Skocz do zawartości

Teczka 3d: Wraniak


Wraniak

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Mniej więcej roku temu zacząłem się uczyć, bez żadnej wcześniejszej wiedzy, czy praktyki w jakichkolwiek dziedzinach artystycznych. 

Chciałbym poprawić swoje pracę, dlatego zakładam ten temat, mam nadzieje że w miarę regularnie, będę tutaj publikował swoje prace. Coś tam już wrzucałem na swoje arstation https://www.artstation.com/wraniak ale tam nie miałem żadnych porad co do technik tworzenia, czy do samej formy. 

Dziś mam dla was rzeźbę kobiety, wykonałem ją w dwa wieczorki. 
Film turntable - https://streamable.com/y1mjli

Bardzo mi zależy na konstruktywnej krytyce, więc wszystkie rady, będę mile widziane.

Dziękuje 😄 

female.jpg

female2.png

female1.png

Edytowane przez Wraniak
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Ze sfery rzeźbie, myśle że tak najlepiej żeby się uczyć rzeźbić 

Dokładnie wyglada to tak że najpierw rzeźbie głowe, potem układam sobie z kulek ciało, sprawdzam proporcje 
i zaczynam każdy element osobo rzeźbić, ręce, dłoń, tors itd.

Potem łącze to wszystko dynameshem, poprawiam miejsca łączeń i potem
to remeshuje i jeszcze raz sprawdzam czy się proporcje zgadzają i coś tam jeszcze dłubie przy tym

 

Edytowane przez Wraniak
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że głowa jest trochę za mała, na pewno względem bioder. Coś jest też nie tak z wcięciem na wewnętrznej stronie ud, nieco powyżej kolan,  problem ten widać głównie od frontu - to takie pierwsze wrażenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odjechałeś z proporcjami - głowa tors. U ciebie rycerz bardziej wygląda na nastolatka - co w sumie z dzisiejszymi trendami nie jest wcale złym kierunkiem 🙂 Lecz jeśli to nieintencjonalna zmiana to na przyszłość zwróć bardziej na to uwagę 🙂 
Otwory na oczy w przyłbicy chyba są za wysoko - no chyba że to rycerz co lubi patrzeć się w niebo lub ma oczy na czole 🙂 
No ale tak tylko się czepiam bo nawet spoko wyszło, ma taki Fortnitowy vibe 🙂 Albo po prostu za dużo gram w Fortnita i zaczynam widzieć rzeczy 🙂  

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam brakuje śladów zużycia - dodaj marszczenia i fałdy ciuchów i butów, nada to im wagi, charakteru i realizmu. On, na koncepcie ma taki rodzaj spodni co ma wąskie nogawki od kolan w dół a powyżej są bardzo luźne na udach od zewnętrznej strony. Nie pamiętam już fachowej nazwy ale to takie coś 

OIP.kAH9-wWjz36SQTfU5JaNGQAAAA?pid=ImgDe

buty

image.jpeg.4ad019e11db61571cab67c3146d479af.jpeg

 

Generalnie wszystkie materiałowe elementy wymagają fałdek i obciążenia. 

Np, naprężony pasek szelek nie będzie miał takiej krzywej 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności