Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

@adek kiedyś był dzial finished works, teraz nie widzę tego, czyli tutaj wstawić gotowe renderki z opisem żeby była ciągłość relacji, czy jest inne miejsce ?

@Akierek coś pomyślę bo temat ciekawy ale to za jakiś czas, trzeba zrobić model toru i jakieś dynamiczne ujecia 2 aut, hmm może przerobię bmw na wersje bardziej torową 🤔. Na teraz pracę zakończone;) Wyszło chyba fajnie 😛

 

Napisano

No dobra rendery gotowe, 3 scenerie, 3 typy ujęć, 3 kolory lakieru. Każde ujęcie było długo ustawiane żeby coś sobą reprezentowało. 

1. Studio - tylko jedno ujęcie (inne mi nie leżały) starałem dopieścić każdy refleks, oświetlenie to dwie hdrki i 2 rendery, które później łączyłem w photoshopie. Niektóre refleksy kolidowały ze sobą i nie dało się na raz. Do tego 3 render z kaustyka felg z wyłączonymi wszystkimi innymi światłami.

2. Fabryka - od jakiegoś czasu modne są zdjęcia z nieostrymi elementami na 1 planie i tak też chciałem to zrobić. Scena świecona hdrką plus vraylight dla imitacji mocnego słońca. Tu za to było dużo zabawy z przesuwaniem dachu i słupów dla jak najlepszej gry światłocienia.

3. Close-up - czarna satyna z domieszką granatu, chciałem uzyskać efekt zwykłej fotki, zachowując dobry kadr i światło. Bardzo prosta scena, plane pod auto i murek z boxa, świecone tylko hdrką. Tutaj była zabawa z kamerą, mocą rozmycia i obrotem hdrki dla jak najlepszych refleksów.

Link do folderu google z dobra rozdzielczością: https://drive.google.com/drive/folders/1DGHcnozgb8jKqEVT1aPC6hPzpKNrARNZ?usp=sharing

 

 

f14f.jpg

f2f.jpg

f1f.jpg

f3f.jpg

f4f.jpg

f5f.jpg

f6f.jpg

f7f.jpg

f8f.jpg

f9f.jpg

f10f.jpg

f11f.jpg

f12f.jpg

  • Like 10
  • Wow 2
Napisano

Wyszło super! Jedyne do czego bym się przyczepił to do zasadności zastosowania flar. Wiem, że mają podbić realizm, ale w moim odczuciu, np. na tym ostatnim bardzo skupia uwagę. A na niektórych wygląda jak plama. Ale to takie tam do rozważenia następnym razem 🙂

Napisano

Druga kompozycja mega, tylko po co LUT'y używać przy takich pracach. Lepiej 10minut więcej przy kolorowaniu posiedzieć i uzyskać głębie obrazu. Ale bardzo cieszy progress, oby tak dalej Maciek, wielkie kurła pozdro i tak trzymaj!

  • Like 2
Napisano

Wracam z nowym pomysłem i wkraczam na nie pewne dla mnie tereny 😉

Zainspirowany nowym Lambo. Zmodyfikuję moje BMW na wersje uterenowioną i dodam teren. 

Teren będzie 100% 3D. Może jakiś zbrush, dużo dispa. Jakieś skały błoto, piach, kurz na aucie, błoto na oponach... Sam nie wiem jeszcze jak, ale będę testował 😉

spacer.png

  • Like 5
Napisano

Ja bym chyba odważniej wyciągnął na zewnątrz te dokładki, żeby faktycznie poszerzyć auto i technicznie było więcej miejsca na większe i szersze koło. Ale może to też kwestia tylko jednego ujęcia, że wrażenie jest wymiany blachy na plastik, a objętość się nie zmieniła 🙂 Formalnie stosuje się poszerzenia głównie ze względu na przepisy, które każą "zasłonić" bieżnik koła, a te uparcie wychodzą na zewnątrz przy modyfikacjach, czy to sportowych, czy terenowych. Z drugiej strony Ty podchodzisz do tego głównie od strony dizajnu, więc nie musi być "użytecznie" i realistycznie 🙂

Napisano

@blood_brother wiem jak to działa, ale nie chcę przesadzić z modyfikacjami w tym aucie, to mają być tylko kosmetyczne zmiany plus podniesione zawieszenie i tyle. Zastanawiam się czy nie usunąć tych dodatkowych wlotów z maski bo to już chyba za dużo

18.jpg

  • Like 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności