_michal Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 Dłubię sobie _powoli_ postać na contest na cgtalk. Limit mam 15k, model to ma być postać do bijatyki, coś jak w stylu Tekken/DoA/etc. Zasada jest taka by wziąć historyczną/fikcyjną postać i przerobić ją na swój sposób. Ja robię Aleistera Crowleya, docelowo będzie wpół cybernetyczny ;) a co. Przy okazji - ma ktoś refki rzeźby pleców? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 bardzo fajnie tylko laczenie glowy z tulowiem jest troszke dziwne:( pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 Moje zdanie znasz - czadzik, tylko z kciukiem coś nie tak. Czekam na update. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 12, 2004 Author Share Posted December 12, 2004 thx. Głowa jeszcze nie jest podłączona do tułowia :) poza tym wszystko się wciąż zmienia. No i dłonie to tylko kształt, jeszcze nic z nimi nie robiłem. Atlas anatomiczny by mi się przydał :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 Empeck wrzuc jakies concepty, jestem ciekaw jak ona ma wygladac i tego czy nie marnujesz polygonow ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaras Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 troszkę stosunek szerokości klaty do grubości ramion jest coś nie teges - zrób mu bardziej umięśnione ramiona - to wojownik to może być przypakowany ogólnie fajnie pozdrawiam może Ci się przyda - http://www.fineart.sk/index.php?cat=2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 niom Empeck fajnie wyglada fajnie zycze powodzenia tam na cg :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 13, 2004 Author Share Posted December 13, 2004 Dzięki chłopaki :) Klicek -> 'koncept' ;) jest na cgtalk. Nie będę go tu wklejać bo to zwykły szkic i to paintover na fotce w dodatku :/ jaras -> trochę go przypakuję jeszcze, ale nie chcę z niego koksa robić. Hatred -> thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Póki co jeszcze Crowleja w nim nie widać ale model fajny. Faktycznie dłonie do poprawki. Dawaj dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haliq Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Model trudno jeszcze na poważnie oceniać, bo jak sam mówisz niedopracowany. Ale masz spory limit (tu chyba chodzi o trisy, nie?)więc powinno być OK. PS - Crowley - czy chodzi o tego okultystę? PS 2 - powodzonka na konkursie Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 13, 2004 Author Share Posted December 13, 2004 Hej! Zgadza się, chodzi o tego okultystę. Wiem że podobny nie jest, ale postaram się pod magiczne klimaty go podciągnąć. Teraz muszę ładnie mięśnie wymodelować, a ze mnie żadna refka przy moich 62kg/1,81m hehehe. RK -> thx haliq -> ja _zawsze_ mówię o trisach. Limit jest 15000 trójkątów, on teraz ma około 3,5k (zostało mi tylko 11,5k jak ja się zmieszczę ;D) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spinoza Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 heh zopowiada sie ładnie ,czakam na wiecej i gl na cgtalk ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Crovley był już w bijatyce- znaje się Nightmare Creatures i swego czasu bardzo miło się w nią grało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 13, 2004 Author Share Posted December 13, 2004 oo, a to nowinka. Kiedyś w Nightmare Creatures na PSX grałem, ale Crowley'a nie pamiętam. Trzeba sobie pamięć odświeżyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 19, 2004 Author Share Posted December 19, 2004 5362 trisów. Nogi ogólnie narazie zarysowałem, teraz detale i poprawki ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 Kciuk dziwnie wchodzi w dłoń; krocze chyba odrobinę za nisko. Modeling przyjemny chociaż koncept trochę drętwy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 19, 2004 Author Share Posted December 19, 2004 Mam problemy z konceptami :/ Muszę zatrudnić jakiegoś konceptystę ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
spinoza Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 ..bardzo przyjemnie główka wyszła ... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sir_Bols Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 swietne modelowanie ale te gacie.... hmm... zatrudnij jakiegos konceptyste ;)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 a ja troche ponazekam: empeck postac zapowiada sie fajnie, pomyslal bym nad pierwszym miesniem pod klata , a no i tez na klata (piersi) jakos bys mogl troszke mniej platowe zrobic (nawet u pakerow nie rzucily mi sie w oczy az tak rownomiernie plaskie miesnie) no i te spodnie jakies dziwne troche, w udach jak napompowane dobra pozwolilem sobie az zabardzo :) pozdrawiam Krzysiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 21, 2004 Author Share Posted December 21, 2004 Thx. To nie są gacie tylko pas z ochraniaczem na małe conieco ;) Ściągam sobie fotki pakerów i będę jeszcze mięśnie tuningować. Teraz plecy rzeźbię. No i nie chcę z niego robić koksa jakiegoś. A spodnie będą metalowe, trochę cyber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Webmaster Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 jak skończysz tą posatać to wejdź na http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=170088#post170088 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirty Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 tiaaa, bo pewnie empeck nie ma nic innego do roboty jak bawic sie w budowe jakiegos bzdurnego miasta haha. idz lepiej po te bulki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 21, 2004 Author Share Posted December 21, 2004 Sorry. Brałem udział w takich projektach i mam dość. Jak tego kloca skończę to mam w planach kilka następnych modeli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Webmaster Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 No to mówi się trudno i żyje się dalej. Ale wiesz możesz czasem zaglądać :] Ja też w takich brałem i wypaliło tyle że na innym programie www.blender3d.pl wszyscy pracują nad miastem a tu tylko 2 osoby są chętne Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 21, 2004 Author Share Posted December 21, 2004 Ale wiesz możesz czasem zaglądać Thx ;> Za krótki mesydż :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 dirty -> "idz lepiej po te bulki." LOL :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Por@szek Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 No Empeck widze ze na dwa fronty jedziesz :) Nie ladnie,nie ladnie :) Ja czekam na updejty. A propos miasta, nie pamietam kiedy ale ktos zaczal sie bawic w robienie starufki(5- 8 miechow wstecz) Ktos pamieta co sie z tym stalo?? Bo zapowiadalo sie miodnie. (jeszcze przed zmiana systema). Jakis stary rynek, ratusz, ch* muje dzikie weze :). Do zGGadania dude. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Por@szku... jesli masz na mysli to... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=6812&highlight=Solny to czeka na swoją kolej ;) ( chciałem skończyć bitwę)myśle zę za jakies 2 miechy postawie animacje FLYBY ;) Chyba że nie to miałeś na mysłi ;) Pozdrawiam EMPECK mi sietam podoba takie "nienaturalne" przerysowanie ;) Gdyby Iniemamocni wyglądali za naturalnie to film byłby mało ciekawy obrazkowo ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 22, 2004 Author Share Posted December 22, 2004 Por@szek, w sumie to na trzy fronty, ale to chyba nieważne ;) dzięki asblaze, on miał trochę przerysowany być, w Tekkenie, Soul Blade czy DoA nikt nie szuka realistycznych postaci, prawda? I proszę, przestańcie o miastach, ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 bardzo fajny modelik, rigowanie też jest elementem konkursu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 22, 2004 Author Share Posted December 22, 2004 Dzięki Vorek. Niekonieczne trzeba rigować, ale lepiej jakąś ładną pozę zrobić, bo wymagany jest tzw 'beauty render', a dziwnie by wyglądał z rozpostartymi rękoma ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 ze sie upomne o siateczke ... ;) chyba ze przeoczylem w takim razie przepraszam ;) modelik bardzo fajny :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 22, 2004 Author Share Posted December 22, 2004 Pokażę przy następnym apdejcie ;) A siateczkę górnej połowy masz w pierwszym wątku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 26, 2004 Author Share Posted December 26, 2004 kilka świątecznych minut na niego poświęciłem ;D wip ... wip ... wip Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 26, 2004 Share Posted December 26, 2004 podsylalem Ci to na gg ale nie wiem czy odebrales ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 27, 2004 Author Share Posted December 27, 2004 hehe, thx Klicek, tuning in progress, mam jeszcze dużo czasu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 luSSss czekam na superowe efekty :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted January 16, 2005 Author Share Posted January 16, 2005 9991 trisów narazie. Mam jeszcze 1,5 m-ca ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pierzak Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 postanowiłem. jestes moim guru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kru Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 jak ty go zamierzasz zrigowac tak, zeby te zmarszczki na plecach "dzialaly"? powodzenia P.S wlasnie przeczytalem ze to ma byc crowley(nie poznalbym) - to moze warto trzasnac jakies oczko ozyrysa i inne tego typu emblematy? ta laska to sie ma z izydą kojarzyć? elementow "future" juz troche jest - moze by sie przydalo teraz troche wiecej "history" Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted January 17, 2005 Author Share Posted January 17, 2005 Pierzak, hehe dzięki :) Ale do takich wymiataczy jak P. na przykład to mi jeszcze daleko ehh, a o texturkach to już w ogóle nie mówię :( kru, ja też bym nie poznał :) po prostu chcę zrobić cybernetycznego maga :) Jeszcze kilka rzeczy mu dodam. Wnętrze ust, szmatkę przy pasie. A te plecy to taki fake jest, żeby nie były płaskie :). Laska to symbol merkurego jest AFAIK. Trochę go zerżnąłem z okładki Behemotha -> http://www.behemoth.pl/, przyznaje się bez bicia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Ale do takich wymiataczy jak P. na przykład to mi jeszcze daleko ehh, eee tam marudzisz ;) super ci to wychodzi mi sie baaardzo podddoba glowka:D:D a najlepsze jest w tym to ze to jest low poly!! a wyglada gladziutko:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted January 17, 2005 Author Share Posted January 17, 2005 wygląda gładzutko bo to lowpoly ma prawie dziesięć tysięcy ścianek. Wszystkie vertexy ustawiane ręcznie, żadnych meszsmutów i relaksów ;) Naprawdę cieszę się że się podoba. Jeszcze pewnie jeden updejt przed mapowaniem będzie. Ale jak będzie z tym modelem to nie wiem bo lada dzień będę miał mnóstwo pilniejszej roboty :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 powodzenia w rozkladaniu siatki zycze :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now