Napisano 14 Listopad 200420 l Witam!! to znowu ja:) abym sie nie stresowal przy tworzeniu robotnika zaczelem robic wrold trade center i wyszlo cos takiego nie ma jeszcze szyb praru innych rzyczy noi oczywiscie dachu:D:D
Napisano 14 Listopad 200420 l Wygląda jak prawdziwe [gdyby nie brak tekstur]. Ile to ma poly? Zresztą mniejsza o to, zazdroszcze ci komputera (komputerów?).
Napisano 14 Listopad 200420 l Heh no nie przesadzajcie ;) ... Model ladny, ale wydaje mi sie ze wcale nie ma tak duzo tych poly... jakies 30 000, nie wiecej
Napisano 14 Listopad 200420 l teraz tylko dorób drugą wierzę i reszte miasta i samolocik i animacja gotowa hehe a tak to mi sie podoba powiedz ile ma poly. pozdro
Napisano 14 Listopad 200420 l hehe jak chczczesz referki to poszukaj u kogos newsweeka :D z 17 wrzesnia :D duzo obrazkow jest :D
Napisano 14 Listopad 200420 l Autor Witam!! poly jest 36000 czyli nie tak duzo a komp mi nie wyrabia jak chce ruszyc to musze czekac kilka minut zeby zaskoczyl da sie cos z tym zrobic???? kompa az takiego cienkiego to nie mam wytrzymylwa nawet 2miliony poly a tutaj po 36000 zdycha:(:(:(
Napisano 14 Listopad 200420 l zależy jaką masz kartę grafiki - spróbuj tego , mi pomogło i to zdecydowanie - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=883&highlight=maxtreme pozdrawiam
Napisano 14 Listopad 200420 l Autor ja mam radeona 9600PRo 128MB wiec chyba nici z tego:D:D aha i maxa 6 i XP:D:D ram 256mb pc333 p4 2.0 prosze o pomoc:D:D
Napisano 14 Listopad 200420 l Autor hehehe kozioo na kompa mi narazie szkoda kasy ale 512 mb by sie jeszcze przydaly:):) a mozna by wyjsanic jak zmienic tryb wyswietlania i o co chodzi bo zielony jestem:D:D:D:D http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=13028&start=40 pozdro
Napisano 14 Listopad 200420 l Sa trzy tryby wyswietlania: Software , Direct3D i OpenGL. Poprobuj na kazdym. Ustawia sie to w opcjach w zakladce Viewports w czesci Display Drivers. A co do przerabiania Radeonow to da sie je przerobic na FireGL od 9500 w gore:) Poszukaj na forum gdzies zakladalem watek na ten temat.
Napisano 14 Listopad 200420 l A probowales zeby przy obrocie obiekt zamienial sie w boxa ? U mnie to pomaga. Albo mozesz pracowac na editable mesh, bo poly strasznie obciaza. U mnie obiekt poly polywzej 10 000 poly zaczyna zwalniac a mesh dopiero kolo 50 000.
Napisano 14 Listopad 200420 l Salvator : displ. to jest dopiero pożeracz mocy obliczeniowej. Własnoręczne modelowanie w taki przypadku sprawdza się zdecydowanie lepiej.
Napisano 14 Listopad 200420 l Fajny model , tak sobie pomyślałem że w Architekturze powinien pojawić się stały wątek - budynki świata -> aby zamieszczać modele niekoniecznie teksturowane -> byłby to świetny początek , pozdrawiam
Napisano 14 Listopad 200420 l Autor kuback wlasnie tak mam robic robiac modele budynkow swiata ale tylko modele textur nie umiem i by do du** wygladalo:D:D a jesli chodzi owyswietlanie to sprawdze oby cos pomoglo :):)
Napisano 14 Listopad 200420 l Ale ja też chce robić ... jak tylko będe mieć czas , juz nawet sobie wybrałem obiekt o którym napewno niewszystcy słyszeli :)
Napisano 15 Listopad 200420 l Autor nie pomoglo zmiana wyswietlania:(:( ale moze to prze to sie tak tnie ze jest tak duzo elementow (moze byc i kilkanascie tysiecy)?? ale jakos sie pomecze dzisia juz powinienem dac skonczony budynek oprucz dachu:D:D
Napisano 15 Listopad 200420 l Autor wiec jak mowilem daje update: ps teraz musze wziasc sie za poprawy
Napisano 15 Listopad 200420 l ty ja nie wieze ze to ma paredziesiat tys poly :) to mozna zlozyc z samych boxow :) jak robisz siatke? pokaz siatke z bliska
Napisano 15 Listopad 200420 l Rumun atak byl 11 wrzesnia.... Nielot007 bardzo ciekawa pracka:) pozdrawiam
Napisano 16 Listopad 200420 l Autor uncle moysl sobie:)--> samych okien jest 110(pieter) i w szerokosci okolo 40 wiec 110x40=4440 okien kazde okno sklada sie z 16 polygonow wiec 4440x16=71040 poly:D:D a to jest tylko jedna 4 budynku wiec....(cos duzo tych poly:D:D) pozdro dzisiaj postaram sie poprawic proporcje wielkosc budynku itp.
Napisano 16 Listopad 200420 l Autor taki maly update poprawile proporcje wieczorem "prawdziwe" rendery
Napisano 16 Listopad 200420 l hmm jedno okno z 16 polygonow? przesadzasz dla mnie to by bylo tak: mowisz ze jest 110 pieter - to 110 poperzecznych boxow (3 poligony wystarcza) plus 40 boxow w rzedzie i masz juz wszystkie okna, wiesz co pokaze ci o co mi chodzi:)
Napisano 16 Listopad 200420 l ok zrobilem, calosc zajela mi tyle ile od ostatniego postu;) wlacznie z renderem i odpaleniem maxa;)) i wyszlo mi 3500 poligonow na wszystkie okna;))
Napisano 16 Listopad 200420 l Autor hehehe ohh uncle:) po pierwsze jak robisz ze masz takie okienko ile masz poly?? a nawet gdyby jedno okno mialo 3 polygony to i tak jest tych okien z 20000 wiec... pozniej dam siatke po drugie ja to zrobilem tak:
Napisano 16 Listopad 200420 l nielot: dalej nie rozumiesz:) chcesz to moze ci dam scenke cala? masz http://uncle.magma-net.pl/wtc/wtc.zip w moim modelu nie ma takiego pojecia jak jedno okno:) efekt koncow yjest taki sam;) z tym ze jest duzo mniej poligonow
Napisano 16 Listopad 200420 l Autor ja ciebie rozumiem poprostu masz zrobiony 1 box na cala szerokosc budynku i skopiowany do gory 110 razy tak??(chodzi o okna) dobra update obiecane renderki swiaerze:D ps. faces-->2096854:):) na 2 wieze wiem ze masakrycznie duzo ale wziolem to na sposob sam ksztalt budynku mam widoczny a reszte schowana daje tylko renderuj ukryte i dziala:D:D:D
Napisano 16 Listopad 200420 l Autor uncle hehehe wiem ze to by mi pomoglo i to bardzo!! ale za leniwy jestem!!:):) moze jeszcze to zmienie jak bede robil dach i bedzie wolno chodzilo!! pozdro
Napisano 17 Listopad 200420 l Autor uncle posluchamlem twojej rady i zabiore sie od nowa ze te okna bedzie gdyz chce robic teraz dach a tak to bym po 5 minutach swira dostal dzieki za darzenie do tego zeby mi udowodnic ze nie potrzebie tak robie heheh pozdro
Napisano 17 Listopad 200420 l :) a wlasnie chcialem sie zapytac jak zamierzasz otexturowac te swoje 270k poligonow:) ja ci pokazalem zasade na jakiej ja robie tak zlozone obiekty, sadze ze ja udoskonalisz sam ogolnie tak symetryczne obiekty nie sa trudne do zrobienia robisz tylko jednen malutki fragment a potem powielasz pare razy i masz caly budynek, dobre tez jest to ze szybko mozesz zrobic okno ;) zreszta co bede pieprzyl gl i tak to caly nowy jork mozesz zrobic;)) i nie przekroczy 1mln poly;D
Napisano 17 Listopad 200420 l Autor hehe wczesniej to nie bylo 200k tylko 2milony!!:D teraz jest 200k facow i jest super nic sie nie tnie aha budynek chyba juz skoczylem i chcialem powiedziec ze niebede go (chyba) texturowal bo nie umiem:D:D:D:D wiem ze to chyba nic trudnego takie cos otexturowac ale ja naprade nie umiem jak pomozecie to moze otexturuje:):) pozdro
Napisano 17 Listopad 200420 l Ja bym sie przyczepil tylko do dachu ;) Mozna by zrobic bardziej szczegolowy jakies zejscie z tego ladowiska dla helikopterow czy tez jakies wyjscie z budynku na taras widokowy. Co do reszty projektu to jest super.
Napisano 4 Luty 200520 l Autor Witam wtc skonczone;) wiec nowa budowla "golden gate" narazie tyle jest
Napisano 4 Luty 200520 l fajne te twoje prace, powiedz mi tylko czy to bedziesz łączył jakoś w jedną całośc czy raczej niet ??
Napisano 4 Luty 200520 l Autor raczej niet:) ale to sie okaze jak zrobie to i jeszcze pare innych budowli:D:D
Napisano 5 Luty 200520 l Autor kome--> hehe tutaj update coraz wiecej to wazy ojojojo:D:D narazie 77k a objectow jest 1990:D:D ale nie jest zle:D:D jutro dam barierki zeby nikt nie wypadl;)
Napisano 6 Luty 200520 l a Paryska wieża będzie ? a statua? Modele spoko, jak na początek. Ale szczegółów mało i wszystko zbyt regularne, jakby ci się nie chciało. Jakby praca nad nimi ograniczała się do zrobienia jednego elementu i powielenia go 300 razy. Malo życia w nich jest. Tekstury by się jakieś fajne przydały.
Napisano 7 Luty 200520 l Autor DaveBorck--> hmmm piszesz ze wszystko regularne a co mam robic wszystko recznie zeby kazdy kwadrat byl inny?? przeciez to to przwaznie kopiowanie jednego elementu jak barierki jak liny ktorych jeszcze nie ma jak......wiec nie wiem o co chodzi:D na tex (chyba) przyjdzie czas malo zycia?? moze ale on jest w budowie wiec nie moze byc w nim zycia;) wieza?? hmmm watpie za duzo zabawy z tym statua?? nie:D Arek--> zobaczymy kome->zabawne:D:D a tutaj update zrobilem barierki z obu stron wiec jeszcze tlko liny podtrzymujace poprawki i.....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto