nielot007 Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Witam!! to znowu ja:) abym sie nie stresowal przy tworzeniu robotnika zaczelem robic wrold trade center i wyszlo cos takiego nie ma jeszcze szyb praru innych rzyczy noi oczywiscie dachu:D:D
nielot007 Napisano 14 Listopad 2004 Autor Napisano 14 Listopad 2004 blood tu nie ma textur sam model czysty jak lza model:D:D
KLICEK Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 zazdroszcze komputerow ;) wierza wyglada superowo :)
prabab Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Wygląda jak prawdziwe [gdyby nie brak tekstur]. Ile to ma poly? Zresztą mniejsza o to, zazdroszcze ci komputera (komputerów?).
MF Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Heh no nie przesadzajcie ;) ... Model ladny, ale wydaje mi sie ze wcale nie ma tak duzo tych poly... jakies 30 000, nie wiecej
spike Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 teraz tylko dorób drugą wierzę i reszte miasta i samolocik i animacja gotowa hehe a tak to mi sie podoba powiedz ile ma poly. pozdro
RuMuN Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 hehe jak chczczesz referki to poszukaj u kogos newsweeka :D z 17 wrzesnia :D duzo obrazkow jest :D
nielot007 Napisano 14 Listopad 2004 Autor Napisano 14 Listopad 2004 Witam!! poly jest 36000 czyli nie tak duzo a komp mi nie wyrabia jak chce ruszyc to musze czekac kilka minut zeby zaskoczyl da sie cos z tym zrobic???? kompa az takiego cienkiego to nie mam wytrzymylwa nawet 2miliony poly a tutaj po 36000 zdycha:(:(:(
jaras Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 zależy jaką masz kartę grafiki - spróbuj tego , mi pomogło i to zdecydowanie - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=883&highlight=maxtreme pozdrawiam
nielot007 Napisano 14 Listopad 2004 Autor Napisano 14 Listopad 2004 ja mam radeona 9600PRo 128MB wiec chyba nici z tego:D:D aha i maxa 6 i XP:D:D ram 256mb pc333 p4 2.0 prosze o pomoc:D:D
kozioo Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 sprobuj zmienic tryb wyswietlania. edit i dokup ramu ;)
nielot007 Napisano 14 Listopad 2004 Autor Napisano 14 Listopad 2004 hehehe kozioo na kompa mi narazie szkoda kasy ale 512 mb by sie jeszcze przydaly:):) a mozna by wyjsanic jak zmienic tryb wyswietlania i o co chodzi bo zielony jestem:D:D:D:D http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=13028&start=40 pozdro
blood_brother Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Sa trzy tryby wyswietlania: Software , Direct3D i OpenGL. Poprobuj na kazdym. Ustawia sie to w opcjach w zakladce Viewports w czesci Display Drivers. A co do przerabiania Radeonow to da sie je przerobic na FireGL od 9500 w gore:) Poszukaj na forum gdzies zakladalem watek na ten temat.
Baton Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 A probowales zeby przy obrocie obiekt zamienial sie w boxa ? U mnie to pomaga. Albo mozesz pracowac na editable mesh, bo poly strasznie obciaza. U mnie obiekt poly polywzej 10 000 poly zaczyna zwalniac a mesh dopiero kolo 50 000.
Batou Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Salvator : displ. to jest dopiero pożeracz mocy obliczeniowej. Własnoręczne modelowanie w taki przypadku sprawdza się zdecydowanie lepiej.
kuback Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Fajny model , tak sobie pomyślałem że w Architekturze powinien pojawić się stały wątek - budynki świata -> aby zamieszczać modele niekoniecznie teksturowane -> byłby to świetny początek , pozdrawiam
nielot007 Napisano 14 Listopad 2004 Autor Napisano 14 Listopad 2004 kuback wlasnie tak mam robic robiac modele budynkow swiata ale tylko modele textur nie umiem i by do du** wygladalo:D:D a jesli chodzi owyswietlanie to sprawdze oby cos pomoglo :):)
kuback Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Ale ja też chce robić ... jak tylko będe mieć czas , juz nawet sobie wybrałem obiekt o którym napewno niewszystcy słyszeli :)
nielot007 Napisano 15 Listopad 2004 Autor Napisano 15 Listopad 2004 nie pomoglo zmiana wyswietlania:(:( ale moze to prze to sie tak tnie ze jest tak duzo elementow (moze byc i kilkanascie tysiecy)?? ale jakos sie pomecze dzisia juz powinienem dac skonczony budynek oprucz dachu:D:D
nielot007 Napisano 15 Listopad 2004 Autor Napisano 15 Listopad 2004 wiec jak mowilem daje update: ps teraz musze wziasc sie za poprawy
uncle Napisano 15 Listopad 2004 Napisano 15 Listopad 2004 ty ja nie wieze ze to ma paredziesiat tys poly :) to mozna zlozyc z samych boxow :) jak robisz siatke? pokaz siatke z bliska
Piotr Dobosz Napisano 15 Listopad 2004 Napisano 15 Listopad 2004 Rumun atak byl 11 wrzesnia.... Nielot007 bardzo ciekawa pracka:) pozdrawiam
nielot007 Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 uncle moysl sobie:)--> samych okien jest 110(pieter) i w szerokosci okolo 40 wiec 110x40=4440 okien kazde okno sklada sie z 16 polygonow wiec 4440x16=71040 poly:D:D a to jest tylko jedna 4 budynku wiec....(cos duzo tych poly:D:D) pozdro dzisiaj postaram sie poprawic proporcje wielkosc budynku itp.
nielot007 Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 taki maly update poprawile proporcje wieczorem "prawdziwe" rendery
uncle Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 hmm jedno okno z 16 polygonow? przesadzasz dla mnie to by bylo tak: mowisz ze jest 110 pieter - to 110 poperzecznych boxow (3 poligony wystarcza) plus 40 boxow w rzedzie i masz juz wszystkie okna, wiesz co pokaze ci o co mi chodzi:)
uncle Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 ok zrobilem, calosc zajela mi tyle ile od ostatniego postu;) wlacznie z renderem i odpaleniem maxa;)) i wyszlo mi 3500 poligonow na wszystkie okna;))
nielot007 Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 hehehe ohh uncle:) po pierwsze jak robisz ze masz takie okienko ile masz poly?? a nawet gdyby jedno okno mialo 3 polygony to i tak jest tych okien z 20000 wiec... pozniej dam siatke po drugie ja to zrobilem tak:
max_1989 Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 no całkiem ciekawie to wygląda, pytanie: ile to ma poly?
uncle Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 nielot: dalej nie rozumiesz:) chcesz to moze ci dam scenke cala? masz http://uncle.magma-net.pl/wtc/wtc.zip w moim modelu nie ma takiego pojecia jak jedno okno:) efekt koncow yjest taki sam;) z tym ze jest duzo mniej poligonow
nielot007 Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 ja ciebie rozumiem poprostu masz zrobiony 1 box na cala szerokosc budynku i skopiowany do gory 110 razy tak??(chodzi o okna) dobra update obiecane renderki swiaerze:D ps. faces-->2096854:):) na 2 wieze wiem ze masakrycznie duzo ale wziolem to na sposob sam ksztalt budynku mam widoczny a reszte schowana daje tylko renderuj ukryte i dziala:D:D:D
uncle Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 ehh chcialem byc dobry i dac dobra rade ale mnie nie sluchasz;(
nielot007 Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 uncle hehehe wiem ze to by mi pomoglo i to bardzo!! ale za leniwy jestem!!:):) moze jeszcze to zmienie jak bede robil dach i bedzie wolno chodzilo!! pozdro
nielot007 Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 uncle posluchamlem twojej rady i zabiore sie od nowa ze te okna bedzie gdyz chce robic teraz dach a tak to bym po 5 minutach swira dostal dzieki za darzenie do tego zeby mi udowodnic ze nie potrzebie tak robie heheh pozdro
uncle Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 :) a wlasnie chcialem sie zapytac jak zamierzasz otexturowac te swoje 270k poligonow:) ja ci pokazalem zasade na jakiej ja robie tak zlozone obiekty, sadze ze ja udoskonalisz sam ogolnie tak symetryczne obiekty nie sa trudne do zrobienia robisz tylko jednen malutki fragment a potem powielasz pare razy i masz caly budynek, dobre tez jest to ze szybko mozesz zrobic okno ;) zreszta co bede pieprzyl gl i tak to caly nowy jork mozesz zrobic;)) i nie przekroczy 1mln poly;D
nielot007 Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 hehe wczesniej to nie bylo 200k tylko 2milony!!:D teraz jest 200k facow i jest super nic sie nie tnie aha budynek chyba juz skoczylem i chcialem powiedziec ze niebede go (chyba) texturowal bo nie umiem:D:D:D:D wiem ze to chyba nic trudnego takie cos otexturowac ale ja naprade nie umiem jak pomozecie to moze otexturuje:):) pozdro
ReBack Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Ja bym sie przyczepil tylko do dachu ;) Mozna by zrobic bardziej szczegolowy jakies zejscie z tego ladowiska dla helikopterow czy tez jakies wyjscie z budynku na taras widokowy. Co do reszty projektu to jest super.
nielot007 Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 Witam wtc skonczone;) wiec nowa budowla "golden gate" narazie tyle jest
Hindus Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 fajne te twoje prace, powiedz mi tylko czy to bedziesz łączył jakoś w jedną całośc czy raczej niet ??
nielot007 Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 raczej niet:) ale to sie okaze jak zrobie to i jeszcze pare innych budowli:D:D
polka dot Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 fajny most ;) jak chcesz moge Ci dac referke z góry :P ;>
nielot007 Napisano 5 Luty 2005 Autor Napisano 5 Luty 2005 kome--> hehe tutaj update coraz wiecej to wazy ojojojo:D:D narazie 77k a objectow jest 1990:D:D ale nie jest zle:D:D jutro dam barierki zeby nikt nie wypadl;)
DaveBorck Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 a Paryska wieża będzie ? a statua? Modele spoko, jak na początek. Ale szczegółów mało i wszystko zbyt regularne, jakby ci się nie chciało. Jakby praca nad nimi ograniczała się do zrobienia jednego elementu i powielenia go 300 razy. Malo życia w nich jest. Tekstury by się jakieś fajne przydały.
nielot007 Napisano 7 Luty 2005 Autor Napisano 7 Luty 2005 DaveBorck--> hmmm piszesz ze wszystko regularne a co mam robic wszystko recznie zeby kazdy kwadrat byl inny?? przeciez to to przwaznie kopiowanie jednego elementu jak barierki jak liny ktorych jeszcze nie ma jak......wiec nie wiem o co chodzi:D na tex (chyba) przyjdzie czas malo zycia?? moze ale on jest w budowie wiec nie moze byc w nim zycia;) wieza?? hmmm watpie za duzo zabawy z tym statua?? nie:D Arek--> zobaczymy kome->zabawne:D:D a tutaj update zrobilem barierki z obu stron wiec jeszcze tlko liny podtrzymujace poprawki i.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się