Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!

to znowu ja:)

 

abym sie nie stresowal przy tworzeniu robotnika zaczelem robic wrold trade center i wyszlo cos takiego nie ma jeszcze szyb praru innych rzyczy noi oczywiscie dachu:D:D

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh no nie przesadzajcie ;) ... Model ladny, ale wydaje mi sie ze wcale nie ma tak duzo tych poly... jakies 30 000, nie wiecej

Napisano

teraz tylko dorób drugą wierzę i reszte miasta i samolocik i animacja gotowa hehe a tak to mi sie podoba powiedz ile ma poly.

 

pozdro

Napisano

Witam!!

poly jest 36000 czyli nie tak duzo a komp mi nie wyrabia jak chce ruszyc to musze czekac kilka minut zeby zaskoczyl da sie cos z tym zrobic????

kompa az takiego cienkiego to nie mam wytrzymylwa nawet 2miliony poly a tutaj po 36000 zdycha:(:(:(

Napisano

Sa trzy tryby wyswietlania: Software , Direct3D i OpenGL. Poprobuj na kazdym. Ustawia sie to w opcjach w zakladce Viewports w czesci Display Drivers.

 

A co do przerabiania Radeonow to da sie je przerobic na FireGL od 9500 w gore:) Poszukaj na forum gdzies zakladalem watek na ten temat.

Napisano

A probowales zeby przy obrocie obiekt zamienial sie w boxa ? U mnie to pomaga.

Albo mozesz pracowac na editable mesh, bo poly strasznie obciaza. U mnie obiekt poly polywzej 10 000 poly zaczyna zwalniac a mesh dopiero kolo 50 000.

Napisano

Salvator : displ. to jest dopiero pożeracz mocy obliczeniowej. Własnoręczne modelowanie w taki przypadku sprawdza się zdecydowanie lepiej.

Napisano

Fajny model , tak sobie pomyślałem że w Architekturze powinien pojawić się stały wątek - budynki świata -> aby zamieszczać modele niekoniecznie teksturowane -> byłby to świetny początek , pozdrawiam

Napisano

kuback wlasnie tak mam robic robiac modele budynkow swiata ale tylko modele textur nie umiem i by do du** wygladalo:D:D

a jesli chodzi owyswietlanie to sprawdze oby cos pomoglo :):)

Napisano

nie pomoglo zmiana wyswietlania:(:(

ale moze to prze to sie tak tnie ze jest tak duzo elementow (moze byc i kilkanascie tysiecy)??

ale jakos sie pomecze dzisia juz powinienem dac skonczony budynek oprucz dachu:D:D

Napisano

uncle moysl sobie:)--> samych okien jest 110(pieter) i w szerokosci okolo 40 wiec 110x40=4440 okien kazde okno sklada sie z 16 polygonow wiec 4440x16=71040 poly:D:D a to jest tylko jedna 4 budynku wiec....(cos duzo tych poly:D:D)

pozdro

dzisiaj postaram sie poprawic proporcje wielkosc budynku itp.

Napisano

hmm jedno okno z 16 polygonow? przesadzasz

dla mnie to by bylo tak: mowisz ze jest 110 pieter - to 110 poperzecznych boxow (3 poligony wystarcza) plus 40 boxow w rzedzie i masz juz wszystkie okna, wiesz co pokaze ci o co mi chodzi:)

Napisano

ok zrobilem, calosc zajela mi tyle ile od ostatniego postu;) wlacznie z renderem i odpaleniem maxa;))

 

wtc.jpg

 

wtc_wire.jpg

 

i wyszlo mi 3500 poligonow na wszystkie okna;))

Napisano

hehehe

ohh uncle:)

po pierwsze jak robisz ze masz takie okienko ile masz poly??

a nawet gdyby jedno okno mialo 3 polygony to i tak jest tych okien z 20000 wiec...

pozniej dam siatke

po drugie ja to zrobilem tak:

Napisano

ja ciebie rozumiem poprostu masz zrobiony 1 box na cala szerokosc budynku i skopiowany do gory 110 razy tak??(chodzi o okna)

 

dobra update obiecane renderki swiaerze:D

 

ps. faces-->2096854:):) na 2 wieze wiem ze masakrycznie duzo ale wziolem to na sposob sam ksztalt budynku mam widoczny a reszte schowana daje tylko renderuj ukryte i dziala:D:D:D

Napisano

uncle posluchamlem twojej rady i zabiore sie od nowa ze te okna bedzie gdyz chce robic teraz dach a tak to bym po 5 minutach swira dostal

dzieki za darzenie do tego zeby mi udowodnic ze nie potrzebie tak robie heheh

pozdro

Napisano

:)

a wlasnie chcialem sie zapytac jak zamierzasz otexturowac te swoje 270k poligonow:) ja ci pokazalem zasade na jakiej ja robie tak zlozone obiekty, sadze ze ja udoskonalisz sam ogolnie tak symetryczne obiekty nie sa trudne do zrobienia robisz tylko jednen malutki fragment a potem powielasz pare razy i masz caly budynek, dobre tez jest to ze szybko mozesz zrobic okno ;)

zreszta co bede pieprzyl gl i tak to caly nowy jork mozesz zrobic;)) i nie przekroczy 1mln poly;D

Napisano

hehe

wczesniej to nie bylo 200k tylko 2milony!!:D

teraz jest 200k facow i jest super nic sie nie tnie

aha budynek chyba juz skoczylem i chcialem powiedziec ze niebede go (chyba) texturowal bo nie umiem:D:D:D:D wiem ze to chyba nic trudnego takie cos otexturowac ale ja naprade nie umiem jak pomozecie to moze otexturuje:):)

pozdro

Napisano

Ja bym sie przyczepil tylko do dachu ;) Mozna by zrobic bardziej szczegolowy jakies zejscie z tego ladowiska dla helikopterow czy tez jakies wyjscie z budynku na taras widokowy. Co do reszty projektu to jest super.

Napisano

kome--> hehe

tutaj update coraz wiecej to wazy ojojojo:D:D

narazie 77k a objectow jest 1990:D:D

ale nie jest zle:D:D

jutro dam barierki zeby nikt nie wypadl;)

Napisano

a Paryska wieża będzie ? a statua? Modele spoko, jak na początek. Ale szczegółów mało i wszystko zbyt regularne, jakby ci się nie chciało. Jakby praca nad nimi ograniczała się do zrobienia jednego elementu i powielenia go 300 razy. Malo życia w nich jest. Tekstury by się jakieś fajne przydały.

Napisano

DaveBorck--> hmmm piszesz ze wszystko regularne a co mam robic wszystko recznie zeby kazdy kwadrat byl inny?? przeciez to to przwaznie kopiowanie jednego elementu jak barierki jak liny ktorych jeszcze nie ma jak......wiec nie wiem o co chodzi:D

na tex (chyba) przyjdzie czas

malo zycia?? moze ale on jest w budowie wiec nie moze byc w nim zycia;)

 

wieza?? hmmm watpie za duzo zabawy z tym statua?? nie:D

Arek--> zobaczymy

kome->zabawne:D:D

 

a tutaj update zrobilem barierki z obu stron wiec jeszcze tlko liny podtrzymujace poprawki i.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności