wcześniej wszyscy nie umrzemy bo się naukowcy gdzieś pomylili w obliczeniach 🙂  

https://www.youtube.com/c/KárolyZsolnai/videos

  • Like 2
Napisano
13 godzin temu, michalo napisał:

Ktoś musi podawać kawę prawdziwym grafikom. 😄

a można stylizowane gęby tak robić? Nie chce mi się specjalnie UE instalować żeby sprawdzić. 

no wiadomo 😄 cappuczina musi byc robiona 😄 

 

Co do stylizowanych, mozna robic 🙂 ale czy efekt bedzie zadowalajacy, nie wiem. Musialbys sam ocenic 🙂 pewnie w v2 tego toola wiecej opcji bedzie 🙂 

 

1 godzinę temu, gryzon napisał:

No grubo się dzieje i chyba dobrze że powstają takie generatory tłumów. Dla character artystów zawsze pozostanie zarządzanie tymi narzędziami i na pewno produkcja postaci których nie da się wygenerować, jakieś potwory, nietypowe anatomicznie humanoidy itd. @KLICEK naczelny monstwór inc. to już na pewno nie za swojego życia byłby zagrożony w swojej profesji. 

Może już za rogiem ktoś próbuje podłączać AI i głębokie uczenie do generowania jakiś przedziwnych form organicznych w przestrzeni, coś ala midjourney. Przyszłość nas jeszcze zadziwi...

 

no powiem Ci ze jak np. 4 miesiace temu w ogole nie myslalem o AI i tak z lekkim przymrozeniem oka traktowalem to co pisal Baggins na fejsie. Tak teraz 100% sie zgadzam ze Ai zaraz bedzie robilo 90% roboty...

3 minuty temu, Destroyer napisał:

Jak zrobią DALL-E w 3d do generowania postaci to będzie można już się zacząć martwić 🙂 
Myślę, że za naszego życia coś takiego wejdzie na salony i to bliżej niż dalej. Już są systemy, choć na razie w formie naukowej a nie gotowego produktu na półce, co generują bardzo realistyczne fryzury na podstawie nawet tylko jednego zdjęcia, i pyk praca dla groomerów -50%, wszelkie generatory ludzi od czasów posera, daz3d, character creatora itd, wolno to szło bo cały czas jest to oparte na pracy ludzi a nie komputerów i sztucznej inteligencji ale to się bardzo szybko zmieni. Metahuman pokazuje kierunek a w połączeniu z ai, przetwarzaniem mowy na obraz jak w dalle i generowaniu setek obiektów to niedługo cześć pracy to będzie wybieranie wygenerowanych elementów i dopieszczenie szczegółów a nie tworzenie od zera. 

Polecam kanał two minute papers, tutaj często są pokazywane bania i gotowe projektu które mogą w niedalekiej przyszłości trafić do komercyjnych rozwiązań i część naprawę robi wrażenie. W najbliższych latach nasz i nie tylko nasza praca bardzo się zmieni jeśli wcześniej wszyscy nie umrzemy bo się naukowcy gdzieś pomylili w obliczeniach 🙂  

https://www.youtube.com/c/KárolyZsolnai/videos

100% zgoda, jezeli ktos robi proste itemy to ja bym juz rozszezal dzialosc jednak 🙂 

  • Like 2
Napisano

Dobrze ze będzie się czym wyreczac. Ale takie tlumy bez artystycznego wyczucia i wkladu to taki shit..

Zobaczcie npc w ff7 remake. Tych z tła i śmieciowych questow. Wstydu nie mieli wrzucając takie.. cos.

Masakra..

 

Takze te rzeczy z generatorów to sie na razie do niczego nie nadają. 

Chyba ze ci zretopoliguje, zriguje i da pozy jak ten z ue czesciowo to sztos. Ale nadal nie instaluje 😀

 

Ja to podbijam pod 40 i wiem ze z wygenerowanych meshy czuc taniocha na kilometr i zawsze lepiej ladniej i nie koniecznie duzo wolnej zrpbic recznie za troche wyzsza stawke, przy okazji odsiewajac januszy 😀 i skilujac sie.. bo do smierci lu choroby bedziemy scierac rysiki w piórkach hłe hłe

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności