Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, keajra napisał:

Super. Mogles wziasc referencje z wersji HD.

Dzięki! Właściwie to wersja HD nie jest w żaden sposób upscalowana, jedynie znacznie większy obszar widzianej mapy i zapychajki tam gdzie UI kończyło się w oryginalnej grze. Chyba że mówisz o jakimś modzie? Sam obecnie gram na Horn of the abbys z HD modem i launcherem :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, comander_barnik said:

Dzięki! Właściwie to wersja HD nie jest w żaden sposób upscalowana, jedynie znacznie większy obszar widzianej mapy i zapychajki tam gdzie UI kończyło się w oryginalnej grze. Chyba że mówisz o jakimś modzie? Sam obecnie gram na Horn of the abbys z HD modem i launcherem 😄

A bylem pewny ze HD wersja to większość elementów przerysowanych zostały - dziś po pracy odpale homm3 w domciu i sie upewnie, ale pewnie masz racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, keajra napisał:

Nie no, wyraznie jest ten asset w HD wersji przerysowany:

A tak swoja droga, to scena e-sport homm3 jest bardzo prezna i fajnie moze jakbys zaproponowal jako nagrode wydruk 3D tej bramy 🙂

O kurde ja u siebie mam po staremu pixeloze 🙂 O druku myślałem, ale tutaj przenika się kilka obiektów i re-bejkowania by było w ch** 😄  troche mnie ciarki przechodzą na samą myśl

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne to jest. Co do druku to nie wiem w czym problem przecież jest Boolean w zbrushu. Łączysz to do kupy Booleanem, kopiujesz toola, dajesz dynamesha pomniejszasz(tzn push czy inflate nie wiem jak to się w zbrushu nazywa), tweakujesz problematyczne miejsca i robisz mesha do wycięcia środka żeby to było puste w środku. Oryginalnego mesha traktujesz po zastosowaniu booleana decimation masterem, wycinasz dziurę tym drugim toolem i masz gotowe do druku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Tomala napisał:

Bardzo ładne to jest. Co do druku to nie wiem w czym problem przecież jest Boolean w zbrushu. Łączysz to do kupy Booleanem, kopiujesz toola, dajesz dynamesha pomniejszasz(tzn push czy inflate nie wiem jak to się w zbrushu nazywa), tweakujesz problematyczne miejsca i robisz mesha do wycięcia środka żeby to było puste w środku. Oryginalnego mesha traktujesz po zastosowaniu booleana decimation masterem, wycinasz dziurę tym drugim toolem i masz gotowe do druku.

Gdy oko odpocznie od tematu to spróbuję, dzięki - będzie masa cleanupu i projectionów - sam dynamesh żeby wystarczył musiałby chyba mieć 32k rozdzielczości, a to stopi mój sprzęt szybciej niż towarzysz Diatlov 😄  Pomysł kusi bo potem bratu do pomalowania bym dał, maluje figurki z Warhammera na zlecenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dynamesh będzie tylko do zrobienia elementu który wytnie puste miejsce w środku żeby ograniczyć ilość materiału do druku. Chyba że jest jakiś soft który umożliwia automatyczne ustawienie grubości ścianki, ja się nie znam. Ostatnio jak robiłem pod druk to prosili żeby zrobić np grubość ścianki 4mm dla life size bustu to potraktowałem pushem w maxie a miejsca które się zbaboliły w zbrushu na szybko podrzeźbiłem. Jak chcesz to wydrukować bez pustki w środku to po prostu robisz albo najpierw dynamesh każdego elementu i wszystkie do kupy łączysz booleanem albo najpierw boolean jak nie masz tam nie wiadomo ile poly i na to dynamesjh na końcu. Wszystko co teraz jest w środku czy się przenika zniknie po booleanie przecież.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mordko, wszystko zalezy jak chcesz to drukowac jezeli pla to najlepszy soft jaki jest to Cura (darmowa)

https://ultimaker.com/software/ultimaker-cura

robi z automatu shella na obiektach 🙂

Jezeli chcesz to drukowac w sla, to wiadomo kazda drukarka ma inny soft czesc z nich ma mozliwosc shellowania obiektow, czesc nie. Glownie chodzi o to zeby dodac dolot powietrza i odplyw zywicy. 

Wiec jezeli bedziesz to drukowac na form2, to musisz wszystko przygotowac w zbrushu to jest ez. Merdzujesz calosc wciskasz W i klikasz w trybik i wybierasz remesh by dynamesh i masz kontrole gizmem nad skala dynamesha. Pozniej wrzucasz w obiekt male bryly i wlaczasz booleana. Po prostu drazysz w obiekcie dziury, dodajesz doplyw i odplyw. Na koniec decym i na tym pracujesz juz do konca. 

Pamietaj ze nawet jak masz decyma, to teraz w zbrsuhu masz scylptrisa, ktory pozawala na modelowanie w trojkatach i automatyczne zageszczanie siatki. Wiec dodawanie pozniej detali, albo zmiany latwo mozna zrobic. 

 

Ten obiekt co masz to w skali skomplikowania druku to jest 1/10, druk Ci sie uda za pierwszym podejsciem. Jedyne co bedziesz musial odciac to zeby (jak sie uprzesz to mozesz drukowac razem z nimi, tylko wygeneruje ci duzo saportow)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo,

Polecam ten soft jeśli chodzi o DLP https://www.chitubox.com/ wszystkie podstawowe opcje są działa dość szybko, hollow i drain hola zrobisz bez problemu. Jak narazie z darmowych które testowałem najlepiej mi się sprawdza, a jak co to mogę Ci to wydrukować jeśli będzie w niedużej skali co by do anycubic photon weszło na 1 raz 😄 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak drukuje to w łazience ustawiam drukarkę i sobie leci, te żywice od anycubic dość mocno dają było czuć po za pomieszczeniem, ale zacząłem używać tego https://zortrax.com/pl/resins/resin-basic/  i w sumie jest rewelacyjna prawie wcale jej nie czuć nawet w łazience a sama jakoś wydruku też bardzo fajna jedyny minus to oczywiście cena 😄 ale według mnie warto. A drukarka sama w sobie daje radę jak narazi ok roku działa dobrze miałem drobne problemy na początku z wyświetlaczem, ale zrobili patcha już dawno temu i wszystko działa spoko. U znajomego dość szybko pojawił się "Z wobble", ale support  działa przysłali mu nowe części (gwarancja na rok) , w tej nowszej wersji photon s chyba już niema z tym problemu. Ogólnie na prywatne potrzeby zajebisty sprzęt. Jakiś testowy wydruk ta większa ma chyab 3cm o ile dobrze pamiętam. Sorry za offtopic Rafał :P

8168655968852223763.jpg

Edytowane przez Maciejus5000
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności