Napisano 2 Maj2 Maj Autor Tak wyglądają krawędzie blach jak dodam solidify po subdivie. To mi się dużo bardziej podoba. Krawędzie są bardziej ostre. Ale jak to zrobie to musze zagęścić siatkę a tego nie chce. Ktoś ma pomysł jak zrobić ręcznie bardziej ostre krawędzie. Myślałem żeby dać bavel na krawędziach po modyfikatorze solidify, czy to dobry pomysł?
Napisano 2 Maj2 Maj ja bym sie raczej za bardzo tym nie przejmowal, tzn rozwiazanie jest dostepne od wielu lat. jesli nie bedzie pokazywal spodu wnetrza elementow to mozesz tylko zrobic extrude krawedzi, jak bedziesz pokazywal to solidify. najlepiej jak pojdziesz na parking i sprawdzisz, zmierzysz przerwy miedzy blachami, grubosc itp. poza tym jest troche baboli w krzywiznie blach w roznych miejscach. pokaz siatke i zmien swiatlo/otoczenie dla odbic. ktore pokaze lepiej krzywizny i wychwyci wiecej bledow.
Napisano 2 Maj2 Maj możesz spróbować z bevelem po solidify, w zależności od kąta krawędzi, nie jestem pewien czy Ci nie da bevela też w innych miejscach, jeśli tak to trzeba spróbować limit do vertex grupy albo ręcznie.możesz też spróbować odratować niektóre źle cieniujące się fragmenty, w edit mode zaznaczając vertexy po edge loopach i znajdując w wyszukiwarce komend opcję "smooth vertices". Taka myśl tylko, nie wiem czy będzie więcej szkody niż pożytku z tegoogólnie warto próbować różnych technik, może coś akurat da radę :)przykładowy pokrzywiony mesh:po użyciu kilka razy "smooth vertices: Edytowane 2 Maj2 Maj przez jakubziom
Napisano 4 Maj4 Maj Autor Wyrównałem co nieco. Dodałem bavel po solidify tylko na krawędzie powyżej 80% ostre czy jakoś tak. I chyba dało prawidłowo. Efekt mi się podoba. Krawędzie są bardziej ostre niż takie mega gładkie.
Napisano 4 Maj4 Maj Autor Widzę gdzie jest krzywo. Końcówka tylnych drzwi powinna być bardziej zaokrąglona chyba. Czy warto modelować te światła z tyłu czy zostawić takie niewymodelowane? Bo szczerze nie wiem jak je wymodelować za bardzo.
Napisano Wtorek o 10:014 dn czesc michal,progres to progres. napisz kilka slow jaki masz zamiar na ten model - odpiszemy sposoby by do tego dojscchyba, ze te kolejne 3 lata to cel. wtedy good luck :Pdzieki za screensot, wrzuc jeszcze grubosc z bliska jak krawedz blach sie zachowuje przed/po subdivswiatla wygladaja dobrze w tym studio. jak zdecydujesz sie modelowac, bedziemy myslec! Edytowane Wtorek o 10:044 dn przez polka dot
Napisano Wtorek o 10:474 dn Autor W wolnej chwili wrzucę. W ogóle nie mam pomysłu od czego zacząć środek robić. Nie no żartowałem, że kolejne 3 lata będę robił go. Planuje go skończyć nieco szybciej. A po co mi ten model? Chce se wgrać do unreal engina lub czegoś innego i potem zrobić własną gierkę.
Napisano Wczoraj o 11:22 1 dn Autor Model tej kierownicy nie jest jakiś dokładny ani idealny ale mam takie coś na ten moment. Nie wiem czy tak zostawie czy będe robił ładniejszy. Zwykła tekstura ze zdjęcia z usuniętymi światłami, bez większych rewelacji. Zacząłem środek od kierownicy.
Napisano Wczoraj o 13:52 1 dn Autor Dodałem normal mape. Ktoś wie czemu wyszło tak jakby był shade flat? Normal mapa jest na non color. Myślałem, że to to ale nie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto