Skocz do zawartości

Scena 3d: budynki swiata


nielot007

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sa trzy tryby wyswietlania: Software , Direct3D i OpenGL. Poprobuj na kazdym. Ustawia sie to w opcjach w zakladce Viewports w czesci Display Drivers.

 

A co do przerabiania Radeonow to da sie je przerobic na FireGL od 9500 w gore:) Poszukaj na forum gdzies zakladalem watek na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A probowales zeby przy obrocie obiekt zamienial sie w boxa ? U mnie to pomaga.

Albo mozesz pracowac na editable mesh, bo poly strasznie obciaza. U mnie obiekt poly polywzej 10 000 poly zaczyna zwalniac a mesh dopiero kolo 50 000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uncle moysl sobie:)--> samych okien jest 110(pieter) i w szerokosci okolo 40 wiec 110x40=4440 okien kazde okno sklada sie z 16 polygonow wiec 4440x16=71040 poly:D:D a to jest tylko jedna 4 budynku wiec....(cos duzo tych poly:D:D)

pozdro

dzisiaj postaram sie poprawic proporcje wielkosc budynku itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm jedno okno z 16 polygonow? przesadzasz

dla mnie to by bylo tak: mowisz ze jest 110 pieter - to 110 poperzecznych boxow (3 poligony wystarcza) plus 40 boxow w rzedzie i masz juz wszystkie okna, wiesz co pokaze ci o co mi chodzi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ciebie rozumiem poprostu masz zrobiony 1 box na cala szerokosc budynku i skopiowany do gory 110 razy tak??(chodzi o okna)

 

dobra update obiecane renderki swiaerze:D

 

ps. faces-->2096854:):) na 2 wieze wiem ze masakrycznie duzo ale wziolem to na sposob sam ksztalt budynku mam widoczny a reszte schowana daje tylko renderuj ukryte i dziala:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

a wlasnie chcialem sie zapytac jak zamierzasz otexturowac te swoje 270k poligonow:) ja ci pokazalem zasade na jakiej ja robie tak zlozone obiekty, sadze ze ja udoskonalisz sam ogolnie tak symetryczne obiekty nie sa trudne do zrobienia robisz tylko jednen malutki fragment a potem powielasz pare razy i masz caly budynek, dobre tez jest to ze szybko mozesz zrobic okno ;)

zreszta co bede pieprzyl gl i tak to caly nowy jork mozesz zrobic;)) i nie przekroczy 1mln poly;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

wczesniej to nie bylo 200k tylko 2milony!!:D

teraz jest 200k facow i jest super nic sie nie tnie

aha budynek chyba juz skoczylem i chcialem powiedziec ze niebede go (chyba) texturowal bo nie umiem:D:D:D:D wiem ze to chyba nic trudnego takie cos otexturowac ale ja naprade nie umiem jak pomozecie to moze otexturuje:):)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Paryska wieża będzie ? a statua? Modele spoko, jak na początek. Ale szczegółów mało i wszystko zbyt regularne, jakby ci się nie chciało. Jakby praca nad nimi ograniczała się do zrobienia jednego elementu i powielenia go 300 razy. Malo życia w nich jest. Tekstury by się jakieś fajne przydały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DaveBorck--> hmmm piszesz ze wszystko regularne a co mam robic wszystko recznie zeby kazdy kwadrat byl inny?? przeciez to to przwaznie kopiowanie jednego elementu jak barierki jak liny ktorych jeszcze nie ma jak......wiec nie wiem o co chodzi:D

na tex (chyba) przyjdzie czas

malo zycia?? moze ale on jest w budowie wiec nie moze byc w nim zycia;)

 

wieza?? hmmm watpie za duzo zabawy z tym statua?? nie:D

Arek--> zobaczymy

kome->zabawne:D:D

 

a tutaj update zrobilem barierki z obu stron wiec jeszcze tlko liny podtrzymujace poprawki i.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności