Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!

to znowu ja:)

 

abym sie nie stresowal przy tworzeniu robotnika zaczelem robic wrold trade center i wyszlo cos takiego nie ma jeszcze szyb praru innych rzyczy noi oczywiscie dachu:D:D

  • Odpowiedzi 54
  • Wyświetleń 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda jak prawdziwe [gdyby nie brak tekstur]. Ile to ma poly? Zresztą mniejsza o to, zazdroszcze ci komputera (komputerów?).

Napisano

Heh no nie przesadzajcie ;) ... Model ladny, ale wydaje mi sie ze wcale nie ma tak duzo tych poly... jakies 30 000, nie wiecej

Napisano

teraz tylko dorób drugą wierzę i reszte miasta i samolocik i animacja gotowa hehe a tak to mi sie podoba powiedz ile ma poly.

 

pozdro

Napisano

hehe jak chczczesz referki to poszukaj u kogos newsweeka :D z 17 wrzesnia :D duzo obrazkow jest :D

Napisano
  • Autor

Witam!!

poly jest 36000 czyli nie tak duzo a komp mi nie wyrabia jak chce ruszyc to musze czekac kilka minut zeby zaskoczyl da sie cos z tym zrobic????

kompa az takiego cienkiego to nie mam wytrzymylwa nawet 2miliony poly a tutaj po 36000 zdycha:(:(:(

Napisano
  • Autor

ja mam radeona 9600PRo 128MB wiec chyba nici z tego:D:D aha i maxa 6 i XP:D:D

ram 256mb pc333 p4 2.0

 

prosze o pomoc:D:D

Napisano

Sa trzy tryby wyswietlania: Software , Direct3D i OpenGL. Poprobuj na kazdym. Ustawia sie to w opcjach w zakladce Viewports w czesci Display Drivers.

 

A co do przerabiania Radeonow to da sie je przerobic na FireGL od 9500 w gore:) Poszukaj na forum gdzies zakladalem watek na ten temat.

Napisano

A probowales zeby przy obrocie obiekt zamienial sie w boxa ? U mnie to pomaga.

Albo mozesz pracowac na editable mesh, bo poly strasznie obciaza. U mnie obiekt poly polywzej 10 000 poly zaczyna zwalniac a mesh dopiero kolo 50 000.

Napisano

Salvator : displ. to jest dopiero pożeracz mocy obliczeniowej. Własnoręczne modelowanie w taki przypadku sprawdza się zdecydowanie lepiej.

Napisano

Fajny model , tak sobie pomyślałem że w Architekturze powinien pojawić się stały wątek - budynki świata -> aby zamieszczać modele niekoniecznie teksturowane -> byłby to świetny początek , pozdrawiam

Napisano
  • Autor

kuback wlasnie tak mam robic robiac modele budynkow swiata ale tylko modele textur nie umiem i by do du** wygladalo:D:D

a jesli chodzi owyswietlanie to sprawdze oby cos pomoglo :):)

Napisano

Ale ja też chce robić ... jak tylko będe mieć czas , juz nawet sobie wybrałem obiekt o którym napewno niewszystcy słyszeli :)

Napisano
  • Autor

nie pomoglo zmiana wyswietlania:(:(

ale moze to prze to sie tak tnie ze jest tak duzo elementow (moze byc i kilkanascie tysiecy)??

ale jakos sie pomecze dzisia juz powinienem dac skonczony budynek oprucz dachu:D:D

Napisano

ty ja nie wieze ze to ma paredziesiat tys poly :) to mozna zlozyc z samych boxow :) jak robisz siatke? pokaz siatke z bliska

Napisano
  • Autor

uncle moysl sobie:)--> samych okien jest 110(pieter) i w szerokosci okolo 40 wiec 110x40=4440 okien kazde okno sklada sie z 16 polygonow wiec 4440x16=71040 poly:D:D a to jest tylko jedna 4 budynku wiec....(cos duzo tych poly:D:D)

pozdro

dzisiaj postaram sie poprawic proporcje wielkosc budynku itp.

Napisano

hmm jedno okno z 16 polygonow? przesadzasz

dla mnie to by bylo tak: mowisz ze jest 110 pieter - to 110 poperzecznych boxow (3 poligony wystarcza) plus 40 boxow w rzedzie i masz juz wszystkie okna, wiesz co pokaze ci o co mi chodzi:)

Napisano

ok zrobilem, calosc zajela mi tyle ile od ostatniego postu;) wlacznie z renderem i odpaleniem maxa;))

 

wtc.jpg

 

wtc_wire.jpg

 

i wyszlo mi 3500 poligonow na wszystkie okna;))

Napisano
  • Autor

hehehe

ohh uncle:)

po pierwsze jak robisz ze masz takie okienko ile masz poly??

a nawet gdyby jedno okno mialo 3 polygony to i tak jest tych okien z 20000 wiec...

pozniej dam siatke

po drugie ja to zrobilem tak:

Napisano
  • Autor

ja ciebie rozumiem poprostu masz zrobiony 1 box na cala szerokosc budynku i skopiowany do gory 110 razy tak??(chodzi o okna)

 

dobra update obiecane renderki swiaerze:D

 

ps. faces-->2096854:):) na 2 wieze wiem ze masakrycznie duzo ale wziolem to na sposob sam ksztalt budynku mam widoczny a reszte schowana daje tylko renderuj ukryte i dziala:D:D:D

Napisano
  • Autor

uncle hehehe wiem ze to by mi pomoglo i to bardzo!! ale za leniwy jestem!!:):)

 

moze jeszcze to zmienie jak bede robil dach i bedzie wolno chodzilo!!

 

pozdro

Napisano
  • Autor

uncle posluchamlem twojej rady i zabiore sie od nowa ze te okna bedzie gdyz chce robic teraz dach a tak to bym po 5 minutach swira dostal

dzieki za darzenie do tego zeby mi udowodnic ze nie potrzebie tak robie heheh

pozdro

Napisano

:)

a wlasnie chcialem sie zapytac jak zamierzasz otexturowac te swoje 270k poligonow:) ja ci pokazalem zasade na jakiej ja robie tak zlozone obiekty, sadze ze ja udoskonalisz sam ogolnie tak symetryczne obiekty nie sa trudne do zrobienia robisz tylko jednen malutki fragment a potem powielasz pare razy i masz caly budynek, dobre tez jest to ze szybko mozesz zrobic okno ;)

zreszta co bede pieprzyl gl i tak to caly nowy jork mozesz zrobic;)) i nie przekroczy 1mln poly;D

Napisano
  • Autor

hehe

wczesniej to nie bylo 200k tylko 2milony!!:D

teraz jest 200k facow i jest super nic sie nie tnie

aha budynek chyba juz skoczylem i chcialem powiedziec ze niebede go (chyba) texturowal bo nie umiem:D:D:D:D wiem ze to chyba nic trudnego takie cos otexturowac ale ja naprade nie umiem jak pomozecie to moze otexturuje:):)

pozdro

Napisano

Ja bym sie przyczepil tylko do dachu ;) Mozna by zrobic bardziej szczegolowy jakies zejscie z tego ladowiska dla helikopterow czy tez jakies wyjscie z budynku na taras widokowy. Co do reszty projektu to jest super.

Napisano

fajne te twoje prace, powiedz mi tylko czy to bedziesz łączył jakoś w jedną całośc czy raczej niet ??

Napisano
  • Autor

kome--> hehe

tutaj update coraz wiecej to wazy ojojojo:D:D

narazie 77k a objectow jest 1990:D:D

ale nie jest zle:D:D

jutro dam barierki zeby nikt nie wypadl;)

Napisano

a Paryska wieża będzie ? a statua? Modele spoko, jak na początek. Ale szczegółów mało i wszystko zbyt regularne, jakby ci się nie chciało. Jakby praca nad nimi ograniczała się do zrobienia jednego elementu i powielenia go 300 razy. Malo życia w nich jest. Tekstury by się jakieś fajne przydały.

Napisano
  • Autor

DaveBorck--> hmmm piszesz ze wszystko regularne a co mam robic wszystko recznie zeby kazdy kwadrat byl inny?? przeciez to to przwaznie kopiowanie jednego elementu jak barierki jak liny ktorych jeszcze nie ma jak......wiec nie wiem o co chodzi:D

na tex (chyba) przyjdzie czas

malo zycia?? moze ale on jest w budowie wiec nie moze byc w nim zycia;)

 

wieza?? hmmm watpie za duzo zabawy z tym statua?? nie:D

Arek--> zobaczymy

kome->zabawne:D:D

 

a tutaj update zrobilem barierki z obu stron wiec jeszcze tlko liny podtrzymujace poprawki i.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności